Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mietin että miten lapsi oli sekoittanut hakuajan. Selitys on varmaan se, että vein hänet tänään kouluun työmatkallani, koska pe koulu alkaa jo klo 8. Oltiin koulun pihassa jo klo 7.35 ja koska aikaa oli, sanoin, että odottaa koulun alkua pihassa tai menee sisään, mutta hetki täytyy odottaa, ennekuin koulu alkaa. Sanoin vielä, että tulen sitten hakemaan neljältä kerhosta. Raukka vissiin oli jotenkin sekoittanut asiat.
Eniten mua surettaa, että tyttö luulee nyt että koko sotku on hänen syytään. Ja eniten vituttaa se, että hoitaja joka itse sössii asiat, laittaa syyt muiden niskoille!
Jos lapsi on sekoittanut ajat, syy on hoitajan? Nyt mä kyllä tipahdin...
No tipahdapa ihan keskenäs vaan... Jos vanhemmat tekee molemmat vuorotyötä, lapsella on koulua ja ip- kerhoa ja koulut alkaa eri aikoina eri päivinä, miten voit olettaa, että lapsi aina muistaa minne hänen pitää mennä??!
Ohjeita satelee; tee sitä, mene sinne, ei ihme että häkeltyy! sun mielestä varmaan jotenkin outoa vai? Meidän aikuisten tehtävänä on ohjata ja opastaa lasta!