Ä
äipykkä
Vieras
ollaan menossa exän kanssa 2vkon päästä lasten suoj.sopimaan näistä ja iso riita tuleekin koska exä vaatii että saisi tavata vauvaa 7kk joka vko 2 arki iltana 16-21 ja joka vkonloppu vuorokauden verran yökyläilyä...itse olisin suostuvainen että joka toinen vko yksi yö ja yksi arki tapaaminen ja niillä vkoilla kun ei ole yötä niin 2 arki tapaamista ja toki isä saa täällä käydä vauvaa tapaamassa kun haluaa ja olemme kotona..nyt on tuon verran vauvaa tavannut ja vauva on jo nyt ihan mahdoton niiden isällä vierailuiden jälkeen..ei menee nukkumaan muuta kun syliini ja en saa poistua hetkeksikään näköpiiristä yms.
ja onhan tuo käytännössä katsoen vkossa joka toinen pv et olis isällään (siis se mitä hän vaatii)niin inhottavaa minulle että emme esim voi vauvan kanssa mennä mihinkään,,esim maalle ym koska on isän tapaamis päivä melkeen joka toinen pv...ei kai ne valvojat voi tollaseen mua pakottaa???kertookaa mulle ees et mitä luulette et ne esim sanois tohon mun ehdotukseen,mielestäni se ei todellakaan ole kohtuuton..
ja onhan tuo käytännössä katsoen vkossa joka toinen pv et olis isällään (siis se mitä hän vaatii)niin inhottavaa minulle että emme esim voi vauvan kanssa mennä mihinkään,,esim maalle ym koska on isän tapaamis päivä melkeen joka toinen pv...ei kai ne valvojat voi tollaseen mua pakottaa???kertookaa mulle ees et mitä luulette et ne esim sanois tohon mun ehdotukseen,mielestäni se ei todellakaan ole kohtuuton..