Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Onko tuo Hervanta maineensa veroinen? Huonoja juttuja kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sellainen ihminen joka ei ole koskaan asunut hervannassa kertoo niitä juttuja :kieh: itse asutaan etelässä ja en halua täältä mihinkään. iltaisin 21 aikaan kun istuu partsilla ei kuulu kuin lintujen laulua =)
täällä on paljon lapsiperheitä, päiväkoteja, koulut löytyy, kaikki muut palvelut ja kaupunkiin pääsee useallakin bussilla ympäri vuorokauden
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sellainen ihminen joka ei ole koskaan asunut hervannassa kertoo niitä juttuja :kieh: itse asutaan etelässä ja en halua täältä mihinkään. iltaisin 21 aikaan kun istuu partsilla ei kuulu kuin lintujen laulua =)
täällä on paljon lapsiperheitä, päiväkoteja, koulut löytyy, kaikki muut palvelut ja kaupunkiin pääsee useallakin bussilla ympäri vuorokauden
Sitähän minäkin. Siellä on tosiaan hyvät palvelut.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:esim tänä vuonna pelkästään etelä-hervannan kahdessa koulussa aloittaa 4 ekaluokkaa, se kertoo kuinka paljon täällä on lapsiperheitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:esim tänä vuonna pelkästään etelä-hervannan kahdessa koulussa aloittaa 4 ekaluokkaa, se kertoo kuinka paljon täällä on lapsiperheitä![]()
Eikös siellä ole asukkaitakin jotain 30 000? Eli siis Etelä-Hervanta on hyvä paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Kuuluuko Plääh Opiskelijankatu ns. arvoalueeseen? Ei varmaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Onko esim. tämä http://toas.xetnet.com/Erkkilae.727.0.html sillä rauhallisella alueella?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Jos toasin kämppiin meinaatte muuttaa, niin mä voin suositella tätä
http://www.toas.fi/Annala.753.0.html
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Mä voisin liputtaa oman alueen eli Lukomäen puolesta, 20min kävellen Hervantaan, bussilla 10-15min keskustaan (hervannan linjoilla joten niitä kulkee niin et pysäkille voi kävellä aikataulua katsomatta - aina tulee busseja) sit tästä on 15min kävellen Cittarille+KodinYkköseen. Ihanan rauhallinen alue jossa oma perhekerho ja nyt syksyllä alkaa 3-4-vuotiaitten oma kerho. Päiväkoti löytyy myös.