Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Mä voisin liputtaa oman alueen eli Lukomäen puolesta, 20min kävellen Hervantaan, bussilla 10-15min keskustaan (hervannan linjoilla joten niitä kulkee niin et pysäkille voi kävellä aikataulua katsomatta - aina tulee busseja) sit tästä on 15min kävellen Cittarille+KodinYkköseen. Ihanan rauhallinen alue jossa oma perhekerho ja nyt syksyllä alkaa 3-4-vuotiaitten oma kerho. Päiväkoti löytyy myös.
Noista bussilinjoista sen verran, että Hervannasta tulevat bussit saattavat jo olla täynnä vaunuja eikä vaunujen kanssa pääse keskeltä reittiä aina kyytiin. Annalassa on päättärit, joten mahtuminen on todennäköisempää.
No voi olla, mut mä oon nyt 2v3kk käyttänyt vaunujen kans kyseisiä linjoja ja onkohan 2 kertaa ollut niin et joudun odottaan seuraavaa (omalla pysäkillä, kaupungissa mahtuu aina heti kyytiin) joka tulee 2-10 minuutin kuluttua joten ei paha. Ja onhan Lukonmäellä omakin linja, sen kyytiin pääsee aina mut se ei kulje niin usein, ehkä 15min välein vaan.. Ku Hervannan linjoja menee parhaillaan 5min välein. Ite en ainakaa siihen alkupään Annalaan muuttais, korkeintaan sinne kauas perälle jossa uusia taloja.