Onko täällä keravalaisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintoja

Vieras
Onko se oikeasti niin pahamaineinen kaupunki kuin on puhuttu? Suunnittelemme sinne mieheni kanssa muuttoa, töiden takia. Voisitteko suositella mitään tiettyä aluetta jne, onko siellä hyvät bussiliikenteet ym. Olen kuullut entiseltä keravalaiselta että kaupunginosa Ahjo olisi todella mukava paikka ja rauhallinen lapsiperheille sopiva.

Kokemuksia kaivataan!!!!

mummo asuu keravalla eikä siellä käyminen ole todellakaan lapsen silmille sopivaa.. juopot ovat omineet mm. anttilan taka osan ja pitivät sitä vessana mutta sinne rakennettiin aitaus ettei ne pääse enää majailemaan sinne..

Mä asuin Keravalla 10 vuotta ja ihan ok paikka. Ahjossa on hyvääkin aluetta, mutta älkää niihin kerrostaloihin lähtekö. Savio, Kaleva, Kurkela ovat ihan kivoja paikkoja.

Ai ja Kannisto on kans kivaa, mut se on junarataa ajatellen vähän paitsiossa, Keravan ja Savion asemien välissä. Tosin kyse parista kilsasta, mutta silti. Joka asuinalueella on omat koulut ja päiväkodit ja joka paikassa on myös se lähikauppakin. Helsinkiin pääsee bussillakin hyvin ja mun mielestä sisäinen liikenne toimi.

Yhteistyössä