***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

Allergiasta vielä, et Duactia ei saa tosiaan käyttää, mutta Enie ootko kokeillut Sarvikuonoa, eli sitä nenän huuhtelukannua?
Pääsiskin noista astmalääkkeistä eroon, se ois ihanaa! :) Ei auta tupakoinnin lopetus, kun en oo koskaan alottanutkaan :D

Lily of the Valley, opiskeletko Helsingissä vai Kuopiossa? Ainiin eka sivulta vois varmaan paikkakunnan päätellä mut.. kysynpä silti :D (Itse opiskelin Kuopiossa)

Nimigalluppiin pari tytön nimeä ois vaihtoehtona, mitkä mieskin hyväksyis, mut pojasta ei oo päästy vielä mun ehdotuksia pidemmälle :D En tiiä kumpa tulossa, kait sitä pähkätään tuota nimiasiaa sitten myöhemmin.

Jotenkin on ihan hassu tunne, että oonkohan mä nyt oikeesti raskaana, et voiks siihen testiin luottaa :D (tai kolmeen... :LOL: ) En kait mä usko ennenku ehkä ultrassa lopullisesti... Kummallisista ruokahaluista päätellen tosin ainakin jotain on tapahtunut :D

Pahimmat itkupuuskat on sentään laantuneet, juhuuuuu! Kohta vaan loppuu ruokalajit,kun ensin himoan jotain, ja puolen tunnin päästä se ällöttää niin etten voi kuvitellakaan moista moskaa pistäväni suuhuni... No, ehkä se tekee rinkiä et jotain ees tekee mieli :)
 
Kiitos kaikille tervetuliaistoivotuksista.

Täällä on niin paljon ihmisiä... että varmasti alkuun tulee oleen hankalaa muistaa kaikkee edes mitä täällä on kirjoiteltu...

Pahoinvoinnista... Mulla ei ole koskaan ollut aikaisempia 3 lasta odottaessa, eikä niinä kahtena kertana, jotka ovat menneet kesken. Eikä ole nytkään.

Väsymyksestä... Väsyttää. Tosi paljonkin välillä. Varmaan nukkuisin, mutta kun on tuo 4,5kk ikäinen vauva, niin ei sitä ihan joka hetki pysty, milloin tekis mieli. Vuosi sitten nukuin aina kun oli mahdollista. Lisäksi tietty muukin perhe vaatii omat juttunsa, vaikka onneksi nuo vanhemmat, mun ja miehen, ovat melko omatoimisia (T5v, P7v, T10v, P10v, T11v ja P12v).

Ruokahalu... on valtava!!! Syön ihan hirmuisesti. Mun ois tarkoitus tämän raskauden aikana kiinnittää huomiota siihen, että ylimääräisiä kiloja ei tuu liikaa ja että fyysinen kunto ylläpysyy tai jopa kohenee. Viime vuodenvaihde oli tuskaisa, kun olin viimeisimmilläni ja oli tosi vaikea olla. Mulla napsahti molemmilta puolilta kylkiluutkin katki, noin viikon välein, kun oli hirmuinen yskä/räkä tauti ja aivastelin ja kyljet joutuivat koetukselle. Kyljet vaivaavat edelleen...

Kasvukipuja... ei vielä tässä vaiheessa. Tulee varmaan sit joskus 3kk kuluttua??

Virtsaamisen tarve... on lisääntynyt jonkun verran, mutta mulla on sitä muutenkin. Mulla on kohdunlaskeuma, joka todettiin nyt helmikuussa ollessani jälkitarkastuksessa.

astmasta ja lääkkeiden käytöstä yleisesti
... mulla on hengitysinfektioiden yhteydessä käytössä sekä avaava, että hoitava astmalääkitys, vaikka diagnosoitua astmaa ei ole. Hoitamaton astma on sikiölle vaarallisempaa kuin astmalääkkeiden käyttö, mikäli niitä tarvii. Hyvä nyrkkisääntö kai on, että mikäli johonkin vaivaan lääkkeitä tarvii, kannattaa aina mennä lääkärin ohjeistuksella. Eli kysyä suoraan lääkäriltä. Jollekin ihmiselle lääkäri ohjeistaa, että jotain lääkettä saa käyttää, kun taas toiselle sanotaan, että ei missään nimessä. Lääkäri on se, joka arvioi sikiöön ja odottajaan kohdistuvan hyöty-haitta-suhteen eri lääkitysten käytössä ja käyttämättä jättämisestä.

Kahvia... juon ja olen aina juonut. Nyt joudun juomaan mustana, koska imetän ja imeväisikäisellä on maitoallergia.



rakuuna 5+
 
Mäkin vielä opiskelen, keskeytin opinnot kun esikoisen sain ja nyt taas :D Jää puoli vuotta suorittamatta.

Galluppiin: Mulla on ihania nimiä tytölle ja pojalle valmiina mutta näkee nyt mitä mies niihin sanoo :D

Niinuska+ Pirpana 4+3
 
Meillä ei ole viel nimiä mietitty valmiiks :xmas: Vois alkaa tossa puolivälissä raskautta miettii sitten pääni puhki :LOL: Pojalle on nimi "ehkä" jo valmiina.
Mulla oli edellises raskaudessa rv 10-20 kovaa pahoinvointia. Melkein asuin vessassa. :LOL: Nyt ootan kauhulla sitä aikaa. Joudun kyllä varmaan jäämään töistä jos pahoinvointia ilmenee.Syksyllä aattelin käydä lopun koulun loppuun. Puuttuu joku hmm..15viikkoa :D Saa nähdä kuinka käy!

KiaralA + Kitty :heart:
 
Saas nähdä,koska maha pompsahtaa näkyville...Ed. kerralla,kun isommat tytöt tuli yhtä nopsaan peräkkäin,niin maha humpsahti jo 8. vko:lla :LOL:

Vanhimmat tytöt ovat heti Nettiksen syntymän jälkeen toivoneet uutta ja epäilenpä,että tästä joutuu kertomaan jo ennen np-ultraa :eek:
Siksi käydään taas aikaisultrassa ´Mehiläisessä 2 vko:n päästä :D

Ja Brunolle syksyllä 4D-ultraan,niin nähdään,kumpi tällä kertaa tulee :p

Täs pvä:n aikana kahvitettiin 3 tuttava-lapsiperhettä.
Kahvia tuli vedettyä niin,etten taida nukkua ennen ens`maanantaita :LOL:

Netta heräs,joten täytyypi rientää Nan:in lämmitykseen :wave:

Tuulia+Nöpö 5+1 :heart:
 
Moikka kaikille! En oiken vie, jos nyt vieläkään tahdo uska tota plussausta todeksi, ja siksi en oo täällä käynyt kirjottelemassakaan. On vaikeeta uskoa tosiaan että meidän koti-inssi oikeesti toimi ja siks oon jo kolme kertaa testannu, pakko varmistaa, että viiva tummuu. No tummuuhaan se. Jos nyt sitte jo uskois.

Oireita ei oikein vielä ole, rinnat on arat ja juilintoja masussa, siinä ne. Odotellaan. Viime yönä näin unta keskenmenosta, ja se tosiaan pelottaa, kun on vähän avitettu tätä raskautta. Vaikka eihän ne simpat tiedä onko ne ruiskusta vai siitä ittestään sinne joutuneet ;)

Mukavaa illan jatkoa kaikille. Me mennään nyt saunaan :D

Nirppurotta ja pampula
 
Moips!

Mahtuiskos yksi tälläinen "epävarma" plussannut mukaan?
Mä olen lukenut teidän kirjoituksia ja miettinyt että uskaltaisinkohan tänne kirjoittaa :ashamed:
Viime viikon tiistaina tein positiivisen testin, että kaipa sitä raskaana ollaan. Mä en vaan usko ennen kun näen että sielä joku todella on :D
Katoin että laskurin mukaan laskettu aika olisi 30.12, mutta mulla oli vaan 2 menkat synnytyksen jälkeen ja niiden väli oli 47 päivää, et voi laskettu aika siirtyä tai sitten ei..

Hauskaa iltaa kaikille!
:hug: Kaikille tarvitseville ja tarrasukkia kaikkien pikkuisille masuasukeille! :heart:
 
Ihanan aktiivinen ketju! Tuntuu, että vaikka käynkin suht usein katsomassa niin aina on tullut sivu tai kaksi sivua lisää kirjoituksia =)

Nimigalluppiin: Meillä on jo nimet valmiina sekä tytölle että pojalle, tosin nuo on ollut aina mielessä eli semmosia ns. suosikkinimiä. Mutta mielestäni tytön nimi oli kyllä paljon helpompi keksiä kuin pojan...

Uutena mielitekona mulle on tullut kukkakaali! Oon ollu ihan surkeena kun tänään ei ollut ruokakaupat auki enkä saanut kukkakaalia mistään! Tai ehkä jostain ABC:lta olisi saanut, mutta viittiikö nyt ihan lähteä ajelemaan kukkakaalin perässä kilometritolkulla :D

Huomenna menen katsomaan ystäväni vauvaa, 2vko vanhaa :heart:

Pinkgreen ja juniori 7+3
 
Niinuska05 Me ollaan samixii! Mullakin jää just puoli vuotta suorittamatta. :D

Uusille taas teretulemast! Useimmilla meillä on ollut tuo epävarma tunne, mutta kyllä se sitten katoaa kun viikkoja kertyy.

En voi uskoa tätä, mutta meillä saattaa olla nimet jo valmiina! Siis kummallekin mahdolliselle sukupuolelle! Esikoisen kanssa oli jotenkin tosi vaikeaa, päätettiin nimi vasta syntymän jälkeen, mutta nyt ihan pomps vaan meillä putkahti 2 nimeä, ja kumpikin sanoi, että hyviä on. Olispa näin helppoa! :D

Musta tuntuu, et mun maha on jo pompsahtanut ulos! 8+0! En tiedä, voi olla et oon vaan syönyt liikaa... :ashamed: Mut jotenkin tuntuu, et se pingottaa jo ja on vaikea vetää sisään.
 
nirppurotta tarkoitatko koti-inssillä sitä,että olet saattanut ne uimarit muuten kuin perinteisellä tavalla tuonne sisuksiin? :D

Kyselen ihan siksi,että niin me saatiin tuo 4-kuinen alkuun ja niin piti toimia tämänkin vauvelin kanssa =)
 
Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa!

Galluppi Nimiasiaa on tullut vähän jo mietittyä. Aluksi mietin vain tyttöjen nimiä, ja niitä vaihtoehtoja olisi enemmänkin. Pojalle on yksi kiva nimi mielessä, mutta miehen parhaan kaverin pojalla 2v. on jo se nimi.. .. Toisaalta, mulla on ittellä kavereina kaimoja joten ehkä se vois mennä ... ??? mielipiteitä...?? Epäröidyttää kuitenkin. Toki mieleen voi tulla vielä vaihtoehtoja.

Vointi Pahaolo pysyy kurissa kunhan saatavilla on ruokaa parin tunnin välein :) Päivät kuluu leppoisasti miettiessä ruokaa ja unta ja ruokaa ja nukkumista :LOL:

Eikös äitiysvaatteita ole H&M lisäksi KappAhlissa vai oliko se Lindex? Vielä ei oo tarvis, mutta housuja voisi käydä kattoos valmiiksi. Käy kuitenkin niin, ettei niitä löydy silloin kun tarvii. Kesällä ajattelin käyttää leggings + tunika yhdistelmää. Ja yhden pitkän väljä kesämekon ostin ennen plussaa.

6+4
 
Nimistä Esikoiselle nimet keksittiin vasta pari viikkoa ennen 'aika rajaa' eli sitä millon ne pitää maitraattiin ilmoittaa. Aluksi tuntu, että tuli vähän väkisin valittua, mutta nykyään on nimet niin pojan oloiset, kuin vain voi olla. Joihinkiin nimiin oon ihastunut, mutta mies ei niille lämmennyt viimeksi, tuskin nytkään :/ Kerronpa teillekin, jos joku muukin tykästyisi :D Pojalle Jouka ja tytön nimi olis yhdistelmä molempien mummojen nimistä, enpä kerrokaan, jos nyt tulisikin tyttö...

Onko kellään muulla maha krampissa?

Hipkukka ja AatosII 6+
 
Hemuli80 ja Tiukun äiti Tervetuloa mukaan porukkaan ja onnittelut plussauksesta :flower:

Lili78 Minä itse en välitä onko tuttavissa tms. sen nimisiä kuin lapseni. Ei kylläkään ole, mutta minusta se on jotenkin hassua jos ei voi antaa jotakin nimeä kun sillä ja tällä on jo sen niminen tms.
Aikoinaan esikoisen kohdalla tätini sanoi, että varastettiin heidän nimi, eli saman ikäinen tyttö heillä mutta hiukka myöhemmin syntynyt niin kastajaiset oli myöhemmin. Minusta se kuullosti jotenkin oudolle.

(.) Täällä on sitten kahdesta asti oltu hereillä, kun on niin karmean huono olo.
Just vedin syödä eilen tekemääni perunarieskaa ja vielä palan painikkeeksi muutaman karkin kun sokerithan ne taas oli alhaalla niin siksipä huono olokin.
Tuli eilen illalla hiukka virhearvio lääkkeen annostuksessa kun en syönytkään tavanomaista iltapalaa. No, kyllähän tää tästä kunhan alkaa nousta tuo arvo niin toivottavati helppaa ja pääsee vielä nukkumaan.

Mahan kasvamisesta. Eilen huomasin kun oltiin porukoiden mökillä ja siellä meinasin vetää jalat koukkuun mahan eteen että hoppista, siellä on joku pallon tuntuinen joka ottaa vastaan eikä tunnu kivalta. Eipä sitten laitettu jalkoja niin vaan istuttiin ihan "ihmisiksi".

Rattoisaa perjantaita kaikille
 
Enie ja Haaveilija-Iita Mulla tahtoo mennä aina nuo nuhat korviin ja duactia syömällä olen saanut ehkäistyä jo alkavatkin korvatulehdukset. Nyt kun duactia ei voi syödä, minäkin olen löytänyt sarvikuonosta suuren avun!! Tosin huuhtelen röörit sillä ainaki 3 kertaa päivässä pahimman rääsyn aikana. Tulehdukset on pysyny näin korvista ja poskionteloista mulla pois.

Astmalääkkeiden käytöstä minäkin ajattelin kysästä tuolta neuvolan puolelta. Mulla on rasitusastmaan serevent ja oli kokeilussa myös singular.... Nyt en terveydellisistä syistä ole oikein päässyt kunnolla liikkumaan, enkä ole sitten tarvinnutkaan nuita lääkkeitä. Ens viikolla ois jo tarve...

Nimigallup Ensimmäiset nimet on jo tiedossa tuli sitten poika tai tyttö... Toinen nimi keksitään sitten todennäköisesti viimetingassa.

(.) Eilen illalla tuli sitten ekaa kertaa paha olo... join kahvit ja nälkä pääsi yllättämään. Mitäpä se muuta kaipaakaan :| Muuten meneekin sitten ihan ok. Ja eka neuvola on myös varattu kesäkuun puolelle.

Nippurotta Tervetuloa toukokuun touhottajista tänne odottajien puolelle!! Sielläkin näköjään plussanneet vaan lisääntyy, ihanaa. :flower:
 
Onnea uusille plussanneille!! :flower: :flower:

Nimigalluppiin: Mulla oli tytölle nimi valmiina mutta nyt se on alkanut tuntumaan jotenkin tyhmältä.. Tai siis se ei vaan tunnu oikealta enää. Pojan nimestä ei ole mitään aavistusta! Pojalle on mun mielestä tosi vaikeaa keksiä nimi! :eek:

Useamman lapsen äideille kysymys neuvolasta! Onko neuvolassa käyntejä nyt tän toisen kohdalla vähemmän kuin esikoisesta? En tiedä mistä tälläinen kuvitelma mulle on tullut.. :)

(.): Eilen makoilin lattialla kun oli niin huono olo, ei okseta mutta ällöttää. Tekis vaan mieli syödä salaattia ja hedelmiä, tavallinen ruoka ei oikein maistu.

Yksi oire on ollut heti plussauksesta hengästyminen lenkillä, en tiedä mistä johtuu, sama ilmiö oli esikoisesta. Eilenkin käytiin kaverin kanssa kunnon hikilenksulla ja mulla meinas kunto loppua kesken aivan tyystin.. Toivottavasti tää menee pian ohi! Normaalisti en siis ihan näin herkästi hengästy.. :/

Jahas, täytys lähteä muksun ja koiran kanssa pihalle. Tyttö heräsi tänään(kin) jo 5.30 ja on ekat päikyt edessä!

:wave: Mukavaa päivää kaikille!
 
Eilen alkoi sitten särkeä pää. Panadolia otin muutaman kerran, mutta ei se oikein auta. Tänään kun heräsin pää on edelleen kipeä. Ei tämä migreeniä ole, mut kurjaa....

Mulla ei ole mitään mahaa. Paitsi pieni läskikumpu tuossa navan ympärillä. :LOL:
Kohtu on kyllä kasvanut ja se tuntuu pienenä pallona tuossa alavatsalla, mutta ei näy vielä.

Millä viikolla menitte/menette ekaan neuvolaan?
Täällä ensimmäiseen neuvolaan mennään vasta rv10. Silloin voidaan jo kuunnella sydänäänet ja saa lähetteen np-ultraan. Ei minulla sinne mikään kiire ole, mutta tuntuisi raskaus paljon todemmalta.

Tyksiin olen menossa synnyttämään!

Zaara ja Hertta 6+6
 
Enie mulla vastaava kokemus tosta nimiasiasta. Olimme miettineet toisen lapsen kohdalla nimeä Milla ja kun satuin kertomaan tästä ystävälleni,joka oli myös raskaana mutta hällä L.A. 4 kk myöhemmin, niin ystävä suuttui että he aikovat antaa tytöllensä sen nimen ja minun täytyy luvata,etten sitä antaisi jos tytön saisimme. :eek: Törkeää minusta! Oli ihan tosissaan,vaikka ensin luulin että hän laskee leikkiä |O No,me saimme pojan joten ei tullu Millaa hänestä. Jäi silti ärsyttämään tuo asia.

Noista tiedoista.. mulle voi laittaa ikäkohtaan 32v (vielä hetken aikaa) sairaala EKKS ja viides lapsi. :)
 
Auto G: Nyt jos tämä tosiaan menee ok, loppuun asti niin pakko alkaa katselemaan tila-autoa koska tavan hlö autoon ei kuusi sitten mahdu + vaunut yms.
Eli miten teillä on auto asiat ratkaistu? Lähinnä kokemuksia tila-autoista tms. jos olis laittaa jollakin.
Netistä katselin niin aika pientä on säilytys tila noissa tavanomaisimmissa tila-autoissa vai heitääkö mulla sitten silmät häränpeetä?
Istumapaikat kyllä löytyy helpostikin 6 hlö, mutta taimmaiset penkit näyttäisi olevan ihan taka luukkuun asti melkein joten ei sinne kaksosten vaunuja kyllä taideta ahtamallakaan saada mahtumaan enää.
Toinen vaihtoehtohan olis kulkea sitten kahdella tavan autolla jos johonkin ollaan menossa yhtä mukaa koko porukka. Ja saattaahan se olla että aluks pysyy nuo nykyiset autot ja ajetaan "junana" sitten.
 
Nimigallup Mulla on tytölle ja pojalle jo nimi tiedossa mutta miehen hyväksyntä niihin vielä tarvitaan. Ja voi tietysti olla, että kun lapsi syntyy niin suunniteltu nimikin vaihtuu.

Joku kirjoitteli tääällä, että on päänsärkyä. Mulla alkoi eilen kanssa päätä pikkuisen särkemään mutta en ole mitään siihen ottanut. Nukuin yli 10 tunnin yöunet niin nyt on vähän parempi. Toisillahan sitä on ekat 3kk, toivottavatsi ei itsellä ole niin kauaa.

Kuinkas moni on täällä käynyt yksityisellä varhaisultrassa? Me ajattelimme mennä koska yks km takana ja olen ihan hermona tämän kanssa kun pelottaa. Ekaan ultraan kun on niin pitkä aika.

On: mahassa on kipuilua toisinaan, kuin siellä olisi venytystä päällä (taitaa kohtu kasvaa). Huonoa oloa tai oksentelua ei ole vielä ollut mutta väsymys on taas mahtava, aina vois nukkua.


 
AutoG Vaikkei meitä ole kuin 4 ensi talvena, auto menee pakosta vaihtoon. MEillä ei nimittäin mahdu mitenkään kahta istuinta autoon... tai ehkä just ja just jos toisen laittais etupenkille, mutta kun siellä on se turvatyyny. Turvatyynyn voi kyllä kytkeä pois, mutten luottaisi siihen poiskytkentään. Eikä lastentarvikeliikkeen myyjäkään suositellut istuinta laitettavan etupenkille, vaikka tyyny ois kytketty pois. Siis kaksi istuinta olisi mahdutettava takapenkille... Tila-auto (5 paikkainen) on nyt kiikarissa, vaikken minä hirveesti niistä pidä.... No mahtuupahan kaikki tavarat kyytiin ja tarvittaessa mahtuu myös toinen vanhemmista sinne taakse viihdyttämään lapsia.

Tila-autoissa jää tosissaan takakontissa tila aika mitättömäksi kolmannen penkkirivin jälkeen... kokemusta on jonkin verran. Joskus olen itse matkustanut niin, että toinen penkki vain alhaalla ja kassipino vieressä... ei kyllä kovin turvallista kolaritilanteessa. Miten ois anopinkuljetuslaatikko katolle? Niitähän on vaikka minkä kokoisia...
 
Heipä hei kaikille :wave:

Tänä ammuna varmistustesti apteekin omalla ja juuh raskaana ollaan. Menkkojen mukaan mentäis jo 4+4 viikoilla mut oviksen mukaan olen vasta 3+4 luultavasti eli ihan alkutaipaleella. Mulla tosi epäsäännöllinen kierto ja pco+endo. Lääkkeinä oli metut+clomit ja toinen kierto näillä toi tuloksen, muuten yritystä jo vuosi. Tulossa siis neljäs lapsi ja synnärinä kys. Niin ja la taitas olla 31.1. mut helmikuulle mennään varmasti kun edellisetkin olleet reippasti yliaikaisia :)

Jotain galluppeja ollut teillä.
Nimistä ei hajuakaan.
Oireita ei ole muuta kuin menkkajomotus ja semmoinen "kasvukipu" tuntemus sivuilla ja tunne et menkat alkaa just. En ole koskaan kärsinyt pahoinvoinnista. Mahaa turvottaa et jotkut vaatteet ei oikein istu enää/nyt päälle.
Neuvolaan en ole vielä soitellut. Todennäköisesti eka käynti lähempänä vko 10 vasta...

Kumman rv: mukaan mun kannattas jatkaa?

Onnea kaikille tammivauvoja odottaville! :heart:
 
Moikka kaikille!
Ihanan paljon on tullut uusia ihan muutamassa päivässä! onne kaikille plussasta!

Vauva-10 Mie kävin tiistaina varhaisultrassa, sillon oli päiviä 8+2. Kyllä mun mieltä helpotti kovasti ku näki masukin jä lääkäri sanoi että kaikki on hyvin, sydämen äänikin kuului ja saatiin kaksi kuvaa mukaan. Kannattaa kyllä malttaa oottaa ettei sinnekään mene liian ajoissa, on sitten varmasti kurjaa jos ei ääniä kuulukkaan vielä.

Meillä on taas iloisia perheuutisia!
Meidän toinenkin kissa oli poksahtanut keskiviikkona sillä aikaa ku oltii töissä, Tuli NELJÄ täydellistä pientä kissanpentua lisää meille. Aika jännä että se teki ne samaan pesään ton toisen pentujen kanssa. Piti hetki hieroo silmii ku meni kattoo pentuja ja tajus et hetko täällähän onkii yheksän pentua. On aika jännän näköstä ku pahvilaatikossa on yhtäaikaa kaks emoo ja yheksän pentuu yhessä läjässä sikinsokin :heart:


Seksigalluppi:Mitens teillä menee makkarin puolella? Meillä minä oon kokoajan ennen raskautta ja näköjään sen aikanakin innokkaampi, ollaan pupuiltu vissiin kakskertaa plussan jälkeen (aika huonosti huomioon ottaen et ollaan oltu koht kuukaus näimisissa) mie sit vonksin kokoajan, sitten hermostun ku mies kieltäytyy sillä syyllä et on väsynyt tai selkä on kipee |O
Eilen kehtas viel sanoo et miten sä luulet et mä jaksan, ku oon ainut kuka täällä kotona tekee mitään töitä. Ilmeisesti mun ois sitte pitänyt kaivaa ite se kasvimaa ja roudata multasäkkejä pitkin pihaa. Välillä ei ihan ymmärrys riitä tota ukkoa kohtaan! :ashamed:

No mut tämmöstä tää on, itelläkin pinna koko ajan ekstra kireellä!
No jos huomenna vaikka siskon häitten jälkee ois parempi mieli molemmilla.

Hyvää viikonloppua kaikille! :flower:
 
heipsis!
Meillä tyttö kovassa kuumeessa ja ukko reissussa joten oon vähä jäänyt nyt jälkeen..

Onnea kaikille uusille tulokkaille!!

Autoista ollu puhetta: Meillä ei autot vaihdu uuden tulokkaan myötä, uskon et meidän 4 henkinen perhe mahtuu hyvin varsinki meidän farmariin, toinen on pienempi mut mahdutaan varmaan siihenkin.. =)

Neuvola asiaan: Mulla siirty eka neuvola 11.sta viikolle vasta, on siis aika myöhään varsinki jos vertaa esikon neuvoloihin.. se on siis 4.6 10+2
ja sit np- ultra on tilattuna 17.6 12+1

nimiasiaan: Nimiä oon pohtinu jo varmaan 3 vuotta vaikka lasta ei oo yritettykkään, mut se on sit toinen asia tuntuuko ne hyviltä silloin kun vaavi on syntynyt.. :whistle:

-s-a-j 8+3 :wave:
 
Tica Juu, ei oikein nuo anoppiboxit innosta. Ei ole koskaan olleet minusta mitään muuta kuin aivan kamalan näköisiä laatikoita joita en itselleni halua.

Seksi G: No, ei kyllä ole vähentynyt peittojen heilutus. Varmaan suht samaa rataa mennään kuin ennen raskauttakin.

Neuvola G: Minä kävin ekassa ultrassa neuvolassa jos silloin viikolla 6+ en muista enää päiviä montako oli...,olisko ollu 2 tai 4 päälle. Siitä sitten 5pv niin uudelleen ultraan neuvolaan josta sitten saatiin ne sydämmen lyönnitkin näkyviin.
Seuraava onkin näillä näkymin sitten 25.6 KYS:n äiti polilla ellei tule jotain miksi täällä jo tässä välissä neuvolan puolella katsottais taas tilannetta.

Muoks* niin ja varsinainen vain neuvolatäti käynti oli ekan kerran sitten viime perjantaina.
 

Yhteistyössä