Yhessä kasassa täälläkin vielä. :wave:
Aika hiljasta tuntus meidän pinossa nyt olevan, kaikki vaan oottelee.
Rontille ja muille vielä onnittelemattomille onnittelut vauvoista !!
Parin tunnin prismakierros tänää heitetty, + muuta siivoilua ja touhuilua, tuloksena vaan järkyttävät liitoskivut, ei meinaa liikkeelle päästä. Lisäks jotain nestettä valutteli tuolta alakerrasta, sen verran että housut kastu mut en usko kyllä että vettä vielä, kai sitä olis enempi tullu, kai vaan vetisempää valkkaria..
Huomenna olis alkuperänen menkkojen mukaa laskettu LA, jotenkin on tuntunu koko ajan et sillon jotain tapahtus, mut eipä nyt siltä näytä kuitenkaa.
Vaaveli on kummallisia tärähyksiä tänää tehny tuolla masussa, ihan ku pompahtais välillä ihan kunnolla että koko maha tärisee.. outoa.tahtoiskohan pihalle jo.
Mieskin tänää sano että on ihan selvästi tipahtanu maha alemmas, kuin mä en ite huomaa !!
Paitsi on ehkä kyllä helpompi nyt istua, ei enää niin paina kylkiluita..
Kömpisköhän sitä jo nukkumaa tonne ukon vieree, se on jo muutaman tunnin vedelly hirsiä kun yöllä töihin. Mulla on muuten tullu väsymys takasin ! Onko kellää muulla samaa ?? Viimesen kolme yötä oon nukkunu pitkästä aikaa 12 tuntisiä unia, ja ihan muutamalla vessakäynnillä, ja aamulla sitä herää niin pirteenä että ! Tää on kummallista.
NiiZ ja Pallero 38+3 :heart: