***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Senkin mokkapaloilla kehujat :kieh: Eihän mulla nyt ole edes tarpeita niitä tehä.. hmm, jos tekis pannaria :p :D

Sammuin sit sohvalle kun sinne heittäydyin, nyt pirteempi ja parempi olo. Vielä mahaa juilii ja vessassa saa ravata koko ajan.
Onneks mieskin tulee kohta kotiin.
 
Hei :wave:

Onnittelut uusille vauvaperheille
:heart:

vauva-10 ja kaikki muutki joilla vaikeaa ja kipuja :hug:
Kyllähän se hullua olisi jos ei täällä sais valittaa ja kertoa omista huolistaan..itse ainaki olen kokenu että melkein kaikilla meillä on niin paljon yhteisiä vaivoja ja kipuja niin tuntuu luonnolliselta myöskin purkaa niitä asioita täällä. Pistää kyllä vihaksi tuommoset kommentoijat |O

minä kans olen jonkun kerhon kannalla..tulen sitte mukaan kun joku sen perustaa

Nyt on sitte neuvolassa käyty ja kaikki ok. Minä vain valitin koko käynnin ajan :ashamed:
Olen nyt valvonut näitten kipujen ja supistusten kanssa niin monta yötä että olen ihan poikki..itkuhan se sitte tuli kun vuodatin ja terkka laitto heti lähetteen sairaalaan jos vaikka ens viikolla käynnistäisivät..
Tää on niin perseestä kun ensin on tulossa liian aikasin ja nyt ei sitte halua tulla ollenkaan :kieh:
Kaikki keinot on kokeiltu ja jos joku vielä mainitseekaan kolme ässää niin mottaan nokkaan |O Miehelle just kirosin että kun yritettiin vauvaa alulle seksistä tuli mekaanista pakkopullaa ja nyt pitäs taas harrastaa sitä samaa ihan sen takia että saatas tää muksu maailmaan :eek:
Sori nyt taas tätä valitusta :ashamed:

Toisaalta nyt on jo hiukan toiveekkaampi mieli jos tää piina loppuis ens viikolla viimestään ja saisin tämän vauvan syliin :heart: On vaan niin turhautunu kun se on oottamista oottamisen perään..

Ja oi mokka ruutuja :p onneksi ei oo jauhoja :D enkä jaksa lähtiä hakemaan..muuten kyllä leiposin

Joka tapauksessa koitetaan mammat jaksaa, kohta nää vaivat loppuu =)

Katjuska 39+5
 
vauva-10:lle tulin vaan toivottaan tsemppejä. Lueskelen näitä tammi- ja helmikuistenkin ketjuja välillä, vaikka kuulunkin itse tuonne maaliskuisiin. Huomasin vaan aamulla sen typerän aloituksen tuolla mitäs nyt-palstalla.
 
Vauva-10 :hug: Tosi veemäistä, että joku näkee asiakseen käydä kommentoimaan jonkun henkilökohtaisia tuntemuksia. Oon vahvasti sitä mieltä, että tälläiset ihmiset ei ole ikinä kokeneet vaikeata/raskasta raskautta. Ite olen ollu sairauslomalla elokuun alusta asti, yhtä kauan nukkumatta yhtään kokonaista yötä, kivut päivittäisiä jne. Ja on prkl jos en sitä sais täälllä palstalla purkaa...nuppihan siitä leviäis, kun ei jaksa aina miehellekkään valittaa.

Tinzus ja Alice in wonderland Täällä kanssa Porissa synnyttävä...kuka kerkii ensiks :D ? :D

Meillä poitsu on nyt saanut mahataudin...piti tänään lähteä isälleen, mutta en tietenkään poikaa sinne kipeenä laske...tartuttaa vaan muut, eikä kuitenkaan saa siellä sellasta lohtua/turvaa ku saa kotona, siellä kun kuitenki kaksi muutakin lasta jotka kaipaa huomiota.

Kunhan nyt ei ite sais vielä tässä viimisellä viikolla ite tuota mahatautia :x

J.t ja Pampuliini 38+3

Se on muuten sitte tasan viikko ja on vaavi sylissä :heart: Ellei sitten oo vielä itellään kääntynyt ja laittavat mut takasin kotio.... :p
 
Mulla tulee vaaleanpunaista vuotoa..Ja mahaa polttelee lupaavasti.. :whistle:

Jos nyt olisi lähtö lähellä...? Kellään tullut tuollaista vuotoa ennen synnytyksen alkamista?

Tänään taas marttina ja esko vauvakuumettasarja.. !
 
Eikä.. Miks ihmiset laukoo näillä keskustelupalstoilla mitä sattuu :( Eihän tänne ole kenenkään pakko tulla juttuja lukemaan.

Sitä vartenhan tämä on juuri niin ihana keksintö et täällä pystyy purkamaan ajatuksia ja kysellä neuvoja ilman että kukaan tietää henkilöllisyyttä. Sen kerhon kannalla minäkin !

Onnea kaikille vauvan saaneille !!! :heart:

Tänään oli viimeinen neuvolakäynti. Ensi viikolla äippäpolille, jos ei suostu ennen sitä syntymään. Sais tulla jo :wave:
Paino oli tippunu viikossa kilon (yhteensä tullu 20 kg ), :ashamed: , joten palkitsin itseni leipomalla rahkapullia :whistle:
 
KiaralA: Tottakai, voidaan käydä kahvilla yms.. Kun asutaan pian lähekkäin.. Kavereita ei ole koskaan liikaa. :heart:

Nipistelee alamahaa, mutta en vielä elättele turhia toiveita..Koska nämä lupaavat oireet saattaa loppua kuin seinään..

 
Ei nyt mammat pyydellä anteeks mitään valittamisia! Kaikkihan me valitetaan ja saadaankin valittaa!! Mitä se kenellekkään kuuluu :kieh: :D :heart:

Parempi se on tänne itteensä purkaa kun aina omalle miehelle tai tukihenkilölle =)

Eilen kyllä taas totesin kuinka hiton helppoo tää toisaalta miehelle on!! Sen orgasmistahan tää kaikki on kuitenkin alkunsa saanut :LOL: (Paitsi joutuuhan ne ehkä vähän joskus hieman kuuntelemaan vaivaisia mammoja ;) )
 
No jo on joku taas ollu fiksuna arvostelemassa toisten juttuja :kieh:

Tänään taasen neuvolassa käyty. Kaikki hyvin, vauva tuntuu käsikopelolla 3,5kg et sais alkaa tulee jo,sanoi th. Sf oli 34.
Pää alhaalla mut sai vielä kiinni ja vähän heiluteltuakin. Vauvan sykkeet hyvät.
Mytty tuntuu kyl hiljentyneen huomattavasti ja käskikin sit tehdä liikelaskentoja 1h 2 krt/pvä.

Lyllerrys-lenkki tehty, saunottu ja jos uskaltais kokeilla sitä "yhdyntää" niinkun th neuvolassa suositteli :D Katsotaan kuin "valaan" käy... :LOL:

Miminen ja Mytty rv 39+1
 
Mussu - onnea vauvasta! Aikas hassua ja hauskaakin että ollaan oltu täällä punnertamassa vauvoja yhtä aikaa maailmaan!
Me ollaan vielä huomiseen osastolla. Olin kahden vaiheilla lähteäkö tänään vai huomenna. Jäin vielä kun vauva valvotti eilen aika tavalla. Aamusta kl.7-15 ja vielä uudestaan illalla kl.22-5. Nyt on kiva olo kun vauva on nukkunut normaaliin tahtiin tänään.

Meidän punainen sukka oli sunnuntaina päivän viides.
Hetkeksi lepoa vielä ennen kuin temperamentti alkaa taas huutaa.

ja täältä myös ääni kerhon puolesta.

Lili + E 4pv
 
Kai se lenkki jotain sai aikaan. Sen jälkeen kärvistelly ja alkaa olee jo kipeitä supistuksia tiuhaan. Saa nähä valvottaako vaan yön ja sit loppuu. Appiukolle soitettiin kuitenkin varalta et pitää sen luurin lähellä yöllä.

mulish ja hippula ( tiitu ) 37+5
 
Alice in wonderland ja Janoschin tarinatuokio Jooooo, sinne Poriin pitäis joskus sitten suunnistaa, kunhan Irma-Petterin sen kuuluisan merkin antaa :D. Kuulemma huomiselle oli vissiin useampikin käynnistys luvassa yhtä aikaa, joten eipä ole harvinaista olla yksi monista, joilla ipana ei löydä tietänsä pihalle :D. Tuli huomattavasti parempi olo, kunnes aloin miettiin kuinka monta synnyttäjää voi yhtä aikaa samassa salissa olla. Ah sitä kuoroa :). Mulla on käynnistys aikaisintaan 22.1. joten mulla ei siellä vielä aikaa ole varattuna.

40+2
 
Voi jumalauta sitä Mitäs Nyt- aloitusta :kieh: :kieh: :kieh: Kovasti :hug: :hug: vauva-10!!

Kerhoon vaan :) Olis jotenki haikeeta että ku odotus on kaikilta ohi ni ei enää kuulis kestää mitään, jännä miten sitä on alkanu iha ajattelee et "mitenköhän sen ja sen synnytys etenee, tai sen vauva, miten se voi..." :)

Enie laitatko mulle listaan et Itikka syntyi 38+1 :)

Vieläkö pk-seutulaiset tahtoo tavata kun kaikilla on nyytit sylissä? Mä näin unta et facebookissa joku oli bongannu mut (ei kyl ollu tuttu nimi) ja sielki oli Tammivauvat- yhteisö :D

Viime yönä en millään meinannu saada Itikkaa nukahtamaan unille, oli hereillä melkeen 20-01 torkahdellen aina ihan pieneksi hetkeksi, mut sit ku nukahti ni nukkukin neljä tuntia putkeen. Samasta haaveilen tälle yölle...

Nimi on, putkahti just sillon ku aloin kiroomaan ettei ikinä keksitä eikä miehelle kelpaa mikään :p Voin kerhossa kertoo sit jos sellanen tulee :) Tosin ihmisille aion sanoa et ei ole vielä nimeä, koska viimeksikin ne onnistu jankkaamaan musta sen ulos, nyt aion ihan rehellisesti valehdella :D :D

Tsemppiä jännittäjille (sannis varsinki, varmana kohta lähtö!) ja niille joilla huomenna käynnistetään!

Mimonmami ja Itikka 2 vko
 
mulla ei vieläkään tuu maitoa riittävästi. Mahtaako multa ollenkaan tuo imetys onnistua. Mollemmista tisseistä saan pumppaamallakin vaan yhteensä 50ml.. ja jos vauva on tissillä ni aina nukahtaa melkein saman tien siihen.. tuntuu kun olisin epäonnistunu äitinä.. lisääntyyköhän tuo maidon tulo olleskaan???

Harmittaa ja ressaakin tuo maidon tulo. siksi sitä varmaan ei tuukkaan :ashamed: :ashamed:
 
Mie otin tänää leipoen, imuroiden, luututen, hinkaten ikkunat ja peilit, pesin vessan ja paistoin litran taikinan voisokerisilmäpullia, AHKERA!!!
Ja mitä mie sain synnytyksen edistymiseks aikaan,hmm..en mitn!! :headwall: Ei supistuksen supistusta,argh!!!

Meillä nimi jo valmiina oottamas. Poikalupaus meille annettu jo useemmassa ultrassa,joten pakko kait se o uskoo, mut tytölleki o sulone nimi varalla.

Mie voisin varata itelleni vaik lauantaiks ajan synnyttää :LOL: ois lapsenlikka valmiina ja isäntäki pääsis sit heti messiin :D

Huomenna aamupalan jälkeen muksujen kaa pihalle tarpomaan ja toivoo vaan, ett supistelemaan alkais tai viel parempi jos veet menis. Mie vaan oon nii väsy, etten jaksais enää lyllertää ja ähistä ja puhista ison,valtavan masuni kans. :ashamed:

Pörri ja Pätkä 38+0
 

Yhteistyössä