Olen ihmetelly ku kaikki puhuu et tää tilttailee...nyt se tapahtu sit miulle pitkän tarinoinnin jälkeen :kieh:
Lyhennettynä:
Enie&Zaara: Toivottavasti pikkuiset pysyy hetken vielä kyydissä
Niiz: No hyvä ettei tartte enää siunkaa kärvistellä töis kipujen kans...joo kyllä ne pihal tuntuu kyl välil olevan...miult ne on kuiteski hempan mitannu melkein joka kerta...
Joo olisha se kiva tietää et edes jotai arviota,ettei iha "sokkona" mentäis...
Itselläni on munuaisultra 2 joulukuuta,siinä vois lääkärille vinkata et voisitko samal kattoa minkä kokonen miun pulla tuol kyydis on
Jens: saikulle vaan jos siltä tuntuu,ei kannata itseään turhaan "rääkätä"
Väpä08: Toivottavasti kaupat syntyy =)
Imppuli: Koita jaksaa,varmast aika rankkaa...itse en tie miten jaksais tähän viel jonkun muuton,huh hu...ei käy kateeksi :hug:
Joku kyseli sairaslomasta,itse jouduin jäämään jo ekan kerran lokakuun alusta...sit yritin muutaman päivän töis ja sito lääkäri laittoki lppuajaksi saikun. Työnantaki sano et mix turhaa rääkätä itseään...onneksi meillä oltu niin ymmärtäväisiä...kun täällä lukenut nii joukkoon mahtuu totaalisia idi*******...
Rentouttavaa viikonloppua kaikille =)
Tiituli&pulla 33+0
Lyhennettynä:
Enie&Zaara: Toivottavasti pikkuiset pysyy hetken vielä kyydissä
Niiz: No hyvä ettei tartte enää siunkaa kärvistellä töis kipujen kans...joo kyllä ne pihal tuntuu kyl välil olevan...miult ne on kuiteski hempan mitannu melkein joka kerta...
Joo olisha se kiva tietää et edes jotai arviota,ettei iha "sokkona" mentäis...
Itselläni on munuaisultra 2 joulukuuta,siinä vois lääkärille vinkata et voisitko samal kattoa minkä kokonen miun pulla tuol kyydis on
Jens: saikulle vaan jos siltä tuntuu,ei kannata itseään turhaan "rääkätä"
Väpä08: Toivottavasti kaupat syntyy =)
Imppuli: Koita jaksaa,varmast aika rankkaa...itse en tie miten jaksais tähän viel jonkun muuton,huh hu...ei käy kateeksi :hug:
Joku kyseli sairaslomasta,itse jouduin jäämään jo ekan kerran lokakuun alusta...sit yritin muutaman päivän töis ja sito lääkäri laittoki lppuajaksi saikun. Työnantaki sano et mix turhaa rääkätä itseään...onneksi meillä oltu niin ymmärtäväisiä...kun täällä lukenut nii joukkoon mahtuu totaalisia idi*******...
Rentouttavaa viikonloppua kaikille =)
Tiituli&pulla 33+0