Huomenia!
Minä olen käyttänyt nestemäistä rautalisää
Ferronol. Minusta se on aika hyvänmakuinen ja siitä ei ole mulle ainakaan tullut mitään vatsa ym. vaivoja. Ja mikä parasta: se toimii! Nyt on pysynyt mulla arvot n.120-125. Siinä on verrattain hyvä määrä (21 mg) rautaakin päiväannoksessa verrattuna joihinkin muihin vastaaviin:
FERRONOL 500 ML
Käyttötarkoitus: Väsymykseen, yleiseen voimattomuuteen ja stressiin. Vastustuskyvyn ja yleiskunnon ylläpitämiseen.
Ferronol on markkinoiden vahvin nestemäinen rautavalmiste. Päiväannoksessa on 21 mg rautaa. Ferronolin C- ja B-vitamiinit sekä hedelmähapot edistävät raudan imeytymistä. Ferronol on hyvänmakuinen vatsaystävällinen vahva rautavalmiste.
Suositellaan: koululaisille, murrosikäisille, kiireisille, laihduttajille, urheilijoille, kuntoilijoille, kasvissyöjille, toipilaille ja ikäihmisille sekä odottaville ja imettäville äideille.
Ainesosat: vesi, makeutusaine hedelmäsokeri, punaherukka-, mustaherukka-, puolukka- ja viinirypäletiiviste, hivenaineet (rautasulfaatti ja magnesiumoksidi), omenahappo, nokkosuute, ruusunmarjajauhe, vitamiinit (C, B2, B1, B6, foolihappo, B12), säilöntäaine kaliumsorbaatti.
Ei sisällä hiivaa, hunajaa, alkoholia, laktoosia eikä gluteenia.
Että semmosta.
sannis: sama määrä työpäiviä jäljellä - jeejee!
Ihanaa, että taas on viikonloppu edessä! Nyt viikonloppuna on viimeistään aloitettava pakkailemaan, kun viikon päästä on muutto!! Hitsi, miten nopeasti aika menee, muistaa vielä kun ajatteli, että muuttoonkin on vielä monta kuukautta... noh, nysse on sitte käsillä. Täällä oli
joku muukin jolla oli muuttohommat edessä, en vain nyt muista kuka se oli... mutta tsemiä vaan sinullekin! Koitetaan ottaa rauhallisesti =)
Tänään on neuvola. Aion kysyä, jos saisin lähetteen hiivatutkimukseen. Täällä oli joku muukin aiemmin, joka hämmästeli, että onko tullut
hiivaa jo suuhunkin :/ Mulla on ilmeisesti kans... joka aamu on sellasta valkosta mähmää kielessä ja poskien sisäpinnassa... lähtee hammaspesulla pois, mutta aika ällöä...
Onko kellään kokemusta moisesta?
Kevätesikoinen ja poju 30-5