Heips!
Kevätesikoinen Joo tosi kiva muodonmuutos olikin, no mut hei harvalla on kunnon au naturel "liekkikuvioinnit" rinnoissa. Rintatulehdus heti sairaalassa kun meni niin täyteen. Sillä määrällä olis ruokkinut vaikka kaikki sairaalan lapset.
Cattie Vautsi mikä masu! :heart:
Pörri Älä ressaa, menee raskausaika pilalle. Minä lihoin esikoisesta 32 kg, sairaalaan jäi 8 kg. Lopulliseksi painoksi jäi +10 kg. Nyt on paino noussut 18,8kg. Meni mullakin taas kauheaksi stressaamiseksi, joten ajattelin taas että aivan sama. Uusi
mieliteko on jääpalat. Vähintään 2 jääpalapussillista menee päivässä, mutta se on niin hyvää veden, light-mehun tai -limun kanssa. Ja kappas viime neuvolakäynnillä ei ollutkaan tuttu lukua +1000 jotain vaan +400 ja risat.
Vähänkö olin onnessani,
jääpalat rulez!!
(.) Eilen kävelin pojan harkkojen aikana 25 minuuttia ja olin niin ylpeä tästä "iltalenkistäni". Yöllä sitten kun heräsin tutulle vessakäynnille oli häpyliitos ja selkä niiiiin kipeä, että piti ensin venytellä että pääsin ylös. Aamulla oli kans vielä h.liitos kipee ja jouduin venyttelemään ennen kuin pääsin ylös. Tänään sitten kanssa vaivannut koko päivän, ei mikään ihme jos kävelytyylit vähän kärsii.
Onko muut muuten huomanneet, että olis vaikea istuviltaan taipua eteenpäin? Mietin johtuuko se siitä, että vauva olis laskeutunut..? Vatsa on kuitenkin tosi korkeella vielä, ettei ainakaan sen perusteella. Vauva on ollut jo pari viikkoa kuiteski pää alaspäin.
Ja ootteko huomannut, että nälän tunne / kylläisyyden tunne olis hävinnyt? Musta tuntuu, että saan olla koko päivän syömättä ennen kuin alkaa maha edes kurisemaan. Yks päivä tässä stressasin autoasiaa ja tajusin joogatunnin jälkeen klo 17.30, että miten on näin väsynyt olo ja etten olen syönyt kuin aamupalan!
Paha olo saattaa tulla ja siitä tietää, että pitää syödä jos puuhailee jotain. Täytyy kellon mukaan pureskella jotain, että pysyy säännölliset ruokarytmit. Yleensä mun maha kyllä ilmoittaa heti, jos on nälkä ja verensokeri kun laskee niin olen kuin perssiille ammuttu karhu. Nyt ei mitään.
Sama homma sitten kun alkaa syömään, niin voisin änkeä itseni ihan täyteen ruokaa ja sit joskus tunnin päästä vasta iskee ihan älytön ähky. Joten sekin pitää katsoa n. silmämääräisesti, ettei syö liikaa. Mitenköhän mun käy jouluna? :xmas:
Talvitakeista Minä tän asian kanssa tuskailin jo aiemmin kun ei mikään mahdu päälle, myöskään kaupoissa. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että ne rahat satsaan synnytyksen jälkeen laadukkaaseen ulkoilupukuun, et saan nää läskit pois.
Mun viritelmä on toppaliivi ja sen alle paksu fleece, tai vanhatoppis (joka jää n.30 cm auki) ja muhkea kaulaliina. Ja ei oo vielä palellut. Huomenna pitäis lähteä viikoksi Vuokattiin löhöilemään kylpylään ja ulkoilemaan. Toivottavasti ei jäädy perssuus.
Ai niin ja Prismasta löysin tosi kivan fleece aluskerraston kokoa XXL, hinta oli 19,90e ihanan lämmin ja lämmittää näiden olohousujen alla kun menee ulos. Sit 5e ostin XXL normipitkikset ja meinasin ne tunkea vaan äitiysfarkkujen alle.
Lumi- Mullakin on ollut pari päivää menkkamaista kipua, mietin just pitäiskö mun menkkojen olla tällä hetkellä. Sekin voi varmaan aiheuttaa sen.
Täällä Jyväskylässä on ainakin lunta, pulkkamäkeä laskettu jo monta päivää!
Eilen raahasin "rallituolin" pulkkamäen alle niin ei tarvinnut seisoa. Heh.. ohi kulkevat hiihtäjät varmaan katsoivat, että on tuokin laiskuuden huippu.
Ei vaan jaksa pitkään seistä, alkaa kantapohjissa tuntua siltä kuin pelkkien luiden päällä tallustais. :/
No mutta nyt lähden käymään plöp plöp kaupassa (eli citymarketissa). Nintendo Wii:n käsiohjain ei toimi. :headwall: Täytyy sen kunniaks kun saa toimintaan vetää parit hulahulat.
Muoks: Ohhoh, tulipas pitkä viesti!
Minävaa + vaaveli 32+3