Valpuri - mulla maha myös laskeutunu. Samaa pohdin tuosta että kun näin aikaisin laskeutuu. Mutta varmaan vielä on "varaa" laskeutua lisää. Ja toisaalta positiivinen puoli on se, että ei ahdista henkeä niin kauheasti enää.
Ullis82 - ihanaa kun äippäloman alku on noin lähellä. Oman ä-loman alkuun on 16pv!
Kyllä olenkin jo odottanut sitä. Pääsee v i i m e i n k i n rakentamaan pesää. :heart:
Mulle on iskenyt joku ihme kriisi tai pohtimisvaihe. Mun pitää itselleni jäsennellä uudestaan ja uudestaan että tuolla kasvaneen vatsan sisällä on
v a u v a, 2 kättä, 2 jalkaa, pää, sydän, oma persoona. Potkuja tulee tasaisesti pitkin päivää, mutta silti pitää kelata asiaa. Ja synnyttyään vauva kasvaa vauhdilla ja että muistanhan sitten nauttia siitä kaikesta mitä saan hänen kanssaan kokea. Ja sitten olen taas ihan täpinässä ja haluaisin että aika kuluisi nopeaan.
Menipäs pohtimiseksi. =)
Soitin eilen Kelaan ja varmistin että mun hakemukset on perillä ja ne oli! Äitiyspakkaus tulee 2 vkon päästä :heart: Työnantajalle oli mennyt täydennyspyyntö viimeisen 6kk palkasta, vaikka ne juuri sen takia seisotti mun papereita palkanlaskennassa koska ilmoittivat viimeisen 6kk tulot eli 30.10 saakka. Mutta Kelan mukaan se on liian aikaisin. HEH. Palkkis piti ihan turhaan mun papereita jumissa itsellään.
Lili 31+4