Iltaa! Oli taas niin paljon tekstiä, etten puoliakaan muista.
G:
Varsinaisia lääkärineuvoloita on ollut tähän mennessä kaksi: eka joskus rv14 ja toinen rv27. Yksi lääkärineuvola on sitten vielä loppuraskaudesta.
Rokotteesta: En ole ottanut, enkä edelleenkään aio ottaa. En luota täysin siihen, että olisi vauvalle turvallinen. Poika kuitenkin sai rokotteen tänään, koska isän puolelta suvussa on astmaa ja pojan keuhkot on aina tavislenssussakin täynnä limaa.
Pelottamisesta: En mä sanois, että mua kauheasti tämä sikis pelottaisi, mutta toki asia mietityttää. Meillä ei ole epidemiaa vielä, eli luotan siihen,että ainakin poika ehtii suojan saada. Itse aion epidemian saapuessa pysyä kotona mahdollisuuksien mukaan. Mutta tosiasia on että se tulee jos on tullakseen ja sitten pitää asioita miettiä uudelleen.
(.) Olo on kanssa aika mahtava....tuon kipeän nivusen takia oon vaappunut jo useemman kuukauden. Mun äiti sanoo, että tuo kävely on tarttuvaa, ja jos ollaan yhessä liikkeellä, hänkin alkaa vaappua
Nyt on alkanut noi supparitkin vaivata. Tosi herkästi alkaa supistaa ja välillä jo kivuliaastikin. Pampu on liikkeistä päätellen edelleen pää alaspäin, mutta ei taida asennolla olla merkitystä, jos tässä sektioon joutuu. Nyt on kohdunpohja niin korkealla, että istuminen tosiaan tuntuu täälläkin hankalalta, ja syömisen päälle meinaa tulla ruuat saman tien ylös. Kun vaan osais syödä vähän kerrallaan ja usein, mutta kun menee ennemmin niiin että pari kertaa päivässä ja oikein urakalla :ashamed:
Eilen vaihtu viikotkin, eli nyt sitte J.t ja Pampu rv 29+1