Moikka!
Lääkärineuvola oli tänään ja vauvalla kaikki hyvin. Alapään suonikohjun kasvu senkun kiihtyy ja ei muuta kun Hirudoid fortea kehiin
...voi elämä...
Samaisella neuvolakäynnillä laitettiin nyt sit se
sikalenssu-rokote. Kahden vaiheilla olin mut vielä kun juttelin lääkärin ja hoitajan kanssa niin päädyin rokotteen ottamaan. Mies oli vahvasti myös rokotuksen kannalla...Tässä asiassa ajattelin myös koko meidän perhettä, en pelkästään tätä vatsa vauvaa.
Piikki ei onneksi sattunu mut huomenna kuulemma käsi VARMASTI kipeä :/
Painoa olen reippaana tyttönä saanu kerärryä jo 12kg
mut johtuu kyllä ihan siitä ettei supistusten ja suonikohjun takia pysty samalla lailla liikkumaan kun ennen..PLUS sit se et suklaata ja pullaa menee päivittäin :kieh:
MUTTA just neuvolas luin jostain lehdestä kun oli tehty tutkimus et ne vauvat joiden äidit söivät raskausaikana suklaata olivat keskiverto vauvaa tyytyväisempiä
Eli naiset nyt vauvat iloisiksi ja suklaatia,suklaatia....
Joulu vietetään kotosalla ja mun siskon luona jonne kerääntyy puoli sukua, kivaa!
Meidän molempien vanhemmat asuu 5km säteellä meiltä, samoin mun isovanhemmat.
Kovin oli vauhdikkaalla päällä Mytty neuvola reissulla kun potki lääkärin dobbleria minkä ehti
Mitäs meni painelee ja häiriköimään... Oli kyl aika nuori lääkäri (yleislekuri) neuvolassa ja kun kysyin et onko pylly vai pää mitä tunkee navan kohdillta ulos ni tunnusteli kotvasen ja tokas et "Joo, se on varmaan pää tai pylly"... Ai,ihan tosi?! Yleensä neuvolassa ovat osanneet sanoa...
Nyt mansikkarahkalle
Miminen ja Mytty rv 28 POKS (tai 28+2)