Minäkin nyt sit kuitenki taidan tuota mieltäni muuttamaan tuon rokotteen suhteen :/ taidan tonne omaan neuvolaan huomenna soitella ja kysellä et millonkas se ois mahollista ottaa,kun nyt kuitenki on vastakkain rokote ja tamiflu,jota sit kuiteski annetaan jos tulee ees oireita sinne suuntaan eikä sitäkään oo tutkittu raskaana olevilla,ni ehkä toi rokote toivottavasti sit ois se pienempi paha monen viikon lääkekuuriin verrattuna,jos sen taudin sattuu saamaan,mut sit mun täytyy myös kai rokotuttaa lapseni,koska riskiryhmässähän tuokin on kun ikää on 1,5v :/ Olipa meillä myös tos paikallislehdessä tänää synnytyslääkärinkin mielipidekirjoitus yleisönosastolla,jossa hän suositteli sitä rokotetta kaikille :| vaikeeta vaikeeta.
Mut sit omaan napaan
neuvola-lääkärissä käyty
rv27+0
paino -300g
rr 141/84,mut niin oli viimekski ku tuol neuvolas jouduin käymään,omassa lukemat aina ihan hyvät,meillä ku noi lääkärikäynnit on eri neuvolassa,lääkärilleki ku mainitsin et viimeks meni samal taval ni totes vaa et niinpä on ollutkin lähes identtiset et ei varmaan vielä mitään hätää,mut käyn varmaa ens viikol mittauttaas omas neuvolas varmuuden vuoksi.
Kohdunsuu kiinni,kiinteä ja pituutta se 3cm.
Hb 116(104)
sf 26(21)
PT
Sykkeet 145-160
Tyttöä se tämäkin lääkäri hieman epäili tai sanoi et ehkä tää enemmän tytölle näyttää
Kokoarviosta sanoi sen verran et tuolla koneella mikä heillä on ei näy kokoarvio vasta ku 30+ viikoilla,mut meiän toukka vastas nyt viikkoa 28 et taitaa olla pikkasen normia isompi,mut sit seuraavaks onkin KOKSin lääkärikäynti joskus vuoden vaihteessa ni eiköhän siellä saa jonkinmoisen arvion
Hipkukka kiva et pikkuiset saaneet oman huoneen =) tota maidonluovutusta mä ja oon miettiny ku mulla sitä on aina alkuun tullu valtavasti,mut maalla kun asuu ni lähe nyt täältä kuskaa tonne 12km päähän maitoa :/ jos toi valion maitoauto ottais ohi ajaessaan kyytiin
Mut hienoa et sinä jaksat ja siinähän se tietty samalla menee,ku muutenki asiaa sairaalaan =)
Nyt ei taas muuta,en mä millään muista,ku edellisen käynnin jälkeen tullu viis sivua lisää
Piiuli ja toukka 27+0