Tervehdys jälleen.. nettipimennossa saikulla istutaan
Millis1981: Itse oleskelin Kuopiossa vain vuosina 98-2001, ei siis varmaan tunneta, mutta suurella todennäköisyydellä tunnet mun hyvän ystävän!
Sikarokote: Täällä mahdollisesti yksi mielen muuttaja. En pelkää itseni puolesta, en minä siihen tautiin kuole, mutta en voi olla ajattelematta Naattia. Rokotteen kautta todnäk. saa myös immuniteetin, ettei sitten rääpäleenä sairastu, se voisi olla kohtalokasta.
Elayne: Mullakin pomo kommentoin että supistukset kuuluvat jokaikiseen raskauteen yms. Ei vaan oikeasti uppoa sen päähän että kun supistaa Prismassa käydessä joka toisen hyllyn kohdalla niin se vaan ei neuvolaihmisten mukaan enää olen normaalia. Ja uskon kuitenkin heidän mielipiteisiinsä pikkasen enemmän kuin aivan toisella alalla toimivan pomoni..
Vessa-g: Silmät ristissä istuen voin sanoa että aivan liian usein / yö.. Viime yönä varmaan jotain 6 kertaa, sekoan jo laskuissa + muut heräilyt ja kyljenkäännöt. Huoh..
Hankinta-g: Ei ole hankittu vielä mitään, ehtiihän tässä?!? Onneksi suurin osa ja hätävarat löytyvät siskolta.
Iiris-: Naatti potkii välillä ihan TOSI kovaa ja sehän tuntuu tasan siltä mitä onkin - joku potkii sua lihakseen. Ei kivaa, mutta pitää muistaa nauttia jokaisesta potkusta. Meillä onneksi rauhoittuu mukavasti kun vähän mahaa hieroskelee.
Lumi: Lapsia on moneen kokoon. Mun kummipoika on 9kk ja syyshaalarin pitää olla jo 86 senttinen, äippäpaketin talvipuku jäi siis kokonaan käyttämättä.
Supistukset: Mulla supistus tuntuu siltä kuin kohtu muuttuisi pirun kovaksi vesimelooniksi. Kestää muutamasta sekunnista minuutteihin, riippuen rasituksesta.
Makeis-g: Aivan liikaa!!
JOulutortut: Ootteko koskaan testanneet vadelmamarmelaadilla.. aivan huippuja ja peittovat perinteiset luumut 10-0!
Saikulla siis istuskellaan supistusten takia. Kerkesin mukavasti olla 6 päivää töissä, eli en saa täyttä kuukauden palkkaa kun jäi 5 tuntia vajaaksi viikon töissä olo. Naatti on oppinut puskemaan itseään vatsapeitteistä läpi, millon on tulossa jalka ja millon peppu. Neuvolatäti sanoi että näillä viikoilla yleensä äidit kuvailevat liikkeitä jonkinlaisia möngerryksiksi, mulla kyllä tuntuu niin kädet kuin jalatkin kun rytmikkäästi harrastetaan aamu kickboxingia!
~Zuh & Naatti 26+5