Tiistaina viimeeks käynyt täällä - ja 8 sivua lukemattomia viestejä!
Ihan alkuun
Marjutille :hug: .
Pingulille taas helpotuksen huokaus väärästä hälytyksestä
.
Eniellä oli aivan ihanat kuvat!!
Rhea: mulla oli pojasta ihan mieletön pahoinvointi, tytöstä taas ei juuri mitään. Nyt olen taas selvinnyt sen verran helpolla, et ite veikkaisin tyttöä
.
Iiris- kun kurkkasin mahaani, siellä näkyy vielä himmeenä viiva edellisestä raskaudesta! (tyttö 9kk) mulle on tullut viiva molemmista, en muista, missä vaiheessa raskautta. Mahan muotokin on ollut sama ("poikamaha", eli ei näy taakse mitään, valtava pallo edessä) molemmissa.
Väsymystä riittää ja etovaa oloa. Ja palelua! Silti vähän väliä käy mielessä, et oonko oikeesti raskaana, kun näin helpolla pääsen... liikaa tullut tähänki ketjuun näitä ikäviä uutisia... ultraan on enää 10 päivää, siellähän sit viimeistään tulee sisäistettyy tieto, et massussa oikeesti on jotain! Tää raskaus alkoi niin nopeaan &helposti, et ei oo vielä ite ihan perillä, et oikeesti vauva tulossa, enää 7kk aikaa! Eka raskaus silloin aikanaan meni niin kamalan hitaasti, nyt taas tuntuu, et mihin ihmeeseen viikot katoaa, vasta plussasin viikolla 4+risat, nyt on jo 9+4!
Mies kertoi eilen vanhemmilleen uutisen puhelimessa, appi oli kuulema jo arvellutkin tällaista (käytiin niillä toukokuun lopulla). Viimeeks taas anoppi rv 5 mun turvotuksista päätteli, et oon paksuna
et eipä nää salaisuuksina pysy! Yks työkaverikin vähän vihjaili siihen suuntaan, et onko meille jo kolmonen tulossa, mut vielä kiertelin et "ei meidän lapsiluku vielä ole täynnä, toiveissa vielä 1-2 tai ehkä jopa 3 pitkällä tähtäimellä". Omille vanhemmille kerron tiistaina, kun on äidin synttärit, siskoni näen molemmat jussina ja kerron sit. Ystäville sit ultran jälkeen sitä mukaa kun heitä näen.
Kukas se muuten puhui kotiavusta kaksosten jälkeen? Mun käsitteekseni sitä on mahdollista saada myös jos tulee yksi vauva ja jos on vanhempia lapsia. Kyllä se synnytys vaan on rankka kokemus ja ihan varmasti väsyttää ja jos ei mies oo heti iskäreillä, apu on tervetullutta. No, mulla kyllä kakkosen synnytys oli niin nopee ja helppo et olo oli kuin ei ois ikinä synnyttänyt, mut ykkösen jälkeen vaan nukuin ekan kuukauden ja voi vitsit jos silloin ois ollut enemmän lapsia...
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Hemuli 9+4