Susa: Toivottavasti istukkanäyte antaa puhtaat tulokset! Onhan siitä hyötyä, jos joku sairauskin löytyy jo raskausaikana, niin voidaan sitten valmistautua hoitoihin, joita synnytyksen jälkeen tarvitaan. Esim sydänviat.. Niin on helpompi ennakoida mitä synnytyksen jälkeen tarvitaan vauvaa varten. Varmasti on vaikea päätös tehdä sitten, jos sikiöllä voi olla jotain vakavia sairauksia tai vammoja.
Ite menin seuloihin, koska en halua tietoisesti vammaista lasta synnyttää, ja meillä olisi siis tavallaan helppo päätös, jos tutkimukset näyttäisivät, että jotain vikaa on. Riippuen tietysti mitä vikaa sikiössä olisi..
Vauvamaha on täälläkin iso ja ollut jo jostain 9-10 viikolta.. Koko ajan kasvaa. Mulla tää alku maha on vaan sellanen joka puolella löllyvä, niin ei välttämättä kaikki tunnista vauvamahaksi
Tosi oireetonta on edelleen. Olen tuntevinani välillä vauvan liikkeitä. Tunsin ekastakin tosi aikasin. On tosiaan ihan normaalia, ettei ekakertalainen tunne liikkeitä kun joskus viikon 20 paikkeilla.
Mun kaveri synnyttää tänään, vähän jännittää sen puolesta
Lapsivedet meni yöllä, mutta ei vielä oo käynnistyny kunnolla..
Ja nyt on vihdoin kerrottu omalle äidillekin vauvasta. Enää yksi läheisempi kaveri, jolle pitäisi kertoa ja sitten loput saa huomata kun huomaavat
Joko joku on uskaltautunu vauvatavara/vaateostoksille? Pitää tuolta reissusta ainakin jotain pienelle ostaa jo.. Voihan ne aina antaa jollekin jos jotain sattuu..
Ihanat kesäsäät ollu. Meidänkin neiti kävi ekaa kertaa uimarannalla uimassa. Oli ihan innoissaan
Hyviä vointeja ja lisää aurinkoisia päiviä!
Plussa ja sikiöinen 13+4(?)