Tammivauvat 2010

• Viestiketjun aloittaja plussa..
  • Ensimmäinen viesti
susa08
Niinhän siinä sit kävi et soitto tuli sikiöseulonnoista....kohonnut riski. Eilen kävin istukkabiopsiassa ja nyt pitää viikko odottaa tuloksia. Olen aika rikki. Ei aavistustakaan mitä sitten jos lapsi ei ole terve?? Kaduttaa koko seulontaan osallistuminen, jotenkin sitä vain ajatteli, ettei tähän tilanteeseen joutuisi mut tässä ollaan! Biopsia meni ihan hyvin, epämukava tutkimus mutta nopea. Pelottaa tietenkin vielä keskenmenoriski (n 1%)
Pitäkää peukkuja että kaikki on hyvin!

Milan
Voi harmi, susa08! Pidetään kovasti peukkuja! Olen itse kanssa miettinyt pitäisikö perua koko osallistuminen, kun en kuitenkaan pystyisi keskeyttämään raskautta vaikka riski olisikin koholla. En siis tekisi muuta kuin murehtisin koko loppuraskauden. Oon menossa ultraan ensi viikolla 11+3. Taidan maanantaina soittaa ja perua. Kaksi tuttua ei ollut myöskään osallistunut, varmaan heidänkin esimerkillä ja mielipiteellä on jotenkin merkitystä omaan ratkaisuuni. Nyt tuntuu että osallistuminen on vain itseni kiusaamista, kun en kuitenkaan haluaisi mennä lapsivesipunktioon tai pidemmälle.

Mahtava vauvamaha, mantelisuklaa!! Vau! Tahtoo kanssa! Meillä on viikoissa eroa just tasan kolme, kyllä ehdin siinä ajassa kasvattaa samanlaisen.. ;) Ihanaa kun se näkyy jo nyt kesällä, talvella peittyy talvivaatteisiin. Mulle on tullut jo noin pari kiloa painoa lisää, mutta johtuu osittain varmasti kolmen viikon kesälomasta. Rinnat ja vatsa on kyllä myös pyöristyneet. Mutta nyt taas harrastetaan työmatkapyöräilyä tiiviisti n. 80km viikossa ja koiran kanssa lenkkeilyä (tosin kuumalla ilmalla hieman lyhyempiä lenkkejä). Kyllä painonnousu siihen hidastuu.

Ihanaa kun on hyvä olo eikä väsymyskään enää niin vaivaa! Tänään sain mansikoita torilta ;) Kotimaiset paikkakunnana mansikat oli 4€ litra, ruotsalaiset ois ollu saman hintasia. Kyllä oli makeita, nam! Toivon todella teille kaikille hyviä oloja niin että pystytte nauttimaan näistä ihanista kesäisen lämpimistä päivistä!

Zandraa
Susalle kovasti jaksuja!! Eihän nuo kohonneet riskit vielä mitään kerro. Ja vaikka ois miten suuri prosentuaalinen mahdollisuus saada sairas lapsi, niin tuskin koskaan se on 100%. Plus synnytyksessä voi käydä mitä vain ihan terveellekin lapselle, turha noita on stressata. Mä jätin jälleen kerran kaikki sikiöseulonnat väliin. Rakas siitä lapsesta tulee jokatapauksessa, enkä mä pystyis aborttiin, ellei nyt vauvalta puuttuis aivot tai jotain muuta yhtä merkittävää...

Milan tuosta vauvamahasta vielä, niin edellisessä raskaudessa olin viikolla 5(!) kun anoppi ja siskon mies kysyi mahasta, et oonko raskaana. Siis eihän vieraat ihmiset vielä näe mitään, voishan tätä nykyistäkin pitää pömppönä, vaan kaikki kaverit ja tuttavat kyllä jo hoksaa mistä on kyse. Lisäks esikoinen on jo kertonut kaikille naapureilleki, et äidin mahassa kasvaa vauva!

Liikkeet mulla on tuntuneet tosi aikaisin, ekasta viikolla 15, tokasta 13 vai 14! Et ei pitäis enää mennä montaa viikkoa, et liikkeet alkaa tuntua... muutama ilta sit olin jo tuntevinani potkun, mut eiköhän se kumminki ollu vaan joku kupla suolistossa... juu ja kyllä ne vauvat potkii ja liikkuu joka suuntaan, eli liikkeitä kyllä voi tuntea vaikka istukka ois missä. Mulla esim. on ollut suoraan edessä molemmissa aiemmissa raskauksissa.

Me ollaan pari viime päivää polskuteltu järvessä. Ihanan lämmintä vettä!!! Pikku-neitikin pääs ekaa kertaa uimaan - ja lätsyttelee mielin määrin (ikää ens viikolla 10kk). Näköjään vielä enski viikoks luvattu vähintään 23 astetta joka päiväks, eli järvessä viihdymme :). Meiltä kävelee jonkun vähän vajaa 10min kivalle pienelle uimarannalle - aika luksusta.

Zandraa 11+5

Vaha
No vau mantelisuklaa, mikä aivan selkeä vauvamaha :) Mulla ei oo tuommoisesta pallurasta vielä tietoakaan, vähän on maha pyöristynyt mutta ei tolleen. (tosin mulla on mahaa valmiiksi jo omasta takaa, jolloin vauvamasu ei nii selkeesti vielä näykkään kuin hoikemmilla)
Tosin perjantaina töissä jotkut asiakkaat katteli siihen malliin että varmasti mielessä kävi et Vahalle on tulossa perheen lisäystä... vielä ei kuitenkaan kukaan oo kommentoinut joten sitä odotellessa. (oon päiväkodissa töissä joten aika moni äiti varmaan pian tietää mistä on kyse ;) )
Eli on mulla vähän masu pyöristynyt, kyllä sen huomaa mutta on siinä ylimääräistäkin "löllöä" mukana :D
Ihanan aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!
-Vaha ja Masukas rv 13+1-

Milan
Heh, mulle sattui hauska tilanne töissä kun olin työkaverin kanssa yhtä aikaa pukukopilla.. Työkaveri katsoi mun mahaa, ja kysyi että olenko raskaana, on kuulemma maha siihen malliin pyöristynyt ;) Näkyy kuulemma myös naamasta, jännä juttu! Pakkohan se oli myöntää, olin tälle työkaverille ajatellut kertoa muutenkin jo ennen kuin töissä yleisesti tiedetään. Kai se vauvamaha on tulossa.. ;)

Nautin niiiiiin paljon näistä lämpimistä kesäisitä päivistä ja elämä tuntuu ihanalta! ;) Iloa teille kaikille!

Milan huomenna rv 11!

Nisse76
Hei taas,
palasin eilen viikon purjehduslomalta Sardiniasta.Piti ensin tulla tänne lukemaan teidän kuulumiset viikon ajalta, jotta tiedän missä mennään.

Me kerrottiin tänään ekan kerran raskaudestani miesystäväni perheelle (veli ja vanhemmat). Keskustelu oli kiivasta, neuvoja ja sisustusvinkkejä sateli.Kovasti "patistelivat" naimisiin menoa, minä/me ei olla asiasta edes puhuttu. En katso sitä tähdelliseksi ainakaan vielä.

Minun miesystvä on lääkäri (ei gyne), mutta käytiin silti tänään ultraamassa pikkuista.Otettiin muutamia kuvia ja vaan katseltiin.Annetaan hänen nyt olla rauhassa seuravaan viralliseen ultraan 20.8 asti. Mulla on levollisempi olo, kun tiedän, että voi käydä "katsomassa" vauvaa miehen työpaikalla, jos tuntuu että on jotain häikkää kun sveitsissäkin on vain 2 maksettua ultraa.

Aava, mihin päin Espanjaa menet lomalle? Meillä on tarkoitus mennä Barceloonaan elokuussa. Mukavaa lomaa !!!! Juothan riittävästi vettä :)

Susa: minäkin pidän sulle/teille peukkuja. Yhdyn Zandran kommenttiin, ei kohonneet riskit vielä mitään kerro. Tiedät sen silti itsekin, että sun on nyt mietittävä se toinenkin vaihtoehto lävitse. Toivon sulle voimaa ja luottamusta.

Nyt sänkyyn, huomenna taas töihin.
Kuulumisiin

Plussa..
Susa: Toivottavasti istukkanäyte antaa puhtaat tulokset! Onhan siitä hyötyä, jos joku sairauskin löytyy jo raskausaikana, niin voidaan sitten valmistautua hoitoihin, joita synnytyksen jälkeen tarvitaan. Esim sydänviat.. Niin on helpompi ennakoida mitä synnytyksen jälkeen tarvitaan vauvaa varten. Varmasti on vaikea päätös tehdä sitten, jos sikiöllä voi olla jotain vakavia sairauksia tai vammoja.

Ite menin seuloihin, koska en halua tietoisesti vammaista lasta synnyttää, ja meillä olisi siis tavallaan helppo päätös, jos tutkimukset näyttäisivät, että jotain vikaa on. Riippuen tietysti mitä vikaa sikiössä olisi..

Vauvamaha on täälläkin iso ja ollut jo jostain 9-10 viikolta.. Koko ajan kasvaa. Mulla tää alku maha on vaan sellanen joka puolella löllyvä, niin ei välttämättä kaikki tunnista vauvamahaksi :) Tosi oireetonta on edelleen. Olen tuntevinani välillä vauvan liikkeitä. Tunsin ekastakin tosi aikasin. On tosiaan ihan normaalia, ettei ekakertalainen tunne liikkeitä kun joskus viikon 20 paikkeilla.

Mun kaveri synnyttää tänään, vähän jännittää sen puolesta :) Lapsivedet meni yöllä, mutta ei vielä oo käynnistyny kunnolla..

Ja nyt on vihdoin kerrottu omalle äidillekin vauvasta. Enää yksi läheisempi kaveri, jolle pitäisi kertoa ja sitten loput saa huomata kun huomaavat :)

Joko joku on uskaltautunu vauvatavara/vaateostoksille? Pitää tuolta reissusta ainakin jotain pienelle ostaa jo.. Voihan ne aina antaa jollekin jos jotain sattuu..

Ihanat kesäsäät ollu. Meidänkin neiti kävi ekaa kertaa uimarannalla uimassa. Oli ihan innoissaan :)

Hyviä vointeja ja lisää aurinkoisia päiviä!

Plussa ja sikiöinen 13+4(?)

Vaha
heissan, pakko myöntää mutta mä oon sortunut jo parikin kertaa ostaa vauvanvaatetta... kirppikseltä tosin, saa tosi halvalla. Oon ostanut jonkin verran sellasii pienempiä kokoja synnärille mukaan ja muutenkin, ko moni on todennut äippäpakkauksessa olevien vaatteiden olevan ihan yli-isoja vastasyntyneell. Vaikka eipä tuo kauaa ihan mininä pysykään... mutta silti. Ja tänään tilasin yhen paidan netistä tulevaa isyyspakkausta varten...
(oon aatellut kasata sitä isyyspakkausta pikkuhiljaa, niin vaikka meniskin siihen rahaa vähän enemmän niin eipä tunnu kerralla niin pahalta. :))
et sellasta hölmöilyä täällä tänään :)
hyvät voinnit kaikille!
vaha ja Masukas rv 13+2-

WhippedCream
Heip tammimammat!

En ole kirjoitellut hetkeen kun ei oikein ole mitään kirjoiteltavaakaan...siis olo on ihan normaali, jos ei oteta lukuun järkkyä iltaväsymystä. Nämä helteetkään eivät helpota oloa myöskään. Mutta 12.viikolla mennään kuitenkin ja nyt jo uskaltaa kertoa odotuksesta ulkopuolisillekin. Ja moni on jo huomannut mahastakin, joka ei jätä kyllä mitään arvailujen varaan... =)
3,5 viikon päästä olisi ensimmäinen kunnallinen ultra. Valitsin ihan sen yleisultran, eli ei katsota mitään niskaturvotuksia eikä tehdä veriseulaa. Se otetaan sitten vastaan, mitä tuleman pitää. Parin päivän päästä olisi lääkärineuvola, jokohan dopplerilla kuuluisi sydänäänet...se on asia jota jännittää joka neuvolakäynnillä, muistan ekasta raskaudesta. Vaikka kuinka on tuntenut lapsen liikkeetkin jo, niin jos niitä ääniä jouduttiin välillä oikein tosissaan hakemaan, niin tuli vähän kurja olo...joka toki korjaantui aina sillä että äänet kuuluivat. Mutta nyt tosiaan olisi eka kerran ehkä kuulostelussa äänet...jännittää!
Hankinnoista sen verran että meillä toki edellisestäkin on jotain jäljellä (osa kyllä myytiinkin koska toista ei ollut tarkoitus tehdä...) esim. vaunut ovat jäljellä, ja hyvät vaunut ovatkin.
Sen verran ehdin kyllä tässä jo shoppailla, että tilasin Lastentarvikkeesta uudet matkarattaat (Graco Quattro Deluxe), koska sen setin sai nyt alennushintaan 144,- muuten ovat lähes 300 öröä = ). Olivat musta jykevän oloiset matkakärryt, Gracon autokaukalon saa rattaaseen kiinni ja mukana tulee vielä kantokassi - rattaat toimivat pieninä yhdistelminä myös. Tässäpä kuvaa:
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=101&valikoimaid=5
Vaunuihin (meillä on Emmaljungan Edge Duot vm. 2005) ajattelin vaihtaa vain uudet pyörät, sellaiset puhkeamattomat tubeless-kumit. Ilmakumirenkaita sai jatkuvasti olla pumppaamassa.
Oli muuten ihana pitkästä aikaa hiplata vauvakamaa vaunuliikkeessä!

Zandraa
Moikat täältäkin!

Tänään oli eka lääkärineuvola. Hän katsoi ultralla sykkeen ja olipa hauskaa katella Tirriäisen showta, viime viikon "virallisessa" ultrassa kun hän vain veteli sikeitä, nyt pääsin näkee paaaaljon liikkeitä! :D Ihanaa. Kaikki oli kunnossa, verenpaineet menee näköjään taas alaspäin raskausaikana, oli nyt 108/68 ja hemppakin noussut viime kerran 117 peräti 134! Terkka tosin epäili, et vois johtuu kuivumisesta noin rivakka nousu, ja muistutti juomaan koko ajan (ihan kun en sitä jo tekis!!).

Sisko lupas meille omat kaksosten rattaat lainaan, jos vain meille kelpaavat. Meinasin alkuun ostaa veronpalautuksilla, mut jos ilmasiks saadaan, ni ehkäpä keksin sillekin summalle muuta ;). Nuo rattaat oli ainoo, mitä tartteis uudelle tulokkaalle ostaa, muut on jo valmiina, sekä tytölle että pojalle. No, saa nähä, meneekö auto uusiks, ja miten pitkään mahdutaan asuu tässä kolmiossa... mut siis suoraan vauvalle ei tarvii tehä hankintoja nyt sit ollenkaan. Ihan varmasti jotain vaatteita ostan, mut...

Juu, ja seuraava neuvola on vasta elokuussa, viikolla 19! Onko muilla sama?

Zandraa 12+1

Vaha
heippis, no mulla on vasta eka neuvolalääkäri 10.7., edellinen neuvola oli tokokuussa :O
Väliin jäi siis np-ultra joka oli vime tiistaina... eli harvassa on täällä nuo käynnit, ainakin vielä. Ja rakenneultra on sit elokuussa... eli oliskohan mulla sit neuvola seuraavan kerran syyskuussa, jos menee saman kaavan mukaan... :D

Vaha
mantelisuklaa (esikoinen) LA 29.12.2009
Karhunvatukka (tyttö 02/07) LA 31.12.2009
Plussa.. (tyttö 11/07) LA 31.12.2009
¨Susa08 (poika 06) LA 1.1.2010
Vaha (esikoinen) LA 2.1.2010
loviisa74 (poika 04/08) LA 5.1 2010
viiriäinen (esikoinen) LA 5.1.2010
Nisse76 (esikoinen) LA 6.1.2010
Leila (esikoinen) LA 7.1.2010
Cayanne (esikoinen) LA 10.01.2010
Elna81 (esikoinen) LA 11.01.2010
Zandraa (poika 3/05, tyttö 9/08) LA 11.1.2010
Maija (esikoinen) LA 12.1.2010
pätkis(tyttö 06/08)LA13.01.2010
Auringonkukka (tyttö 1/08) LA 13.1.2010
Memmis LA 14.1.2010
Papu81 (esikoinen) LA 16.01.2010
Katsu ( poika 12/05) LA 18.1.2010
Milan (esikoinen) LA 18.1.2010
WhippedCream (poika 2005) LA 19.1.2010
Aava (esikoinen) LA 26.1.2010
Pampula84 (esikoinen) LA 31.01.2010

*Auringonkukka*
Heippa!

Kovasti ollut taas kaikkea touhua, ettei ole ehtinyt linjoille...

Mulla oli eilen neuvola ja kuunneltiin eka kertaa sydänäänet. Ihanan kuuloista! Terkka sanoi, että tosi selvät ja hyvät äänet. Alkuun, kun varoitteli, että saa nähdä kuuluuko vielä... Perjantaina sitten päästään jo ihastelemaan ultraan vauvaa! Muut arvotkin oli eilen hyvät, hb 134 ja verenpaineet 110/55. Tai no, alhainen verenpaine, mutta mulla on aina. Esikoisesta oli välillä yläpainekin alle 100... Painoa on tulut jo minusta aikalailla, mutta kai sitä tuleekin, kun koko ajan on pakko puputtaa jotain!

Meilläkin on vauvalle jo oikeestaan ihan kaikki valmiina esikoiselta. Meillä on myös Emmaljungan Edge Duot vm 2007 ja oon niihin enemmän kuin tyytyväinen! Gracon kaukalo on myös ja sen saa matkarattaisiin kiinni. Ne rattaat on vaan vähän rimpulat, mutta eiköhän nekin vältä. Ostettiin ne käytettyinä. Vaatteitakin löytyy yllin kyllin, pojalle toki toooosi paljon vähemmän, mutta tuskin ostan paljon valmiiksi, mulla kun on muutenkin vähän niinkö tyttö-tunne... Jotain uutta tietty kiva, mutta kattoo nyt... Miten muuten, otatteko äitiyspakkauksen? Minä oon sitäkin miettinyt, esikoiselta on tosi kiva vm. 2007 pakkaus ja kun sitä tavaraa on...

Nyt muihin touhuihin taas...

-Memmis-
Ultrassa kävin tänään minäkin :) pikkunen siellä ensin nukuskeli ja sitten liikkui niin että näkyi jo pienet sormetkin ja kasvonpiirteitä jopa :) NT oli ok myös. Se vähän ihmetytti, että kun oon nähny ultrakuvia niin niissä näyttäs että sikiöllä on kohdussa enemmän tilaa liikuskella. Mun pikkusella ei niinkään, näytti melko ahtaalta. vai johtusko siitä että mulla on kuulemma taaksepäin kallistunut kohtu, että ei näy ihan oikein..

oli kyllä todella ihmeeellistä kattella sitä pientä! En oo vielä kunnolla uskaltanu intoutua raskauteen, mutta nyt kyllä alko tuntumaan että sitähän on oikeesti raskaana ja sieltä tammivauva tulossa. Ihanaa myös kun tulin just töistä iltavuorosta, niin mies oli jo skannanu kuvan koneelle ja katteli sitten sitä suurennoksena, kun kotiin saavuin. Mies on tästä melkeen välillä jopa enemmän innossaan kun minä.

Kylläpä teillä on paljon vauvatavaroita jo osalla hankittuna. Mulla ei vielä mitään. Ekaksi aattelin ostaa valkosen lampaantaljan. Siinä on tammivauvan kiva köllötellä sisällä ja ulkona.

Mites muilla pahoinvointi? Mulla on viime viikosta asti alkanu helpottaan tosi paljon, enää ei ees autossa oo niin kamalaa matkustaa.

Hyviä vointeja kaikille!

Memmis ja pikkupupu 12+1

plussa..
Mitä kuuluu Susalle? Onko tulokset tullu jo? Toivotaan parasta!

Äitiyspakkausta oon jo miettiny pitkään.. Ei ehkä oteta tällä kertaa, kun kaikki kamat on.. Ja myös sitä oon miettiny et tarvitaanko tuplat, kun esikoinen on vauvan syntyessä 2v2kk.. Mutta on talvi ja meillä on koira, jota pitää lenkittää.. Ei ainakaan vielä niitä osteta, pitää pohtia sitten lähempänä.

Seuraava neuvola on 22.7 ja rakenneultra 10.8.. Kerran kuukaudessa on neuvola aluksi täällä. Niin ja 9.7 käyn vielä siinä yhdessä verikokeessa afp vai mikä se oli.. Aika tyytyväinen oon nyt tähän neuvolajärjestelmään. Esikoisesta saatiin paljon vähemmän.

Kaverilleni syntyi pieni poikavauva. Ihanaa mennä joskus sitä katsomaan :) Vauvakuume nousi taas pintaan.. Tuntuu kauhean pitkältä ajalta tuo puoli vuotta, vaikka nopeasti se sitten kuitenki menee..

Miehen loma alkaa perjantaina ja sitten suunnataan kesäloma-reissuille.
Joko muuten kuljetatte neuvolakorttia aina mukana (jos tulee lääkärin tarvetta tms)?

Pitäiskö tohon listaan lisätä synnytyssairaalat tms niin näkis aina ketkä on ulkomailla jne?

Aurinkoisia päiviä ja hyviä oloja kaikille!

plussa ja sikiöinen 13+6

Vaha
Aurinkoista huomenta! Mua on alkanut vähän väsymys painaa, ei pahasti mutta silleen että töistä ko kotiin pääsen niin tekee mieli vaan jäädä sohvalle makoilemaan vaikka koti on kuin pommituksen jäljiltä... hassua ko tän väsymyksenhän pitäis loppua näillä viikoilla... mulla menee ihan päälaelleen kaikki tällaset näköjään... :)
Eilen tuli kirje labrasta, ei ollut kohonnut down-riski, jee :D

Me kyllä otetaan se äitiyspakkaus, ko ei oo aiemmista ja vaikka paljon vaatteita oon saanut kavereilta ja varmasti vielä tuun saamaankin niin on siellä kuitenkin kaikkee muuta tarpeellista. Vaunut saadaan broidilta, täytyy vaan joku pvä mennä kattelee että millaiset ne on, mut ilmeisesti hyvässä kunnossa ja hyvänlaatuiset (sillä veljeni tuntien ei osta mitään sekundaa). Pinnasänky saadaan rakkaalta ystävältä, että hoitopöytä olis sit ehkä sellainen suuremi hankinta, ja matkarattaat. Kantoliinan haluaisin, ajattelin laittaa isyyspakkaukseen sen monen muu tavaran kanssa...
Mites te muut, meinaatteko väsätä isyyspakkauksen?

ihanaa, parin viikon päästä jatkuu kesäloma ja päästään mökille! Odotan tota ko kuuta nousevaa, meillä on ihana mökki järven rannalla..
Mut nyt täytyy lähteä käyttää koiruutta pisulla ja sitten suuntaankin töitä kohti.
Kaunista päivänjatkoa kaikille meille tammoille! :)
-Vaha ja Masukas 13+5-

Aava79
Pitkästä aikaa, palattiin juuri eilen Espanjasta - reippaasti yli +30C astetta jopa varjossa. Lontoossa yhtä kuumaa mikä tekee koko hommasta tosi tukalaa kun ei ole merta/allasta mihin pulahtaa vaan pitää hikoilla metrossa jne. Reissu meni muuten hyvin, kamala nuha vain vei äänen ja hakkaava, kutittava yskä oli välillä niin paha että oksu lensi ihan vaan sen takia että en saanut lakattua yskimästä... pahoinvointia oli vaihtelevasti, vähäistä kuvotusta muutamana päivänä ja sitten yksi kunnon laatta eräänä kuumana iltana jolloin jokin siinä ruuassa ei vaan sopinut ja se tuli sitten kaaressa... :( Muuten kyllä jaksoi lomailla ihan hyvin kunhan vain piti huolen veden lipityksestä ja levosta, esim ymmärsi istua vähäksi aikaa jos tuntui hassulta olo. Masu ei täällä näy lainkaan, mulla on taaksepäin kallistuva kohtu joka kuulemma tarkoittaa että se ei tule näkymäänkään kovin pian.

Meillä on vaan nyt se ongelma että miehen työpaikka on uhan alla... eli joka muutamme Pariisiin syyskuussa tai hän menettää työnsä. Ei kuulemma halua muuttaa Pariisiin joten... kaikki on avoinna mitä tehdään ja minne joudutaan. Yhtenä vaihtoehtona on Norja.

Ja mitä äitiyspakkaukseen tulee - olisipa täälläkin jotain tuollaista - siis ihan mahtava idea - ottaisin innolla jos tarjottaisiin!

Aava ja Bug 10+2

Nisse76
Haloo, hellettä riittää sveitsissäkin, koko viikon ollut +30. Äitiyspakkauksesta ei täälläkään ole tietoa, ja ulkomailla asuvana en sitä tänne myös saa suomesta. :(

Mulla on rakenneultra vasta viikolla 22+0, 26.8. Onko kellään muulla näin möyhään?

Hyvää alkanutta päivää
N

Elna81
Moikka taas! Ekassa ultrassa käyty, ja kaikki oli mallillaan. Ainoastaan laskettua aikaa siirrettiin viis päivää eteenpäin. Eli nyt la 16.1.10. Tuo taas johtuu luultavasti epäsäännöllisistä menkoista. Sain ajan muuten rakenneultraankin jo, se on 7.9.
Mulla on kaikki oireet hävinny, väsymyksestä ei tietoakaan eikä paha olokaan ole enää vaivannut.
Nyt nauttimaan hellepäivästä töihin!

Elna ja mini-murmula 11+5

Elna81
Alkuperäinen kirjoittaja Vaha:
mantelisuklaa (esikoinen) LA 29.12.2009
Karhunvatukka (tyttö 02/07) LA 31.12.2009
Plussa.. (tyttö 11/07) LA 31.12.2009
¨Susa08 (poika 06) LA 1.1.2010
Vaha (esikoinen) LA 2.1.2010
loviisa74 (poika 04/08) LA 5.1 2010
viiriäinen (esikoinen) LA 5.1.2010
Nisse76 (esikoinen) LA 6.1.2010
Leila (esikoinen) LA 7.1.2010
Cayanne (esikoinen) LA 10.01.2010
Elna81 (esikoinen) LA 16.01.2010
Zandraa (poika 3/05, tyttö 9/08) LA 11.1.2010
Maija (esikoinen) LA 12.1.2010
pätkis(tyttö 06/08)LA13.01.2010
Auringonkukka (tyttö 1/08) LA 13.1.2010
Memmis LA 14.1.2010
Papu81 (esikoinen) LA 16.01.2010
Katsu ( poika 12/05) LA 18.1.2010
Milan (esikoinen) LA 18.1.2010
WhippedCream (poika 2005) LA 19.1.2010
Aava (esikoinen) LA 26.1.2010
Pampula84 (esikoinen) LA 31.01.2010

Aava79
Onpa mielenkiintoista mennä sitten ultraan ensi viikolla, viikkoja on silloin kasassa 11+2 eli pitäisi näkyä jo heilutteluja. :eek:) Varhaisultrassahan ei sinänsä näkynyt mitään erikoista - sydämen ääni kyllä kuului. Harmi tosin että mies ei pääse mukaan...

Yhteistyössä