Piku Ihanaa että näyttää jo valoisammalta! :hug: Kovasti tsemppiä sinne!
HeMa Taisin aiemmin unohtaa vastata, mutta tosiaan seuraava neuvolakäynti on vielä täällä, tuohon koulun yhteydessä olevaan neuvolaan eli varmaan on sama kuin teillä? Onko siellä millainen täti? Mä kyllä jo odotan tuota käyntiä, meillä poitsun kanssa perättäiset ajat. Jotenkin vaan nyt kaikkien yöhulinoiden ja muiden jälkeen kaipaa sitä, että pääsee vähän purkamaan mieltä..
Ruoasta Me jo vähän kokeiltiin mennä kotiruoalla, mutta Emilillä alkoi posket heloittaa. Ilmeisesti liikaa mausteita oli kuitenkin vaikka suola jätettiin pois tai jokin muu ei sopinut. Jospa sitä nyt pikkuhiljaa kuitenkin uusi yritys ja siirtyminen kotiruokaan. Yksi hyvä syy olisi se, että mua niin etoo noi valmisruoat eikä oikein innosta niitä syöttää kun oksettaa itse se haju. :x Kokkareista meillä oikein tykätään, joten se ei ole ongelma.
Piparia on meilläkin maistettu kylässä ollessa, isoisoäiti syötti..
Mutta ei ole kyllä tavaksi tarkoitus ottaa, eikä poitsu oikein edes tainnut tykätä, oli ilmeisesti vähän liian voimakas maku.
Vedestä sen verran, että täällä myös yksi varsinainen vesipeto.
Vedessä viihdyttäisiin vaikka kuinka pitkään. Koiran vesikuppia ei voi pitää lattialla, muuten siellä olisi joku pikkupoika jatkuvasti uimassa..Sen takia kuppi on aina ylhäällä kun keittiössä ollaan, ja lasken alas vasta kun mennään toiseen huoneeseen. Tosin meilläkään ei ole viihdytty selällään vauva-asennossa kylvyssä sen jälkeen kun opittiin istumaan ja myös vauvauinnissa turha yrittääkään kääntää selälleen tai tulee raivokohtaus,
Gorthaur ootko kokeillut Sampoa istuttaa ammeessa jos siitä tykkäisi?
Yöunista ja rutiineista: Meillä tää muutto on aiheuttanut takapakkia ihan kaikessa. Päivärytmit edelleen sekaisin, illalla nukahtaminen vaikeaa ja öisin heräillään monta kertaa..Parin viikon päästä tulossa lisää muutoksia kun aloitan opiskelun ja vajaan viiden viikon kuluttua uusi muutto. Eli ei varmaan ainakaan helpota tulevat muutokset tilannetta..
Aamuyöllä ruokaillaan edelleen myös täällä. Tosin en tiedä tarvitsisiko tuo sitä enää oikeasti vai onko vaan tapa..Tällä hetkellä ei ole energiaa alkaa siitä pois opettamaan kun tuntuu että muutenkin yöt yhtä heräilyä. Mutten sitten tiedä, että auttaisiko se muuhunkin yöhön jos jättäisi tuon viimeisenkin syötön väliin.
Imetän edelleen, ja oon tässä pohtinut, että helmikuussa olisi hyvä aika vieroittaa kun mies on isäkuukaudella eli poitsulla kuitenkin tuttu hoitaja. En usko että itsekseen mihinkään vieroittuu, kyllä se päätös on mun tehtävä ellen sitten aio tuota 7-vuotiaaksi imettää..
Joo, luulen että se 1-v.+ on meille takaraja, että sitten saa jo riittää.