**TAMMIVAUVAT 2008** viimeistä erää vauvapuolella =)

Piku 2 viikkoa on hurjan pitkä aika odottaa. Toivottavasti silti saatte hieman nautittua joulupyhistä, kaikkea hyvää sinne. :hug:

Villivadelma Toivottavasti kaikki on hyvin, kovasti tsemppiä myös sinne. :hug:

Kampaajalla käyty ja onpa ihanaa kun on hiukset nätit. Mieheltä sain kampaamoreissun lahjaksi ja oli tosiaan tarpeen! :heart: Lisäksi sain vielä lahjakortin vaatekauppaan, kun oon marmattanut etten kehtaa mennä kouluun missään vanhoissa retkuissa.. :ashamed: No, sain sit nää molemmat lahjat jo etukäteen kun ei tainnut mies malttaa odottaa aattoon saakka. :LOL: Nyt on kiva juhlia joulua kun on kivat hiukset ja sit joulun jälkeen alennusmyynneistä katselemaan itselle ainakin muutama uusi paita tms - tällä kertaa lupaan olla ostamatta mitään poitsulle! :saint:

Mulla uuni lämpenemässä ja kohta pakastepizzaa, jospa saisin sen syötyä kun on tää syöminen taas vähän niin ja näin. Kovasti mies kyseli että mitä mulle laittaisi jouluksi, mutta todettiin että kun vaihtelee päivittäin nää mielihalut niin syön sitä sitten mitä uppoaa ja jos ei muuta niin leipää sitten. :D

Täällä joulu- ja viikkosiivous vielä tekemättä, nyt ruokaa ja jospa sitten saisi suurimmat koirankarvat/pölyt/hiekat imuroitua niin olisi kivempi olla täällä. Tosin lähdetään iltapäivällä miehen siskon luokse joulunviettoon, joten mitäpä sitä turhaan siivoamaankaan. :D

Piku jaksamisia :hug: . Toivottavasti saatte kuitenkin joulua vietettyä jollain tavalla rauhassa, onhan tämä teidän pojan ensimmäinen joulu :xmas:

Nyt on lahjat paketoitu, yksi pitäisi vielä käydä hakemassa mun isälle kun mies tulee kotiin. Vähän vielä siivoamista ja leipomista, mutta muuten ihan rauha maassa tässä huushollissa =) . Käytiin tytön kanssa 45 min pulkkalenkillä ja samalla haettiin leipomosta tuoretta leipää. Leipomo onkin vielä huomenna auki, joten sieltä pitää käydä hakemassa ihan tuore limppu aamulla.

Rauhallista joulua kaikille mammoille ja lapsille =)

Afu ja R

Saaru, Piku ja Vattu: :hug: kyllä nyt porukkaa koetellaan näin joulun alla

Me haettiin kuusi aamulla tosta metästä ja pojat koristelikin sen jo hienosti. Vauhtia ei tästä joulusta puutu koska Valtsu otti aamulla ekat juoksuaskeleet :eek: :eek: No kyllähän tässä on jo käveltykin :D
Ei tästä kirjottamisesta nyt tuu mitään kun tuo jätkä pulauttelee pitkin lattioita :kieh: mä luovutan ja lähden rakentelemaan legoilla noiden isompien kanssa :xmas:

Meillä Ellillä vauhti kiihtyy.menee hirveetä vauhtia täällä taaperon kanssa ja enää tosi vähän ottaa siitä tukea =) seisomista on treenattu mutta aika nopeaan laskeutuu alas, rohkeutta vaan niin Ellikin ottaa jalat alle :heart:
Mä kans luulen että vauhdikas joulu tiedossa ja tuo isompi ei meinaa pysyä pöksyissään :LOL: saa nähdä miten huominen menee kun iltaan asti odotellaan pukkia.Täytyy vaan ohjelmaa kehittää, toivotaan että on ulkoilukelit vaikka lähes musta joulu täällä on, niinkuin aina nykyään :( ehkä sentin verran on loskalunta...

Mutta nyt saunomaan.

Ihan ensimmäiseksi hyvää joulua kaikille! :xmas:

Piku ja Vattu. Kunpa kaikki vaan olisi hyvin. :hug:

Haettiin tosta Halpa-Hallista meidän kuusi. Oli viimonen lajiaan. Se oli esillä oleva koristeltu kuusi.. Saatiin se mukaan alehintaan ja ostettiin vieläpä valotkin samasta kuusesta :LOL: Ihan vaan semmonen surkee muovipläjäys se on, mut ei viitti lähtee hakeen sitä oikeetakaan. Ukko nyt vaan kiukuttelee pikkukakaran tavoin, kun ei aitoa kuusta saanut.. :snotty:
Meillä on pieni parin kilon kinkkukin vaan ja pieni kalkkunan lihaklonttikin. Heitänm vasta huomenna uuniin, kun ei vaadi niin pitkiä kypsymisaikoja.. Ukon mummu tuo meille huomenna sitä älyttömän hyvää porkkanalaatikkoa. Siinä akassa ei muuta hyvää olekaan kuin kokkaustaito. Vihjasin ukolle, et jos sillä mummulla sattuisi vahingossa tulemaan sitä lootaa liikaa niin me voidaan kyllä ottaa sitä vastaan.. :whistle: :p

Tultiin Sampon kanssa vasta eilen pois äiteen luota. En viitti kaikkea selostaa mitä siellä tapahtui :snotty: Äitini riehui niiden verhojensa kanssa, paiskoi tavaroita ja kiukutteli jatkuvasti. Siellä oli myös kaksi veljentyttöä pari päivää. Vanhempi on villi ja nuorempi rauhallinen. Mun pikkuveli ja se villimpi likka riehui koko ajan.. Sit veli soitti, et tulee hakemaan nuoremman likan joululahjaa kattelemaan. Äitini käskytti vanhemmankin pukemaan, et se menisi myös mukaan. No sit veli tuli ja äitini alkoi retuumaan likan touhuista kiivaasti. Siinä ne sitten rääkyivät kilpaa likalle kuinka typerä se on ollut. Sit veli kieltäytyi ottamassa vanhempaa likkaa mukaansa ja se alkoi riisumaan ulkovaatteita. Sit äitini alkaa vaahtoomaan mukaanlähdön puolesta ja likka taas alkaa pukemaan.. Sit veli sanoo hakevansa kaikki pennut (ei siis Sampoa ) myöhemmin elokuviin ja sen verukkeella vanhempi likka jää äitin luo. Sitten se taas alkaa riisua ulkovaatteita.. Tässä vaiheessa repesin hysteerisen paskaseen nauruun. Kaikki kolme katsoi silmät pesuvatina mitä toi nauraa.. Ihan käsittämätöntä sehlausta! Samaa rataa jatkui koko viikonloppu.. :headwall: Sitten maanantaiaamusti mulle ja äitille tuli taas riitaa.. Mistäs muustakaan, kun taas niistä kuuden euron polvisukista!( Äitini on varsinainen pihikinnas olevinaan, mutta ostaa kuitenkin ylettömät määrät kertakäyttöistä kamaa, maksaa monia eri vakuutuksia, käy suht usein parturissa, ajelee lyhyet työmatkat omalla autolla ja harrastaa paljon turhaa ajelua). En saisi ostaa senhintaisia polvisukkia, kun mulla ei ole tulojakaan. Ei niitä sukkia joka päivä ostetakaan :headwall: Siitä se tappelu lähti ryöpymään muihin aiheisiin. Kotiäideille ei pitäisi maksaa mitään, kun itse ovat pentunsa halunneet (tämä siis 4 lapsen äidin suusta.. ) Työttömille kyllä pitää maksaa.. jne.. Ihanaa oli myös kuunnella äitini jatkuvaa jankutusta kuinka huono nukkuja Sampo on ja mainosti sitä kaikille. Nii-in.. vauva, jolla yksi yö menee päin helvettiä on huono nukkuja :eek: Sampo nukkuu hyvin yönsä, mutta tottakai välillä on niitä huonompia öitä. Hohhoijaa, joskus sitä miettii miksi edes viitsin vaivautua äitini luo käymään. :snotty:

Gorthaur: No ompas taas ollu kylättelyreissu äitin luona :kieh: Suku on pahin :hug: Vai on Sampo huono nukkuja, veikkaampa että ainakin juttujen perusteella yksi parhaista nukkujista tässä ketjussa :D Mut pitäähän sitä mummon aina jostain keksiä sanomista :xmas:

Nukkumisesta puheenollen, niin Albert muuten nukkui viimeyönä kolmannen kerran elämänsä aikana koko yön heräämättä, äiti täällä ylpeänä :attn:

Mun puolesta myös hyvää joulua kaikille! :wave:

Noniin, verikokeisssa on käyty. Nanu huusi tietenkin kuin syötävä koko ajan. 5 putkiloa otettiin verta ja äidin sydäntä särki toisen huuto. :/ Viikko menee tuloksissa eli niitä odotellessa. Nyt pitää kuitenkin nauttia joulusta, varsinkin kun on Nanun eka joulu. :)

Katja: Nanun vatsavaivat meni ohi,kun jätettiin banaani pois. Eli taisi olla sitä. Nyt en ole uskaltanut antaa sitä sitten ollenkaan. En tiedä olisko se ollut sitten jo pidempäänkin kitinän ja epätyytyväisyyden syy. Nanu on nyt ihan kuin eri tyttö. Viihtyy hyvin yksikseen ja on tosi reipas ja hyväntuulinen. Onnea Aapen hyvistä yöunista! :D

Pikulle voimia ja halauksia! Varmasti on kamalaa vaan odotella ja miettiä itsekseen asioita.Mutta toivon sydämeni pohjasta,että kaikki on hyvin ja kääntyy parhain päin. :hug:

Nyt paketoimaan muutama paketti ja nukkumaan!

Rauhallista ja ihanaa joulua kaikille!

:wave:

Moikka!

Pikulle kovasti jaksuja ja voimia sinne odottamiseen, yrittäkää edes hitusen nauttia tästä joulusta! :hug:

Mie en tässä nyt kovin muista että mitä kaikkea pitäs kommentoida kun nyt alkaa toi pää lyömään kovinkin tyhjää.. Oon tän päivän koittanu touhuta joulu kuntoon tätä kämppää ja sitten tein tossa porkkana- ja lanttulaatikot niin ja just sain tortutkin valmiiks. Huomenna on sitte loppujen hommien vuoro.

Ja Katjalle onnea Aapen hyvin nukutusta yöstä ja toivotaan että jatkuis!

Villivatullekin kovasti vaan :hug: sinne odotukseen ja toivottavasti ei mitään ongelmaa löytys!

Ja Gorthaurilla ollu taas melkoinen viikonloppu, no se on kyllä niin et suku on aina pahin. Ja tuo on kyllä inhottavaa että kun oma lapsenlapsi sekotetaan tuohon soppaan vielä mukaan joka ei ymmärrä mistään mitään, mutta toivotaan että oli vaan joku jouluressi mikä tuota aiheutti.

Jaksuja vaan kaikille jotka sitä tarvii! :hug:

Ja oikein Rauhallista Joulua Kaikille! Nauttikaa hyvästä ruuasta ja seurasta!

Nyt täytyy yrittää lähtee nukkumaan..

:wave: :wave: :wave:

Moikka! Taitaa kaikki olla vielä joulunvietossa..me tultiin tossa iltapäivästä jo kotiin mummolasta.
Aape sai joululahjaksi vaatteita, duploja, fisherpricen auton mistä kuuluu musiikkia, sit semmoisen poliisiauton minkä kyytiin voi itse mennä tai sitä voi työntää, pallon jne.. 6 pakettia tuli, ihan sopivasti. Itse sain pari lahjakorttia vaatekauppaan, pitää lähteä heti maanantaina alennusmyynteihin, kun mies on vapaalla välipäivät.

Muuten meni kyl joulu vähä sen puoleen pipariksi, että Albert huuti koko eilisen päivän, ja viimeyönä 5h huusi putkeen. Hammas on tulossa ylös, ei oo ihan vielä puhjennut. En ees uskaltanu sit mitään jouluruokia antaa, kun muutenkin niin itkusti. Purkkiruoalla mentiin siis jouluaatto ja joulupäivä..ainakin tuttua ja turvallista. Mut itellä ei oo valvotun yön jälkeen kovin joulufiilis.. :/
Albert nukkuikin kotona (ennen joluaattoa) taas 2 yötä heräämättä omassa sängyssä, saattoi tietysti sekin itkustaa mummolassa yöllä, kun joutui nukkumaan vieressä just kun on tottunut omaan sänkyyn, ja muutenkin levottomuutta aiheutti kun koko päivän ollut niin paljon virikkeitä/ohjelmaa.. eli voi vaan arvailla, että mikä on kiukuttanut.
Kotiin kun tultiin, niin sen jälkeen Albert on ollut tosi tyytyväinen, liekkö sit koti-ikävääkin ollut :whistle:

Rauhallista jolupäivän iltaa kaikille :wave:

Heipat!

Pikaseen täyty tulla koneella käymään tänään :ashamed: Mehän oltiin siis aatto tässä kotona ja mummut ja molempien veli vaimoon oli meillä, ja tänään sitten ajeltiin isomummuloissa. Aato meni hienosti, vähän poika kitisi siinä kyllä ja ei huolinu ruokaa, päikkäreiden ja ison kakan jälkeen jo virkisty kivasti. Pukki kävi ja tuo ei sitten pelännyt ollenkaan :eek: :D Siis mun isä leikki pukkia kun tahto, mutta voi pojjaat oli meillä hauskaa :LOL: POika sai 9 lahjaa, dubloja, magneettipalikoita, vaatetta, brion puuauton ja mäyräkoiran, satukirjan,nallen, heijastimen, paloautokirjan.. Tosi kivat lahjat oli kyllä. Ja minuukin lajottiin, kiltti vissiin ollu :D sormuksen sain korusarjaan, yöasun aamutakin, pyyhettä, puukkoja yms..

Niin tänään huomasin sen toisen etuhampaan tulleen läpi ja tänään onkin poju ollu vähän erilainen, paljon tyytyväisempi ja ruoka maittanu.

Jouluruokaa on vielä huomiseks ja viikonlppuna sit pitsaa :p

No mutta mä palailen joulupäivän viettoon vielä =) Mukavat pyhien jatkot viä kaikille :wave:

-c-

Heips!
Meillä joulu mennyt mukavasti.Lapset sai ihania lahjoja ja osa jemmattiin synttäreiksi kun isompikaan ei enää jaksanut availla =)
Elli sai kirjan ja vaatetta sekä prinsessapotkuaton joka siis menee hyvin kävelytukena.Elli sillä menee kova vauhtia eteenpäin.

Muuten on syöty kohtuudella mutta suklaata on mennyt luvattoman paljon
:LOL:
Aattona oli appivanhemmat meillä syömässä ja mun isä toimi pukkina.Elli itki ihan hysteerisenä ja isosisko oli hämmentynyt pukista, liekö sit tajunnut et siinä jotain tuttua ;)
Eilen oltiin isällä syömässä ja tänään ajellaan appivanhemmille että ohjelmaa on mutta ei liikaa.Mutta en mä kyllä ole ehtinyt juurikaan olla vaan,samalla tavalla sitä hommaa on joulunakin.

Viikonloppuja!
HeMa ja Elli

Joulun jatkoa!

Jo pitkän kirjasin mut se sitten katosi jonnekin :kieh:

Täällä on joulua juhlittu hulinassa ja vilskeessä. Ollaan oltu mummilla ja mummulassa. Pukki kävin ja kauhian määrän lahjoja toi. Täällä on niin onnellisia poikia. Niin mieluisia lahjoja saivat kaikki. MInä myös :heart:
Luca sai tollasen "taapero"auton myös, keinukirahvin, magneettipalikoita, fisher pricen puhelimen ja kirjan yms. Niin onnessaa Lucakin leekaa uusilla leluilla. Mutta nyt sitten Luca tuli kipeäksi. Kuumetta ja silmät rähmii. EIlen tehtiinki visiitii päivystykseen. Mutta tosiaan vaa pikasesti..siellä oli yli 3h jonot lapsille. Koko päikky ihan täynnä vaa lapsia |O Sairaanhoitajan kaa sitten juteltiin et tilanne ei oo niin akuutti et mennää kotiin ja tullaa sitten vaikka tänään uudestaan. Pronaxen annosta katottiin yms ja sitten lähettiin kotia.
Nythän tuota aamulla ei ollu kuumetta, mut silmät niin rähmässä et nii ku ois räkää ollu. Pitiki aamuyöstä sitten lähtä keitteleen vettä ja putsaa raasun silmiä ja samalla sitten nokkatippoja. Nyt se tuolla vieläki sitten nukkuu yöuniaan.
Tänään ois ollu tarkoitus lähteä ukin luona käymään, mut aateltiin josko he ois tulla tänne syömään, meillä ku tuota ruokaa on vielä ihan hirveesti jälellä. On sitä täälläki ihan autuudella syöty :whistle: myös sitä suklaata :ashamed: Mutta mies kerranki puhui viisaita et ei se mitä syö joulun ja uuden vuoden välillä VAAN se mitä syö uuden vuoden ja joulun. Tätä siis noudattaen ;)
Ihanata joulun jatkoa :xmas:

Heips.

Saaru. Teillä vaan koko ajan joku pöpö kiusaa :hug:

Meillä aatto alkoi tappelulla.. huoh.. :snotty: Leivoin siinä taatelikakkua ja ukon mummu tuli kylään. Sanoin ukolle, et se on sitten hilkun päässä etten pakkaa kamoja ja Sampoo autoon. Sit oisin nostanut kytkintä ja nokka olisi osottanut kohti Poria. Ukko lopetti sen jatkuvan mäkätyksensä ja tilanne rauhottui..
Syötiin ehkä hieman köyhänlaista jouluateriaa, kun en ollut ostanut lanttulaatikkoa, rosollia, herneitä jne. En viittinyt, kun ite en syö lanttulaatikkoa ja muita en tarvi välttämättä ja ukko ottaa niitä sen pakollisen ruokalusikallisen verran lautaselleen.. Sampo söi innolla porkkanalaatikkoa. Sitten sai maistaa vähän kaikkea pikkuisen. Home- ja fetajuusto sai nassun vääräksi, ei tainnut olla hyvää :whistle: Maksalaatikosta ja kylmäsavustetusta kalasta tykkäsi. Eipä ole mitään hajuakaan mikä on "kiellettyä" antaa, mut ei kai nyt pieni murunen mitään tee..
Lahjoista Samppis ei tajunnut mitään vaan paiskoi niitä vain. Luulin, et papereiden repiminen ois ollut mielekästä puuhaa, mut saatiin ite avata paketit. Lahjaksi Sampo sai vaatteita, marakassit, posliinipukin, taaperokärryt ja palapelin. Loput lahjat tuli anoppilasta ilen. Vaatteita ja kummeilta paita+sisävaippa läppähässäkällä. Tai en mie tiiä millä nimellä semmonen vaippa kulkee. Meillä kun käytetään vaan sisätäyttövaippoja+kuoria ja taskuvaippoja.. Vaikka yhdistyksen jäsen oon ja pitäisi kai olla hirveen vaippatietonen, et voisi opastaa muita.. :whistle: :ashamed:

Eilen ukko lähti Sampon kanssa vanhempiensa luokse. Mä jäin kyydistä puoleen väliin ja äiti+pikkuveli nappasi mut kyytiin. Mentiin mökille muutamaksi tunniksi. Sieltä jatkettiin äitini ukon vanhempien luokse iltaa viettämään. Oikein kiva päivä oli. Anoppi oli antanut sen ihanan keinutuolin meille. Ei se ollut mikään joululahja, kun se oli jo ajat sitten annettu meille, mut nyt vasta autossa oli tilaa tuoda se mukana :D

Saaru: pöpöt näyttää nyt keskittyneen sinne "pohjoseen", silmätulehdukselta tuo vaikuttaa.. toivottavasti saatte dropit jotka vaikuttaa :hug:

Gothis: aikas vänkäystä teillä ollut joulunpyhät. Nauroin ihan hulluna tosta kuuden euron polvisukka riidasta. Mun isässä on vähän samaa vikaa kun ihmettelee aina kuinka mä raaskin maksaa 20?/kk kiinteetä puhelinlaskua, että eikö nyt kannattais koittaa säästää siinä, joopa joo :headwall: ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot tän talouden hänen mielestä kaataa. No hyvä ajatus kai siinä on takana, mutta kyllä meillä lyötyy hiukan isompiakin menoja joista voi karsia kun toi 20?:n puhelinlasku.

Perhana ei toi Valtsu nyt nuku :kieh: :kieh:

Päikyssä käytiin ja dropit saatiin. Korvatulehus molemin puolin ja silmätipat päälle.. Jospa tämä tästä taas suttaantuis. Luca muuten aikas reippaana, nukkuu PALJON, syökin ihan kivasti ja nyt tuossa leekaa. No tietty on saanu kipulääkettä et se varmasti helpottaa, mut noi silmät on inhat, meinaa Lucakin niitä sitten hinkkailla koko ajan. Ihan menny punaiseksi tuosta silmienkin alta :(
Musta jotenni tuntuu et tuo keskimmäinen nyt pöllyyttää tuota pöpö. Aina ku hältä on putket pois, se sairastaa ja silloin sairastaa myös veli. Ja nyt sitten Lucakin..

Nonii, mut nyt tekee ruokaa :wave:

Meilläkin joulua vietetty. Aattona oltiin kotosalla ja mun vanhemmat tulivat meille. Ihanan rauhallinen päivä ilman turhaa hässäkkää, Roosa vain tuli juuri aatoksi kipeäksi ja edellinen yö menikin sitten osittain valvoessa :| . Iltapäivällä kaikki nukuttiinkin (mummi ja vaari mukaanlukien) kunnon päikkärit ja lahjat avattiin vasta sen jälkeen :) . Kirjoja, vaatteita ja erilaisia puuleluja ainakin tuli. Joulupäivänä mies lähti Roosan kanssa vanhemmilleen, kun itse menin iltavuoroon. mm. Brio paloikoita, muumilusikoita ja jätti-Nasu tuli sieltä. Tuo Nasu on aika lailla saman kokeinen kuin tyttö itse, on hellyyttävän näköinen kun välillä käy sitä halaamassa =)

Nytkin itse olen iltavuorossa, vielä ois sama juttu huomenna. Onneksi joulurauha on tainnut tulla potilallekin kun on sen verran rauhallista ;)

Suklaata liikaa syönyt Afu :whistle:

Paranemisia Lucalle!

Täällä Ellillä on oikein kasvupyrähdys vissiin menossa kun neiti kitisee koko aika ruokaa tai juomaa vaikka hyvänkokoisia annoksia tarjoillaan.Vissiin liike lisääntynyt tässä viime aikoina niin että neiti tarvii kunnon sapuskat.Ei se ihme ole että yömaitokin maistuu :eek:
On se niin söde kun tuolla nukkeaan laittaa sänkyyn nukkumaan ja halii ja pussaa sitä välillä :heart: mukavia leikkejä alkaa jo olla ja seisomista ilman tukea harjoittelee.saa nähdä ottaako ensiaskeleita piankin.Jännityksellä odotellaan.

Gorthaur:on teillä kyllä menoo...suku on pahin :/

Huomenna sit olis miehellä työpäivä ja mulla sunnuntaina.ihan kivaa vaihtelua!
Mutta nyt ei muuta :wave:

Saaru Oon samaa mieltä miehesi kanssa, eli tosiaan parempi keskittyä siihen mitä syö uuden vuoden ja joulun välissä - joulupyhinä saa sit herkutella hyvällä omalla tunnolla. :D

Katja Vatsa pullahtanut nyt joulun mässäilyjen jälkeen ihan kivasti näkyviin, mutta aattelin yrittää pidättäytyä mammavaatteista ja ostella ihan tavallisia pidempimallisia paitoja, neuleita jne mitä voisi sit käyttää raskauden jälkeenkin. Saa nähdä miten hyvin pitää päätös.. :whistle:

Täällä joulu mennyt kivasti, oltiin miehen siskon luona "maalla" pari yötä ja oli ihanaa. :heart: Poitsu tykkäsi kun sai olla huomion keskipisteenä ja koira myös nautti ulkoilusta ilman hihnaa. Peurojakin nähtiin lenkillä, joten tuli luontoelämys samalla. =) Emil nukkui kylässä paljon paremmin kuin kotona, nyt onkin mietinnässä tuon viimeisen aamuviiden syötön lopettaminen - jos jollain on vinkkejä niin olisi kiva kuulla! :wave: Saa nähdä miten käy, tahdonvoimaa pitänee taas kerätä...Sitäkin mietin että jos ei muuten rauhoitu niin jos sitä vaan pakottaisi itsensä ylös sitten ja puuronkeittoon jne..

Lahjoja poitsulle tuli kivasti, vaikka on pieni suku ja itse vaan yksi lahja ostettiin. Jos jatkuu seuraavinakin vuosina samanlailla niin ei voida itse montaa lahjaa hankkia kun ei haluttaisi hukkua tavaravuoreen..

Iidukka: Tässä on vähän itsekullakin maha kyllä sen näköinen ihan kun puolessa välissä olis raskaana |O :xmas: On tullu syötyä siihen malliin, ja sitten kun nuo lanttulaatikot yms....no tiedätte varmaan..tekee olon kuin ilmapalloksi :$
Me vaan jätettiin se aamuyön maito antamatta, kyllähän se Aape sitä vähän huuti, mut takaisin vaan petiin..parissa yössä oppi, ja sitten nukkuikin 2 yötä putkeen heräämättä mutta..

..Viimeyö oli taas ihan järkky, niin kuin edellinenkin, Albert vaihteeksi huutaa yöt :kieh:

Iltaa!
Meillä myös joulut juhlittu. :xmas:
Oli tosi kiva joulu, koko suku oli meillä syömässä ja pukkikin kävi. Emma ei pelännyt pukkia ja saatiin ihania kuvia pukin sylissä! :heart: Lahjoja tuli molemmille tytöille paljon, esikoinen sai mm muumiläppärin, ison prinsessalinnan huonekaluineen ja prinsessoineen, vaatteita, helinä-keiju dvd, askartelutarvikkeita yllin kyllin, leluja kaikenmoisia... :whistle: Emma sai vaatteita, palloja, nuken, kirjoja, kylpyleluja, lahjakortin ja ihan ykköslahja oli fisher pricen roll-a-rounds, siinä on sellainen iso lohikäärme, minkä vartalossa on reikiä, joista lähtee erilaisia palloratoja, ja kun niihin laittaa pallon, tulee musaa ja valot vilkkuu... mukana tuli 4 hienoa palloa. :D Emma leikkii sillä siskon kanssa ihan innoissaan! Jouluna meni vasta 00.30 nukkumaan kun vaan leikki sillä palloradalla! :LOL: Muutenkin meni joulu kivasti, Emma oli ihan täpinöissään ja nautti joka hetkestä! :heart: Sai maistella kinkkua, porkkanalaatikkoa, lihapullia, perunaa, limppua... :p
SAARU: pikaista paranemista teille!
GORTHAUR: :/ voi kuinka kurjaa...
KATJA: jaksuja! :hug:
Neamma :xmas:

Katja:meillä Ellin kanssa valvotaan 1-2 unnin pätkä yöllä...en tiedä mikä sitä vaivaa.Suuta hankaa kyllä mutta kun herää siinä 1-2 maissa niin ainakin tunti menee että asettuu.Nousee pystyyn ja huutaa eikä edes lskeudu itse takas nukkumaan vaan mun pitää se laittaa 10 kertaa takas.

iidukka:mulla kanssa mietinnässä tuo yömaito..pitäis vaan jaksaa huudattaa se pois kun ei se meidän levottomuuteen auta vaikka annankin maidon esim.jo 3 aikaan niin samalla tavalla valvotaan Ellin kanssa.

Mutta nyt hommailemaan
:wave:

Joulu on nyt onnex ohi meillä kun sairasti tenavat jouluna tai okeastaan koko viikkon on joku ollu pipi... nyt näyttäs olevan ohi Iidaa piti eilen käyttää lekurille mut jäi vaan "haaveex" kun terkkarilla oli 4,5h jono( kun kuumeili ja oli/on h..vetin kiukkunen) ... no yö sitten kerto et ei pitäs olla hätää kun nukuttiin paremmin kun moneen yöhön... kerran hereillä oli....
ja meidän kun piti olla anopin herkku pöydän ääressä niin oltiin sitten kotona vaan :(

ääh nyt lyöpi tyhjää joten palaillaan ja kommentoidaan myöhemmin

Yhteistyössä