Hyvä kuulla tuo, että kaupan hedelmissä voi olla (ja varmasti itseasiassa onkin) enemmän torjunta-aineita kuin vauvan hedelmäsoseissa on käytetty. Tai siis, että soseet on tehty tosi puhtaista raaka-aineista.
Itsekin yksi päivä piipahdin vauvan odotuspuolella. Aatella, että +testin teosta on jo vuosi! Se oli silloin 17.5, helatorstai, kun sain kaksi viivaa tikkuun. Ja niinkö toissapäivänä aloin oksentaa (miehen synttäripäivänä). kovasti täälläkin jo mietitään, koska olisi oikea aika pikku-kakkoselle...
Tähdellä on kyllä jo iso pojan jössikkä! Hienosti kasvanut! Kyllä siinä kysyy jo voimia käsitellä tuon kokoista... Kauhulla jo ajattelen..,Meillä neiti oli 22.5 4kk neuvolassa 6040g.
Nuppu: Voisko teillä Pupu olla jo sitten yliväsynyt, ettei nukahda? Meillä meni yhteen väliin just tolleen, että meni jo yliväsymyksen puolelle ja saattoin vaan huutaa parikin tuntia eikä nukahtanut. Ja mikään muu ei kelvannut kuin äidin syli. Auta armias, kun oli laskemassa omaan sänkyyn, niin johan repes taas huutamaan! Sitten onneksi tajuttiin, että iltapuuhiin pitää ryhtyä mielummin vähän liian aikaisin kuin myöhään. Nyt siis aletaan n. klo 19 laittaa yökkäriä, vaihdetaan vaippa, syödään, käydään pesulla... Silloin, kun meni karikolle koko touhu, niin alettiin näihin juttuihin, kun tyttö alkoi näyttää jo väsyneeltä.
Minä oon täällä huhkinut taas kaikenlaista. Nakkasin aamulla peitot ja tyynyt ulos. Lakanoita oon pessyt ja sitten vielä miehen täkin ja tyynyt, kun onnyt siellä reissussa. Ehtivät varmaan kuivuakin. Pitää omatkin tässä pestä. Me ei nukuta tuplapeiton alla, kun siitä ei vaan tulis yhtikäs mitään... Pysyy avioliitto parempana, kun nukutaan omien peittojen alla, ja kun ei nukuta, niin voidaan ollakin siellä yhden peiton alla...

No sitten käytiin neidin kanssa 1h lenkki. Raukka väsähti jo, kun syötin häntä ennen lähtöä. Äkkiä vaan vaatteet päälle ja vaunuun ja menoksi. Tultua kotiin, nukkui vaunussa niin, että unta kertyi yhteensä 3h. Sain imuroitua ja järkättyä paikat. Kahvitkin sain nautittua terassilla, ihanan lämmintä! Tyttö nukkui hyvin, kun avasin vähän haalaria ja otin sen vaunun oman "peiton" kokonaan pois. Sitten, kun heräs, niin katseli niin tyytyväisenä, kun nostin sen tuen sieltä ylös ja sai olla vähän pystyssä vaunuissa ja näki, kun lueskelin ulkona posteja. Oli oikea aurinko herätessään

)) Toivottavasti nyt iltakin menis mukavasti, kun ollaan tosiaan kahdestaan...
Jumbiksen tavoin oon itekkin miettinyt, että pitää kyllä tänä kesänä kerätä talteen mustikoita yms. Ihana sitten antaa tytölle omista marjoista. Oon kyllä ennenkin kerännyt marjoaj, mutten mitään älyttömiä määriä.
Tuo on kyllä niin totta, mitä OP kirjoitti. Siis, että iskee paniikki, kun vertailee omia ja muiden lapsia ja jos oma ei vielä osaakaan sitä ja tätä... Meillä on jo aika kauan just tolleen "punnerrettu", eikä puhettakaan, että vois pitää niinkö pikku vauvaa sylissä, nyyh :´( Meillä on myös moneta sanonu, että tyttö on tosi jäntevä. En itse osaa sanoa, mutta kai se on... hyvin on kyllä jo pitkään kannatellut päätään. Miten muuten, nostatteko vauvan aina kyljen kautta? Viimeksi neuvolassa muistutti siitä, en muista syytä, miksi pitää nostaa... Oon nyt koittanu muistaa kääntää kyljelle ja nostaa ja laskea niin, ennen en kyllä aina tehnyt niin...
Mutta, meillä käy sellainen "seurankinuamisvonkuna" leikkimatolta, että häätynee lähteä leikkimään
Rosa ja Piiperöinen