TAMMIVAUVAT 2007

Meillä nukkuu Jere samanlaisia unia, kun teillä Kränä.

Puolenpäivän tienoissa nukkuu 2-3 tuntia ja sit vielä 3 maissa pari kolme tuntia ulkona. Hyvin maittaa uni ja lämmin on ku otan sisälle.
Niin, ja kamala nälkä! :D

Annette :hug:
 
annetelle vielä :hug: unohtui ihan, kun innostuin taas selittämään.

kränä: tuli mökistä mieleen kesä ja loma. jos otamme riskin ja lähdemme poikien kanssa sinne heinäkuussa, onko siellä tänä vuonna jotain "lapsellisia" tapahtumia? tietäisi vähän mihin aikaan tulisi.
niin ja onko mökillä vapaata silloin, sekin pitää kysyä. se on sellainen suvun sossu-mökki missä kaikki vuorollaan lomailee. (ja sikäläiset saunovat.)

10 tuntia autoreissua olisi edessä. en tiedä houkutteleeko....
 
Anetelle haleja.

Aika paljon ollut tässä tammimasuissa kuolin juttuja. Onhan sellanen sanonta toiset kun syntyy niin osan pitää vaan lähteä pois :(

Ja uskon anette sun juttuusi täysin. Koska minulle kävi sillon viikko sitten myös outo juttu kun isoisäni kuoli.

Olin nähnyt yöllä unta että yöllä että yksi tuttu sukulainen kuoli ja se oli vaan helpotus siinä unessa ja kukaan ei juurikaan itkenyt. Aamulla sitten 7 aikaa ihmettelin outoa untani ja annoin asian olla. No menin sitten uudestaan nukkumaan kun Oskari meni ulos aamu-unille. Aloin taas näkemään unta....näin sellaista unta että makasin sängyssä ja mun tätini kokeilee mun jalkoja peiton alta onko ne lämpimät ja laskee sitten peiton alas.
Niin sitten samalla sekunnilla soi puhelin mihin herään. Ja isäni soittaa että Pappani on kuollut :( Se oli tosi pelottavaa kun olin nähnyt tuolaliset unet. Eikös kuolleelta jaloista aina kokeilla vieläkös henkipihiseen....tai vieläkö on lämmin? Niin näinkö unessani sen kun ne kokeilee pappani jalkoja?
Ja se oli toisaalta helpotus kun nukkui pois...oli ollut jo 10v palvelutalolla ja ei ollut parannusta.

Mutat kyllä noi yliluonnolliset jutut on mahdollisia.

 
Annetelle :hug: ja Janetelle tsemppiä maitokokeilussa...(toivottavasti meni nimet oikein)


Ai, että on ollut kivaa käydä kärryttelemässä nyt tupliksilla. :D Mä oon niiiiiiin onnellinen niistä, kun yhdessä ulkoilu helpottui huomattavasti. Tuo meiän esikoinen on melko laiska kävelemään ite, joten nyt voidaan tehdä pidempiäkin lenkkejä. Sais tuo arska nyt paistaa vaan joka päivä. B)


Onkos ketään muu teistä sortunut pahoihin tapoihin nyt raskauden/imettämisen jälkeen...?!? Mä nimittäin oon alkanu taas polttamaan... :ashamed: Tai no, mitäs sitä häpeilemään, omapahan on päätökseni. Kyllähän mä koko raskausajan tiesin, että jossain vaiheessa repsahdan takasin kun koko ajan sillonkin teki mieli. Repsahdus tapahtu sit melko pian imetyksen loputtua. Nooooh, kaippa sitä jotain paheita saa kotiäidilläkin olla... :whistle:

Onkos moni malttanut jättää vauvelia hoitoon, siis ei isälle vaan ihan esim. mummulle. Meillä on ollut kerran mummulassa pidemmän aikaa hoidossa ja sit muutaman kerran sillai, et oon käyny vaiks yksin ruokakaupassa. Nyt pitäs pääsiäisen tienoilla TAAS mennä, kun lähdetään miehen kanssa laivalle. Aateltiin ottaa ja lähteä hetkeks rentoutuun laivan hulinaan. :saint: Jaksaa sit taas ihan eri fiiliksellä olla kotosalla, kun on saanu tollasen pienen irtioton arjesta...Joo, seli, seli, olen hulttioäiti. :D


Aurinkoisin terkuin -SuklaaSyöppö- ja Leevi <br><br>
 
myyra laihtuu
pakko heti hehkuttaa...olen saanut nukkua tän viikon yöt, kun mies iltavuorolaisena hoitaa syötöt. 2kg on lähtenyt! :D
näköjään se on ihan tosi juttu, että nukkumatta ei laihdukaan. tavoitehousut menee kohta kiinni, jippii!
 
Huippua Myyra! :D
Kyllä se nukkuminen varmasti vaikuttaa!

Mä en voi syyttää unen puutetta, kun Jere nukkuu ihan hyvin.
Taitaa olla mulla se herkkujen mässyttäminen syynä, kun paino ei tipu! :snotty:
Nyt olen koittanut olla herkuttelematta muuta kun yhtenä päivänä viikossa. Mikähän siinäkin on, et se suklaa suorastaan kutsuu kaupan hyllyltä?? ;) <br><br>
 
Dodii, Ville nukkuu ja esikoinen tutkii miestä lääkärivehkeillä. :D

Mulla on kanssa iltapolttaminen tullut paheeksi. Kunhan ei ryöstäytyisi ihan käsistä. Välillä tekee niiiin mieli mennä röökille, kun hermo meinaa paukahtaa tuohon uhmikseen. Onneksi niitä on vaan miehellä mukana töissä. :whistle:

Vauva on ollut mummin katsottavana ihan pariviikkoisesta asti. Kauppareissuja ja nyt hääpaikan tsekkausreissuilla. Eka yökylä olis 21.4.silloin Ville on 12vko.
Esikoinen oli aikoinaan ekaa kertaa yökylässä jo 2kk vanhana. Ei vauvalla mitään hätää ollut, mutta äiti ei vaan oikein pystynyt nauttimaan illan riennoista.
Nyt onkin hankalampaa, kun pitää löytää hoitopaikka kahdelle lapselle. Mutta kyllä sitä kummasti jaksaa taas, kun pääsee vähän tuulettumaan!

Onpas tosiaan kivaa, kun läskit sulaa. Mutta miksi ne lähtee aina ekana tisseistä? Höh.
 
Noniin, nyt on rouvviinnuttu ja on taas sairaalareissuja takana, ihanaa, seuraava vasta kuukauden päästä.. Eilen aloin suunnitella, jos pojalle alkais tarjota jo lantrattua peruna-porkkanavelliä illalla. Tissimaito ei enää riitä, koko ajan on rinnalla eikä tule kylläiseksi. Seuraan pari päivää, että onko tehoimukautta vai alkaako maito hiipua.. Ei olis yllätys. Paino on täällä 4800 ja pituutta 56,5 cm ja ikää siis 2kk... Monella tais olla tän kokoinen jo kuukausi sitten... :D Mut pikkuhippusella on ollut monenmoista, se saa paljon kehityksessään anteeksi. Hampaat tuntuu sitä vastoin olevan jo aika pinnassa, ikenet on tosi kovat, luulen toisaalta sen olevan yksi syy tissillä oleiluun. Kuola vaan valuu ja kiukuttaa. Nyrkitkin ovat löytäneet tiensä suuhun.

melle ja hippu
 
myyra: onnittelut kilojen tiputuksesta :D Mulla kans pikkuhiljaa, puoli-yks kilo viikossa lähtee. Jospa kesällä jo mahtuis farkut jalkaan :snotty:
Ja en oo kuullu mitään lapsitapahtumia täällä olevan. Täällä tapahtumia on lähinnä olut festarit ja Rukalla mitä nyt sattuu olemaan :eek: Ei siis tietääkseni mitään mihin lapset ois niinku etusijalla...

Noh, antaahan poijan nukkua sitten pihalla ku on niin hyvät ilmatkin ja siellä uni maistuu. Sitä minäki mietin et ei kai siitä pitäs mitään haittaa olla mut ajattelin kysästä... Tietty eriasia on kovilla pakkasilla (täällä oli viimeyönä -15!!!)

Kotihoito apu täti mikä lie niin oli aamun tässä kaverina. Ihana nuorempi nainen, kahen pienen lapsen äiti. Sain vaan olla, se täti teki kaiken B) Mukavaa oli, ehkä otan sen toistekkin. :D

Piti vielä jotain kirjottaa mut ajatus karkas yllättäin. Mut olipa kiva ku nyt vihdoin tuli tuo parempi stepperi, pitänee alkaa kasaamaan se niin saa alkaa kiloja karisuttelee... Ja illalla on Idols! Vitsit että ootan et kuulen taas sen Arin lauluäänen!!! Piti ihan levy käyä ostaa et saa kuunella sitä :whistle: Niin, ja Idols tietää karkkia :p
 
Melle Onneksi olkoon!! :flower: :hug:

Kränä Minä olen kans ihan ihastunut sen Arin lauluääneen. Mun mielestä se Pianoman, jonka Ari joskus lauloi, oli selkäpiitä karmivan upea esitys. Löysin sen onneksi netistä, niin pääsen sitä kuulemaan. Löytyykö sitä sieltä levyltä?

Suklaasyöppö kyseli vauvan hoitoon jättämisestä.. Minä taidan olla aivan onneton tapaus tuon pikkuiseni kanssa, sillä en ole hennonut häntä vielä jättää edes isille siksi aikaa, että yksin kävisin jossain. Olenkin sanonut, että taidan itse olla riippuvaisempi vauvasta kuin vauva minusta. Tosin meillä mennään täysimetyksellä eikä pullokaan enää maistu, joten sinänsä vauvan on oltavakin siellä missä tissitkin ovat. ;)

Minä en ole sortunut sen kummemmin mihinkään paheisiin, mutta herkut maistuu siihen malliin, että vieläkään en mahdu entiseen kokooni kolmeneloseen. Mutta ajattelin mennä sillä mentaliteetilla eteenpäin, että sitten kun poika lakkaa imemästä niin sitten voin aloittaa vaikka oikein laihiksen ja siihen asti voin (melkein) puhtaalla omalla tunnolla syödä mitä mieli tekee. Kaikki makea on on NIIIIN hyvää nykyään.

Harvoin ehdin lueskelemaan muiden kuin tämän oman keskusteluketjun juttuja, mutta tässä eräänä iltana luin ihan ajatuksella useampia. Melkoista tappalua ja vääntöä saadaan asioista aikaiseksi ja joistain ketjuista jäi tosi paha mieli kun oli sellaista riitelyä. Etenkin se "korvikeäidit vs. imettäjät" sai jotenkin niin pahan mielen, että päätin pysyttäytyä turvallisesti jatkossa täällä omassa ketjussa. Tuntuu oudolta ettei äidit osaa hyväksyä erilaisuutta tai kunnioittaa toisen ihmisen mielipiteitä, kun sellaisia taitoja kuitenkin jokainen varmaan yrittää omille lapsilleen opettaa.

Nimimerkin takaa on helppo huudella mitä tahansa, mutta onneksi täällä on asiallista keskustelua ja ihania ihmisiä! Kiitos siitä kuuluu teille jokaiselle! =)

Tässä odotellaan Roopen kanssa, että iskä tulisi töistä niin mentäisiin yhdessä ulos ja tallihommiin. Ihanan keväinen ilma ulkona ja lämpimämpiäkin päiviä on luvassa. Ihanaa!!

Mutta nyt me mennään päiväkaffen keittoon.

Hilmuska ja Roope 2kk 2vko 2pv (olisikohan noin..)
 
Juu täytyy kanssa heti sanoa, että meillä on kyllä mukava tämä tammimasujen palsta. Täällä ollaan tosi ystävällisiä ja autetaan neuvoissa tarpeen mukaan jos joku kysyy jotain. Ja hyvää tukeakin saa.

Niin kiitos siitä :) :flower:

Mistäs sitten piti kirjoitella.

Niin meillä Oskari on ollut hoidossa mummolla tietenkin jo moneen otteseen tunnin pari ja kerran oli ihan yökylässä ja hyvin oli mennyt.
Ja sitten kummeilla oli yks ilta muutaman tunnin. Ja tällä viikolla oli yhellä kaveri pariskunnalla muutaman tunnin.

Ollaan alkamassa rakennus puuhiin ja täytyy hoidella talopaketti firman kanssa asioita ja pankissa. Niin helpompi viedä oskari hoitoon kun kantaa mukana :)

Ei minulla ole mitään kummempia tuskia tullut kun olen jättänyt hoitoon. Kasvaapa sitten ehkä sellainen ettei kamalasti vierastais ja olisi liikaa äidissä kiinni.
tai voihan olla että oskari on jo mulle loukkaantunutkin ainaisista hoitkeikoista...kun ei halua mulel aina naureskella mutta kyllä iskälle ja muillle naureskelee...tai sitten minusta tuntuu vaan siltä kun olen sen kanssa kuitenkin koko päivän niin eihän se koko ajan jaksa vaan nauraa mun jutuille.

Juu mutta nyt ruoan tekoon tai siis syömään poitsu nukkuu ulkona jospa saatais miehen kanssa ruoka rauha :)
 
Moikka!
Neuvola kuulumisia: Eli 2kk neuvola oli toissa päivänä ja mitat oli 57cm ja 5400g.Oikein tasaiseen oli kasvanu ja niskoja jaksoi pitää kuin 3kk:nen kuulemma.
Meillä kans neiti on löytänyt kätensä ja nyrkki kummasti suuhun löytyy. Ja tänään isoveljen iloksi Iitu näytti kieltä pikkasen takaisin. Eikä se voinu olla vahinko kun mullekkin näytti monta kertaa! Ihana kun alkaa rueta matkimaan ja tarkkailee maailmaa jo niin tärkeänä!

Minä kans olen pikku hiljaa taas tupakan kiroihin sortumaan päin :ashamed: Menee 2-3 päivässä..Helpompi vetästä se tupakka kuin kiukuta 5v.n uhmaillessa..Harmi kun ukko ei saanu lopetettua mun odotusaikana niin ei olis tuolla nuo tupakit tyrkyllä!

Mulla on kyllä paino jumittunu.Lenkillä tulee käytyä mut taitaa sit tuo ruokakin maistua..Jotenki ei ole saanu otetta diettailuun..Mut toivon et kun alkaa taas kunnolla ratsastamaan niin äkkiä vaatekoko pienenee, ainakin toivoa saa :/ Meillä kun oli huutava pula kengittäjästä ja ruuna ilman kenkiä niin eipä ole paljo uskaltanu leikkiä. Kerran olen jopa selässä käynyt..

Mut kai tässä pitää taas mennä jääkaapin kautta telkkarin eteen... :wave:
 
Heissan vähästä aikaa,

Joka päivä pitää käydä lukemassa täältä kuulumisia, mutta aina ei oo kahta kättä kirjoittamiseen ja yhellä ei jaksa.

Musta tää on ylivoimaisesti siistein ja paras ja asiallisin ketju, mitä oon ikinä tällä kaksplussan keskustelupalstalla lukenut. Mä en käsitä sellaista kauheeta huutamista ja toisten haukkumista, mitä toisissa ketjuissa on tosi paljon. Ihan niin ku ei ihmisillä olis käytöstapoja ollenkaan. Tai tietty tää netti tekee sen, että voi puun takaa huutaa toisille tuntemattomana. Kaikkein käsittämättömin on imetys/korvike -fanatismi, ihan niin ku jokainen ei vaan vois tyytyä siihen, että on sinut oman ratkaisunsa kanssa. Tehköön muut sitten miten itse ovat asian päätelleet, mitä se toisille kuuluu.

Tällä viikolla käytiin Peten kans neuvolassa. Huh, 6000 g ja 57 cm. Ikää siis 7 vkoa ja lähtömitat 4080 ja 51. Täysimetyksellä ollaan, ja on näyttänyt olevan hyvin tehokasta tavaraa. Ihan kiva, kun edellisen lapsen kans imetys oli yhtä takkuamista ja tuskaa.

No, täytyy ny lähtä tekeen vanhemmille lapsille (ja tietty itelle, slurps) pirtelöä ja poppareita idolssia varten.

Hyviä unia kaikille!
TeeTee

Ai niin ja meilläkin saadaan nykyään ihan hyvin omaa aikaa päivällä. Pete nukkui ehkä 4 tuntia putkeen, kerran söi siinä välissä. Eilen vetäisi yli 2,5 tuntia vaunuissa pihalla. Jee.
 
melle: Onnea onneaa!!:flower: :flower:

Kränä: Eipä tuo ole siis muuksi muuttunut.
Jos tosiaan pakkaudumme autoon ja lähdemme, niin pääasiahan on se ihana rauha mikä mökillä on.
Markkinoilla ollaan aina käyty ja sukuloimiseen menee aikaa, että ei sitä nyt ihan siellä mökissä jäpitetä vaan.
Viime kesänä ei käyty ja jotain vieroitusoireita ilmaantui. Kamalaa viettää loma pelkästään kotona!
Kiitos tiedoista. :flower:

Ville on muuten löytänyt kätensä ja lussuttelee niitä. Nassutti tuossa omaa liinaansakin, söpö. :heart:
Ja hymy toimii koko suussa oikein hyvin jo! Tulisipa kutsu sinne lastenlääkärille, niin selviäisi tuon silmän salaisuuskin. Tai ainakin mitä sille voi tehdä. Ripset löpsöttää siis edelleen silmässä kiinni.

Tämä on todellakin kiva porukka! Itse olen esim. tuosta pakkopulloilusta vieläkin niin herkillä, että nuo väittelyt masentaa.

Kävin tässä töissäkin esittelemässä uusinta tulokasta ja heti naiset alkoivat kehumaan porukalla kuinka imetys on niin taivaallista ja helppoa ja pulloilu on kertakaikkisen kamalaa ja vaivalloista yms.
Minä siitä hiljaa vaan lähdin pois. Ei edes sosiaalialan naiset ymmärrä näköjään kuinka herkillä sitä voi äiti olla.

Kiitos teille, olette mukavia. :hug:

m ja v 11vko, jo!
 
Huomenia!

Juuri kun luulin ettei mikään voi mennä enää pieleen niin auto hajosi! Olin Kristan kanssa kaupungilla ja juuri pankista lähdössä niin eipäs se lähtenytkään käyntiin! Onneksi Kristalla oli vielä pari tuntia nukkumista jäljellä niin ei sen puolesta. Mutta mie olisin niin halunnu shoppaileen!!! No ei muuta kuin kaveri paikalle ja suorinta reittiä kotiin. Harmitti niin vietävästi. Jos ottais tänään vielä yhden yrityksen, jos ei sekään onnistu niin sitten uskon ja alan surffaileen netissä kaupoissa. Onneni varmistaakseni mie taidan kävellä...

Onnea Melle! :flower:

Meillä alkoi toissapäivänä valuun kuola! :D Ja nyrkki löytää tiensä suuhun! :D Ja hymyä saa äitikin joka päivä enemmän. Ja eilinen ilta oli aivan ihana kun ei itkun itkua. Kyllä ne piristää kummasti kun ei ole suoraa huutoa koko ajan, vaan ihan rauhallistakin välillä. Ruokamäärätkin on Kristalla kasvaneet n.120ml ja väli pidentynyt. Toisinaan kyllä voi mennä enemmänkin, siitä tulikin mieleeni että pitää ostaa lisää isoja pulloja. :eek: Ei meinaa pienissä tilavuus riittää :p

Ai niin tosta nukahtamisesta oli yhdessä ketjussa vinkki. Kun hivelee vauvan nenänvartta rauhallisesti alaspäin sormella niin se alkaa nukuttamaan. Siis tarkoitus on kaiketi että vauva alkaa katseellaan seuraamaan ja silmät lupsahtaa sitten kiinni kuin itsestään kun sormi pääsee nenänpäähän asti. Kerran kokeilin, mutta sit tuli isosisko paikalle ja Krista alkoi seuraamaan häntä. Eli rauhallisen paikan vaati meillä, mut toimi! :heart: Ei tarvinu sillä kertaa huutaa itseään uneen.

Mutta nyt aamusarjojen pariin! :wave:

Vilipi ja Krista
 
Huomenta todella pitkästä aikaa! Lähes päivittäin olen käynyt lukemassa mutta kirjoittaminen on jostain syystä jäänyt. Kiitos kuitenkin teille jotka jaksatte aktiivisesti kirjoittaa :flower:
Tämä palsta on tosiaan lähes ainoa joka edelleen on pysynyt asiallisena ja fiksuna palstana.

Meidän "Tintti" on nyt 7 vkoa vanha. Oikein reipas pikku-neiti. 1kk neuvolassa painoa oli 4325 ja pituutta 55,5cm. Pitkä tyttö. Vaatteista käytetään nyt lähes 2 kuukautisena 62-68 cm. Meillä oli alussa mahavaivaa jekoviteista mutta nyt ollaan menty kuukausi jo devitolilla ilman ongelmaa. Tyttö tosin saa myös Rela-tippoja ja Disflatylia, joita en nyt uskalla lopettaa kun maha on niin hyvänä. Antaa suoliston kehittyä vielä jonkin aikaa.

Unet on päivisin lyhyitä, max 1 1/2 tuntia, mutta yöllä nukkuu n. klo 22-4.30. Siis ainakin sellainen 6 tuntia putkeen. Sitten onkin herätys klo 6-7 ja aamu-unille tuossa klo 8-9. Yöllä nukutaan siis jo lähes normaaleja öitä.

Ulkona paistaa aurinko ja taidetaan lähteä kohta lenkille.

Joku kertoi tuosta nenän sivelystä nukutettaessa. Meillä tytöllä alkaa silmät lupsottaan kun kevyesti sivelee otsaa ja nenänvartta. Näin on nukahdettu jo useampi viikko. Ihan kiva että lapsi oppii jonkin tietyn "merkin" joka liittyy nukahtamiseen.

Liini ja Tintti 7 vkoa
 
elephantti harmaana
Pienet vintiöt on pitäny myös tämän äipän totaalisesti taustailijana ja kohtuullisen ahkerana lukijana. Kiitos teille jotka kirjoittelette, hyviä vinkkejä joihinkin käytännön pulmiin oon saanu poimittua! :flower:

Semmonen juttu olis nyt mielenpäällä, että syökö teidän tammikuiset tuttia? Onko syönyt alusta asti vai onko pikkuhiljaa oppinut "tavoille"?
..meidän kaveri syö vain nyrkkiään vaikka todellakin haluaisin opettaa myös tutille. Hyviä vinkkejä? Muistelen että esikkookin aluksi vierasti tuttia mutta jossakin vaiheessa huomas homman jujun.. hämärä muistikuva on et se olis tapahtunu joskus kuukauden iässä. Nyt pikkumies on jo 2kk eikä tutti kelpaa - alan olla pulassa ;)

Nyt reippaasti huusholli kuntoon ja ulos. Keli on mitä mahtavin! Hyviä viikonloppuja immeiset!
 
Mellelle onnittelut! :flower:


Mahtaakohan meillä alkaa tuo maito oleen pikkasen liian "kevyttä" tavaraa jo tolle pojalle vai mikäköhän kumma nyt on. Viime yönäkin se nimittäin kiskas osissa yhteensä puoli litraa maitoo ja nyt unet ei ollu enää, ku max. neljä tuntia ja sit oli kiljuva nälkä. Voi viude, jos nyt alkaa tällänen yörumba, et koko ajan saa syöttää ja kaiken lisäks piti viime yönäkin ennen kuutta jo nousta sen kans ylös. Aiemmin on oikeestaan syöny vaan kerran yöllä ja sit kasilta ylös. Eilen illallakin söi paaaaljon useemmin, ku yleensä. Syödäänkös muilla tälläsiä määriä yöllä?!?
 
Täytyykin kokeilla tuota nenän sively juttua joskus! :D

Meidän ketju on kyllä pysynyt ihanan rentona. Täällä saa kysellä mieltä vaivaavat asiat ja vastauksenkin niihin saa.
Tän palstan moderaattori ei oikein toimi, kun antavat kirjottaa mitä sattuu. Jotkut tuntuvat tahallaan ärsytävän muita. :kieh:

Laskin eilisen korvikkeen määrän, minkä Jere söi.
Litrahan se uppos pikkumieheen! =)
Paljonko muiden muksut syö?

Ihana kuulla Myyra, et Villen hymy pelaa jo! :D
Voiko se silmäluomikin siitä palautua itsekseen? Toivottavasti voi.

ONNITELUT MELLELLE !!! :hug:
 
Hei kaikki,

En tiedä rikonko nyt jotain netikettiä tms. mutta ajattelin kysyä teiltä olisiko joku kiinnostunut ostamaan tekemiäni ruokailuessuja?

Essut ovat tehty laminoidusta puuvillasta. Koko sopii ihan vauvasta tuonne pari vuotiaaseen. Kiinnitys tarralla.

Linkitän tähän kuvia:

Tämä on hauskasti NallePuh-aiheinen, niin kuin lapsen piirtämä olisi:


Sama takaa:


Sitten ihana hempeän keltainen kissa-aihe:


Ja takaa:


Lisäksi saa kaupanpäälle kivan kuvioidusta harsosta tehdyn unirätin (koko noin 30x30cm).. nimellä varustettuna jos tahtoo.

Vaalea ankkakuosinen:


Tai limen vihreä eläinvauva-kuosi:


Jottei tää palstan kirjoittelu mene kaupankäynniksi niin kiinnostuneet vois laitaa mulle yv:llä kysymyksiä.


=)

Lisään tähän hinnan essulle: 5.50e ja postikuluihin menee 1e, ellei pääse täältä Kemistä noutamaan.

P.S. Noita essuja ei ole kovin montaa ;) =) <br><br>
 
Meillä kans mies on tehny vauvoille aina tuota nenän sivelyä jos on unet jostai syystä ollu karkuteillä. Ja hyvin on toiminut! Mä alkuun aina ihmettelin, miten mies osaa niin hyvin nukuttaa vauvat. :D

Käytiin tuossa tytön kans Rukalla kahvilla ja tikkarilla :D Samalla hain Yön keikalle liput, jihuu!!!!
Tässä oottelen et huutonetistä sulkeutuis kohde mitä kovasti havittelen vauvalle... En kerro mitä ettei kukaan mee sitä huutaa :LOL:

Onko ideoita mitä vois lapsilta viedä sille mun veljelle piristykseksi? Just ovat etelästä ajelemassa kohti kotia, tänne sit jää sairaslomalle niin kauan ku tarttee olla. Ois kiva ostaa sille jotain, viimeks lapset vei sille nallen, ihan ite valitsivat kaupasta :) Kukkia laitoin jo sairaalaan... Kertokaa jos tiedätte!!!

Pitäs vissiin mennä laittaa lapsille välipalaa, on se ihanaa ku on mieskin taas kotona!!! :heart:
 
Hilmuska: löytyy se pianoman levyltäkin, aivan upee!!!

Ja tosissaan minäki vaan suuremmaksi osaksi luen tätä ketjua, en mee ees avaamaan mitään missä aloituskin jo on tympeeseen tyyliin. Just tuo imetysjuttu kuulostaa puhuttavan kaikkia älytön, on se kumma ettei aikuiset ihmiset osaa olla kunnolla...
Meinasin jo tätille ärähtää kerran ku se tuumas ettei hänen lapsenlapselle pulloa saa antaa ku kerran tissistäkin irtoaa tavaraa :eek: Toivottavasti ei moisia oo menny nuoren äidin kuullen höpisee, niilläkin vauva on sylissä viihtyjä ja muuten vain itkee, ei rupea olemaan missään muualla... Äiti on kovilla ku isäkin on kova juoksemaan harrastuksissa töiden lisäksi ja kaikki isovanhemmat asuu eripaikkakunnilla... Että hyvähän se tätillä on sieltä 700km päästä kertoo miten toisilla pitää vauvaa hoitaa :whistle:

Mutta mutta... nyt sitä välipalaa :D
 
Melle :flower:

Aivan ihan ilma ulokona. Käytiin just lenkillä, kerrankin oli myös kaveri mukana. Paljon mukvampi kävellä kun on joku jonka kanssa rupatella samalla.
Täällä maalla missä asvalttia ei ole mailla halmeilla niin hiekka tiet alkaa olla palkka paikoin sulat ja rapaiset. Oli meijän kultanen noutaja aivan ihanan näkönen kun lenkiltä kotiin tultiin! :LOL:
Ei muutakun koira suihkuun.

Se olis sitten viikonloppu edessä..Toivottavasti on täälläset kelit koko viikonlopun.. B)

Eilen olin ostoksilla.. kumma miten tolle neitille tulee aina ostettua jotain vaikka kotona päättää että nyt kattelen vaan itelleni. Mitä paremmin puettu vauva sen huonommin puettu äiti taitaa pitää paikkaansa ainakin meillä. ;)

Jeps meen taas nautiskelemaan tosta ihanasta kelistä... :wave:

Iitta ja Venla tasan 10vk :heart:
 

Yhteistyössä