Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on unilelu?

  • Viestiketjun aloittaja Humm
  • Ensimmäinen viesti
"Jaana"
Ei se minusta ole outoa.

Kaikilla on oma nukkumistapansa.
Ite en osaa nukkua ellen rullaa peittoa siihen viereen mytyksi, jonka päällä käsi lepää.
Joku taas pitää miestään unileluna ja ei osaa nukahtaa kuin kainalossa.
Joku taas nukkuu tyyny kainalossa.
Joten ei itse unilelussa mitään outoa ole
 
Mitäs outoa siinä nyt on? Se voi vaikuttaa merkittävästi nukkuma-asennon mukavuuteen. Onhan siihen kaikenlaisia tyynyjäkin keksitty, mutta miksi joku uninalle tms. olisi mitenkän epäsovelias?
 
vierassss
Kun tapasin mieheni hän nukkui unirätin kanssa,siis sellaisen kaman rievun joka oli aika vastemielinen kaikin puolin:DMies oli silloin lähes 30V.Onneks rätti lähti nopsaan,oli sen verran kapinen kapistus(olikohan nähnyt pesukoneeta sitten miehen lapsuuden?) että hivenen olisi ollut hankala jakaa vuodetta sen kanssa:D
 
kahvikirahvi
Pitäisin outona jos ei pystyis nukkumaan ilman, mutta muuten ei herätä ajatuksia. Mulla on unikaverina puolitoistametrinen pehmokrokotiili jonka sain ala-asteella joululahjaksi. :D Ei se kyllä kainalossa ole, mutta vieressä kuitenkin aina jos yksin nukun.
 
33333
Mullakin on pari lapsuusajan nallukkaa sängyssä, tyynyn vieressä. Pystyn kyllä nukkumaan ilmankin mutta on vaan joku "tapa". Mikäs siinä, jokaisella omat tapansa. Unilelun käytöstä ei ole kellekään mitään harmia. :) Ja en minäkään pystynyt kotoa pois muutettuani yksin nukkumaan ilman yölamppua, jotenkin vaan pelotti se hiljaisuus ja tyhjä asunto.
 
vm -94
Ei oo yhtää outoo. Ite oon 21 ja nukun edellee kahden unipupun kanssa ku en vaa pysty luopuu niistä. Koko ikäni oon niie kaa nukkunu ja herään lisin iha paniikissa jos jompikumpi tai molemmat puuttuu kainalosta enkä uuestaa nukkumaa pysty käymää jos ne ei oo iha vieressä. Joilleki unilelut voi olla se tuki ja turva öisin ku on pimeetä ja joilleki vois myös tuua lohtua vaikeinaki aikoina. Ainaku meen vanhempieni luo yöks ni otan puput sinneki mukaa enkä häpee muuallakaa sitä et nukun unilelujen kanssa. Eikä miehiäkää oo yhtää haitannu/hävettäny nukkuu vieres vaikka nukun unilelujen kanssa. Oon jo pienenä päättäny että en luovu unipupuistani vaikka mikä tulis, ne tulee hautaa mukaan :D
 
Ei mitään outoa, olen itsekin nelikymppinen ja mulla on unilelu. Laitan sen mukavasti polvien väliin kun nukun, se on pitkä, saa tosi rennon asennon kyljellään nukkuessa. Jos olen jossain muualla yötä niin on paljon vaikeampi nukahtaa.
 
Ei mitään outoa, olen itsekin nelikymppinen ja mulla on unilelu. Laitan sen mukavasti polvien väliin kun nukun, se on pitkä, saa tosi rennon asennon kyljellään nukkuessa. Jos olen jossain muualla yötä niin on paljon vaikeampi nukahtaa.
Japanissa noita pitkänomaisia tyynyjä myydään paljon miehillekin nimellä dakimakura. Tyynynpäällisten kuva-aiheet ovat hmmm.... japanilaisia.

Valikoimaa

edit. lisään Gustafwalle sopivan esimerkin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä