Melle Onneksi olkoon!! :flower: :hug:
Kränä Minä olen kans ihan ihastunut sen Arin lauluääneen. Mun mielestä se Pianoman, jonka Ari joskus lauloi, oli selkäpiitä karmivan upea esitys. Löysin sen onneksi netistä, niin pääsen sitä kuulemaan. Löytyykö sitä sieltä levyltä?
Suklaasyöppö kyseli vauvan hoitoon jättämisestä.. Minä taidan olla aivan onneton tapaus tuon pikkuiseni kanssa, sillä en ole hennonut häntä vielä jättää edes isille siksi aikaa, että yksin kävisin jossain. Olenkin sanonut, että taidan itse olla riippuvaisempi vauvasta kuin vauva minusta. Tosin meillä mennään täysimetyksellä eikä pullokaan enää maistu, joten sinänsä vauvan on oltavakin siellä missä tissitkin ovat.
Minä en ole sortunut sen kummemmin mihinkään paheisiin, mutta herkut maistuu siihen malliin, että vieläkään en mahdu entiseen kokooni kolmeneloseen. Mutta ajattelin mennä sillä mentaliteetilla eteenpäin, että sitten kun poika lakkaa imemästä niin sitten voin aloittaa vaikka oikein laihiksen ja siihen asti voin (melkein) puhtaalla omalla tunnolla syödä mitä mieli tekee. Kaikki makea on on NIIIIN hyvää nykyään.
Harvoin ehdin lueskelemaan muiden kuin tämän oman keskusteluketjun juttuja, mutta tässä eräänä iltana luin ihan ajatuksella useampia. Melkoista tappalua ja vääntöä saadaan asioista aikaiseksi ja joistain ketjuista jäi tosi paha mieli kun oli sellaista riitelyä. Etenkin se "korvikeäidit vs. imettäjät" sai jotenkin niin pahan mielen, että päätin pysyttäytyä turvallisesti jatkossa täällä omassa ketjussa. Tuntuu oudolta ettei äidit osaa hyväksyä erilaisuutta tai kunnioittaa toisen ihmisen mielipiteitä, kun sellaisia taitoja kuitenkin jokainen varmaan yrittää omille lapsilleen opettaa.
Nimimerkin takaa on helppo huudella mitä tahansa, mutta onneksi täällä on asiallista keskustelua ja ihania ihmisiä! Kiitos siitä kuuluu teille jokaiselle! =)
Tässä odotellaan Roopen kanssa, että iskä tulisi töistä niin mentäisiin yhdessä ulos ja tallihommiin. Ihanan keväinen ilma ulkona ja lämpimämpiäkin päiviä on luvassa. Ihanaa!!
Mutta nyt me mennään päiväkaffen keittoon.
Hilmuska ja Roope 2kk 2vko 2pv (olisikohan noin..)