Iltaa

Kävinpäs pitkästä aikaa kätilöllä, taas oli ryhmätapaaminen ja tietysti piti jutella synnytyksestä. No, siitä ei kai voi puhua liikaa! Videot oli ihan ok, ei mitään kamalaa kateltavaa, kun ei suoraan alapäätä filmattu. Onneksi sitä ei sitten ite nää, se tuskin on kaunista. Vaikka sille ehkä siinä vaiheessa ihan sama.. Kotivaa'an mukaan mulle on tullu jo melkeen 14 kg lisäpainoo (mua ei oo punnittu sitten eka käynnin), aika raskas on olo, mutta ilmeisestiki edelleen selviän helpolla, ku ei oo ku pieniä asiaankuuluvia kolotuksia - en kärsi peräpukamista enkä närästyksestä enkä turvotuksesta enkä... *koputtaa puuta* Ni, kätilö oli TAAS eri - kolmas kätilökäynti, kolmas kätilö, tosi hyvin menee! Mutta oli oikeen mukava tuo uusikin, ja ehkä pääsen samalle seuraavallaki kerralla. Ajan sain kyllä vasta tammikuulle, mutta se lupas, että aina saa soittaa, jos jotain tulee. Selvähän se on, mutta on se silti aina lohduttavaa, kun sanovat sen erikseen
Ni, vaavilla kaikki hyvin, pisut ja verenpaineet oli normaalit, hemppaa ei mitattukaan tänään. Sf menee yläkantissa niinku on tehny koko ajan, mutta vaavi on normaalin kokonen, tänpäiväsen arvion mukaan 2300 g.
Mulla ei rinnat oo kasvanu raskauden aikana, siis ne täyteläisty hiukan sillon alussa ja on siinä pysyneet. Kuppikoko ei oo muuttunu, sama vanha B. Mielelläni oisin kokeillu isompiakin, mutta samapa tuo. Rintsikoiden kans mulla on "kriisi", kun oon isontanu 80 B:stä 85 B:hen, ja ne on nyt kans alkanu ahistaan, eikä silti mieli tekis käydä 90:ä ostaan, ku kuulostaaki niin valtavalta! Vaikka pakkohan se on, ku en ihan ilman rintsikoitakaan kehtaa kulkee, ja tuo maha tuosta tuskin ihan heti pienenee. Mutta mulle on suuri kysymysmerkki, miten rintani reagoivat maidonnousuun sitten aikanaan. Oon koittanu äidiltäni ja siskoltani kysellä, mutta niillä on molemmilla paljon isompi rintavarustus, eli en tiiä, kuin verrattavissa se on.. No, kai käyn ostaan parit, joita voin pitää nyt, ja ostelen useammat sitten jälkeenpäin.
Öitä, taidan painua pehkuihin. Jos vaikka sais nukuttua kunnolla, kun väsy painaa niin kovasti!