Ihanaa kun täällä ollaan oltu aktiivisia! Itse on taustaillut, en ole kirjoittaa ehtinyt. Vieraita on käynyt jo monena päivänä ja päivät on täyttynyt kaikenmoisesta

Ja huoh, kun väsyttää, oon ollut tosi aktiivinen ja pirteä viime päivät, mut nyt taas pari yötä menny pojan kans vähän persiilleen, niin väsy painaa..
Kiitti Simba kanssa linkistä!! Oon ihan koukussa Tigin tuotteisiin, ja en voisi elää ilman Bed Head Manipulatoria, se on mun hiuksille aivan loistava. Ei tahmaa ja pitää tämmöiset suomalaiset latuskahiuksetkin kuosissa
Meillä ei poitsu vielä käänny mahaltaan selälleen, mutta ottaa jo kiinni leluista ja kokeilee pintoja! Ja syö kanssa ihan hurjasti. Mulla on myös ollut tunne ettei maito oikein riitä, aina sitä on ollut jotenkin just ja just.. ei ainakaan yhtään ylimääräistä. Kuten Nintsu ja Nuppukin mietti, niin en kyllä usko että kumi sitä aiheuttaa.. ja että pistää kipinäksi tommoset tyhmät kommentit!! grrrrr... eihän kukaan nyt omasta mukavuudenhalustaa noiden kumien kanssa räplää, helpompihan se oisi olla ilman

Mitenköhän sit kun poitsu oppii itse hakemaan rinnan, jos kyljellään nukkuu? Meinaan onko ideaa miten se kumin sais pysyyn

Kävi jo tossa väsyneenä yksi yö mielessä, et sit kun poika osaa hakea itse, niin hitto teippaan koko vempeleen kiinni, niin eipähän tartte heräillä
Op! Ja jumbis, Yamo tuli tänään meille, jeeeee!!! Kävin heti hakeen, en ole vielä testannut, mut vaikuttaa tosi hyvältä, mitä ihan ite päälle kokeilin ilman vauvaa. Op, tilasin sen:
http://www.kestovaippakauppa.com/
Niillä oli kyl varastossa ja kaikkia värejäkin. Meinaan jos suomesta haluat tilata, niin laitan tonne tilaus. Ite harjoittelen miehen kanssa tuota yamon käyttöä nyt illalla ja sit huomenna olisi ajatus lähteä koklaan ihan ulos

Nuppu, me asutaan Sipoossa, ei ihan Hesa päässyt haukkaamaan meidän asuntoa..
Ei oo Lapselliset kirjaa, tosin tuo Kulta Pieni kirja on ja oon tosi tyytyväinen siihenkin.
Niin ja oltiin viime torstaina Jumbossa, ja meni hyvin, tosin hieman pientä säätöä ilmassa.. kun jotenkin jännäsin et miten menee. Olin ihan kaveria moikkaamassa, mut pojan kanssa yksin ekaa kertaa ihan useampia tunteja. Tuli käytyä kaffella ja tottakai matkaan tarttui pari ihanaa lastenvaatetta kaupoista. Ostin vihreän college pusakan, pari bodya, housut ja lisää harsoliinoja. On niin ihanaa, kun kaupoissa on niin hienoja kuoseja monissa lastenvaatteissa.
Jes, mies tuli kotia, mukanaa ruokaa, kova nälkä, täytyy mennä!
Palaillaan!