*** Tammikuussa tiukentuvat ***

Huomenta!
Harrastankin tuota yksinpuhelua toisessa ketjussa, mutta pitänee hehkuttaa täälläkin. Eli viikon nutauksen tulos on -2,4kg, jihuu!!
Alkupaino 60,7 ja BMI 22,03
Ja tällä hetkellä paino 58,3 ja BMI 21,16 :)

Tavallaan tuntuu etten kuulu tänne, kun kuitenkin normipainon sisällä laihduttelen, mutta yritystä ois päästä tuonne 55 kiloon, mielellään ehkä jopa 53, mutta saa nyt nähdä.
Ja tärkeämpää vielä ois mahtua niihin yläkaapin uumenissa oleviin farkkuihin, jotka ovat olleet piilossa nyt about 3 vuotta :D

Treenaamista/kiinteytymistä pitäis alkaa harrastaa, mutta aattelit että ehkä suosiolla odotan tämän nutrikuurin loppua, että sais syötyä protskua kunnolla. Fyysinen kunto on aika heikossa hapessa noin muutenkin, ja etenkin nyt näillä kaloreilla.

Kohti hoikempaa kesää!!! :D
Heipparallaa!
Nutraamallahan lähtee hienosti!
Itse en ole koskaan kokeillut, mutta voisin harkita ensi viikolla, jos ei ala itsekuri parantuun :) Onko ne nutriletit siis keittoja vai pirtelöitä? Miltä maistuu?

Täällä meni vkl melkolailla perseelleen. Ukkeli oli käynyt pandan tehtailla, ja toi semmoset 10 pussia karkkia! Ei kauheen kiva.. En tajua miksi pitää tuoda, kun tietää tasan tarkkaan että oon laihiksella ja lastenkin pitäs rajottaa nassutusta joulun jälkeen. Ukkeli on itekkin melkosesti ylipainonen ja piti senkin alottaa laihis vuoden alussa.
No ei auta muu kun koittaa taas palata ruotuun. Täytyy myöntää että jos ei olisi toi juhla parin vkn päästä ja matka tiedossa, olisin taas luovuttanut ja mässäillyt muutaman viikon..
Eli nyt sitten taas syömättä lenkille, juma täällon vielä -15, lupasivat säätiedotuksessa että klo 14 pitäisi olla -9. Täytyy venyttää lenkkiä (ja lapsen päikkäreitä) sen verran että olis enintään -10, muuten kyllä koiran jalat jäätyy..
Heeei, oon miettinyt että uskaltaisko laittaa tänne kuvan (ilman päätä) tästä nykytilanteesta? Mitä olette mieltä, laitettaisko "ennen" kuvat?? (mulla kylläkin kuuri alkoi jo 2vk sitten ja peräti 2kg lähtenyt)
 
Pyöreä pullanpyörittäjä
Heipä hei!

Saako liittyä? :)

Pakko ottaa ittiänsä niskasta kiinni ja laihduttaa, haluan sileän figuurin, kapean vyötärö jne.

Aloitin Xtravaganzas toukokuussa -11. Paino putosi heinäkuun puoliväliin mennessä 26kg noin. Sitten alkoi sairastelut, lapsilla infektiokierteet ja en jaksanut ajatellakaan painonpudotusta. Lisäksi minulla todettiin Nivelreuma ja alkava selkärankareuma, joten kivut häiritsevät oloani. Nytkin olkapää reistailee. Toki lääkärit suosittelivat painonpudotusta vielä ja liikuntaa tokikin etten jäykisty.

No, 4kk:een en ole puntarissa käynyt ja eilen näytti 89.9kg. 3kg siis tullut lisää ja totaalinen painonpudotus on nyt n. 23kg. Tavoitteeni on kesäkuun 1. painaa 60-65kg. Pituutta löytyy 171cm.

Mulla on niitä xtran pusseja vielä viikoksi, ne otan ja sitten varmaan jatkan vielä 2 viikkoa pusseilla. Sitten alkaa elämänhallinta ja terveellinen ruokavalio. HUoh, millähän tästä selviää???
 
mun pitäs lähtee uimaan, mutta olen ihan jäässä. Ei en saa nyt antaa periksi, pakko saada tää liikunta taas mukaan kuvioihin tai mun paino ei ikin tipu.

Mulla ei tälle kuulle ole varsinaisesti muuta tavoitetta ku saada itseni liikkuun 3kertaa viikossa uimaan tai salille, kaikki siihen päälle tuleva liikunta on plussaa ja jos viel kilojakin tippuu niin viel enemmän plussaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä pullanpyörittäjä;25450999:
Heipä hei!

Saako liittyä? :)

Pakko ottaa ittiänsä niskasta kiinni ja laihduttaa, haluan sileän figuurin, kapean vyötärö jne.

Aloitin Xtravaganzas toukokuussa -11. Paino putosi heinäkuun puoliväliin mennessä 26kg noin. Sitten alkoi sairastelut, lapsilla infektiokierteet ja en jaksanut ajatellakaan painonpudotusta. Lisäksi minulla todettiin Nivelreuma ja alkava selkärankareuma, joten kivut häiritsevät oloani. Nytkin olkapää reistailee. Toki lääkärit suosittelivat painonpudotusta vielä ja liikuntaa tokikin etten jäykisty.

No, 4kk:een en ole puntarissa käynyt ja eilen näytti 89.9kg. 3kg siis tullut lisää ja totaalinen painonpudotus on nyt n. 23kg. Tavoitteeni on kesäkuun 1. painaa 60-65kg. Pituutta löytyy 171cm.

Mulla on niitä xtran pusseja vielä viikoksi, ne otan ja sitten varmaan jatkan vielä 2 viikkoa pusseilla. Sitten alkaa elämänhallinta ja terveellinen ruokavalio. HUoh, millähän tästä selviää???
Moikka!
Sinullahan on lähtenyt jo hienosti!!!
Ja kuulostaa hyvältä suunnitelmalta tuo pusseilla jatkaminen, kun se kerran sinulle sopii. Itse valitsisin normiruokaan siirtymiseksi sellaisen päivän, milloin olisi vähiten stressiä ja motivaatio korkeella :)

Minulla on kanssa reumaattisia oireita ja lääkitys pitäisi aloittaa..
Hirvittää vaan se että jos ne lääkkeet lihottaa entisestään ja lääkkeeni on sellainen mistä auringonvalo voi aiheuttaa iho-oireita, eli taidan siirtää aloituksen vasta matkan jälkeiseen elämään..
Minulla kanssa selän kanssa ongelmaa ja ranteet kipeät. Liikunta on kyllä auttanut tohon selkään, mutta rattaiden työntäminen lenkkeillessä on aika huono juttu. Ei ole vaan vaihtoehtoja, kun hoidan lasta 80% itse, muuten en voisi juuri harrastaa liikuntaa. Täytyy vaan löytää sellainen asento joka rasittaa mahdollisimman vähän..

Tsemppiä sinulle!!!
 
Neljän äiti,

Mä vähän luulen että toi Trexan on se syy miksi toi 3kg on tullut. Olen kuitenkin yrittänyt katsoa mitä suuhuni laitan vaikkakin liikunta on jäänyt. Ja jotenkin plösähtänyt tuo vartalo on kun ei sitä kuntosalia oo tullu koitettua moneen kuukauteen.

No, mulle tosiaan sopi tuo pussisoppadieetti, ei sitä tokikaan aina voi käyttää mutta jos saisin edes nyt sen 15kg näillä pois niin sitten on hyvä jatkaa niitten ruokavalio-ohjeilla. Ja mulla olis mahdollisuus ilmaiseen kuntosaliin jumppineen jne sekä kuntovalmentajaan joka suunnittelee kunto-ohjelman. Toukokuuhun asti se on voimassa.

Mulla kans on 3 pientä lasta joten joudun paljon palveluksia käyttämään että pääsen edes kerran viikossa kuntoilemaan... Huoh huoh ja huoh.

3 ensimmäistä päivää näillä pusseilla on rankinta, nämä kun kestäis. Pitää päivittäin käydä eka puntarilla että näkee, toimiiko enää.
 
"hippo"
Täältä ilmoittautuu 170-senttinen 29v nainen, joka piti aikoinaan 63-kiloisena itseään toivottomana läskinä, mutta hihkuisi nyt riemusta, jos vaaka näyttäisi vaikka 70 kiloa. Kahdesta raskaudesta ei ole tarttunut kiloja mukaan, sen sijaan onnistuin lihomaan talonrakennusaikana, jolloin kuvittelin painon putoavan helposti siinä raatamisen ohessa. Kitin kontit, painoa sen kuin tuli vaan. Enimmillään olen painanut 86kg, (raskaana yli 100) ja nyt vuodenvaihteessa vaaka näytti 84.8kg. Tänään lukema sentään jo 80.1, eli ehkä tällä tai ensi viikolla luku alkaa jo seiskalla?
 
[QUOTE="hippo";25451154]Täältä ilmoittautuu 170-senttinen 29v nainen, joka piti aikoinaan 63-kiloisena itseään toivottomana läskinä, mutta hihkuisi nyt riemusta, jos vaaka näyttäisi vaikka 70 kiloa. Kahdesta raskaudesta ei ole tarttunut kiloja mukaan, sen sijaan onnistuin lihomaan talonrakennusaikana, jolloin kuvittelin painon putoavan helposti siinä raatamisen ohessa. Kitin kontit, painoa sen kuin tuli vaan. Enimmillään olen painanut 86kg, (raskaana yli 100) ja nyt vuodenvaihteessa vaaka näytti 84.8kg. Tänään lukema sentään jo 80.1, eli ehkä tällä tai ensi viikolla luku alkaa jo seiskalla?[/QUOTE]

Heippa!
Sinullahan on todella hienosti pudonnut, miten laihdutat??
Terveisin utelias :)
 
"hippo"
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25451203:
Heippa!
Sinullahan on todella hienosti pudonnut, miten laihdutat??
Terveisin utelias :)
Olen yrittänyt karpata. Nestettähän tuosta pudotuksesta on suurin osa, ja johtuu siitä, että leipä- ja makaronihöttö on poistunut pidättämästä nestettä suolistossa. Ja tietty, kun muistaa juoda paljon, se pysyykin poissa.

Otin alkuun kaksi viikkoa alle 20g/hiilihydraattia/päivä, nyt aion nostaa sitä hiukkasen. Mulle sopii karppaus sikäli hyvin, että tuo startti tosiaan vei isommat sokerihimot, mä kun olen ihan hirveä sokerilla mässääjä normaalisti. Ei ole tehnyt tiukkaakkaan syödä yksin karkkipussia yhteen pötköön ja lisäksi vielä (paljon) muuta makeaa.

Luulin aikanani, että karppaus = voita, pekonia ja munia, mutta se näyttää onnistuvan hyvin öljyllä, kunnon lihalla/kalalla/kanalla ja makkaraakin löysin vähähiilarisena, joten sain aikaan makkarasoppaa (ilman perunoita). Yritän siis pitää rasvat pehmeinä, kalaa ja kasviöljyä yms.

Ainoa ongelma on se, että karppisivustolla on niin herkullisia ohjeita :p Kerrankin vaihtelua ruokavalioon! Kasviksia kuluu paljon enemmän kuin ennen, se on tietty vain hyvästä, mutta mun on vaikea olla hotkimatta liikaa ruokaa, kun se on niin maukasta. Ratkaisin ongelman aika pian jakamalla valmiin vuoallisen/kattilallisen valmiiksi annoksiksi heti alkuun, jolloin ei tule niin isoa kiusausta marssia kauhan kanssa hakemaan vielä ämpärillistä lisää ;)

Moni on varoitellut karppaamisen epäterveellisyydestä, mutta en ole vielä keksinyt, mitä sellaista perunassa/makaronissa on, mitä ilman jää, jos syö vaikka parsakaalia tilalla? Viljat ovat asia erikseen, mutta kukaanhan ei kiellä vaikka niitä terveellisiksi mainittuja täysjyvätuotteita, jos niitä tahtoo. :)
 
[QUOTE="hippo";25451315]Olen yrittänyt karpata. Nestettähän tuosta pudotuksesta on suurin osa, ja johtuu siitä, että leipä- ja makaronihöttö on poistunut pidättämästä nestettä suolistossa. Ja tietty, kun muistaa juoda paljon, se pysyykin poissa.

Otin alkuun kaksi viikkoa alle 20g/hiilihydraattia/päivä, nyt aion nostaa sitä hiukkasen. Mulle sopii karppaus sikäli hyvin, että tuo startti tosiaan vei isommat sokerihimot, mä kun olen ihan hirveä sokerilla mässääjä normaalisti. Ei ole tehnyt tiukkaakkaan syödä yksin karkkipussia yhteen pötköön ja lisäksi vielä (paljon) muuta makeaa.

Luulin aikanani, että karppaus = voita, pekonia ja munia, mutta se näyttää onnistuvan hyvin öljyllä, kunnon lihalla/kalalla/kanalla ja makkaraakin löysin vähähiilarisena, joten sain aikaan makkarasoppaa (ilman perunoita). Yritän siis pitää rasvat pehmeinä, kalaa ja kasviöljyä yms.

Ainoa ongelma on se, että karppisivustolla on niin herkullisia ohjeita :p Kerrankin vaihtelua ruokavalioon! Kasviksia kuluu paljon enemmän kuin ennen, se on tietty vain hyvästä, mutta mun on vaikea olla hotkimatta liikaa ruokaa, kun se on niin maukasta. Ratkaisin ongelman aika pian jakamalla valmiin vuoallisen/kattilallisen valmiiksi annoksiksi heti alkuun, jolloin ei tule niin isoa kiusausta marssia kauhan kanssa hakemaan vielä ämpärillistä lisää ;)

Moni on varoitellut karppaamisen epäterveellisyydestä, mutta en ole vielä keksinyt, mitä sellaista perunassa/makaronissa on, mitä ilman jää, jos syö vaikka parsakaalia tilalla? Viljat ovat asia erikseen, mutta kukaanhan ei kiellä vaikka niitä terveellisiksi mainittuja täysjyvätuotteita, jos niitä tahtoo. :)[/QUOTE]

Kuulostaa tosi hyvältä :) erityisesti tuo että olet löytänyt itsellesi toimivan systeemin!!

Minäkin olen koittanut karpata,mutta en ilmeisesti perehtynyt hommaan kunnolla.. Rupesi pinna olemaan niin kireä, että nyt tavoite on että syön normi päivällisen ja iltapalaksi pähkinäsekoitusta/siemeniä.
Makenhimo on kyllä edelleen niin kova, että saa oikein taistella... eikä aina onnistu.
 
Ai niin, siitä piti sanoa.. että en minäkään usko että karppaaminen olisi epäterveellistä jos sen toteuttaa järkevästi!
Kun syö monipuolisesti kasviksia ja hyvänlaatuista proteiinia, eikä mässäile hulluna rasvalla, niin sehän on taatusti terveellistä.
Se kropan ketoosissa pitäminen taas ei tunnu itsestä hyvältä idealta.. Mutta luulen että jos syö todella runsaasti kasviksia, ei joudu ketoosiin, vaan laihtuu sen vuoksi ettei niissä ole niin paljon kaloreita kuin siinä hötössä mitä ennen söi. No tämä vaan minun mutu-tuntumani..
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25450983:
Heipparallaa!
Nutraamallahan lähtee hienosti!
Itse en ole koskaan kokeillut, mutta voisin harkita ensi viikolla, jos ei ala itsekuri parantuun :) Onko ne nutriletit siis keittoja vai pirtelöitä? Miltä maistuu?
Hei :)
Olen ostanut niitä quick start-paketteja. Niissä on pirtelöitä, patukoita, "vanukkaita", pasta-/nuudelikeitto-aterioita ja liemiä. Ihan mukavasti on nuo mennyt ales, tosin juustoinen pasta-ateria alkaa pahasti tökkimään vaikka mitä mausteita yritän pistää sekaan. Patukat on ihan OK, ja vanukkaat ja pirtelöt menevät hyvin jos on makeanhimo. Liemet maistuvat... no liemiltä, aika mitäänsanomattomia :D

O ou, äsken kävin lähi-Salesta ostamassa kahvimaitoa työmiehille, ja mukaan tuli napattua jouluisia neekerinpusuja (-50%, pakko oli!!!!). Katsotaan oliko hyyvin huono idea, vai osaanko pitää näppini kurissa. On minulla kyllä jemmassa keittiön yläkaapeissa vielä jonkin verran joulusuklaita joita en ehtinyt mässätä, joten sinne menee nuokin odottamaan :)
 
vatsaus
3 Callanetics-kertaa takana ja vyötärö 70cm -> 67,5cm :D

Eilen oli herkkupäivä: tuli syötyä vohveleita (2) jäätelöllä ja sipsejä dipillä, illalla turvotti ihan valtavasti. Oli pakko "kiemurrella" vatsatanssiliikkeitä että sai pahan olon pois ja nukkumaankin piti mennä vatsallaan. Uni teki terää, kun nyt aamulla taas lähempänä lättävatsaa. -2,5cm siis viikonlopun aikana.
 
Huomenta!
Harrastankin tuota yksinpuhelua toisessa ketjussa, mutta pitänee hehkuttaa täälläkin. Eli viikon nutauksen tulos on -2,4kg, jihuu!!
Alkupaino 60,7 ja BMI 22,03
Ja tällä hetkellä paino 58,3 ja BMI 21,16 :)

Tavallaan tuntuu etten kuulu tänne, kun kuitenkin normipainon sisällä laihduttelen, mutta yritystä ois päästä tuonne 55 kiloon, mielellään ehkä jopa 53, mutta saa nyt nähdä.
Ja tärkeämpää vielä ois mahtua niihin yläkaapin uumenissa oleviin farkkuihin, jotka ovat olleet piilossa nyt about 3 vuotta :D

Treenaamista/kiinteytymistä pitäis alkaa harrastaa, mutta aattelit että ehkä suosiolla odotan tämän nutrikuurin loppua, että sais syötyä protskua kunnolla. Fyysinen kunto on aika heikossa hapessa noin muutenkin, ja etenkin nyt näillä kaloreilla.

Kohti hoikempaa kesää!!! :D
Kyllä tänne kuuluu ihan kaikki painonpudottajat :) Ei mullakaan siihen normaalipainoon matkaa enää montaa kiloa ole ja kyllä mä meinaan tässä ketjussa pysyä vielä senkin jälkeen, kun se normaalipaino on saavutettu :)

Mä lähden täältä pois vasta silloin, kun olen niissä mitoissa, mihin olen tyytyväinen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Ehdottomasti tulen mukaan!
Raskauskiloja tiputellaan...
Paino tänään 69,9kg ja aloituspaino oli jotain reilu 71kg. Pituutta on 160cm. Tavoitteena on päästä 62 kiloon. Helmikuussa alkaa laihdutusryhmä jota innolla jo odotan.

Liikunnan kanssa mulla ei ole mitään ongelmaa,sitä harrastan runsaasti ja saisi ehkä jopa vähä vähentää mutta eihän se liikunta ketään yksinään laihduta jos ei osaa syödä oikein;)
 
Viimeksi muokattu:
Muumiomamma
Helou!

Olin tässä ryhmässä viimeksi varmaan marraskuussa, mutta joulukuu meni niin hanurilleen syömisten suhteen + pikkujouluja ja bileitä oli aivan liikaa. Kilojahan siinä kertyi 2-3 kiloa lisää. Nyt taas kova tsemppi päällä. :)

Tänä aamuna painoa 76,9 kg :(. Tässä kuussa mulla on melko vaatimattomat tavoitteen. Jos putoais 1,5 kg niin oisin ihan tyytyväinen. Nuo tulleet kilot näyttää olevan aivan tajuttoman tiukassa, vaikka samat keinot on käytössä kuin jo pudotettujen 12 kilon kohdalla. No eiköhän se tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Kiva saada vanhoja konkareita viimevuodelta mukaan :)

Ja toki myös uudet ovat ihan yhtä tervetulleita :)

Joku tuolla ehdotti ennen-kuvaa. Olen blogiinikin saanut pyynnön kuvasta, mutta...kun en oikein tiedä. Kyllä mä melko suurella todennäköisyydellä joku päivä julkaisen kuvia, mutta kyllä se vielä vaatii vähän kypsyttelyä.

Mulle paino ei oikeasti ole ollut näinä vuosinä mikään järetön ongelma, mutta nyt kun siitä alkaa pääsemään eroon, ne menetetyt kilot tuntuu hyvinkin epämiellyttäviltä. Mulla on koneella kaksi kuvaa itsestäni, joissa olen lihavimmillani. Katson niitä joka päivä, enkä voi käsittää miten olen ollut niin iso. Enkä käsitä miksen tuolloin nähnyt sitä itse!

Vaikka katson niitä kuvia joka päivä, en toisaalta haluaisi nähdä niitä koskaan, ikinä, milloinkaan. Häpeän sitä, että olin niin iso. Haluaisin pyyhkiä läskinä olon kokonaan elämästäni...ja nyt sitten pitäisikin laittaa ne läskit julkiseksi nettiin!!! :O

Hassua tässä on vielä se, että jos (ja kun) joku ilmestyy ketjuun ilkkumaan läskiksi jne. niin se ei ei tunnu pahalta. Ei tietenkään hyvältäkään, mutta kun toisaalta mulle on ihan se ja sama jos joku huutelee mulle puskista "lääääskiiii" kommentteja. Mä kun ihan itsekin tiedän olevani läski.

Mä en jotenkaan edes tiedä mikä siinä mättää...vaikka olen läski, niin tietyllä tapaa läskinä olo julkisesti on mulle itselleni isompi ongelma, vaikka en kuitenkaan sitten koe sen liittyvän niihin muiden mielipiteisiin.

Joten mun pitää vielä vähän selvitellä itseäni asian tiimoilta ennen kuvien julkistamista :)

Tämä päivä on alkanut äärimmäisen hyvin :)

Aamupaino oli 71,4 kg, eli TAMMIKUUN TAVOITE ON SAAVUTETTU!!!
Joskin pitää nyt muistaa se, että mun punnituspäiväni on sunnuntai ja viikolla paino sahailee edestakaisin, eli huominen aamupaino voi olla tuota enemmän. Mutta kyllä tämä ihan hyvältä siltä näyttää :)

Eli kaikki muut grammat, mitä tämän kuun puolella meikäläisestä katoaa, on periaatteessa "tuplaplussaa" :D Seuraava tavoite on helmikuun loppuun mennessä 69,9 kg, joten eiköhän se 1,5 kg lähde seuraavan 6 viikon aikana :)

Löysin muuten hetki sitten kassistani kaksi after eight-suklaata. Ne on joulusta jääneitä ja maailman parhaita! Nuuhkaisin niitä pitkään ja hartaasti ja heitin ne roskiin. Sen jälkeen oli pakko vähän kehua itseäni :D

Mä olen muuten laihtunut. Siis oikeasti. VIHDOINKIN peilistä katselee hoikistunut Chef. Nyt huomaan ihan selvästi, miten lantio on kapeampi ja jenkkakahvatkin alkaa olemaan jo selvästi pienemmät. Selkäläskitkin on kovaa tahtia katoamassa. Maha on pienentynyt ihan hurjasti ja kasvotkin on kaventuneet.

Ihan mahtavaa, kun sen koikistumisen huomaa vihdoinkin myös itse. Eli läskisokeus näyttää osittain haihtuneen :) Tiedän kyllä, että kohta olen taas täällä rutisemassa sitä, miten en itse näe yhtään että olisin laihtunut, mutta nyt kun kerrankin sen näen, koitan pitää tätä fiilistä yllä.

Olo on ihan super :D



 
Viimeksi muokattu:
Hyvä hyvä Chef!! Upeeta kun onnistuu :)

Niistä kuvista kirjottelin minä. Ajattelin että jos laittaisi siis kuvan tästä tilanteesta missä olemme nyt. Ja ehkä jatkossa vaikka kerran kuussa tai jotain, siis jos ihmiset haluavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25451870:
Hyvä hyvä Chef!! Upeeta kun onnistuu :)

Niistä kuvista kirjottelin minä. Ajattelin että jos laittaisi siis kuvan tästä tilanteesta missä olemme nyt. Ja ehkä jatkossa vaikka kerran kuussa tai jotain, siis jos ihmiset haluavat.
Ideana hyvä :)

Mutta mä taidan vielä ainakin passata. Mun pitää tosiaan vielä pohtia. Ehkä mieluiten teen niin, että laitan ennen ja jälkeen kuvat, kun koko urakka on valmis. Tai jotain. En tosiaan tiedä vielä :)

Mutta ei sota yhtä miestä kaipaa, eli jos muut ovat valmiita lähtemään mukaan, niin antaa mennä vaan. Ehkä mäkin tästä rohkaistun :D
 
"saara"
Heippa! Saanko minäkin tulla mukaan, vaikka en varsinaisesti saakaan nyt laihduttaa, kun olen raskaana? Mutta paino pitäisi saada pysymään kurissa kuitenkin. Olen 168cm pitkä ja paino oli raskauden alussa 70kg. Nyt jo 73kg, vaikka viikkoja ei ole kuin reilu 10. Tavoitteena on, ettei paino turhaan nousisi älyttömiin lukemiin, vaan max 10-12kg sais tulla. Tuo 10kg on mulla normaalisti noussu raskausaikana paino.
Eli siis herkuista pitäis pysyä erossa, koittaa liikkua enemmän ja syödä terveellisesti. Nyt oon muutaman päivän puolittain karpannu. Siis jättäny höttöhiilarit pois ja syöny esim kasviksia perunan ja pastan tilalta. Sokeria vältän myös mahdollisuuksien mukaan. Marjoissa on vähän, ku oon pakastamisvaiheessa niihin laittanu, mut en siitä välitä. Hedelmiä ja ruisleipää oon syöny, ettei tää mitään karppaamista oikeesti ees oo, mut parempi olo on ollu huomattavasti!
Näin jos sais jatkettua ja jätettyä ne herkut ottamatta, niin hyvä tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"Viva"
Huomenna virallinen punnituspäivä.. Menispä alle 80! Tänään 80,2kg. Menkat kyllä alkamassa ja maha turvoksissa,joten voi olla et paino nyt junnaa. Liikuntaa harrastanut kovasti,viime viikolla 5krt ja tänään uus viikko alkaa body pumpilla :) tsemppiä kaikille!! (ja kiva lukea noita blogeja)
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="saara";25451910]Heippa! Saanko minäkin tulla mukaan, vaikka en varsinaisesti saakaan nyt laihduttaa, kun olen raskaana? Mutta paino pitäisi saada pysymään kurissa kuitenkin. Olen 168cm pitkä ja paino oli raskauden alussa 70kg. Nyt jo 73kg, vaikka viikkoja ei ole kuin reilu 10. Tavoitteena on, ettei paino turhaan nousisi älyttömiin lukemiin, vaan max 10-12kg sais tulla. Tuo 10kg on mulla normaalisti noussu raskausaikana paino.
Eli siis herkuista pitäis pysyä erossa, koittaa liikkua enemmän ja syödä terveellisesti. Nyt oon muutaman päivän puolittain karpannu. Siis jättäny höttöhiilarit pois ja syöny esim kasviksia perunan ja pastan tilalta. Sokeria vältän myös mahdollisuuksien mukaan. Marjoissa on vähän, ku oon pakastamisvaiheessa niihin laittanu, mut en siitä välitä. Hedelmiä ja ruisleipää oon syöny, ettei tää mitään karppaamista oikeesti ees oo, mut parempi olo on ollu huomattavasti!
Näin jos sais jatkettua ja jätettyä ne herkut ottamatta, niin hyvä tulee.[/QUOTE]

Tervetuloa vaan mukaan :)

Kakkosta odottaessani mulla todettiin rd- jolloin ruokavalioni meni ihan uusiksi. Lopulta sain kiloja raskaudesta vain 8, jotka jäivät heti laitokselle. Mutta kyllä sitä massaa oli omasta takaa senvertaa paljon, että painoa tosiaan jäi pudotettavaksi melkosen paljon.
 
[QUOTE="Viva";25451938]Huomenna virallinen punnituspäivä.. Menispä alle 80! Tänään 80,2kg. Menkat kyllä alkamassa ja maha turvoksissa,joten voi olla et paino nyt junnaa. Liikuntaa harrastanut kovasti,viime viikolla 5krt ja tänään uus viikko alkaa body pumpilla :) tsemppiä kaikille!! (ja kiva lukea noita blogeja)[/QUOTE]

Pidetään peukkuja, jotta ne 200g rutistuisi huomiseen mennessä pois :)
 

Yhteistyössä