Heipparallaa!Huomenta!
Harrastankin tuota yksinpuhelua toisessa ketjussa, mutta pitänee hehkuttaa täälläkin. Eli viikon nutauksen tulos on -2,4kg, jihuu!!
Alkupaino 60,7 ja BMI 22,03
Ja tällä hetkellä paino 58,3 ja BMI 21,16
Tavallaan tuntuu etten kuulu tänne, kun kuitenkin normipainon sisällä laihduttelen, mutta yritystä ois päästä tuonne 55 kiloon, mielellään ehkä jopa 53, mutta saa nyt nähdä.
Ja tärkeämpää vielä ois mahtua niihin yläkaapin uumenissa oleviin farkkuihin, jotka ovat olleet piilossa nyt about 3 vuotta
Treenaamista/kiinteytymistä pitäis alkaa harrastaa, mutta aattelit että ehkä suosiolla odotan tämän nutrikuurin loppua, että sais syötyä protskua kunnolla. Fyysinen kunto on aika heikossa hapessa noin muutenkin, ja etenkin nyt näillä kaloreilla.
Kohti hoikempaa kesää!!!
Nutraamallahan lähtee hienosti!
Itse en ole koskaan kokeillut, mutta voisin harkita ensi viikolla, jos ei ala itsekuri parantuun Onko ne nutriletit siis keittoja vai pirtelöitä? Miltä maistuu?
Täällä meni vkl melkolailla perseelleen. Ukkeli oli käynyt pandan tehtailla, ja toi semmoset 10 pussia karkkia! Ei kauheen kiva.. En tajua miksi pitää tuoda, kun tietää tasan tarkkaan että oon laihiksella ja lastenkin pitäs rajottaa nassutusta joulun jälkeen. Ukkeli on itekkin melkosesti ylipainonen ja piti senkin alottaa laihis vuoden alussa.
No ei auta muu kun koittaa taas palata ruotuun. Täytyy myöntää että jos ei olisi toi juhla parin vkn päästä ja matka tiedossa, olisin taas luovuttanut ja mässäillyt muutaman viikon..
Eli nyt sitten taas syömättä lenkille, juma täällon vielä -15, lupasivat säätiedotuksessa että klo 14 pitäisi olla -9. Täytyy venyttää lenkkiä (ja lapsen päikkäreitä) sen verran että olis enintään -10, muuten kyllä koiran jalat jäätyy..
Heeei, oon miettinyt että uskaltaisko laittaa tänne kuvan (ilman päätä) tästä nykytilanteesta? Mitä olette mieltä, laitettaisko "ennen" kuvat?? (mulla kylläkin kuuri alkoi jo 2vk sitten ja peräti 2kg lähtenyt)