~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Sannuli-81: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 15 VÄESTÖLIITTO

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 13

Pikku Myy -76: 2 IVF, punktio 30.1, siirto 2.2 pp 10

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 7 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 6

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 5 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 2 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 2
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio 16.2, siirto ? pitkä kaava pp -- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio vk8, siirto ?, pitkäkaava pp --

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --

Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)

Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG

tirlittan ja NPG :hug: kyllä näistä selvitään ja uskon että entistä vahvempana. mutta toivottavasti ei kuitenkaan kovana. muistetaan nauttia elämän pienistä iloista, vaikka ei sitä pientä nyyttiä ole vielä saatukaan, kaikella on kuitenkin tarkoituksensa, sitä ei vaan aina voi ymmärtää että mikä...?

Tirlittan ja NPG ...Voi ei kai teillekkin huonoja uutisia. On varmaan tosi surkea olo... Miten tässä pinossa on niin vähän onnistumisia???
Toivon pikaista "jalolleen pääsyä", itselläni siihen menisi ikuisuus, toivottavasti te ja muut epäonnea osaksenne saaneet olette vahvempia
:ashamed: Ja varmasti olettekin.

Sain juuri hcg:n Oli 686, sen mukaan minä olen RASKAANA. Apua, onkohan näin...Oireita edelleen satunnaisesti, lähinnä alamahasärkyä ja vihlaisuja. Näitä molempia siis harvakseltaan :/
Täytyy soitella klinkalle ultraaikaa...

Tirlittanille ja NPG:lle sympatiaa ja voimahaleja :'( Karmeita nämä elämän koetinkivet... :hug: Soja hyvin valitut sanat. Tätä elämää ja tapahtumien tarkoitusta ei todella aina ymmärrä...

Ja samaan aikaan toisaalla iloitaan: Iiiihanaa onnea MM!!! Sullahan on todella upeat nuo hcg-arvot. Noilla oletkin vahvasti raskaana. UPEAA!!! ONNEA!!! B) :flower: =) :flower: B)

Mitähän Sannulille kuuluu??? Ja Catkin on jo aika pitkällä...

Tirlittan ja NPG :hug: Voimahaleja!

mm-72 Onnea :flower: Toi on tosi hyvä hcg-arvo joten tukevasti olet raskaana!

Päivitin tiedot tuonne aamuiseen listaan.

).( Eilen ja tänään on ollut jotain pieniä tuntemuksia vatsan seudulla, liekö sitten mitä? Laskiskelin että kiinnityminen on nyt sitten joko tapahtunut tai sitten ei. Jännitysnäytelmä jatkukoon... :kieh:

Halauksia kaikkille jotka on saanut testiin negan tai menkat alkoi.

Ihana kuitenkin että muutaman plussakin on tullut. =) Onnea niille! :flower:

Itsellä ehkä jotain pinetä tuhrua valkkarin mukana tulee tai se on lugeista..ennen se mikä tuli pikkuhousunsuojaan oli valkoista nyt se on vähän tummempaa..enteilee varmaan menkkoja..Oireita ei ole mitään. Masu vähän kipeä, johtunee kun menkat alkaa pe-la tänään lopeta illalla luget, enääyhdet mollukat.. Luget myöhästyttää kait joillakin menkkoja?.. Testin tilasin netistä ja niiden pitäs tulla huomenna sit varmaan testaan, mut uskon et se on turhaa touhua..testasin tuossa yks päivä oisko ollu pp12 niin nega oli...eli se siittä.
Mä olen jo luovuttanut ja pelottaa jos meille ei sitä vaavia tule ikinä... No onneks on huuruneniä pakkasessa... Maaliskuussa sitten PAS, jos huomenna nega testissä.

Enpä ole hetkeen käynyt tätä ketjua lukemassa. Nyt saa sitten samantien laittaa onnentoivotuksia ja toisaalta taas tsempityksiä kohtalotovereille.

Oma olo aika rauhallinen, tyhjä oikeastaan. Keskityn nyt muihin asioihin, enkä ole ajatellut tätä asiaa juuri ollenkaan.

Voi niisk. Halaus multakin neganneille. Ja kovasti voimia huomisille! :hug:
Mulla on menossa pp6, aika kuluu HITAASTI. Ne alkuviikon kivut munasarjoissa rauhoittui, runsas veden juonti varmasti auttoi, se tuppaa helposti unohtumaan pitkin päivää. Tänään on ollut tosi vahva tunne että menkat alkaa just. Ja sitten taas nyt illalla olo on ihan normaali. Varmasti johtuu tästä panikoinnista ja ylireagoinneista jokaiseen juilimiseen. Mulla on yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa (normikierrossa menkat pitäisi alkaa huomenna) rinnat arat ja turvoksissa, mutta nyt niissä on jtn eroa tavalliseen. Ne PAINAA, ja niissä tuntuu normaalia suurempi "kova" kohta. Eli siis maitorauhaset turvoksissa, vähän niin kuin joskus muinoin esikoisen kanssa kun rinnat alko valmistautua maidon tuloon... hiukan piristi mieltä ajatella että se saattaisi ennakoida että ois kyytiläinen kiinnittynyt. Tai sitten mä psyykkaan kroppaani :LOL:
Näihin tunnelmiin tältä illalta :wave:

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 14

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 8 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 7

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 6 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 3 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 3
VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio 16.2, siirto ?, pitkäkaava pp --

Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)

Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76

Pahoittelut kaikille negan saaneille :hug: !

Meillä oli taas ultra, nyt näkyi 17 follia. Maanantaina klo 9 punktio, jännittää jo ihan hirveästi... Kuitenkin tyrin ton Pregnylin kanssa jotenkin! Se ainakin oli positiivista että toi lääke maksoi niin vähän. Mies joutuu vetämään sunnuntaina kunnon antibioottipommin että saatais mahdollisimman hyvälaatuinen näyte.

Vikassa ultrassa käyty. Lopputulos sitten 16 munista. Olivat kaikki kooltaan 17-20mm. Maanantaina sitten se punktio heti aamusta. Huomenna pistelen Pregnylin ja tiistaina aloitan luget.

huvittavaa oli kun hoitsu sanoi, että älä sitten lueskele niitä Kaksplus nettisivujen juttuja. Siellä annetaan ihan vääräkuva koko punktiosta. Et sua alkaa sitten vaan hermostuttaa/jännittää. :LOL: Oli kyllä niin kiva hoitsu.. =)

Emily Mennään sitten ihan samoissa. :) Mulla on aika 9.40. :LOL: Onko sun miehen aiemmissa näytteissä ollut jotain? Meillä oli insseissä pesujen jälkeen tosi huonoja tuloksia niin nyt vähän jo lääkäri pohdiskeli josko kaksi alkiota laitetaan. Mut katsovat sitten ensi viikolla tilanteen.

Millis, niin näköjään mennään =) ! Mulla oli tosin vähän pienemmät munikset, 16-17mm kuulemma. Toivottavasti noi kasvaa tarpeeksi... Miehellä on ollut korkeat vasta-aineet, joita on sitten insseissä koetettu pesulla saada alemmaksi ja on siinä ilmeisesti ihan hyvin onnistuttukin, haluttua tulosta vaan ei oo tullut. Jossain näytteessä oli myös ollut valkosolut koholla, joten kai siksi toi antibioottiannos annetaan.

Meille lääkäri sanoi että ensisijaisesti vaan yks alkio siirretään jos saadaan hyvälaatuisia alkioita, koska mulla on kohonnut verenpaine ja kaksosraskaus olis aika raskas elimistölle. Mutta kuulemma jos esim. saatais vaan 2 alkiota niin sitten molemmat tai jos alkioiden laatu ei ole kovin hyvä niin silloinkin 2.

Mä muuten katoin eka sitä Pregnylin sekoituspiikkiä ihan kauhuissani että toiko pitäs itteen tuikata :LOL:

Kunnon vuoto alkoi nyt sitten tänään :'( Testasin piruuttani keskiviikkona ja negaahan se näytti. Nyt en viitsi enää testatakaan ja Crinonenkin taidan nyt lopettaa. Soittelen klinikalle tänään ja kyselen jatkosta.

Kovasti paljon tsemppiä kaikille muille!
:wave:

Mahtavat hautomot Milliksellä ja Emilyllä :) Upea määrä soluja joista luultavasti riittää sitten pakkaseenkin. Minä ainakin sanoisin kahteen kertaan punktion kokeneena, että ei tarvitse pelätä! Mulla oli molemmilla kerroilla hyvät lääkitykset itse toimenpiteessä. Tunsin jotain ehkä epämiellyttävää, mutta kivuksi sitä ei voi sanoa. Suonensisäinen lääke aiheutti vain sellaisen mukavan lämmön ja painontunteen kehossa. Kotiin päästyäni join 3 ekaa päivää 3 litraa vettä päivässä ja siitä eteenpäin 2l/päivä. Tunsin kyllä äkkinäisimmissä liikkeissä munasarjat ja aluksi turvotuksen mahassa, mutta kun eleli kohtuu varovaisesti, niin ei siitä liika huomannut. Mulla oli tietenkin myös vähemmän muniksia. Ja muutenkin eri ihmiset reagoi eri lailla. Mutta mulla ainakin ihan hyvät kokemukset punktiosta... :) Että tsemppiä vaan punktioon tytöt!

Pahoitteluni ja lämmin halaus Pikku Myy ja Sannuli :( :'( Onneksi teillä molemmilla on jotakin pakkasessa, ettei tarvitse ihan koko rumbaa alusta aloittaa. Jos se nyt tässä tilanteessa tuntuu yhtään helpottavalta ajatukselta...

Galluppina kyselisin onko kukaan käyttänyt mitään kotikonsteja tai kikka-kolmosia piina-ajalla? Luin jostakin miniaspirineista..? Tahi piinispunkku. Kuuluuko "ohjelmaanne"?
Minä uskon punaviinin voimaan ihan muutenkin elämässä. Olen iltaisin juonut hitaasti puolikkaan lasin punkkua ja yrittänyt syödä monipuolisesti.
Vitamiineista olen käyttänyt foolihappoa ja Omega3.

Btw. onkohan cat:n pp tänään 14 vai lasketaanko PAS:ssa jotenkin eri lailla..?

Hei millis,

oli pako kommentoida.Älä suotta jännitä punktiota.Olen itse ollut neljä kertaa (ja tulos on edelleen 0 raskautta :( ) ja itse punktio ei satu, itse olen aina saanut niin vahvat dropit että on oltu miltein unten mailla. Mutta seuraavina päivinä vältä raskasta liikuntaa, äkkinäisiä ja kierteisiä liikkeitä ja tärkein JUO PALJON. Juomalla voit ehkästä hyperstimulaation nim. itse senkin kokeneena ei ole kiva. Juoda pitää 3-4 litraa nestettä mutta se kannattaa. Sinullakin on iso saalis tulossa ja silloin se on vielä tärkeämpää. Eli.... JUO...JUO...JUO ja anna miehesi hemmotella sinua. Minulle lääkäri kerran sanoi punktion jälkeen että olen nyt haurasta kiinalaista posliinia ja sen mukaan pitää itseä kohdella, eli hellästi varoen :) .
Onnea matkaan!

Miiruskainen kiitti kun huomasit tuon Cat33n piinapäivät. Mulla on näköjään eilen lipsahtanut päivityksessä kaksi päivää kerralla. Eli ei PASsista lasketa mitenkään eri lailla. No, nyt se on korjattu tuonne listaan oikeaksi.

Tuohon galluppiin...mulla oli suunnitteilla syödä miniasperiinia tähän hoitoon mutta en sitten sopivassa kohdassa ehtinyt apteekkiin sitä ostamaan joten en ole sitä sitten aloittanut. Tänään kyllä kävin apoteekissa ja hypistelin asperiinipakettia mutta jätin hyllyyn. Ajattelin etten viitsi aloittaa nyt kesken kaiken. Punaviiniä minä olen kyllä juonut vajaan lasillisen useampanakin iltana. Se kun kuuluu täällä dinner-kulttuuriin.

).( Oireiden kaivelua: Tänään mulla on särkenyt vähän päätä ja töistä kotiin tullessa oli vähän huono olo. Huono olo johtui kyllä varmaan siitä että olin syönyt aamupalan klo 7:30 ja lounaan söin vasta kotiuduttuani 14:30.

Kuinkakohan aikaisilla piinapäivillä on oikeasti mahdollisuus tulla jotain raskausoireita? Eikö se elimistö ala tuottamaan sitä hcg-hormonia heti kun alkio on kiinnittynyt kohtuun eli joskus 7 päivää hedelmöityksestä?

siis että näkyykö se pregnyyli tosiaan niin kauan pississä. Ei näy =) Nyt siis pregnyylin pistämisestä 1,5 vkoa ja testi näytti negaa. Oli oikeastaan aika terapeuttista kerrankin tehdä negatiivinen testi, kun tiesi, ettei siinä vielä pitäisikään näkyä mitään. pp 7 siis vasta menossa. Toisaalta mietin, että jos oisin tiennyt, että pregnyylistä saa kaksi viivaa, niin oisin ihan vaan viivahanat aukaistakseni tehnyt sen testin silloin piston jälkeisenä päivänä :LOL:
Kaikenlaisia taikauskoja! Vielä viikko piinistä edessä... :wave:

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 15

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 9 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 8

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 7 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 4 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 4
VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio 16.2, siirto ?, pitkäkaava pp --