~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Tähtisäde: 1 ICSI, punktio 23.1, siirto 26.1 pp 13

Soja: 2.IVF, 1 PAS, siirto 27.1, pp 12 PKKS

mm-72: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

Susy: 1. ICSI, punktio 26.1, siirto 28.1 pp 11

Tirlittan-75 1 ICSI, punktio 26.1. siirto 28.1. pp 11 VÄESTÖLIITTO

Sannuli-81: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

Isis: IVF, siirto 28.1 pp 11

Meea: IVF, punktio 26.1, siirto 29.1, pitkä kaava pp 10 FELICITAS

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 9

NPG: 2 ICSI, punktio 29.1, siirto 31.1 pp 8 -Tukholma

Pikku Myy -76: 2 IVF, punktio 30.1, siirto 2.2 pp 6

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 3 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 2

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 1 KFC

kolmisin: 2 icsi, 1 PAS siirto vk.6 pp-- OYS

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio vko 8, siirto ? pitkä kaava pp-- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio vk8, siirto ?, pitkäkaava pp--

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp--





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)




Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
 
NPG
Moi!

Hope: Jaksamista!

Omaa napaa ja tuntemuksia, mulla pp8. Eilen aina sillon tällön pientä juilintaa vähän oikealla puolella alamahaa, aina ihan samassa kohtaa. Lisäksi mieheni kanssa tutkailtiin nännejäni ja kovasti oltiin sitä mieltä että ovat hieman "tulleet ulospäin"?? Tänä aamuna oli juilintaa taas vasemmalla puolella sekä suoraan häpyluun yläpuolella. Ota näistä nyt sit selvää. Jotenkin tullut positiivisemmaksi piinapäivien kuluessa mutta pelottaa niin pirusti.

 
Heips kaikki!

Olen lueskellut vaiheitanne ja kuulumisianne jo jonkin aikaa taustalla ja päätin etten alkaisi kirjoitella, vaan tässä sitä ollaan...
Tässä ketjussa näyttää olevan hieno, positiivinen henki ja vielä upeita plussia tuloksena. Nyt jo jännittää minuakin niin paljon, että ehkä tarvitaan kirjoittelu ja palstailu auttamaan käsittelemään prosessia.
Tulimme juuri punktiosta ja mahapotilaana tässä istun sohvan pohjalla, kittaan vettä ja surffailen.
Hieman historiaa: Olemme molemmat 36 ja meillä takana lapsettomuutta vuodesta 2003. Hoitoihin hakeuduimme 2005. Kaikenlaista todettiin ja tutkittiin, mutta lopulta syy selittämätön. Mulla endo vaivaillut pitkään ja välillä kovastikin, mutta koskaan ei varsinaisesti mitään operaatiota olla tehty. Ensimmäisestä IVF:stä meille syntyi valloittava esikoinen 01/07. Ajattelimme, että kun raskaus kerran parantaa endon, niin luomuna lähtee varmasti toinen alkuun... Mutta niin ei käynyt. Soitto taasen Väestöliittoon ja tässä ollaan.

Nyt siis olemme lyhyen kaavan IVF:ssä lääkkeinä Menopur, Orgalutran ja Pregnyl. Punktiosta saaliina 4 munasolua joista 1 oli pienempi. Huomenna saamme soittaa sitten tulokset kuinka solumme ovat lähteneet yhtymään. On kyllä aikasta jännää aikaa... Jos kaikki menee hyvin, niin siirto on sitten tiistaina 10.2.

Kaikille piinailijoille tsemppiä ja plussavirtauksia ja ennen kaikkea positiivista mieltä. Uskon sen vievän meidät taas kuitenkin ihan uudelle tasolle. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dream 73:
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Tähtisäde: 1 ICSI, punktio 23.1, siirto 26.1 pp 13

Soja: 2.IVF, 1 PAS, siirto 27.1, pp 12 PKKS

mm-72: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

Susy: 1. ICSI, punktio 26.1, siirto 28.1 pp 11

Tirlittan-75 1 ICSI, punktio 26.1. siirto 28.1. pp 11 VÄESTÖLIITTO

Sannuli-81: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

Isis: IVF, siirto 28.1 pp 11

Meea: IVF, punktio 26.1, siirto 29.1, pitkä kaava pp 10 FELICITAS

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 9

NPG: 2 ICSI, punktio 29.1, siirto 31.1 pp 8 -Tukholma

Pikku Myy -76: 2 IVF, punktio 30.1, siirto 2.2 pp 6

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 3 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 2

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 1 KFC

kolmisin: 1 icsi, 1 PAS siirto 10.2 pp-- OYS

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio vko 8, siirto ? pitkä kaava pp-- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio vk8, siirto ?, pitkäkaava pp--

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp--





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)




Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmisin:
Alkuperäinen kirjoittaja Dream 73:
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Tähtisäde: 1 ICSI, punktio 23.1, siirto 26.1 pp 13

Soja: 2.IVF, 1 PAS, siirto 27.1, pp 12 PKKS

mm-72: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

Susy: 1. ICSI, punktio 26.1, siirto 28.1 pp 11

Tirlittan-75 1 ICSI, punktio 26.1. siirto 28.1. pp 11 VÄESTÖLIITTO

Sannuli-81: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

Isis: IVF, siirto 28.1 pp 11

Meea: IVF, punktio 26.1, siirto 29.1, pitkä kaava pp 10 FELICITAS

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 9

NPG: 2 ICSI, punktio 29.1, siirto 31.1 pp 8 -Tukholma

Pikku Myy -76: 2 IVF, punktio 30.1, siirto 2.2 pp 6

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 3 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 2

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 1 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp-- OYS

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio vko 8, siirto ? pitkä kaava pp-- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio vk8, siirto ?, pitkäkaava pp--

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp--





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)




Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
 
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Soja: 2.IVF, 1 PAS, siirto 27.1, pp 13 PKKS

mm-72: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 12 VÄESTÖLIITTO

Susy: 1. ICSI, punktio 26.1, siirto 28.1 pp 12

Tirlittan-75 1 ICSI, punktio 26.1. siirto 28.1. pp 12 VÄESTÖLIITTO

Sannuli-81: 1 IVF, punktio 26.1, siirto 28.1, lyhytkaava pp 12 VÄESTÖLIITTO

Isis: IVF, siirto 28.1 pp 12

Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 10

NPG: 2 ICSI, punktio 29.1, siirto 31.1 pp 9 -Tukholma

Pikku Myy -76: 2 IVF, punktio 30.1, siirto 2.2 pp 7

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 4 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 3

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 2 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp-- OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp --
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio vko 8, siirto ? pitkä kaava pp -- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio vk8, siirto ?, pitkäkaava pp --

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)




Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea

 
JOKO TÄÄ TOIMII? Eilen ehdin viestin kirjoittaa ja lähttämisessä katkesi yhteydet :kieh:
Nyt on eka kerta kun saa sivun hitaasti auki...

Lyhyesti vaan, että tänä aamuna oli eka kerta kun r-testi oli aavistuksen tummenmpi. TA:n lekuri soittaa hu mulle (kesken unien, yö taas töissä, saa nähdä pystyykö valvoa..) ja häneltä pitää sitten pyytää labralähetettä hcg:n.
En oo yhtään täpinöissäni, vaikka en ole saanut haamun haamua testiin 3½ vuoden aikana! En vaan uskalla uskoa, että tästä mitään tulisi :ashamed:
 
Vinkkinä tuohon listan päivittämiseen: Kun lainaa listan niin poistakaa alusta edellisen päivittäjän tiedot esim: quote="Dream 73" ja lopusta quote. Näin lista ei tule tuolle siniselle "lainaus" pohjalle.

Miiruskainen Tervetuloa mukaan! Toivottavasti solut hedelmöittyvät ja jakautuvat hyvin!

Tähtisäde Jokos olet testaillu?

mm-72 Onkos viiva vahvistunut?

Piinailijoille jaksamisia! :wave:
 
Hope79 olen ihan sanaton... VOIMIA!!! :hug:


Tähtisäde: niistä Lugeista vielä, mä jotenkin olin siinä uskossa, et IVF-hoidoissa toi Lugejen jatkaminen plussan jälkeen on ihan yleinen käytäntö kaikille. Jostain luin/kuulin(?) elimistö ei sitä itse ala tuottamaan, koska hedelmöittyminen on tapahtunu elimistön ulkopuolella, siksi lääkitys jatkuu. No, oli miten oli, mä jatkan niitä vielä kuukauden verran. Keskenmenoriskeistä mun kohdallani ei ole keskusteltu, aikaisempia km kun ei ole ollut. Voi olla et ikäkin tekee nämä "varotoimenpiteet", mulla on ikää kuitenkin 34, ja eka raskaus siis kyseessä. Oli miten oli, jatkan...

Noista kohdunnapukkatuntemuksista oli täällä myös puhe... mä olen aina ollut vähän huono löytämään/tunnistamaan sitä kohdunnapukkaani, jo kuukupin käytön aikanakin en oikein hahmottanut sitä kropastani (enkä kyllä ole siitä juuri ikinä stressannutkaan...) Mutta nyt olen kyllä huomannut erona, et esim. noi Luget uppoo jotenkin sujuvammin ja syvemmälle kuin aikaisemmin, humpsista vaan katoaavat syvyyksiin. Mitä se sitten kertoneekaan...

Sarah, kyselit gallupia punktion jälkeisestä munasarjakivuista... mulla ne kesti kyllä viikon, ja koko sinä aikana oli myös alavatsa ihan turvoksissa. Oli jotenkin niin tukala olo koko ajan, ettei esim. liikkuminenkaan luonnistunut, paras asento oli puoli-istuva asento sohvalla... tulipahan kerrankin luettua ne lukemattomat kirjat, jolle ei aikaa ikinä ole ollut! Tässä vaiheessa turvotus on jo laskenu, ja ihanaa, päässyt liikkumaan!

Uusille tervetuloa!

mites Tähtisäde ja Soja, millon meinaatte testailla? Päästä meidät piinasta, mm-72??

muut loppuhetkien piinailijat, millä fiiliksillä?


Täällä jaksellaan ihan hyvin, neuvolankin varasin (huomenna JO!) ja itse asiassa terkkari varasi meille torstaille myös ultran... jäin sitten miettimään, että onkos siitä näin varhaisesta ultraamisesta vielä mitään hyötyä, eihän siellä ultrassa mitään vielä voi näkyä...??? Huomenna tulee täyteen vasta rv 5. Palan tietysti halusta tietää, että kaikki on kohdallaan, ja että voin olla vähän huolettomin mielin, mutta silti.. no, pitää huomenna vielä neuvolan tädiltä kysyä asiaa.

Tsemppiä kaikille!!!

 
Hei vaan!

Mäkin pistän kuulumisia tulemaan. Ensin omaa napaa :) Vointi on hyvä, menossa siis rv 4+6. Tänään olen ollut vähän huolissani, kun "oireita" ei ole ollut. Ei siis ole ollut karmea nälkä koko ajan, mikä huolestuttaa ;) On mulla jotain oireita, kuten rinnat vähän arat, väsyttää, mutta mitään etomista ei ole. Viikonloppuna oli satunnaisesti jotain oireita, lauantaina huimasi ja ruoan jälkeen tuli eilen huono olo. Jotenkin vaan osaisi olla rauhallisemmin mielin tämän raskauden suhteen, jos olisi kunnon oireita! Vaikka kahdessa edellisessä raskaudessa siis oireet alkaneet n. rv 6, joten vielä tässä on aikaa odotella.

Mä en ole varannut neuvolaa, varaan sen varhaisultran (joka on 3.3.) jälkeen jos on jotain syytä varata. Olen niin varovainen, kun yksi keskenmeno takana. Vaikka tuleehan se sitten siellä neuvolassa selville, että keskenmenon syksyllä koin, mutta silti.

Raitanen ja Tähtisäde: Lugeista, tosiaan niissä on paljon eri käytäntöjä. Mulla on jokaisessa tuoresiirrossa loppuneet luget testaukseen. PASeissa luget ovat loppuneet testin jälkeen, jos on ollut omaan kiertoon siirto ja jos lääkekiertoon, niin sitten olisi jatkunut pitempään, jos olisin plussannut. En kuitenkaan ihan usko siihen, että oma elimistö ei tuota hormoonia, koska mulla on yksi onnistunut raskaus takana, jossa myöskin lopetin luget, kun sain positiivisen testin. Itse luin jostain, että kun raskaus on alkanut, istukka alkaa tuottamaan hormoneita, jolloin luget voi lopettaa. Varotoimenpiteenä kai lugeja käytetään pitempään, mutta mitään luotettavaa tieteellistä tulosta ei ole olemassa siitä, että luget vähentäisi keskenmenoriskiä. Keskenmeno tulee, jos on tullakseen.

Tsemppiä piinailijoille! En osaa pysyä poissa täältä :whistle: Katsotaan sitten varhaisultran jälkeen... ehkä. =)
 
Seuraava virstanpylväs saavutettu/voitettu!!! B) Neljästä munasolusta kolme oli hedelmöittynyt. Pääsemme siis huomenna siirtoon. JEE!! Kuitenkin vasta huomenna selviää lähtevätkö jakautumaan vai mitä hommailevat... Aivan mahtava homma. Punktiossahan jo kyllä todettiinkin, ettei se yksi mahdollisesti ole vielä valmis.
Viimeksi 2006 meillä tuli 6 solua joista kaksi hedelmöittyi, joten tämähän on parempi tulos. Jännitti kyllä hurjasti soittaa, mutta nyt voi taas hetkeksi huokaista.

mm: Sinun tapauksesi kuulostaa ja näyttääkin kyllä jo aika varmalta... =) Peukkuja kovasti!

Dream: Kiitos kun päivitit minut listalle :) Ollaan muuten Väestöliitossa. Voin kyllä itsekin kokeilla, jos vaikka osaisin päivittää... Mikä sinun hoitopaikkasi on? KFC ei kuullosta tutulta...

Raitanen, Angela...: Minusta ainakin on tosi kiva lueskella teidän kokemuksia piinailuajan tuntemuksista etc. Että älkää ainakaan ihan kokonaan sinne odottajien puolelle hävitkö.

Mulla määrättiin ne Luget kestämään 15 päivää siirrosta ja testaus mukavanpyöreästi 2½ viikkoa siirrosta. Kunhan nyt edes pääsisi sinne asti... Olen niin onnellisen positiivinen taas tällä hetkellä. Toivottavasti ei "napsahda"...

Positiivisin mielin eteenpäin ja piinailijoille pitkää pinnaa. Toivottavasti olen itsekin kohta piinailemassa... :wave:
 
no niin... tulokset tuli ja NEGA sieltä tuli!nyt v*tuttaa ja paljon!olin niin varma et nyt on tärpännyt, mieskin oli jopa varma!huh huh.... miten sitä taas sais kerättyä voimia... silmät ei varmaan huomenna edes aukea :'( :snotty: ja vielä räkätauti päällä! alkaa toivo jo loppua :'( !

muille tsemppiä tasapuolisesti! :heart:
 
Voi ei Meea :hug: Tosi ikävä kuulla...

Miiruskainen, onnea hienosta hedelmöitystuloksesta!

Meillä oli tänään toka ultraus, 15 follia 8-10mm kasvamassa, oon kyllä oikein tyytyväinen tohon =) Toivottavasti jatkokin sujuis hyvin.. Perjantaina seuraava ultra ja lääkäri arvioi että jo ens maanantaina päästäis punktioon!
 
Tähtisäde
Plussa tuli että tärähti. Kävin tänään vielä verikokeissa, joista saan huomenna tai keskiviikkona tulokset. Sitä ennen älkää vaan siirtäkö mua vielä plussanneisiin, mun taikauskoni saisi siitä aivan liikaa tuulta purjeisiin.
En tätä usko ollenkaan ennenkuin näen mustaa valkoisella. Olen tehnyt kaksi testiä joihin molempiin tuli heti selvä plussa, mutta koko ajan tekisi mieli testata uudelleen eikä toisaalta uskalla eikä halua kun pelkää, että jos se olisikin nega. Ihan sairas maailma...

Meea: :hug: Olen niin pahoillani! Tää on niin raakaa peliä ettei tosikaan.

mm-72: Menet onneksi vielä sen verran varhaisissa päivissä, että ei haittaa vaikka vielä haamuttelee. Parissa päivässä kyllä sitten jo tummuu viiva varmasti.

Mikä tilanne on sojalla, susylla, Tirlittanilla, Sannulilla ja Isiksellä?

Tervetuloa piinailemaan Miiruskainen!

 
Tähtisäde onnea valtavasti plussasta :flower:

Meea :hug:

Miiruskainen Hienoa että 3 munasolua on hedelmöittynyt! Mä menin tän hoidon aika samoissa sun kanssa, sain 5 solua joista sitten 4 hedelmöittyi ja jakautui. Toivottavasti nämä meidän muutamat alkiot ovat sitkeitä sissejä ja tuovat meille sen kaivatun lopputuloksen :) Minä asustelen täällä kaukana, kaukana lämpöisen auringon alla joten siksi tuo minun hoitopaikkani onkin outo tuolla listalla ;) Peukkuja huomiseen siirtoon!

emily81 Tosi hyvin on sulla folleja kasvamassa, ei muuta kuin piikkiä vatsanahkaan niin kyllä tuosta tulee mieletön saalis!

Angela ja Raitanen kiva kun käytte täällä vielä kertomassa kuulumisia, ne ovat meille tärkeitä ja voimia antavia!

Soja Jokos ajattelit huomenna testailla?
 
Meea, voi kurjuus :( Voimia sinulle.

Tähtisade, paljon paljon onnea!!! :heart:
Olikos se niin, että sinulla oli joitain päiviä sitten vähäistä tuhruvuotoa vai muistanko väärin? Minulla on nimittäin ollut sellaista tänään ja olen ollut ihan maassa. Vuoto ei ole kuitenkaan lisääntynyt, joten toiveikas olo alkaa hieman taas nostaa päätään. Menkkaoireita tosin on ja olen niin ärtyisäkin, että jotenkin tuntuu mahdottomalta, ettei oireet johtaisi menkkojen alkamiseen. Mutta mutta... eihän sitä nyt ihan varmaksi voi vielä tietää. Vaikea on silti olla hyväntuulinen ja toiveikas. Syvässä suossa tarpomiselta tämä piinailu tänään tuntuu.

Raitanen ja Angela, tosi mukava oli lukea hyviä kuulumisianne.

Miiruskainen, onnea hedelmöittyneistä!

emily, olipas hyviä ultrakuulumisia!!
 
Tähtisäde
Tirlittan: Mun "oireet" olivat seuraavat: Pian jo siirron jälkeen rinnat turposivat ja tulivat aroiksi ulkosivuilta sekä nänneistä. Välillä arastavat enemmän ja välillä menee melkein ohi. pp8 hieman ruskeaa tuhrua, sinä päivänä ei kuitenkaan menkkakipuja. Tuhrua ei enää pp8:n jälkeen tullut. Nippailua munasarjoissa ja pp10-pp13 myös ihan vähän keskellä vatsaa. Kaikki nippailut niin huomaamattomia, että normaalisti ei edes kiinnittäisi huomiota. pp10 ja siitä eteenpäin aalloittain tulevia menkkatuntemuksia, jotka nopeasti menevät aina ohi. Näitä tuntemuksia eniten illalla. PP9-pp14 pää kipeä ja siitä johtuen vähän ällö olo (mulla on taipumusta jännityspäänsärkyyn ja silloin mua aina oksettaa). Välillä ihan pikkuisen huimaa, jos vaikka nopeasti nousee tai kääntyy. Kaikki nämä oireet kuitenkin sellaisia, jotka voivat yhtä hyvin tulla myös Lugeista tai Estradotista. Tiedä sitten mitkä oireet ovat oikeasti raskausoireita. Epäilen kuitenkin, että se tuhru oli kiinnittymisvuotoa.

Kiitos jo kaikille onnitteluista! Ei kuitenkaan nuolaista ennenkuin tipahtaa. Tulen sitten kertomaan hcg-arvot. Siihen asti ihan paniikissa....

muoks: oireisiin voisin lisätä vielä mielialanheilahtelut. Olen tosi tasanen tapaus yleensä ja nyt menee ihan täysin hermot jos vaikka en saa lasitölkkiä tai pullon kierrekorkkia auki. Välillä olen huutanut kotona yksin ollessa kurkku suorana prklettä... Toikin voi kyllä johtua lääkkeistä.
 
Hurjasti onnea plussanneille! Antaa toivoa näille piinailupäiville!
Hieman itseä mietityttää tämä vasta viime yönä alkanut kipu vasemmassa munasarjassa (??). Yöllä oli ihan niin kipeä että oli vaikea kääntää kylkeä, heräsi joka kerta siihen kipuun. Punktio oli siis viime perjantaina, jos mulla on vieläkin aikamoinen turvotus. Vatsakin oli turvotuksen takia tosi kipeä kolme ekaa päivää. Nyt on vatsakipu hellittänyt, mutta tämä ilmeisesti munasarjoihin keskittyvä kipu tuli tilalle. Miten teillä muilla on ollut? eli onko tämä normaalin rajoissa? Itse hiukan jännitin hyperstimulaation mahdollisuutta, kun munasarjat reagoi tosi voimakkaasti hoitoon. (26 follikkelia, joista kerättyä saatiin sitten 16) Ja näinä piinapäivinä on liian paljon aikaa kuunnella itseään ja kehoaan =) Miettii aina kaikenlaista
:p
Muuten olot normaalit, niin kuin varmaan pp3 vielä pitäisi kai ollakin. Mulla verikoe määrättiin tasan pp14, mutta oon huomannut, että osalla teistä on määrätty paljon aikaisemmaksi? Mulle lääkäri sanoi kun utelin että milloin voi testailla, että odotat vaan siihen testipäivään... En tiedä miten sitä malttaisi!!
Plussatuulia!!
 
(.) Vaikka kuinka etukäteen vannottaa ittelleen, että tän kerran otan rennommin jne jne, niin tässä sitä taas ollaan: Armotona tuntemusten ja oireiden tarkkailua ja pp7 vasta menossa!!! Kyllä tulee taas pitkät piinailut. Välillä iskee ihan mieletön pessimismi, ettei tästä mitään tuu :headwall: . Sitten taas yrittää tolkuttaa ittelleen, että eihän sitä raskautumista tässä vaiheessa tunne vielä mitenkään... Muistin, että normaalirytmin mukaan kuukautisten olis pitäny alkaa puolenviikon maissa, mutta muistin väärin: Kuukautispäivä osuukin vasta viikonlopulle, joten puolta viikkoakaan ei voi pitää minään merkkipaaluna. Arghhhh! Rinnat oli viikonloppuna tosi turpeat ja vähän aratkin, mutta nyt sekin oire on laantunut. Johtui varmaan Crinonesta. On tää melkosta kärvistelyä...

Voimia negan saaneille! :hug:
Onnea roppakaupalla plussaneille! :flower:
Ja tsemppiä piinailijoille! =)

 
tähtisade Ihanaa, ihanaa :flower: :flower: Onnea ihan hurjasti!

mm72 tekis kyllä jo mieli onnitella.... mutta ootellaan sit vielä vähän ;)

Meea miten sait tiedon jo näin aikaisin? pp10 vasta? Pahoitteluni kuitenkin ja voimia!

susy, tirlittan, sannuli, isis te oottekin sitten seuraavana vuorossa... toivotaan että tärppää :)

oma: kiitos kyselijöille, testaan huomisaamuna, just tuli mies kotiin apteekin kautta ja testi odottaa tuossa pöydällä, eli jaksoin "hyvin" viralliseen pp14 saakka. Eikä oikeestaan tee ees mieli hirveesti testata, kun mitään oireita ei ole ollu... no, jos ei karmeeta nälkää lasketa.... ja väsymystä....ja helvetillistä kiukkusuutta :headwall: toki jos jotain positiivista hakee, ei oo kyl ollu sellasia hikoiluja kun aiemmissa siirroissa, mutta siitä kuulunee kiitos lugejen lisäks käytössä olleille zumenoneille.

No, huominen näyttää miten käy. nyt on aika tyhjä olo. vähän pelottaa että miten jaksetaan jatkaa jos taas nega tulee, mutta eipä sikäli, kyllä se plussakin pelottaa :saint:

Ilmottelen heti kun pystyn, mutta välillä töissä joutuu niin huhkimaan, että ei pääse koneelle, joten voi mennä iltaan :LOL:

soja pp13 (+nuppi&nappi)

jaksamista kaikille

 
Aivan huippua Tähtisäde. Onnea hurjan paljon plussasta!!! :flower:

Voih Meea, olen todella pahoillani puolestasi. :hug: Millä menetelmin testasit? Voisiko vasta olla kyseessä väärä tulkinta? Sullahan oli tänään laskujeni mukaan vasta pp11...

Upea ultratulos Emily. Noillahan pääsee jo vaikka mihin. Toivotaan, että kasvavat suunnitellusti :)

Dream: Ajattelinkin, että täytyy olla hoitopaikkasi jossain vieraalla maalla kaukana kun Kentucky Fried Chicken oli ainoa puoti joka nimestä tuli mieleen. He tuskin ovat laajentaneet vielä tämän tyyppisen manipulaation puolelle... :D
Kyllä meidän molempien solut ovat varmasti melko sissejä. Lääkärikin oli sitä mieltä, että määrä ei välttämättä korvaa laatua.
Oliko sulla aikaisemmasta ICSI:stä tärpännyt? Nyt en äkkikseltään löytänyt historiaasi. Oliko edellisessä hoidossa samankaltaisesti folleja?

Nia: Kai mulla ainakin silloin ekalla kerralla tuntui munasarjat vielä pitkään. Muistathan kuitenkin juoda punktion jälkeen ainakin viikon verran 2-3 litraa nestettä päivässä.

Soja: Tsemppiä huomiseen testiin :) Eiks nälkä väsymys ja kiukku ole just niitä "oikeita" oireita... ;)

Tirlittan, malta vielä hetki... Pikku Myy: Mäkin toivottavasti olen kohta tuossa hitaassa vaiheessa, mutta yritä maltilla...

Kaikille odottelijoille tosi paljon kaikessa mielessä positiivisia tuulia...

Vettä edelleen kittaileva Miiruskainen, huomista siirtoa odotellen... =)
 
No täältähän löytyikin tarinaa =)

Raitanen, melko aikaisin on ultra. Siinä ehkä pystytään näkemään korkeintaan, että vauveli on oikeassa paikassa, 6+ viikoilla näkyy syke vasta kunnolla.

Miiruskainen, meilläkin oltiin melko vähillä eväillä liikkeellä... Neljästä munasolusta kaksi hedelmöittyi, yksi kyytiin ja yksi pakkaseen...Kauheita on nää vaiheet kun pitää aina jännittää, että tässäkö sitä on mun vuoro tippua :x Paljon onnea siirtoon!

Voi Meea :'( Liian julmaa tämä touhu... Onko teillä pakkasessa mitään? Vai jaksaako jatkoa vielä edes ajatella...

Surusta iloon ja päinvastoin...Onnea Tähtisade!!!!!! :heart: Jotenkin arvasin tän....

Emily81, oikein hyvältä määrältä kuulosta sinun aikaansaannokset =)

Nia77, vaikea sanoa onko sun kipu normaalin rajoissa, auttaako särkylääke? Oletko muistanut juoda paljon? On varmasti hyperin vaara kun niin paljon muniksia! Soita ihmeessä klinikallesi, jos olo ei helpota, tai tulee hengitysvaikeuksia (!)

Pikku Myy-76, minkäs sitä itselleen voi, tässä on kuitenkin isoista ja tärkeistä asioista kysymys ja jokainen käsittelee niitä tavllaan.
Jos kenellekkään ei ole tullut vielä selväksi, minun mottoni on : PESSIMISTI EI PETY KOSKAAN :p

SOJAA!!!Mitä se sanoo se pissitikku?? Peukut tanassa täällä!

(.)Välillä särkee alamahaa VÄHÄN, välillä ei. En vaan osaa olla kovinkaan toiveikas... Muita oireita ei ole, paitsi että luultavasti laitan tuon ukkoni vaihtoon (vielä ei ole liian myöhäistä ) ja lapsen vien neuvolaan (kenenkään muun lapsella ei samanlaista uhmaa!) lisäksi tää työpaikka on niin syvältä että :headwall:
 

Yhteistyössä