Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

Lonely, ahdistaa sun puolesta, jaksamisia. :hug: Itse olen välillä lueskellut sydän syrjälläni noita testeissä kiinni jääneiden ketjuja. Niissä on kyllä paljon myös lopulta iloisiksi kääntyneitä tarinoita, toivottavasti teidän tarina saa hyvää jatkoa.

Äitiyspäivärahasta. Ärsyttää, kun mun tulot on kyllä nousseet vuodesta 2009, mutta ei sitä vaadittua 20 prosenttia, vaan ehkä vain jotain max 15 prosenttia. Kyllä tuostakin eroa ä-rahaan tulisi, mutta sitä vaan ei sitten oteta huomioon, höh.

MLM, hienoja neulomuksia sulla myös! Etenkin tykkään noista housuista, kiva tuo vyötärö. Nuo sukat ja takki ovat kyllä upeita myös, mutta ne menee niin yli mun osaamistason, etten edes haaveile moisista (ainakaan vielä). :) Oliko nuo housut vaikeat? Ohjetta netissä? Voisiko housut tehdä kokonaan joustinneuleesta (vähän niin kuin sukkahousut)?

Meillä on muuten vielä ihan täysi mysteeri, mihin kaappiin vauvan kamat tulee mahtumaan. Mä tarvitsisin samanlaisen energiapiikin kuin Vuokko82, mutta eipä ole sellaisia näkynyt..

Nyt lähden ostamaan lankaa ja ajattelin pyörähtää ekaa kertaa myös jossakin paikassa, jossa myydään äitiysvaatteita. Tahtoisin jonkin mahaa korostavan paidan, koska ajattelin kertoa töissä. :) Vaikka kyllä ihan tavallinen trikookin varmaan ajaisi saman asian.

Mukava, kuulla Raparperitaivaan ja Tiikerinliljan hyvistä ultrakokemuksista!
 
Onnea raparperitaivas ja tiikerinlilja.!


Mä vuodatin omat rakenneultrakokemukseni jo tuonne fb:n puolelle, joten kirjataan tänne vähän siistimpi ja lyhyempi versio. Kaiken kaikkiaan pienellä oli kaikki hyvin! :heart: Meidän pikkuinen ei vaan oikein tykännyt liikkua otollisiin asentoihin ja vaikka tärkeimmät rakenteet saatiin tutkittua, meille jäi vähän epäselvyyksiä. Myöskään sukupuolesta ei saatu selvää. Niinpä tilasin samantien ajan yksityiselle 4D-ultraan rv25+, jotta saadaan selvyys askarruttamaan jääneisiin asioihin. =)
Ultrassa selvisi myös se, että LA olikin muutettu np-ultran mukaisesti, joten se on nyt 6.1.. Samalla päästiin puolivälin rajapyykin ohi heittämällä. :D


NS 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: niiiiskuneiti
Rakenneultrat:

Menneet:
sheebis

JenniJuulia
olguli

tatomira

felicia

vuokko82
Ninnatar

Peippo78
Carcas

Jul

MommysLittleMonster

raparperitaivas

tiikerinlilja.

Neljän suora



Tulevat:
22.08. Sartsa83, lilliputti3
24.08. ellen-
26.08. Toke**
29.08. nuhmuliini80, -Amalia-
30.08. Nijan, Augusta87, Mamu82
31.08. Nannu30, St. Brigitten, Tellu Po, lyydia76
01.09. Nane87
02.09. pavunvarsi, {Anskutin}
05.09. Sannuli88, Jomi
06.09. Katapultti, Meelia, inkalilla
08.09. Mesikersa, Mimsy
09.09. niiiiskuneiti, SenSen
12.09. Bassets, Maijuli84, Minksu
13.09. An-ri
14.09. Maira
20.09. puzzle82, LeenaT
21.09. hertsi
 
Onnittelut kaikille ultrassa käyneille hyvistä kuulumisista. :) iteki ootan kovasti et näkis pikkusen ja mahollisesti sais tietää kumpi on tulossa.:D Ihania nuo teidän neulomat vaatteet, oispa itelläki käsityötaitoja, mut ku ei oo sit minkää näkösiä ni pitää pyytää äitiä neulomaan.. ü On se neulonutkin jo esikoiselle silloin luonnon valkoisen villatakin ja housut sekä tumput ja sukat ni ne passaa sit tälle seuraavallekin oli se kumpi tahansa.

an-ri 17+5
 
Tellu Po mä kans katoin eka kauhuissani et mihin vaatttet laittaa mut piti vähän järjestellä ja sai kaikki pyyhkeet tungettua lakanoiden yms. joukkoon ja käsipyyhkeet vessan kaappiin. Vielä pitäis miehen käydä läpi omat kamat sieltä kaapista pois. Kyllähän sitä vähän tuli tavaraa heitettyä poiskin. Tiedä sit mistä sen energialatauksen sain, tuli vaan fiilis, tai sit se oli se weetabix aamiainen. :D

Mä täällä vaan ihailen kateelisen teidän muiden käsitöitä. Voi ku sitä itse osasikin tehdä sellasia mutta kun ei osaa...peukalo niin keskellä kämmentä kun voi vaan olla :headwall:
 
Onnea kaikille hyville ultakuulumisista :flower: Poikia tosiaan lista pullollaan :)

Neljän suora Tosi harmi juttu, että ultrassa jäi paljon epäselvää :hug: Onneksi on kuitenkin mahdollista mennä ultraan toisaalle. Josko tuolloin loputkin seikat saataisiin katsottua. Hauskasti teidän vauveli vanhentui harppauksen yössä =) Onneksi ei kuitenkaan niin paljoa, että olisit joutunut toiselle listalle :)

Äitiysrahasta. Jos vuonna 2009 on ollut erityyppisiä tuloja, eli ei siis pelkästään vain palkkatuloja, niin lasketaanko kaikki kuitenkin kuitenkin yhteen, jotta saadaan vuositulot josta äippärahat lasketaan?
 
Viimeksi muokattu:
lonely Jaksamista kaiken keskelle mitä käyt. Voi luoja että on varmasti ahdistavaa olla, ei siihen auta vakuuttelut että kaikki voikin olla hyvin kun ihan varmasti ajattelee että kaikki ei mene hyvin. Mutta ajattele jotenkin kuitenkin positiivisesti tulevaisuutta. Haleja!!!!

Niin äippärahasta Itekin olen miettinyt että otetaanko sit 2009 huomioon erilaisia tuloja, siellä kelan sivuillahan lukee et Työtulot, mutta jos on osaksi työtä ja osaksi esim koulutuspäivärahaa.. hmm..

Ultrassa kaikki näytti normaalilta ja vauvat olivat samankokoisia ja ihan virkeitä. Asennoista piti niitä aina hätyytellä jotta saatais kuvaa mutta kyllä ne sen verran suostu liikauttamaa... Ja aika epäselvältä ensin vaikutti sukupuolet mutta kätilö ei luvuttanu vaan pippelithän sieltä löyty MOLEMMILTA! Eli meille ois kaksi ihanaa poikaa tulossa :heart: Se siitä tyttö-olosta :D
 
  • Tykkää
Reactions: lyydia76
Onnittelut ultrassa käyneille. Ihania vaaleansinisiä sydämiä satelee lisää :)
Suloinen neulesetti MLM! alpakka on kovasti suosiossa. Jos itsekin siihen kallistuisin..
Nyt huilimaan, jäänyt yöunet viimeaikoina niin vähiin.

-Amalia- ja Muru 19+4
 
Tiikerinlilja ja Raparperitaivas Lampimat onnittelut poika uutisista ja hyvin menneista ultrista :heart:

Vuokko82 kiitos haleista :)

Tellu Po kiitos tuesta :)

MLM Aivan ihania neuleita!!!! Ja kaikki muutkin jotka kuvia laitoitte. Olen nii kateellinen kun itse en mitenkaan osaa/kykene tuollaisia vasaamaan. Seka ei kauheen tarpeellistakaan taalla etela californiassa.

Neljan suora Mua niin arsyttaa kun jatetaan tuollalailla puolitiehen eika edes anneta uutta aikaa! Kiva sitten aitina jaada miettimaan etta mita jos :( Onneksi pystytte kaymaan yksityisella, mutta mielestani tuo olisi kylla ihan kunnallisen hoidettava.

Lilliputti3 Kiitos ymmartavista sanoista ja onnittelut tupla pojista :heart:

(.) Huomenna aamulla juttelemaan tunniksi laakarin kanssa ja sen jalkeen sinne ultraan ja lapsivesinayte otetaan samalla :( Mutta onneksi siita saa edes sen varmuuden sitten etta kaikki on kunnossa. Tuo koe kylla jannittaa ja pelottaa. Onko kenellekkaan tehty sita aiemmin? Oliko se kivulias? enta jalkeenpain?

Ja sitten ihan eri asiaa :) loysimme ison liskon pihaltamme eilen ja otimme sen kiinni (taalla paljon kissoja ym. jonka ruuaksi olisi joutunut). Siis selkeasti jonkun lemmikkilisko. No tanaan sitten vein sen tassa lahella olevaan liikkeeseen joka huolehtii ko. otuksista. Siella oli sitten paljon liskoja ja kaarmeita joita esikoisen kanssa kaytiin ihmettelemassa. Tapasin kolmen lapsen aidin jonka kanssa aloimme juttelemaan englanniksi. han kysyi minulta etta mista pain olen kotoisin ja kun vastasin etta suomesta niin han alkoi puhumaan minulle suomea :) Hanen aitinsa on suomalainen ja han on syntynyt taalla. En ole aikasemmin tuntenut ketaan suomalaisia tasta lahelta. Oli todella piristavaa :) Vaihdoimme numeroita ja sahkoposti osoitteita. Olen niin onnellinen tasta odottamattomasta tuttavuudesta :) Kylla maailma on valilla pieni...

Lonely ja sintti
 
Aivan ihana setti MLM :)

Mä aattelin vauvalle väsätä tällaiset DROPS housupuku haaranapituksella tai ilman joko ohuesta villalangasta tai sit vaihtoehtoisesti bambulangasta, mulla yhdet tollaset on, omalta vauva-ajalta, ja oli kyllä vauvan kanssa tosi hyvät! Itse teen kyllä ihan yksivärisenä, ilman noita kuvioita, mutta siis tolla ohjeella ilman kuvioneulontaa.
Tosin, nyt mä teen nuo kesken olevat työt -joihin menee useampi viikko- loppuun ja alan sitten miettimään tuota tarkemmin :)

Onko täällä käsityöihmiset neuloneet tuosta bambulangasta jotain? Itse neulon nyt ohuesta puuvillalangasta perheen isoille miehille paitoja ja mietin, et on varmaan aika samantyyppinen neuloa? Tosi pehmoista se bambulanka ainakin on!

Pitääkö se 6kk olla tosiaan laskettuna ajalta juuri ennen laskettua? Itse kun oon hakenut kerran 6kk tulojen mukaan niin hain kyllä sitä hakuaikaa edeltävältä 6 kuukaudelta, koska olinkin sitten useamman kuukauden työttömänä ennen äitiyslomaa. Mun kaverikin haki viimeksi 6kk mukaan ja hänellä ne laskettiin kans hakuaikaa edeltäviltä kuukausilta ja mullakin, jotta se 20% menee rikki niin pitää hakea nyt maalis-elokuu tuloilla tai tuo ei riitä.
Noh, jos menee 2009 verotuksen mukaan niin sitten menee, paska homma se olis kaikinpuolin, kun se on paljon pienempi kuin tuo maalis-elokuun palkka. Yritän kovasti psyykata itseäni et kela tekee kaikkensa, että ihmisiä vituttais mahdollisimman paljon, niin todennäköisesti se lasketaan noiden 2009 tulojen mukaan :(

vakuutuksista on ollut juttua ja kannan nyt sen verran korttani kekoon, että ei todellakaan edes harkita moisen ottamista! Kun vauva on 2kk otetaan tapaturmavakuutus ja se on sit siinä. Pyrin välttämään yksityisen käyttöä viimeiseen asti ja toivon, että mahdollisimman moni muukin niin tekisi. Lisäksi vakuutukset on kohtuuttoman kalliita ja hyvin, hyvin harvassa tapauksessa edes todellisuudessa tarpeellisia, sillä harvoin ne oikeasti maksaa itseään takaisin.
Meillä lapsilla ollut korvakierrettä, astmaepäilyjä, ruoka-aineallergioita, ultraa yms. ja kaikki on hoitunut julkisella puolella nopeasti, ilman hirveitä jonotusaikoja ja kaikkiin noihin yhteensä on mennyt 3 lapsen kohdalla kahdeksassa vuodessa rahaa vähemmän, kuin yhden lapsen vakuutusmaksu olisi vuodessa.
Ei se toki minulta pois ole, jos joku sellaisen ottaa ja kokee hyödylliseksi :) kukin tyylillään.

Nyt on noita vaaleansinisiä sydämiä tullut :) tyttöjen alkukirin jälkeen pojat meni komeasti ohi :)

tatomira rv 21+2 (22+0)
 
Lonely, tsemppiä tulevaan, tulehan ilmoittamaan kun saat lisää tietoa. eihän nuo epäilyt kumminkaan vielä mitään kerro. voimia!:heart:

Onnea myös kaikille tyttö- ja poikalupausista saaneille!:heart:

(.) Olenko ainoa joka vielä kärsii oksentelusta??? oon yrittäny reippaasti käydä töissä, ja hyvin siihen kyennytkin. päivät menee sillä 1-2 oksennuksellla. mutta TÄNÄÄN. jouduin lähteen töistä jo parin tunnin jälkeen pois. olo ihan järkyttävä. oon saanu oksentaa koko aamun, lähenteleeköhän tuo nyt jo 7 vai 8 kertaa tälle aamulle? kyllä suoraan sanottuna vit*uttaa.. oon ihan poikki, enpä juuri kykene muuta tekemään kun makaamaan sängyssä, ja nyt epätoivoisesti yritän tänne jotain raapustaa.. olo on just samanlainen kun sillon rv 11 kun jouduin tiputukseen. olo on kun puolikuolleella. pelkkä jalannostaminenkin tekee tiukkaa, kun oon niin uupunu. viel kahen maissa on lääkäri, josta pitäis saikkua ainakin tällepäivälle hakea. tiedä että paljonko ne sitä voi myöntää? jos tää kokopäivän on tällästä, niin huh huh. tahdon kyl sit tiputukseen. maha on ihan tyhjä, mutta tavaraa tulee ulos silti. viimeks sinnittelin sen 1,5 PÄIVÄÄ oksennellen kunnes mies sano et raahaa mut vaikka väkisin sairaalaan, nyt en jaksa kyllä niin kauaa pinnistellä.. oon kumminkin jo viikolla 17! kauanko tätä vielä?? tää alko viikolla 5 ja siitä lähtien jatkunukkin.. en mä tiedä, oon ihan puhki ja loppu tältä päivältä.. niin ja itkukin tulee koko ajan.

pahoinvoiva niiskuneiti 17+2
 
Hei! Vieläkö tammikuisiin mahtuisi yksi lisää? Täällä hyvin surullisen ja vaiherikkaan alkuraskauden jälkeen menossa rv 18+2. Odotin kaksosia, mutta toinen ei jaksanut viikkoa 14 pidemmälle. Sieltä asti on eletty pelossa, että toinenkin menee kesken. Ensimmäiset hyvät uutiset saatiin varhaisrakenneultrassa rv 16+3. A vauva kasvaa ja voi hyvin ja kaikki rakenteet normaalit mitä varhaisrak.uä:ssä voi nähdä. Vielä ei lääkäri ihan kunnolla antanut lupaa huokaista. Joten virallista rakenneultraa odotellessa. On tähän alkuun muutakin pahaa sattunut, mutta tulisi pitkät tekstit, joten jätän väliin.
Tiivistettynä mun tiedot: MinHex, 27v., toinen lapsi, KYS ja hyvin vahva tyttöolo :) Rakenneultra 5.9. ja LA 22.1.12
 
Täällä ollaan juuri kotiuduttu neuvolasta. Oli taas niin ihana kuullu pikku sydänäänet jumputtavan kun ei ole pitkään aikaan kuullut. Vilkkaalla tuulella oli taas kerran. :heart: taitaa meidän pikkasesta tula oikein hulivili.
Hemoglobini oli jälleen hyvä ja rautatabuja en vielä tartte. Neuvolatäti oikein kehu ja sano ettei kannata turhaan niitä syödä kun kroppa saatta sitten niitä hylkiä. Verenpaineen mttauskin onnistui ekalla hyvin ja tarpeeksi alhanen. Mulla se meinaa aina nousta kun jännitän... :ashamed:

Lonely toivottavasti saat lääkärin kanssa rauhassa juteltua. Paljon jaksamista, ei oikein löydy sanoja millä lohduttaa tai miten rauhottaisi mieltä. :| joten anntetaan paljon voimahaleja. :hug: :hug: :heart: Varmaan mukavaa löytää suomenkielistä seuraakin välillä, missä päin asustelit??

Onnea kaikille jotka ovat saaneet tyttö- ja poikalupaukset. Itse en viitsi laittaa omaa tänne kun on tuttuja täällä ja yritetään viimeiseen asti säilyttää se salaisuutena multa. :D
Mä sainkin selville että pääsen vielä ultraan yhden kerran. Viimeksi ultraaja katteli pitkään istukkaa ja sanoi että kaikki näyttäisi olevan kunnossa mutta joku asia siellä hämäsi koska hän sanoi että lähettää kyselyn äitiyspoliklinikalle ja kutsuhan sieltä tuli. Aika oli vasta lokakuussa joten tuskin kauhean vakavasta asiasta on kyse ja sitähän se neuvolatätikin sanoi. :heart:

Nyt syömään, kauhea nälkä kun ei viittinyt ennen neuvolaa syödä ettei paino nouse.:LOL: ja sitten kouluun.
See you later mammas!
 
Heipäs hei,

Niiiskuneiti, minullakin on vielä pahoinvointia joten et ole yksin. Noin paha tilanne minulla ei kuitenkaan vielä ole. Kannattaa kyllä mennä pikimiten sinne sairaalaan kun kerta koko ajan oksennat eikä mikään pysy sisällä. Vauvahan kyllä pärjää mutta että pärjäisit itsekin. Mulle ainakin annettiin todella hyvin sairaslomaa ja aina vähintään viikko kerrallaan ja jos jatkui niin ei tarvinnut kun sanoa niin sai lisää saikkua. Puhuivat neuvolassa että jos rajuna jatkuu niin täytyy jäädä erityisäitiyslomalle joten sekin on sinulla mahdollisuus. Ei kenenkään voi olettaa olevan töissä tuossa kunnossa, joten ihan hyvällä omallatunnolla keskityt vain itseesi ja vauvaan! Voimia, tammikuussa tämä on viimeistään ohi :hug:

Maijuli ja bébè 18+2
 
Jul ja Maijuli, hienoa kuulla etten oo ainoa! mä kyllä antaisin tän pahoinvoinnin jollekkin muulle, eikö 13 viiikon oksentelu sais riittää??

siispä LAHJOITETAAN RASKAUSPAHOINVOINTI. vapaaehtoisia?

(.) Mulla on tunnin päästä lääkäri, ja oon ihan poikki.. oon itkeny viimesen puoli tuntia, ku sattuu niin ja oksennus tulee.. oli syöny tai ei.. en tiedä saanko koottua ees itteeni täältä sängystä ylös, että jaksaisin lähteä koko lääkäriin. viimeks oon saanu ruokaa pysymään sisällä eilen puol viien aikaan päivällä. nesteetkin tulee kiitettävästi ulos.. onhan tämä nyt hurjaa, pian puolessavälissä raskaus ja edelleen tälläset pahoinvoinnit.. taidan kuulua ryhmään joka saa "nauttia" tästä koko raskauden.<3 mä en ees pysty nukkumaan ku etoo kokoajan niin paljon.. tahdon jotain apua. ja kaikista ärsyttävintä, että oon yksin kotona. mies on reissussa, tulee vasta perjantaina! :(

niiskuneiti 17+2
 
:wave:

Voi miten ihania ultrakuulumisia täällä onkaan! Hassua, että jotkut on jo olleet ultrassa ja mulla sinne on vielä monta pitkää viikkoa (8.9.). Tai noh, reilu pari viikkoa, mutta kaks pitkää silti :D Mekin otetaan sukupuolitietoa vastaan, jos se on näkyvissä. Jotenkin se teki ekankin odotuksen niin paljon konkreettisemmaksi, vaikka se sukupuoli selvisikin vasta monta viikkoa rakenneultran jälkeen neuvolalääkärissä :)

Pahoittelen, etten oo täällä paljoa itsestäni huudellut. Vähän oon pyöriny tuolla fb:n puolella, mutta jotenkin en oo vaan jaksanu koneella istua. Liekö nää edelleen häiritsevät päänsäryt ja aamuinen oksentelu vaikuttaneet asiaan. Toisaalta, oon myös joinain päivinä alkanu löytää taas energiapiikkiä (kuten tänään siivotessa), niin ei viitsi sitten sitä virtaa koneella istumiseen käyttää ;)

Tulen taas käymään jossain vaiheessa, kun saan itseni ja kotini kuosiin :)

Jemppi & pikkarainen 18+1
 
tatomira Esikoisen aikaan kun hain äitiysrahaa sain sen edellisen vuoden puolen vuoden tulojen mukaan, eli hain sitä joskus maalis/huhtikuussa ja huomioon otettiin aikakausi kesäkuu-joulukuu edeltävältä vuodelta koska olin ollut töissä silloin, tätä järjestelyä ehdotti kelan täti itse.. :D

Niiiiskuneiti Voi sua.. :hug: Koita jaksaa.. :(

MinHex Pahoittelut kokemastasi menetyksestä. :hug: Nyt vaan päivä kerrallaan loppuun saakka toisen pienen kanssa. :) :hug: Ja tervetuloa mukaan! :flower:

Maira ja pimpula 19+0
 
Rakenneultrat:

Menneet:
sheebis

JenniJuulia
olguli

tatomira

felicia

vuokko82
Ninnatar

Peippo78
Carcas

Jul

MommysLittleMonster

raparperitaivas

tiikerinlilja.

Neljän suora
lilliputti3

Amom

Sartsa83



Tulevat:
24.08. ellen-
26.08. Toke**
29.08. nuhmuliini80, -Amalia-
30.08. Nijan, Augusta87, Mamu82
31.08. Nannu30, St. Brigitten, Tellu Po, lyydia76
01.09. Nane87
02.09. pavunvarsi, {Anskutin}
05.09. Sannuli88, Jomi, MinHex
06.09. Katapultti, Meelia, inkalilla
08.09. Mesikersa, Mimsy
09.09. niiiiskuneiti, SenSen
12.09. Bassets, Maijuli84, Minksu
13.09. An-ri
14.09. Maira, -Ansku-
20.09. puzzle82, LeenaT
21.09. hertsi
 
Viimeksi muokattu:
nopeesti kerron, lääkärissä kävin ja lääkäri määräs saikkua tän ja huomisen. sano että tarvittaessa voidaan lisää määrätä, jos olo on sellanen, ettei töihin kykene. niin ja lääkäri pisti mut myöskin tippaan. 2 tuntia nestetettä eli yhteensä 1000 ml. olo on kyl oikeestaan vähän huonompi, sillä sitä puotettiin niin nopeesti, että mulle tuli huono olo.. josko tää pahoinvointi NYT suostuis loppumaan..

niiskuneiti 17+2
 
Hei!

Tulin taas kurkkaamaan tällekin puolelle. Tänne onkin tullut ihania ultrakuulumisia ja tyttö- ja poikalupauksia :heart:

Omaa napaa:meillä oli eilen rakenneultra ja pikkuisella oli kaikki vallan mainiosti. Oli aivan mahtava ja helpottava tunne saada hyviä uutisia, koska jotenkin sitä pelkäsi aikaisempaa enemmän.. Mahdoin näyttää ihan hermorauniolta siinä odotushuoneessa :rolleyes: Kätilö vaan totesi, että ihan normaalia, että pelot kasvaa lapsiluvun myötä. Mutta siellä se pikkuinen tosiaan köllötteli ja oli vieläpä erittäin kuvauksellisella päällä. Saatiin myös vahva poikalupaus:heart: Kätilö antoi vielä kuvankin herran varustuksesta, joten tuskimpa tuo enää tytöksi muuttuu, vaikka mulla oli alunperin niin vahva tyttöolo:D Onneni kukkuloilla olen joka tapauksessa ja unissanikin mietin pikku-herralle nimeä.

MLM: olet kyllä tosi taitava, hirmu nätti setti!

Niiskuneiti: Hyvä homma, että sait saikkua ja tosiaan toivottavasti pahoinvointi loppuis vihdoin ja viimein!

Minhex: Suuret pahoittelut toisen pienen menettämisestä :( :hug:

Jempille myös tsemppiä pahaanoloon. Mullakin on tuota päänsärkyä aika kovanakin ajoittain, muttei onneksi sitä oksentelua enää.

Huomenna pitkästä aikaa taas töihin, mukavaa vaihtelua tuolle kursseilla istumiselle. Saas nähä nouseeko mulla äitiyspäiväraha yhtään, kun niin harvakseltaan pystyn tässä syksyn aikana keikkoja tekemään. Menee niin hyvin päällekäin opiskelujen kanssa murr.

Amom rv 21
 
Niiskuneiti, MinHex, Jemppi ja Jul Suuri hali kaikille :hug:

Tervetuloa uusille :flower:

Mullakin on ollut parin iltana taas pahoinvointia, vaikka luulin sen jo jättäneen minut rauhaan. Se tuli kun ruokailuväli venähti.

Nyt minultakin löytyy Body Shopin kaakaopuikko :heart: Pyysin mieheltä sen lahjaksi ja täällä se odotti kotona työpäivän jälkeen :) Pitääkö sitä hieroa jotenkin erityisesti vatsaan vai riittääkö pelkästä puikosta sively iholle?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä