Ollaanpas tässäkin pinossa tyttövoittoisia noiden rakenneultrien suhteen, mitä on ollut
noh, eiköhän niitä pikkumiehiäkin ala sieltä paljastumaan.
Ja tosiaan, mulla se tyttöveikkaus oli tosi epävarma. Lääkäri siinä sanoi, että jos olis pakko veikata, hän veikkais tyttöä, mutta ei hän itse sen veikkauksen perusteella menis vaaleanpunaisia vaatteita ostamaan.
Mä oon itseasiassa ite tosi tyytyväinen tuohon, että varmaa selvyyttä ei saatu
onpahan mitä jännittää!!
Täällä on vauva melskannut koko päivän ihan hirmuisesti! Eilen vauva potkas oikein kunnolla tuonne jonnekin kylkiluiden alle, mä oikein säikähdin, kun tuntui sellaisessa kohdassa, etten tiennyt, että vauva ees vielä "yltää" sinne asti. Mulla oli kuopus sylissä ja luulin ensin et se potkas mua mahaan ja aloin katsoon et sen jalat on kyllä täysin eri suunnassa, et kyllä se vaavi on.
Tää on ihan hassua, kun tuo meidän kuopus oli tosi tosi rauhallinen mahassa ja tämä vetää jo nyt sellasta jalkapalloa tuolla masussa ettei mitään rajaa.
Mä kelalta tuota kyselin tuota äitiyspäivärahajuttua niin siellä sanottiin, että jos LASKETTU AIKA on vuoden 2011 puolella lasketaan päiväraha verovuoden 2009 mukaan ja sitten ne joilla on laskettu 2012 vuoden puolella se lasketaan 2010 mukaan. Mä luulen, että se menee kyllä todellisuudessa sen mukaan, että mikä on se viimeksi vahvistettu verotuspäätös joka on saatavilla ja nyt kun sitä haetaan niin sehän lasketaan 2009 tulojen mukaan. Mutta, jos tulot on nousseet yli 20% viimeksi vahvistetusta verotuksesta niin se lasketaan viimeisen 6kk:n tulojen mukaan.
Minulla palkkanauhoissa kyllä summat on niin, että tuo 20% täyttyy hienosti, mutta mä nyt kuitenkin mietin, että kela jonkun porsaanreiän sieltä löytää ja laskee päivärahan 2009 verotuksen mukaan
Hiukan mä jo ootan sitä neuvolaa, et saa kelapaperit ja tilailla äitiyspakkausta!! Mut se on vasta 5.9.!! Mä niin haluan jo hipelöimään niitä vaatteita
aika myöhäisen ajan se tolle kela-neuvolalle musta laittoi, kun sillon on jo rv 24, kun eikös ne viikosta 22 alkaen saa hakea. Ja siis kaikkein oudointa tossa on se, et neuvolakäynneille tulee tuossa 8vkon väli, mikä on musta aika pitkä. Ei sillä, et tarvetta olisi siellä sen useammin käydä, kun kuitenkin olo on mitä mainioin.
Tatomira 20+5 (21+3)