Moikka moi kaikki uudet! :wave:
Lilolle tsemit. :hug:
Täällä on tasaisen
etova olo ja kokemus on opettanu, että pahemmaks tää vielä menee lähiviikkoina. :x Mulla ei oo oksennusrefleksiä lähes ollenkaan ja se on tässä tilanteessa todella ärsyttävää, koska silloin, kun "pitäisi" tulla jotain ylös, tunnen vain kovaa kipua ja oksentaminen helpottaisi oloa...
Turvotusta on myös, mutta mulla se on tälläkertaa asettunu tasasesti koko kehoon. Siis oikeesti ihan
kaikkialle - jopa nenänpää on normaalia leveempi ja jalkapöydät pyöristyny... Housut kiristää, mutta menee kiinni vielä. Mulla on edelliset raskaudet tullu tosi nopeesti näkyviin, mut toivon, että tää pysyis paremmin piilossa. Toisen raskauden eka neuvola oli, kun olin viikolla 7+, mutta (sattumalta paikalla ollut) lääkäri oli kohdun asennon, koon ja korkeuden perusteella vakuuttunu, että tulossa on joko kaksoset tai viikkoja jo 11, vähintään 9. Yksi lapsi siellä kuitenkin vain oli ja viikotkin oikein, mulla vaan kohtu tykkää olla framilla.
Ylihuomenna on neuvolla ja vähän kyllä jännittää.
Ajattelin huvin ja urheilun vuoks pyytää, että kokeillaan, jos sydänäänet kuulus. Ei ne näillä viikoilla normaalisti kuulu, mutta viime raskaudessa onnistu, joten...
Rosie 6+6