Tervetuloa uudet! :flower:
maggis: mulle tehtiin både och. Ekaksi kattoi alakautta, sit vielä päältä. Esikoisesta tehtiin pelkästään mahan päältä.
Neuvolalääkäri on mullakin seuraava käynti ennen seuraavaa neuvolaa ja rakenneultraa. Sekin on paikkakuntakohtasta. Edellinen raskaus seurattu Helsingissä, niin alkuraskaudessa ei mulla neuvolalääkäriä ollu, kuulemma säästöä. Nyt tässä lähikaupungissa on lääkäri myös näin alkuraskaudessa.
Mä oon kanssa alkanu miettiä tota
fb:a, et haluanko tuoda naamaani siellä julki vai kirjottelenko vaan täällä nimimerkin turvin. Joskin mun jutuista kaikki tutut muutenkin tunnistaa, et terve vaan!
:wave:
magicarnielle tsempit täältäkin ja todella toivon, et hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin ja olet maaliskuun heiniä. :hug:
Kaikki isot hankinnat on esikoiselta meillä tallessa, ei tarvi hankkia kuin jtn pientä. Ja mahdollisesti vaatetta, jos sukupuoli muuttuu, niinku nyt äidistä ainakin tuntuu. Mies on sitä mieltä, et toinen poika tulee. =)
Kantoliinaa en ikinä oikein oppinu käyttämään ja meijän tissimaakari ei kyllä siinäkään rauhottunut vaan samallalailla oli tissin perään ku muutenkin.
Manduca on ihan epeli vehje, nyt otan vaan aiemmin käyttöön. Esikoinen oli n.5kk, kun sen hankin.
Eilisen poksumisen kunniaksi sain minäkin dopplerilla sydänäänet kuuluviin. :heart:
Diiselikissa + Sissi 12+1 :heart: