**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Meillä töissä ei tiedä tällä hetkellä kukaan, ja pidin huolen, että ku mun työsoppari katkee heinäkuuksi, niin että ennen elokuun jatkoa on uus soppari taskussa. Ja onkin nyt jes. Mutta ajattelin kattella, että millon viittivät rueta kyselemään ;) Ne kun siellä muutenkin koko ajan spekuloi, että kuka jää seuraavaksi mammalomalle.

Tissutelusta lisää, me mennään viikoksi ensi viikolla mökille. Oon nyt jo pitäny varoittavia puheita miehelle, että siellä ei oikeasti ryypätä koko viikkoa. Koska mun maailmassa mökillä tehdään muutakin kuin ryypätään. Saa nähdä, mitä tulee. Koska joo, mökillä tissutellaan kunhan muistaa pitää jotain rajaa.

Yllätetään myös meidän ystävät nyt mökillä ja kerrotaan meidän Ilposta <3
 
Magicarnie :hug: Kovasti voimia!

Millimammalle tervetuloa! :)

Hehkumista ei täällä kyllä oo havaittu. :D Ihan samanlaiselta vaikuttaa kaikki kuin ennenkin, eli finniä pukkaa ja sitä rataa... Olo alkaa kyllä olla jo hieman hehkeämpi kun on parempi olo ja masukin pullottaa. :) Olin muuten tositosi yllättynyt, että alkuosa on mennyt näinkin sutjakasti, etukäteen pelkäsin että oksentelen ihan hulluna koko ajan ja kaikkea. Eihän tää raskaanaolo niin kamalaa olekaan. =) Vaan annas olla, katotaan uudestaan sitten loppuvaiheessa... ;)

Töissä oon kertonut jo aikaa sitten. Pohdittiin tän mun työn jatkoa, ja muutaman kerran oli iltapäivisin niin heikko olo että varoittelin etukäteen että en välttämättä jaksa istua iltapäiväpalavereita loppuun.

Mulle ei mainittu mitään ennen ultraa, että pitääkö olla rakko tyhjä vai täysi. Käskettiin vaan ilmestyä paikalle. Kävin kyllä pissalla just ennen huoneeseen menoa, eikä täti kyllä sanonut sielläkään siitä yhtään mitään. Ultrattiin mahan päältä ja sanoi, että sitten jos ei näy, niin alakautta. Mutta näkyi siis tosi hyvin.

Onko kellään ummetusta? Mikä siihen tepsis? Jotain luumuja vissiin pitäis syödä, mutta no thanks, oliskos muuta? Kuitupitoista leipää ja puuroa ym. syön kyllä, mutta jotenkin tuntuu että meinaa vähän pakki jumittaa. Ja ilmaakin on kyllä ihan kiitettävästi... :x

Nöhveli & pikkumöykky 12+0 (POKSISTA POKSIS!!)
 
Magicarnie, oon hirveen pahoillani. voimia ja jaksamista :hug:

Ultrassa käyty ja kaikki oli ok! Otettiin mahan päältä ja alakautta ja mahan päältä ja tyyppi oli yhtä kuvauksellinen kuin minäkin ja käänsi vaan selkäänsä meille uteliaille jatkuvasti. Neuvolatäti koitti selittää että tossa on nenäluu ja tossa on peukalo ja minä olin vaan että se on siis vielä elossa :D

maggis ja sintti 12+0 (POKS!)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuh, Elisa ja R86
Nöhveli mie olen yrittäny lisätä paljon kasviksia ja hedelmiä, sit juo tarpeeks vettä ja pikku lenkki joka päivä. Ei toimi muuten mulla maha. Vaikka ennen toimi kaks-kolme kertaa päiväsä.

Maggis Mieki varmistelin, että son siis elossa ? Sitten huolehdin edelleen käsistä, mutta eilen ko tuli siitä ultrasta lappu nii luki, että neliraajainen sikiö. Eli ilmeisesti sillä on ne kädetki :)

Magicarnie Alkoiko sulla vuoto vai? Pääsiks mihinkään varmistamaan asian? Mietin vaan, että jos sulla oli se 6+ jotakin niin sillonha saattaa tulla valemenkatkin.
Joka tapauksessa :hug:
 
Nöhveli, mulla on toiminut yleensä suoli vähän liiankin tehokkaasti niin tämä on ihan mukavaa vaihtelua - eli vähän meinaa olla ummetusta ilmassa. Turvotukseen on helpottanu vehnän vähentäminen ja veden juonti (...ja täten jatkuva pissalla ramppaaminen). Ummetus on ratkennu mulla aika kivasti sillä että kun oon maitovammanen niin syön vähän suklaata tai jätskiä niin alkaa helpottamaan :D
 
magicarnie
eilen töissä alkoi vuoto. kävin päivystykses lekuril ja suositteli lepoa ja antoi saikkua ens ti asti. yöllä kahden aikaan yskin niin tuli jotain ja se joku oli aika iso klöntti, veren tulo on tyrehtynyt nyt ihan älyttömästi.
soitin neuvolaan ni oli sitä mieltä et vaik näin oliski käynyt ei silti ole mahdotonta etteikö sikiö vois olla viel siel elossa.

voi tätä tietämättömyyttä :|

no tuun viisaampana kertomaan huomenna et onko siel joku viel vai ei.
 
magicarnie Voi että! Niin pahoillani olen puolestasi! Voimia! :hug:

Aniit Tosiaan! En huomannutkaan! Oletko ensimmäisen synnyttänyt kummassa sairaalassa? Itse olen SASsissa molemmat aiemmat saannu!

Kaikilla on kova vatsa..mulla on siis TOOOODELLA löysä ollut jo viikkoja. Onko kellään muulla niin tai kärsiiks kaikki vaan ummetuksesta?
 
täällä ollaan kipeenä.... pokiontelontulehdus luultavasti kun poskia särkee ja korvat ja nenä tukossa (mulla ollu poskareita yläasteella ja lukiossa jatkuvasti) ja normiflunssa varmaan kans. eilen oli kyllä niin hieno päivä että :D itkin koko illan kun en tiennyt mitä tahdon kaupasta ja muutenkin särki joka paikkaa ja koko päivän oli spurkuja osunut kohdalleni ja inhoon niitä niin paljon!! siis bussissakin pitää tottakai aina sen kaikkein haisevimman istuu mun viereen ja vielä niin kiinni että tunnen sen hengityksen ja kaiken! ja sitten ku oon jäämässä pois ni nousu on niin hidasta etten meinaa ehtiä ulos koko bussista. teki mieli potkasta se mun edestä.. ja kun lähin kuuden aikaan aamulla töihin (yhä eilen siis, tänään vapaa onneksi!) ni meijän rapussa sekoili joku spuke, enkä tykkää yhtään mennä niiden lähelle kun ne ei osaa pitää turpaansa kiinni enkä haluu jutella niiden kanssa, siis ahistusten ahistus oikeesti! myöhästyin töistä sen takia ku en voinu lähtee ennenku se oli ulos meijän rapusta :D piti oikein äitille soittaa ja itkeä. oli kyllä niin tyhmä olo kun ei ollut mitään varsinaista syytä mutta itketti niin pirusti, silmätki oikeen turpos ja alko kirvellä. täälläkin ollaan siis saatu osansa kunnon hormooniryöpyistä.

hehkusta ei tietoakaan vieläkään. tukka hapsottaa ja rasvottuu supernopeesti, pieniä finnejä (semmosia hormooninäpyn näkösiä) otsa ja ohimot täynnä ja isoja finnejä leuassa, lihava olo kaikin puolin ym.. lisää vielä päälle hillitön väsymys niin ei jaksa edes vähän laittautua!! oon kyllä niin ruma että. sitä keskiraskauden energiaa edelleen odottaessa.

mulla se p*ska lentää edelleenki hienosti oikein vatsanväänteiden saattelemana, eli ei ummetuksesta tietoakaan..

mistäs muusta puhuttu.. ultraan piti mennä joo tyhjällä rakolla eikä ees yritetty alakautta ultrailla.

noh kirjottelen myöhemmin lisää, pitää soitella pomolle etten huomenna sitten tuu töihin, vaikka hävettää niin pirusti olla pois. tuskin on niille pikkukeskosille hyväksi että meen sinne tartuttamaan virustani. onneks on tää päivä ja lauantai muutenkin vapaat niin ei tuu oltua sit ku huominen pois.. sunnuntaina meen vaikka ois syöpä ku on tuplapalkka.

peikkoseni 14+0 ainiin ja poksuukin vielä!! :heart::heart:

ainiin ja voi kamala magicarnie!!! pidän kädet ristissä teijän vauvan puolesta <3
 
Viimeksi muokattu:
millimamma tyksissä oon ekan saanu mut nyt jos lääkärit vaan suostuu niin haluisin Saloon. Olis pieni, kodikas paikka. Meiltä on kuitenkin suht sama matka kumpaan vaan, toki Sassiin on huonompi tie..
 
Aniit Tykkäsin itte kovasti Salosta! Sinne pitää vaan soittaa etukäteen ennen kun lähtee ajelee ja varmistaa että mahtuu kun on vaan 3 synnytyssalia. Haluaisin mennä nytkin mutta sinne on pidempi matka ja sen takia ei suositellu ku miettivät etten ehkä ehdi, mutta katsotaan, kaikkeeni teen että sinne pääsen! :) Tykkäsin siitä tutustumiskierroksella kun kaikki lääkäreistä siivojiin hymyili ja toivotti tervetuloa takaisin sitten synnyttää! Oli kiva kun muutenkin silloin hermoili koko synnytystä kun ei tienny mitä se oli. Ekalla kerralla olin ainoo synnyttäjä kun tulin (toinen tuli myöhemmin) ja toisella kerralla sinne tuli kans mun jälkeen vasta yks.
 
Täällä ollaan iha liekeissä!!

Kävin ostaan lipun festareille. Aamulla heräsin, ko radiosta kuulu Jukka Pojan siideripissis. Tuumin, että kappas niin hyväntuulinen jotta tuo on se mitä mie meinaan mennä kattoon. Muita mahiksia ois ollu Nygård jne. mut tuumin etten mene selvinpäin menettään hermoja sadan miljoonan kännikalan keskelle. Toissa vuonna olin samoilla festeillä selvin päin ja voin sanoa, että oli melko tuskaista katsoa, kun ihmiset nolaa ittensä niin potenssiin sata..

Olen nyt niin iloinen, kun pääsen katsoo Jukka Poikaa. Todennäköisesti joudun iha ittekseni menemään sinne, mutta sou not :) Näin varmaan kuukaus sitten unta, että näin sen kaupungilla ja kerroin kuinka hyvä sen biisi oli. En ole kyllä pitänyt itseäni mitenkään fanina, mutta ilmeisesti joku yrittää kertoa mulle tuolla, että menehän tiirailemaan.

Ostin kirjakaupasta kirjan Virkkaa pikkuväelle. Perustelin hankintaa sillä, että pakkohan se lapsi on pukea.. ( ei noita kirjoja muutenkaan olis ollu hyllyssä) Sitten ostin Strömsö-kirjan. Mut hei se oli alessa.. Taian repiä hintalappu-tarrat pois niin tuo ukko ei aivan saa taas slaagia mun kanssa ;)
 
Millimolli, mulla kanssa ois liput festareille ja Jukka Poika ehdoton ykkönen, mitä on pakko päästä kattoon. Tosin mua ahdistaa ajatus telttailusta kahden tai kolmen yön verran, koska pelottaa, etten pysy muiden mukana vaan haluun tyyliin nukkuun. Enkä uskalla yksin mihinkään leirintäalueelle telttaan yöllä lähteä. (Ennen ei mitää ongelmaa, mut nyt pelottaa jostain syystä :/) Mutta siideripissis toimii! Ehkä sen biisin hyvällä fiiliksellä selviän känniääliöistä.
 
Birdiee Mulla o soinu se päässä koko päivän. Mullakaa ei ennen esim. ahistanu olla yksin kotona yötä, nykysin vähä pelottaa. Ennen ei mitään ongelmia.. Nyt olen pelkuri :)

Elisa Ei paljoa maksanu ko kympin vain. Vähän petyin, ko oli niin vähä virkkaus/ompelus-juttuja. Mut positiivista oli se, et oli se Mikael kokki. Se uus tekee nii ihme skeida sapuskoja ettei tee mieli alkaa kokkaamaan ;)
 

Yhteistyössä