täällä ollaan kipeenä.... pokiontelontulehdus luultavasti kun poskia särkee ja korvat ja nenä tukossa (mulla ollu poskareita yläasteella ja lukiossa jatkuvasti) ja normiflunssa varmaan kans. eilen oli kyllä niin hieno päivä että
itkin koko illan kun en tiennyt mitä tahdon kaupasta ja muutenkin särki joka paikkaa ja koko päivän oli spurkuja osunut kohdalleni ja inhoon niitä niin paljon!! siis bussissakin pitää tottakai aina sen kaikkein haisevimman istuu mun viereen ja vielä niin kiinni että tunnen sen hengityksen ja kaiken! ja sitten ku oon jäämässä pois ni nousu on niin hidasta etten meinaa ehtiä ulos koko bussista. teki mieli potkasta se mun edestä.. ja kun lähin kuuden aikaan aamulla töihin (yhä eilen siis, tänään vapaa onneksi!) ni meijän rapussa sekoili joku spuke, enkä tykkää yhtään mennä niiden lähelle kun ne ei osaa pitää turpaansa kiinni enkä haluu jutella niiden kanssa, siis ahistusten ahistus oikeesti! myöhästyin töistä sen takia ku en voinu lähtee ennenku se oli ulos meijän rapusta
piti oikein äitille soittaa ja itkeä. oli kyllä niin tyhmä olo kun ei ollut mitään varsinaista syytä mutta itketti niin pirusti, silmätki oikeen turpos ja alko kirvellä. täälläkin ollaan siis saatu osansa kunnon hormooniryöpyistä.
hehkusta ei tietoakaan vieläkään. tukka hapsottaa ja rasvottuu supernopeesti, pieniä finnejä (semmosia hormooninäpyn näkösiä) otsa ja ohimot täynnä ja isoja finnejä leuassa, lihava olo kaikin puolin ym.. lisää vielä päälle hillitön väsymys niin ei jaksa edes vähän laittautua!! oon kyllä niin ruma että. sitä keskiraskauden energiaa edelleen odottaessa.
mulla se p*ska lentää edelleenki hienosti oikein vatsanväänteiden saattelemana, eli ei ummetuksesta tietoakaan..
mistäs muusta puhuttu.. ultraan piti mennä joo tyhjällä rakolla eikä ees yritetty alakautta ultrailla.
noh kirjottelen myöhemmin lisää, pitää soitella pomolle etten huomenna sitten tuu töihin, vaikka hävettää niin pirusti olla pois. tuskin on niille pikkukeskosille hyväksi että meen sinne tartuttamaan virustani. onneks on tää päivä ja lauantai muutenkin vapaat niin ei tuu oltua sit ku huominen pois.. sunnuntaina meen vaikka ois syöpä ku on tuplapalkka.
peikkoseni 14+0 ainiin ja poksuukin vielä!! :heart::heart:
ainiin ja voi kamala magicarnie!!! pidän kädet ristissä teijän vauvan puolesta <3