Magicarnie Voi perse! :hug:
Minimee Meillä mies iukutti ja intti, että sai kertoa lapsillensa. Sitten lauantaina oltiin häissä ja siellähän se sitten kiersi pöytiä ympäriinsä kertoilemassa kaikille. Itse olisin ollu hiljaa vielä ainaki puoli vuotta, ehkä ilmottanu sitten, kun syntyy
Mun isä kyllä meinas, että en voi olla pessimistinä nyt ja sillälailla että jos meneeki perseelleen. Pitää kuulemma olla onnellinen ko on aihetta. No yritänpä sitten olla
Tarvikkeista Mie en sitä kaukalopussukkaa halua, kun sain sellaisen pussihaalarin missä on keskellä reikä turvavyölle kaukaloon ja vaikuttas olevan aikas jees. Sit täällä kuitenki pakkaset voi olla kevyesti yli 30 niin sillo ei lähetä yhtään mihinkään
Sukupuoliolo mies veikkaa poikaa. Mun isä katto kuvaa ja meinas, että kamala meisseli tossa, että kyllä se o poika. Sanoin, että se on kyllä jalka..
Mun suku taitaa haluta poikaa. Miehen suku tyttöä. Itse veikkaan tyttöä, on vain semmoinen fiilis. Uskon toisin sitten, kun mulle niin todistetaan.
Hiiva Miehä kärsin koko viikonlopun siitä. Jokapaikassa lukee, että jos on ekaa kertaa tai raskaana niin pitää lääkärille soittaa. No eilenpä sitten soitin neuvolaan niin sano, että hae vaan sitä canestenia. :stick: Vittu, mie toissayön heräilin tunnin välein siihen kamalaan kutinaan!! Ostin se combin, että saadaan tuo ukkoki hoidettua samalla, niin ei siltä tartu takas. JA apteekkityyppi sano, että ennen luki reseptisä et mieski pitis hoitaa, mutta nykysten tyypit on unohtanut sen.
Oli aika tuskaa saada se puikko eilen paikalleen, ku on niinku saharan autiomaa. Toivottavasti pian helpottaa.
Aurinko Mieki unohin eilen aurinkorasvan ja onnistuin polttamaan itseni.
Sitten kysymys. Onko kellään muullla horopää?? Siis mulla unohtuu melkein kaikki. Siis pitää todella keskittyä, jos meinaa muistaa aivan kaiken tarpeellisen. Mietin, että miten meen kouluun syksyllä, jos aivot ei toimi tän kummemmin.