Huomenta päivää!
Olen taas pitkän aikaa seurannut teidän keskusteluja, mutta itsellä on jäänyt kommentointi. Vähän sitä enää jaksaa, jotenkin tuntuu, että uni maistuisi ihan aina. Yksi päivä olin aamuvuoron jälkeen niin naatti, että ennen kauppaan menoa nukahdin autossa viitisen minuuttia. Mies vei sillä aikaa lasipurkkeja kierrätysroskiin ja mie nukahdin! Ja kuitenkin hb oli 142 ensimmäisessä neuvolassa.
Tarvikkeista, ehkä me hankitaan jotain, ehkä ei. Olen hukannut jo kaiken mahdollisen ja mahdottoman, ehkä salaa toivon, että ihmiset niitä palauttaisivat. En ole siis myynyt, antanut vain niitä tarvitsevalle. Meillä ei ole koskaan ollut liiemmin säilytystilaa, niin en ole pystynyt kovin paljoa säilömään.
Zuh, mullakin on kuukauden välein neuvola tässä alussa, vaikka jo neljättä odotan. Ensimmäinen neuvola oli 10+ jotain ja seuraava on sitten lääkärineuvola, joka sattuu viikolle 14+ jotain. Mutta tosiaan, olen minäkin seurannut miten eri viikoille sattuu noi. Ihan kateellisena olin alussa kun toiset kävi jo niin aikaisin, tuntui itsestä niin pitkältä ajalta odottaa.
maggis, minäkin kyllä olen todella ylipainoinen, mutta aina raskautuessa olen toivonut mahan näkyvän kivasti pyöreänä.
Tällä hetkellä olen vain turvonneen näköinen. Ja farkut, ei ei ei .... ahdistaa niin maan mahoton, en ole siis pitänyt farkkuja. Kesähousuja lähinnä, just kaikkea mitkä muutenkin roikkuu ja lötköttää! Ihastelen aina toisinaan noissa toisissa ketjuissa kauniin pyöreitä mahoja, jo pienilläkin viikoilla joillakin on.
Ja varmaan oli jotain muutakin kommentoitavaa, nyt pitää vaan kyllä lähteä jo touhuamaan. Iltavuoro kutsuu, neljäksi vasta, mutta tuntuu, että se on jo tuossa kulman takana
Aurinkoista päivää! Vilipi 11+3