Paljon Onnea tasapuolisesti kaikille vauvansa saaneille!! :heart:
Niin kovaa vauhtia porukka jakaantuu, että pelottaa, jäänkö tänne pian yksin huhuilemaan omaani ulos...
No onneksi taitaa muutama muukin olla vielä samassa tilassa kanssani.
Täällä edelleen ollaan toipilaina ja mikään ei tunnu auttavan...
Täytyy varmaan rämpiä lääkäriin ja käydä tutkimassa, onko jotain jälkitautia jo pukkaamassa päälle vai vieläkö menee saan i:n piikkiin. Muuten vointi ihan hyvä. Eilen pikkuinen pyöritteli päätään kovin tuolla alakerrassa ja aloin jo uskomaan siihen, että alkaisi laskeutua lähtökuoppiinsa. Mutta noup. Pelkopolin takia oli ylimääräinen lääkärintarkistus, mutta eipä sekään kauheasti mitään lupaillut. Paikat ehkä hiuka pehmennyt, mutta ei muita synnytykseen viittaavia merkkejä näkyvillä.
No on tässä vielä hetki aikaa tapahtua itsekseen.
Marjaana_80, meillä näyttää olevan samat pelonaiheet. Mun kohdalla vaan kieltäydyttiin siitä sektiosta vaihtoehtona (en mä tiiä, voiko ne noin edes tehdä?).
Tiedän kyllä, etteivät ne voi mua pakottaa siihen käynnistykseenkään, mutta jäi epäselväksi, että aikovatko sitten vaan pitkittää tätä raskautta loputtomiin?? Mä olisin valmis kokeilemaan itsekseen alkavaa synnytystä, mutta käynnistykseen en aio enää ikinä suostua, jotain niin kamalaa se oli viime kerralla... Voi, kumpa nää vauvelit vaan ymmärtäisivät oman parhaansa ja syntyisivät itsekseen! Mä veikkaan, että mun pitää pyytää vielä toinen pelkopoliaika, koska tuntui, etten saanut tuolta mitään irti. Ei mun pelot ainakaan laimentunut mihinkään suuntaan. Ja puoliakaan mun peloistani en saanut edes puhua läpi... Ne vaan kuitattiin sillä, että "ei saa lukea nettiä". No eipä paljon auta asiaa tuollanen, ku ei ne pelot mihinkään häviä, vaikka en enää loppuaikana konetta avaisikaan.
Suoraan sanottuna jäi aika tyhjä ja turha olo koko käynnistä!
Meand 38+5