anu84 Täälläkin turvotus vaihtelee. Aamusin ei yleensä ole mitään, mutta iltasin turvottaa toisinaan niin hemmetisti ja toisinaan ei juuri ollenkaan. Eikä noilla kotidopplereilla tosiaan saa tuossa vaiheessa ääniä kuulumaan niin helposti, kun ei se ole helppoa neuvolassakaan...
Matkaa sairaalaan tulee se 60 km. Vielä on sellainen inhottava maantie, jossa on paljon rekkoja eikä siellä paljon ohitella...
Vitamiineista syön MultiVitan Raskaus ja Imetys -tablettei. Lisäksi syön D-vitamiinia suoraan purkista, maitohappobakteereita, kalanmaksaöljyä (ei tule hirveästi kalaa syötyä noin muuten, varsinkin nykyään pelkkä hajukin ällöttää) ja magnesiumia.
Moni aloittaa näköjään
loman juhannuksesta, niin täälläkin! Yksi työpäivä enää ja sekin vajaa!
millimolli ja
Fossiili Mieki meen häihin 7.7.
Mulla viime kesän häistä sellainen löysempi mekko, jonka aattelin nyt värjätä toisen väriseksi
Sinne saa turvonneen massunkin piiloon
Tosin, mitäpä sitä peittelemään
ON: Eilen oli siis neuvolalääkäri. Pissa- ja verikokeiden tulokset ok, samoin verenpaineet. Paino oli laskenut kilon, mutta ihan normaalia, kun on pahoinvointia eikä alkuraskaudessa painon kuulukaan sillee nousta. Mulla on kuulemma hieman taaksepäin kallistunut kohtu, mutta mikä tärkeintä:
Saatiin sydänäänet kuulumaan !!! :heart:
Lääkäri sanoi, ettei
äänet välttämättä näillä viikoilla kuulu, mutta kokeillaan. Jonkun aikaa meni (tuntui pitkältä ajalta) ja löydettiin vaan mun syke. Loppujen lopuksi lääkärin ilme kirkastui ja hän totes: "Siinä ne nyt on" ja hymyili leveästi. Hetki kuunneltiin kiihkeää, hieman vaimeaa jumputusta ja tais siinä itellää silmät vähä kostua
Pikkuisen syke kuului mun sykkeen "takana"
Nyt odotan hyvin mielin ens viikon ultraa
Sokerirasituskoe on 10.7. ja seuraava neuvola 16.7.
Hennu & Möhkö 10+3 (mennään näillä viikoilla nt-ultraan asti. Jos siellä päätetään, ettei aleta siirtämään neuvolan laskemaa laskettua aikaa, niin sitten pompsahtaa minun viikot + 9pv...)