Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Joo kyllä mä luulen että muilla tulee olemaan huomattavasti helpompaa, mulla häiritse se helvetillinen selkäkipu siitä pullistumasta johtuen, että nyt odotan oikein innolla kaikkea tässä raskaudessa kun ei ole se selkä kokoajan esteenä!!

Täällä iltapalaksi suklaamannapuuroa!! ;)

Viimeksi muokattu:
Zuh
Elisa: olinkin unohtanut jo autuaasti että omakin häntäluu otti pahasti osumaa, en pystyny istumaan kunnolla pariin kuukauteen. Äidin mieli on ihmeellinen kun tollasen vaan unohtaa.. oonkin miettiny että voikohan sen ponnistaa rikki, aina sanotaan että pitää ponnistaa ns. alaspäin ja mulla ei ainakaan tapahtunu mitään kun niin tein. Sit "vaihdoin" suuntaa ni toimi. Jooh, ihan kuin sitä noin järissään ois ollu, mutta tässä mielikuvassa elelen :D

Ei mua yhtään huominen ultra jännitä, ollu vähän liikaa huonoja uutisia..

Zuh 11+3

Iltaa!
Kävin lukemassa teidän kuulumiset.
Kova väsy on, oli ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Onneksi on vielä loppukesälle jäljellä kolme viikkoa.
Surullista kun on ollut tippujia. Otan osaa!
Mulla oli edellinen raskaus 09 ja kohdun ulkopuolinen, josta seurasi leikkauksia. Nyt olen käynnyt jo kahdesti ultrassa ja kaikki näyttäisi olevan hyvin.
ensimmäinen neuvola käynti on ensiviikolla.
Masu on päässyt yllättään=) on jo ukkokin tossa kysellyt että milläs viikoilla sitä nyt ollaan=) Aika isolta näyttää, vaikka paino ei ole noussut kun kilon, luinkin täältä että "kohtalotovereita" löytyy siltä saralta.
Miehen vanhemmille ei vielä olla kerrottu, mutta muuten lähipiiri tietää "Reetasta".
Oltiin kahdestaan lomalla Kreetalla miehen kans tuossa huhtikuun loppupuolella:heart:
Eevin äiti ja Reeta 9+3

Ompa ihanaa saada vauva!

• Tykkää
Reactions: Pokusaj
huomenta :) töihin menossa, saa nähä kauanko selkä jaksaa vanhustyötä...

täällä on paino noussu hurjaa vauhtia, kauheaa turvotusta :O tosin lähtöpaino oli alipainon puolella joten ei se haittaa...

eka neuvola oli viime viikolla ja sydänäänet kuulu hyvin jo :heart: ens viikolla olis alkuraskauden ultra.

anu84: meillä ainaki voi ottaa tukihenkilön ultraan mukaan, jos ei mies pääse niin joku kaverikin käy

pitää rientää

tT ja masu 10+4

• Tykkää
Juu anteeks vaan jos synnytystarina jotakin säikäytti! Se ei todellakaan ollu tarkotus, päinvastoin. Mulla jäi todella hyvä mielikuva omasta synnytyksestä. Juu onhan se kivuliasta välillä, mutta jo pelkästään oma kehoki tuottaa semmosia hormoneja sillon, että sen kivun kans pystyy olla. Ei se mun mielestä missään vaiheessa yltyny aivan sietämättömäks. Mulla myös laitettiin tikkejä, mut jälkitarkastukseen mennessä olin jo parantunu. Ei siis kannata liikaa pelätä ja jännittää, kyllä luontoki jo hoitaa aika hyvin :) Enkä mä varmaan näin pian ois raskaana uudestaan jos senois ollu ihan hirveetä.. :)

Elisa 8+6

Huomenta!
Tänään lääkäriin, pahoinvoinnin vuoksi. Hoitotyö ja siellä olevat hajut tuntuvat ylivoimaiselta...onko joku muu joutunut jäämään sairaslomalle pahoinvoinnin vuoksi?
Toivottavasti pian helpottaa, mieskin ihmettelee kun en jaksa/kykene juuri mihinkään...en muista että edellisissä raskauksissa olisi ollut näin.
Katja ja Möttö 8+1

AnnCa :hug:

Kyllähän noi jotkut synnytystarinat kuulostaa aika hurjilta, mutta itse en ainakaan vielä jaksa stressata siitä asiasta (muuten kun unissani ;)). Eiköhän se pötky sieltä jollain tavalla ulos tule jokatapauksessa. Ehdin hermoilla sitä sitten siellä sairaalasängyssä kyllä varmaan ihan riittämiin. :) Alasynnytystä tietysti toivon, mutta jos yhtään sukuuni tulen, niin voipi olla että leikkuupöydälle vie tie. : / No, sen näkee sitten.

Kyllä tää vieläkin tuntuu välillä tosi epätodelliselta, että oonko mä nyt ihan tosi raskaana? =) Välillä tuntuu että oonko mä nähny unta tai jotain, tuntuu että sitä odotusta oli niin pitkästi, eihän se voi NYT olla totta. Voiko mun sisällä oikeasti asua joku pieni? Onko meille tulossa ihan OIKEASTI vauva? :O On se tämä elämä välillä niin ihmeellistä. :heart: Välillä taas tuntuu että oonko mä ihan hullu kun olen tällaiseen projektiin ryhtynyt, eikös meillä olis ollut ihan mukavaa vielä kahdestaan...? No, kuulunee kuvioon tässä vaiheessa, toivottavasti en ole ainoa. :ashamed:

Nöhveli & pikkumöykky 8+5

AnnCa voima :hug:

Vitamiineista: Oon syöny jo viime alkusyksystä(keskenmenneen raskauden alusta) lähtien multitabsin raskausvitskuja ja keskenmenosta lähtien vielä ylimäärästä foolihappoa, kun ei siitä haittaakaan kuulemma ole.

Ylipainoa on mullakin tähän raskauteen lähtiessä eli käytännössä esikoisen raskauskilot(12kg) + muutama päälle. Esikoista odottaessa olin normipainossa. Mua ei muuten stressaa, ku et altistaako tämä nyt jotenkin esim. raskausdiabetekselle, sokruissa ei esikon aikana ollu ongelmaa. Painoa ei nyt tokikaan tarttis tulla hirveesti lisää tässä raskaudessa, mut eipä toi kauheesti noussut esikoisestakaan vaikka söin ihan huoletta ja olin levossa rv30 lähtien täysiaikaisuuteen asti.

(.) Voi päänsärky mihin tänä aamuna heräsin; yö meni ihan hikoillessa ja ihmeunia katsellessa. Eilen oli tosi pahaolo koko illan, nyt aamulla tuntui aamupala auttavan. Olo on ihan jyrän alle jäänyt ilmeisesti ton huonon yön takia ja tänään täytyisi lähteä vielä yövuoroon töihin..huoh! Ensi viikolla ois eka neuvola 26.6., toivottavasti pienen sydänäänet jo kuuluisi! Mua jännittää ihan kauheasti tällä hetkellä muutenkin, tällä viikolla oli nimittäin viimeksi mennyt kesken...Nyt pitäisi jostain löytää taas se mun positiivisuus, että hyvin kaikki tällä kertaa menee.

Diiselikissa 8+4

Viimeksi muokattu:
Mä yritin saada tälle päivää ultra-aikaa jotenkin halusin päästä heti varmistamaan asian et sielä kaikki hyvin on.. sainkin ajan jollekkin lastenlääkärille yksityiseltä, niin ehdin jo minuutin iloita kun ajanvarausakka soitti takas että ei onnistukkaan, gyne tuo ultran sinne mukanaan ja siellä ei kiinteästi sitä ole.. seuraava gyneaika olisi ollut vasta 13.7.. voi paska!!!! Tiiätte varmaan tunteen kun haluatte heti saada selvyyden että onko kaikki hyvin.. mitähän nyt keksis.. meillä neuvolassa ei ultraa ole!!

AnnCa Suuren suuret pahoittelut :hug:

Tine mulla kanssa oireet hävinny melkeinpä kokonaan. Pienoinen pelko on, että mitä siellä nt-ultrassa sitten näkyy. Tässä kun on kerenny jo aika paljon innostumaan asiasta. Mutta ihan pikkusen pelkoa lieventää se ettei ole menny kesken siis niiku vuotamalla, tietty on se kkm takaraivossa...

meadow mä oon kanssa miettiny tuota doppleria, juurikin sen takia että vois ennen nt-ultraa tsekkailla löytyiskö sykettä. Mutta jotenkin pelkään, että en sitä saa kuulumaan :(. Ja mies oli sitä mieltä, että ei myö sitä välttämättä tarvita. Toisaalta jos tilaan sen salaa, enkä kerro sille tai sanon että äiti osti sen lahjaksi ;), mulla riittäis valkoisia valheita :D

toiveitavuodelle2013 onnea tuoreelle rouvalle :)

diiselikissa mitä ylimääräsiä foolihappoja sie syöt? Kun itsekkin tuota mietin, että ei niistä haittaa ole, jos niitä popsii vähän enemmän ;)

Vitamiinit, mä syön vaan Multi-Tabsin raskaus ja imetys monivitamiini-hivenainevalmistetta. Oon syöny syyskuun km:stä lähtien. Muita vitamiineja en käytä. Tiiä sitten että kannattaisko?
Ja kalkkitabuja syön myös, kun en tarpeeksi juo maitoa tahi syö juustoa :)

Vielä tämä viikko lomaa, on ollu aika rentoa meininkiä. Meinasin huomenna väsätä voileipäkakun, ihan vaan kokeilla, että kuinka selviydyn siittä. Jos joskus johonkin juhliin väsäis, nii tietäs ainakin että kannattako ees yrittää :). Jos yhtään oo isääni tullu, nii siitä tulee herkullista :D. Isä on mun idoli jos ruvetaan puhumaan ruuan laitosta :D. Oon kyllä aina ollu isin tyttö :heart:

Fossiili ja Perillinen 8+3

• Tykkää
Peikko Ei siis ole mitään vuotoa ja mun paniikki on varmasti aivan turha, mutta aamulla yritin dopplerilla löytää ääniä en löytänyt ja sekin on ihan normaalia että 9+1 ei kuulu kotivehkeillä varmastikkaan vielä... En minä tiedä mistä tämä hätä tuli, mutta olisin vaan halunnut päästä tarkistamaan heti! meillä ei valitettavasti ole kun joku aataminaikanen vehje tk:ssa jolla ei mun tietääkseni mahanpäältä vielä saa mitään näkymään! ja tosiaan neuvolassa ei ole, ja äippäpolille tuskin ottavat!! Ärsyttää vain kun haluais HETI selvyyden!!

Heips taas!

AnnCa voimia ja halaus!

Synnytystarinoita joo hurjia juttuja täällä,ensisynnyttäjät yrittäkää sivuuttaa kokemukset,kukin kokee omalla tavallaan ja ne eivät mene kaikilla samanlailla.

Painoa on, sitä on paljon. Mulla vielä tuon neidin odotusajan kilotkin,ei auttanut imetys eikä imetyksen lopetus...voisi myös katsoa peiliinkin :) mua niin pelottaa tuo 100 raja joka varmaan poksuu tässä raskaudessa :ashamed:

Juuri tuon takia en halua doppleria,stressaisin aivan turhaan.

Ilmaa vatsassa,herran jumala sentään mitä torvisoittoo eilen illal....mä siis ihan häpesin silmät päästäni kun en aina kerenny edes huonetta vaihtamaan, eikä täällä kämpässä ollut kuin oma mies. Onneksi appivanhemmat mökillä,mä olisin kuollut jos olisin joutunut pidättää :LOL: ( asutaan siis evakossa remontin ajan )

Hiki valuu,onko kellään samaa ongelmaa. Siis ihan järkkyjä kuumii aaltoja tulee ja tää on jatkunut jo ennen plussausta.esikoista odottaessa palelin...tai sit johtuu näistä liikakiloista,pistää puuskuttaa :(

Ranskis ja pötkis 10+6 tittidiii mikäs se viikko alkaapi huomenna :))))) ja tasan viikon päästä ultra!!!!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Synnytystarinoista mieki sanoisin, et onhan noita mukava lukea mut ensisynnyttäjät tosiaan muistakaa, et jokainen kokee synnytyksen omalla tavallaan ja se menee omalla tavallaan. Nainen on vahva. :)

Mulla on hirvee päänsärky. Pitäs siellä työnantajalla lähtee käymään ja ei tästä tuu mitään. :headwall:

Mut POKSISTA 9+0

• Tykkää
Synnytystarinat oon sujuvasti näin ensimmäisen odottajana sivuuttanut :) Viitti alkaa ottaa turhia stressejä vielä tässä vaiheessa.

anu84 Eivät varmaan ota kiireellisenä tapauksena ultrattavaksi, jos ei kerta ole vuotoa tai kipuja : / Epävarmuus iskee toisinaan itse kullekin, mutta on vain odotettava ja luotettava...

Kotidopplerin saan lainaan ensi viikolla, mutta katsotaan, kuinka paljon sitä viittii sitten käyttää just kun en haluais alkaa turhia stressaamaan, jos vaikka joskus ei saisikaan niitä sydänääniä kuulumaan.

Onnea muuten kaikille, jotka ovat jo nt-ultrassa käyneet ja saaneet hyviä uutisia :) Yksi etappi taas takana päin :)

Pahoinvointi yllätti taas eilen illalla. Ihan puskista tuli olo, että on lähettävä pönttöä morjestamaan ja sinnehän ne iltapalat sitten menivät... Tänään onneksi ok olo.

Paino ei ole täällä noussut yhtään, päin vastoin laskenut noin puolisen kiloa lähtöpainosta. Syön kyllä; aamupala, välipala, lounas, välipala, uusi välipala, päivällinen ja iltapala. Energiankulutus kuitenkin alkaa nyt näillä viikoilla lisääntymään.

Ensi viikolla on varmaankin lähdettävä etsimään jotain mammahousuja. Nyt jo saanut vähän soveltaa, kun housut eivät saisi olla sellaisia, että vyötärö tulee mahan päälle. Alkaa muuten ahdistamaan loppupäivää kohti. Turvotusta siis löytyy, vaikkei paino olekaan noussut :D

Olin eilen tuntevinani kohdun, kun tuosta alavatsan päältä silittelin ja tunnustelin.

Täällä on nyt kerrottu myös parille meidän yhteiselle kaverille ja olivat kyllä niin onnellisia meitin puolesta :)

Tänään neuvolalääkäri. Saas nähä, tekeekö ainoastaan sisätutkimuksen vai yritetäänkö myös kuunnella sydänääniä. Ei sitä tiedä vaikka ultrais, kun neuvolasta kuulemma sellaiset vehkeet löytyy.

Tulen sitten huomenna kertoilemaan kuulumisia.

*muoks* Hennu & Möhkö 10+2

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ranskis Mulla ainakin tulee sellasia kuumia aaltoja joka päivä et huh huh.. Ja siitä myös tiesin ennen plussausta kun sama oli esikon aikana ja tuossa raskaudessa mikä meni maaliskuussa kesken!

Joo eivät varmasti ota kiireellisenä ja tuskin ollenkaan ultrattavaksi, siksi yritinkin yksityiselle, mutta harmi kun ei päässyt nyt!

Eilen oltiin ekalla neuvolakäynnillä, mies oli myös mukana. Nyt koko raskaus tuntuu paljon todellisemmalta, kun on tehnyt jotain siihen liittyvää. Sydänääniä ei kuunneltu, koska viikkoja eilen 8+4, ja th sanoi, ettei halua turhaan huolestuttaa jos ääniä ei kuulukaan vielä.

Nyt myös nt-ultra varattu, se olis heinäkuun alussa, viikkoja silloin 11+0. olisin halunnut seuraavalle viikolle, mutta mun tuurilla se paikka on suljettuna remontin vuoksi juurikin sen seuraavan viikon :( Jotenkin olen aivan innoissani ultrasta, mutta toisaalta pelkään valtavasti, jos ei löydykään mitään. Sitten on myös jännitystä vauvojen määrästä, kohdun kasvukivut on olleet aivan jäätäviä ja masu on kasvanut melkoisesti viikkoihin nähden. Omasta suvustani löytyy paljon kaksosia... Saas nähdä!

JennEm ja Lottis 8+5

Anu84 Tukihenkilön saa ottaa mukaan ultriin ja synnärillekin jos haluaa. Synnärin esitietolomakkeeseen pitää kirjoittaa nimet jos ne ovat eri kuin puolison. Mulla oli oma äiti varahenkilönä kun mies esikoisen aikaan oli viikot pois kotoa. Poika syntyi lauantaina joten mies ehti hyvin mukaan synnytykseen.

Synnytystarinaa En tähän nyt viitsi kirjoittaa. Aika on kullannut jo muistot niin en ala vielä sitä muistelemaan. Ehkä sitten joulukuussa...

ON: Neuvolalääkäri on tänään klo 15. Tulen illalla kertomaan jos siellä oli jotain ihmeellistä. Silläkin uhalla että saan pahoinvoinnin takaisin, niin hehkutanpa nyt tässä että se jäätävä pahoinvointi on pois ja tilalla vain sellainen aaltoileva kuvotus. Paha olo toki tulee jos ei syö säännöllisesti.

M1n1 ja toukka 10+3

Täällä myös syödään multitabsin raskaus-monivitaa.. Toistaiseksi ei vielä lisärautaa, mutta katotaan tilanne 31.7, kun seuraava neuvola on, et mitä lukemat näyttää. (12. pvä ne oli 118.. ja vaikka tossa vitamiinissa on rautaa niin ei oo kauheen korkeella.) Oon kyllä jo varautunu siihen, et lisärauta tulee taas kuvioihin, se on aina ollut mukana, arvot laskeneet molemmissa ed. raskauksissa tuossa vko 16 kieppeillä alle sataan, joten seuraavalla kerralla näkee miten nyt käy..

Kaksi päivää vielä töitä, sitten ansaittu loma-tauko!! Työnantaja sitten heitti mukavan yllärin tähän viimeselle työviikolle ja sain hoitooni varalapsen, jonka hoitoaika on 6-16.30.. Voin ehkä lievästi sanoa, että VÄSYTTÄÄ! |O Onneksi on vain 4 päivää, mutta ei oo kauheen herkkua olla pystyssä viiden jälkeen.. No kaksi päivää enää!! kaksi enää.. :D

Mulla olis taas kauhea hinku päästä ompelemaan.. (Oon hurahtanut kestovaippohin, molemmat lapset on osakestoilleet aikanaan), mutta... en oo kerenny missää vaiheessa koneelle asti. Olis varmaan 10 vaippaa tuossa valmiiksi leikattuina ja imuja isokasa, mutta... ei oo aikaa, tai sit kun olis aikaa niin ei vaan jaksa! Jospa jossain vaiheessa lomalla sitten suristelisi vaipat kasaan..

Mä tahtoisin kysyä lapsen sukupuolta ultrassa, mutta mies näyttää nyrpeää nenää. Pojasta ei kysytty, mutta lähes kaikki arveli, että se on poika. Neidistä taas oltiin sekä-että-fiiliksillä, mutta mulla oli tyttö olo alusta asti (ja sit jossain ultrassa kysyin et eihän sillä näy mitää ylimääräisiä killukkeita roikkumassa niin kätilö alkoi selittää että ihan normaalilta ja terveeltä tämä vaikuttaa.. Piti sit selittää että killukkeita jalkovälissä, niin sit se tutki hetken ja totes ettei näy kyllä mitään.. :D)

Päänsärkyä on ollut ja se iskee migreeninä, voi luoja on ollu heikot oltavat sen puolesta.. Täällä ollu vielä tosi matalaa painetta ja ukkosta niin kiitos, tää makaa peitto korvissa illat :(

Kävin kattelee äippävaatteita, mutta mukaan lähti vain alevaatteita lapsille.. :D En osannut ostaa yhtään mitään, kaikki tuntu päällä isoilta ja jotenkin vielä epämukavilta. masu on kyllä jo pieni ja pyöreähkö, mutten osaa vielä alkaa verhota sitä ihaniin äippävaatteisiin. Ehkä siksi, että koitan vielä toistaiseksi vähän piilotella sitä hoitolasten vanhemmilta ja työkavereilta ja se pelko, että jos siellä ei ketään olekaan niin kytee kuitenkin takaraivossa. Tahdon eka varmistuksen ja itselleni jonkun "helpotuksen" niin ehkä sitten..? Ultra-aikaa (pitäis tulla 2vkon sisään) ei ole vielä tullut, joten toivotaan, että se on joko ens tai seuraavalla viikolla (jos aika on vasta 3 vko päästä niin sen joudun sit vaihtamaan, sillä ollaan perheen kera lomailemassa Levillä =)) Näillä näkymin mies pääsisi mukaan :heart: Ei olekaan ennen ollut ekassa ultrassa vaan oon "joutunu" menee yksin. :(

Suosittelen kaikille joilla vähänkään pahoinvointia on niin näitä sea band-rannekkeita! Itselläni hävi parissa päivässä kaikki se ällötys ja möllötys ja nyt olo on aivan loistava! Nimim. 4 vkoa oksentelua sai riittää!
esim. Sinun apteekissa hinta 14.90e ja tulivat perille 2 päivässä!

Niina 10 +3

• Tykkää
aby
Pahoitteluni AnnCa. :hug:

Niskapoimu-ultraääni takana. :) Kun kätilö laittoi sen ultralaitteen vatsan päälle, näkyi monitorissa heti pieni sätkivä ja potkiva sikiö. Olikin kovasti liikkeessä koko mittauksen ajan. :) Vastasi hyvin viikkoja, ja lasketuksi ajaksi vahvistettiin 31.12. Tämän saa muuttaa tuohon etusivulle. Mitään vikaa ei ultraaja löytänyt pikkuisesta. Niskaturvotusta oli 1,1 mm ja riskiluku veriseulan ja turvotuksen perusteella normaali 1:4600. Olin kyllä kovasti stressantunut ennen ultraa. Mulla oli sellainen tunne, että kun kahdessa aikaisemmassa raskaudessa on kaikki mennyt hyvin, täytyy tässä olla nyt jotain vikaa. Mutta nyt saan ainakin hetkeksi huokaista helpotuksesta. :)

Doppleria en aio hankkia. Aion nyt nauttia stressittömästä elämästä nämä pari-kolme viikkoa ennen kuin liikkeet alkavat tuntumaan. Sitten saakin huolehtia niiden tuntemisesta. Viikon kuluttua on ensimmäinen neuvolalääkäri, jossa kuunneellaan sydänäänet.

Vitamiineista menee Multivitan raskaus ja imetys sekä tuollainen kalsium-magnesium-valmiste. Mulla on molemmissa aikaisemmissa raskauksissa vetänyt öisin suonta, johon lisämagnesium on tehonnut hyvin.

Paino on noususuunnassa. Ruokahalu on aivan mahtava. :D Painoindeksi on kyllä normaali, ja olen aikaisemmin saanut imettämällä kaikki raskauden aikana kertyneet kilot nopeasti pois. Kohtu on nyt pullahtanut esille. Aikaisemmin sain vatsan vedettyä sisälle, mutta nyt se ei enää onnistu. Sitä paitsi vatsalla makaaminen on alkanut tuntua ikävältä.

Mukavaa viikkoa kaikille, toivottavasti muutkin saavat hyviä ultrakuulumisia!

aby 12+1

Hei!

Pikaisesti tulen täältä taustalta esiin. Odotan siis tammikuun vauvaa ja viikkoja ois nyt 8+3. Olen koko tämän ajan seuraillut taustalta teidän kuulumisia. Aloittelin ketjuilua tuolla vauvakuumepuolella, neljättä kuumeilevien ketjussa. Mielessä on ollut, että annan kuulua itsestäni täälläkin aikaisemmin, mutta en vieläkään oikein tiedä mitä ihmettä tuolla tapahtuu. Viime keskiviikkona alkoi vuotamaan, ja sen jälkeen jäänyt päivittäin vessapaperiin ruskeaa vuotoa. Vähän, mutta sen verran kuitenkin, että olen katsonut parhaaksi pitää pikkuhousunsuojaa.

Tänään kävin papassa, ja ihana lääkärini laittoi lähetteen (työterveyden laskuun) gynelle. Sanoi, että kolmen viikon päähän olisi hyvä, mutta jos kaipaat pikaisemmin niin ota vain aikaisempi aika. Se olis ylihuomenna! Jännittää ja yritän koko ajan varautua siihen, että mitään vauvaa ei olekaan tulossa. Jostain syystä tieto on lisännyt tuskaa matkan varrella ja joka kerta pelottaa ihan hirveästi. Toisaalta tuon vuodon jälkeen olen alkanut voimaan todella pahoin, ei kiinnostaisi yhtään lähteä töihinkään. Olen imeskellyt vaikka millaisia pastilleja töissäkin, että ei aivan pyörry siihen kuvotukseen. Oksentamista harrastan vain jostain syystä öisin. Että oireet on pahemmat kuin koskaan aikaisemmin, mutta silti mieltä kaihertaa epävarmuus.

Mutta nyt valmistautumaan töihin.

Vilipi

Heips

Väsy painaa päälle ihan syötävästi, muuten on kaik oireet poissa. Tai no painaa päälle, aamusin on vaikeeta nousta sängystä ylös, onneks voi jatkaa torkkuja sohvalla. Eilen pesin 4koneellista pyykkiä ja jynnsäsin puoli asuntoa lattiasta kattoon! Ens viikol saan dopplerin, toivon et ääniä kuuluis ku o jo rv 10 täynnä ja toinen lapsi kuitenkin..

Kauhea muuttovimma päällä, pitäis vaan ensin löytää se hiivatin asunto :D

Kovasti pitäis alkaa häitä miettimään, mut äh, pää levällään joka suuntaan. Juhlat olis 13.7.13 ja itse maistraatti päivä 13.5.13 (hauskasti sama kuin kihlapäivä, ainoastaan 3vuoden erolla)

se olis 3viikkoa siihen et näkee Tiitin ja sen jälkeen pääseekin kertomaan loppu suvulle ja kavereille jos kaik o kunnossa

Devilii ja Tiiti 9+5

• Tykkää
Reactions: Peikko89 ja Pokusaj

Yhteistyössä