Täällä myös syödään multitabsin raskaus-monivitaa.. Toistaiseksi ei vielä lisärautaa, mutta katotaan tilanne 31.7, kun seuraava neuvola on, et mitä lukemat näyttää. (12. pvä ne oli 118.. ja vaikka tossa vitamiinissa on rautaa niin ei oo kauheen korkeella.) Oon kyllä jo varautunu siihen, et lisärauta tulee taas kuvioihin, se on aina ollut mukana, arvot laskeneet molemmissa ed. raskauksissa tuossa vko 16 kieppeillä alle sataan, joten seuraavalla kerralla näkee miten nyt käy..
Kaksi päivää vielä töitä, sitten ansaittu loma-tauko!! Työnantaja sitten heitti mukavan yllärin tähän viimeselle työviikolle ja sain hoitooni varalapsen, jonka hoitoaika on 6-16.30.. Voin ehkä lievästi sanoa, että VÄSYTTÄÄ! |O Onneksi on vain 4 päivää, mutta ei oo kauheen herkkua olla pystyssä viiden jälkeen.. No kaksi päivää enää!! kaksi enää..
Mulla olis taas kauhea hinku päästä ompelemaan.. (Oon hurahtanut kestovaippohin, molemmat lapset on osakestoilleet aikanaan), mutta... en oo kerenny missää vaiheessa koneelle asti. Olis varmaan 10 vaippaa tuossa valmiiksi leikattuina ja imuja isokasa, mutta... ei oo aikaa, tai sit kun olis aikaa niin ei vaan jaksa! Jospa jossain vaiheessa lomalla sitten suristelisi vaipat kasaan..
Mä tahtoisin kysyä lapsen sukupuolta ultrassa, mutta mies näyttää nyrpeää nenää. Pojasta ei kysytty, mutta lähes kaikki arveli, että se on poika. Neidistä taas oltiin sekä-että-fiiliksillä, mutta mulla oli tyttö olo alusta asti (ja sit jossain ultrassa kysyin et eihän sillä näy mitää ylimääräisiä killukkeita roikkumassa niin kätilö alkoi selittää että ihan normaalilta ja terveeltä tämä vaikuttaa.. Piti sit selittää että killukkeita jalkovälissä, niin sit se tutki hetken ja totes ettei näy kyllä mitään..
)
Päänsärkyä on ollut ja se iskee migreeninä, voi luoja on ollu heikot oltavat sen puolesta.. Täällä ollu vielä tosi matalaa painetta ja ukkosta niin kiitos, tää makaa peitto korvissa illat
Kävin kattelee äippävaatteita, mutta mukaan lähti vain alevaatteita lapsille..
En osannut ostaa yhtään mitään, kaikki tuntu päällä isoilta ja jotenkin vielä epämukavilta. masu on kyllä jo pieni ja pyöreähkö, mutten osaa vielä alkaa verhota sitä ihaniin äippävaatteisiin. Ehkä siksi, että koitan vielä toistaiseksi vähän piilotella sitä hoitolasten vanhemmilta ja työkavereilta ja se pelko, että jos siellä ei ketään olekaan niin kytee kuitenkin takaraivossa. Tahdon eka varmistuksen ja itselleni jonkun "helpotuksen" niin ehkä sitten..? Ultra-aikaa (pitäis tulla 2vkon sisään) ei ole vielä tullut, joten toivotaan, että se on joko ens tai seuraavalla viikolla (jos aika on vasta 3 vko päästä niin sen joudun sit vaihtamaan, sillä ollaan perheen kera lomailemassa Levillä =)) Näillä näkymin mies pääsisi mukaan :heart: Ei olekaan ennen ollut ekassa ultrassa vaan oon "joutunu" menee yksin.
Suosittelen kaikille joilla vähänkään pahoinvointia on niin näitä sea band-rannekkeita! Itselläni hävi parissa päivässä kaikki se ällötys ja möllötys ja nyt olo on aivan loistava! Nimim. 4 vkoa oksentelua sai riittää!
esim.
Sinun apteekissa hinta 14.90e ja tulivat perille 2 päivässä!
Niina 10 +3