No nyt on luettu kaikkien jutut siitä mihin viimex jäin
Ensinnäkin
uusille tervetuloa :wave:
Turvotuksesta mahoton se kyllä on. Tosiaan iltaa kohden jotain aivan kauheeta
, ei tuo mahan sisään vetäminen oikein enää luonnistu niinku aikasemmin
. Aamulla ei minkäänlaista turvotusta. Kaippa tuo maha on jonnin verran kasvanut :heart:. Mutta ei sen nyt tarviis hirveesti ennen nt-ultraa kasvaa, kun vasta en jälkeen kerron töissä.
Edellinen synnytys meni varsin mallikkaasti. Sairaalaan päästyäni olin jo ihan kivasti auki, joten ei siinä mitään epiduraaleja keretty laittamaan. Pari piikkiä sain persiiseen ja ilokaasua
. Mä kun olin viimeseen asti kotona, syy tosin oli miehen. Hää oli töissä ja sen jälkeen lähti mulle synttärilahjaa ostamaan. Olisin kyllä päässy ihan millä kyydillä vaan sairaalaan, mutta toisaalta olo ei ollu niin tuskanen
.
ON Oltiin miehn kanssa vähän matkailemassa :heart:. Torstai iltana pojan jalispelien jälkeen lähettiin ajelemaan Espooseen, siellä oltiin siinä puolen yön aikaan. Pejantaina lähettiin miehen kummitädin kanssa isolle kirkolle (Helsinkiin
) miehen kummitädin kanssa. Oli kiva kun oli oma opas mukana. Kulettiin junalla, metrolla, ratikalla ja bussilla. Mä en ole kovin kova shoppailee, nii mukaan Itäkeskuksesta tarttu vaan pojalle jaliskamppeita
. Se reissu kesti noin 8 tuntia, ja se tuntu selässä ja jaloissa. Lauantaina ajeltiin kavereitten luokse Kirkkonummelle ja siitä sitten Porvooseen. Voi kun Porvoo olikin ihana paikka, Mies jo haaveili muuttavansa sinne, hää ku tykkää vanhoista taloista jne
. Käytiin siellä sitten elokuvissa, syömässä ja haahuilemassa ympäriinsä. Eilen sit tultiin kotiin :heart:
Ai nii torstaina kun olin pojan peleissä, huomasin että oli pojan hiukset leikattu. Ei siinä mitään, mutta se jälki oli aivan jotain kauheeta. Kysyin pojalta että kuka leikkas, kuulema kaverin äitin kaveri. Pitänee vielä udella, että olikohan nuin vai ittekkö ovat kaverin kanssa tukkaa lyhentäneet
. Jos ovat itte leikannu, nii eipä siinä mitään, mutta jos tosiaan joku tuiki tuntematon on hiukset menny leikkaamaan, nii en voi kun ihmetellä... Kuka oikeesti leikkaa jonkun muun lapsen hiukset kysymättä lupaa. Ja kysyin eilen pojalta, että mix isäs ei vieny sua parturiin, että olisivat sen siistineet. Ei kuulemma ole rahaa
, hassu juttu että rahaa on ryyppäämiseen
.
Poika oli lauantaina menny mun siskon luokse, kun isänsä luona on aika monesti tylsää. Systeri oli eilen pojan käyttäny miehensä siskon luona tukan siistimisessä
. Nyt on taas tukka
lyhyt. Pojalla kun oli sellanen yli olkapäitten oleva tukka
.
Fossiili ja Perillinen 8+2 :heart: