Hui kun kesti lukea teidän kaikki kuulumiset. Mun piti aloittaa jostain sivulta 16, kun en ole miltei viikkoon täällä käynyt. Olin 5pv 7-12-vuotiaiden lasten kanssa seurakunnan leirillä ja täytyy sanoa, että ne ihanat lapset vei kyllä kaikki mehut
Kyseessä oli päiväleiri, joka alkoi klo 9 ja loppui klo 16, mutta tuo aikaväli oli niin täynnä touhua, että illat ja yöt meni nukkuessa. Siihen kun ympätään vielä reilun tunnin työmatka suuntaansa ruuhkassa ajaen ni ei ihme varmaan, että oli ihan piipussa... En jaksanut edes lukea teidän kuulumisia ennen kuin nyt.
Ja kyllä täällä on jännitysnäytelmää teillä riittänytkin, hyvässä ja pahassa. Ihanaa, että
toiviksella, Suertella ja aniitilla kaikki oli lopulta hyvin
Harmi, että keskenmenojakin oli vielä tullut
:hug: kaikille tarvitseville. Ja
kathiille onnittelut karvaisesta söpöliinistä
Eipä mulle nyt tuota leiriä ja nukkumista kummempaa kuulu. Tosiaan töiden lisäksi päivät on kuluneet nukkuen. Tulin kotiin aina joskus n. 17.30-18, sitten söin ja jotain kasilta sänkyyn vaan loikoilemaan. Siihenhän sitä nukahdettiin viimeistään ysiltä
Mies on onneksi ollut ymmärtäväinen. Ruoka on odottanut valmiina, kun olen kotiin tullut. Onhan mies kotona ennen mua, n. klo 16.30.
Väsymystä lukuunottamatta täälläkin ollaan aika oireettomia. Joskus satunnaisesti vähän nippaisee alavatsasta. Itseänikin pelottaa keskeytynyt keskenmeno. Mieluummin ottais keskenmenon kunnon verenvuodoilla ni olis selvä tapaus eikä turhaan kiintyisi lisää vauvaan. Meinaan nyt alkanut jotenkin tulla suhde tähän vauvaan. Silittelen häntä massun läpi ja juttelen, vaikkei hän nyt varmaan vielä tunne tai kuule mitään. Eilen jopa ostin hälle ensimmäisen vaatteen. Sellaisen kirkkaanvihreän unihaalarin, jossa kaikenlaisia valkoisia elukoita. Oli Prisman alessa -30 % ni pakko saada
Ollaan jopa
nimiä alettu miettiä. Jos hän olisi tyttö, niin hänestä varmaan tulisi Emilia Anna Elisa. Emilia oli mieheni ehdotus ja anoppi varmaan ilahtuisi ikihyviksi. Halusi aina antaa lapselle nimeksi Emilia, jos saisi tytön. Sai kuitenkin kaksi poikaa. Anna puolestaan on edesmenneen mummoni nimi ja Elisa tulee Raamatun Elisabetista. Ei haluta antaa tuota Elisabetia, koska meillä on tavallinen -nen-loppuinen suomalainen sukunimi. Poikanimet on vielä työn alla. Tosin olen aika varma, että tää on tyttö. Gyne arveli ovulaation tapahtuneen sellaisena aikana, että edellisestä kerrasta oli jotain 3-5 pv. Eikös vain tyttösiittiöt elä yleensä noin kauan? Jees, meni vähän oftopic...
Nyt pitäis lähteä kauppaan tekemään viikon ruokaostokset. Pää lyö ihan tyhjää, että mitä ruokaa sitä tekisi. Ainakin noita mannasuurimoita ja jotain mansikkasoppaa pitää kyllä ostaa
R86 ja Vipeltäjä 9+1 (hui, eilen poksuttiin ja nyt jo 10. viikko meneillään
)