Hienoa
Vilipi, että sokerirasitus on nyt takana!
Ymmärrän, että loukkaannuit siitä klamydiakokeen ottamisesta. Tosin mullaki se + tippuri testattiin ensimmäisten joukossa, kun papassa todettiin solumuutoksia. Mekin oltiin tuolloin oltu isännän kanssa 4 vuotta yhdessä. Yhdeksi solumuutosten aiheuttajaksi epäiltiin kondyloomaa, mutta sitäkään ei todettu.
Kummeja ollaan mekin mietitty, mutta voi luoja, kun on vaikeaa. Varsinkin, kun pitää olla se KAKSI! Yksi riittäisi mun mielestä ihan hyvin. Ollaan mietitty isännän pikkuveljeä, joka ei ole vielä kenenkään kummi ja on ihan innoissaan meidän pienestä
Mutta se toinen... Mietin toisaalta mun isoveljeä, mut sit hänen vaimo varmaan loukkaantuu, jos häntä ei pyydetä... Mut, ei mieluiten pariskuntia... Vaikeaa!!
Tervetuloa
Tanjuska! :wave:
Toi
isyyspakkaus ei muuten olekaan huono idea! Täytyykin alkaa kehittelemään omaa versiota
Uus
äitiyspakkaus on minusta hieno ja nimenomaan neutraali (paria räikeää vaatetta lukuunottamatta
), joten ehdottomasti se otetaan
Niitä vaaleanpunaisia tai -sinisiä vaatteita tulee kertymään ihan tarpeeksi...
kairan Idiootti neuvolalääkäri sulla : / Mun eräällä kaverilla huomattiin raskaus siinä vaiheessa, kun synnytys käynnistyi 4,5 vuotta sitten... Kaveri meni kovien mahakipujen takia päivystykseen ja siitä tunnin päästä oli synnytyssalissa =)
pipituuna Kyllä tässä on joskus tuntenut itsensä taas teiniksi näiden mielialamuutosten takia
millimolli Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa =) :heart:
Pinsulille onnittelut poikalupauksesta ja
xxxo:lle onnittelut tyttölupauksesta!
:heart:
Zarix Täälläkin
liikkeet tuntuu parhaiten, kun istuu
Vähäsen tuntuu selällään maatessa, mutta liikkuessa ei ollenkaan. Jostain luin, että vauva rauhoittuu silloin, kun äiti itse liikkuu ja aktivoituu, kun äiti jää paikoilleen =)
Niina85:lle Oikein kovasti voimia työasioiden suhteen :hug: Kuulostaa hirveältä sun tilanne
ON: Täällä ollu liikkeiden suhteen oikein vilkasta näin iltapäivisin
Ihan tällä viikolla alkanut nyt enemmän tuntumaan :heart:
Hennu & Möhkö 18+4