Tammikuun toivot Turussa

Heippa!

Eli löytyykö muita turkulaisia raskaana olevia äitejä, jotka olisivat kiinnostuneita kaffettelemaan yhdessä?

Mä en välttämättä vetäisi rajaa pelkästään tammikuisille vatsoille, mutta tuolta meidän keskustelusta vaan tämän otsikon otin..

Rohkeasti ilmottautumaan, niin sovitaan päivä :flower:
 
Jee jee!

Mulla jatkuu työt nyt maanantaina (jo!), joten sitten jos kävis kaffella joskus arki-iltana vaikka?
Mä en osaa nyt vielä ehdottaa kyllä päivää ennenkuin arki lähtee rullaamaan ja näkee mitä tapahtuu.

Ensi viikolla meille muutenkin tulee mun serkku ja sen espanjalainen mies, joten silloin en viitsi tulla ainakaan.. niitä kun ei ihan hirmu usein tule tavattua (asuvat siis tuolla kanarian saarilla) :)

Mutta sen jälkeen ei oo mitään ihmeempää. Mies käy treeneissään maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin ja mikäli vesijumppa vaan jatkuu impparissa vielä, niin minä oon siellä tiistai-illat.. Mutta noi maanantai-treenit on illalla vasta ysiltä, eli silloin käy kyllä myös.

Parhaimmat päivät mulle siis ovat alustavasti (jos kaikki jatkuu kevään tapaan) maanantait, torstait ja viikonloput. Eihän noi treenit ole miehelle aina pakollisia, eli se voi toisinaan joustaa noista keskiviikon treeneistä, jos on tarve.

Tuleeko teille ehdotuksia vai pohditaanko vielä ensi viikon yli?
 
Mä olen tällä hetkellä kotona työttömänä ja kun vasta ensimmäistä odotan niin ei ole vielä lastenhoito-ongelmiakaan eli pääsen siis tulemaan oikeastaan milloin vaan ellei nyt jostain yhtäkkiä töitä ilmesty.. :D

Kahvittelu arki-iltana kuulostaa kyllä hyvältä, ilmottele/ilmotelkaa vaan mikä päivä teille sopisi kun saatte aikataulujanne selville :)
 
Heippa Caro ja Kileva! Etteköhän te mukaan mahdu, kun teillä on pienemmät mahatkin :D

Mä en tosiaan ensi viikoksi suostu suunnittelemaan muuta kuin serkun ja miehen höösäämistä pisin kylän raittia, mutta sitten jo vk 35 alkaen ei pitäis tosiaan olla yllämainittuja miehen harrastuksia lukuunottamatta mitään ihmeellistä. Mulla itselläni henkilökohtaisesti kun ei juuri elämää ole :)

Kyllä mä varmaan täällä käyn katsomassa, että onko joku jotain ehdotellut viikon aikana, mutta muuten palaan sitten ensi viikonloppuna varmaankin asiaan.

-Anne ja maha 15+4
 
Heips!

Minäkin maalismassuni kanssa täällä heiluttelen. :wave:

Olisi tosiaan kivaa tavata muita äitejä ja tulevia äitejä. Itsellä vaan tämä pahaolo on rajoittanut aktiivisuutta. Ihan kaupunginsairaalasta tipasta piti käydä virtaa hakemassa... Eli jos Anne jo ehti ihmetellä mihin katosin. :)

Niin ja minullakin vähänlaisesti elämää mutta tuo esikko tietysti vaatii hoitajan silloin kun mies on töissä. Eli nuo arki-illat kuulostaa hyvältä. Launantaisin mies on myös tössä ja sitten meillä on vielä tytön untiharrastus. Sunnuntaita ollaan koitettu rauhoittaa perheelle. Mutta kaipa siitä voi poiketa jos tarve vaatii...

Parhaiten minulle sopivia päiviä ovat siis arki-illat mietuiten ma-to kun pe miehellä töissä aina pitkä ja rankka päivä. :)



 
Kiva, että mahtuu mukaan. Arki-illat sopii yleensä ihan hyvin. Ensi viikolla tosin maanantai ja torstai ovat varattu. Nuo taisivat olla juurikin ne päivät, jotka sopivat Anne-81 :lle. Harmillista. No, tulen paikalle jos vaan saadaan päivä sopimaan. Kivaa loppuviikkoa kaikille =)
 
Enhän mä malta pois olla.. No, äkkiä kuitenkin vaan, eli pikaisesti voimia Sirulle. Onneksi nyt voit jo paremmin!

Entä Kileva, mites sitten sitä seuraava viikko? Jos jättäis sinne tapaamisen? Ois kiva tavata kaikki ekaa kertaa samaan aikaan.

Mä en oikeesti oo ujo, mutta ehkä ekalla kertaa voi mennä sormi suuhun, enkä puhu teille mitään, mulkoilen vaan alta kulmain :p Ja samaa ajattelin kaikkien puolesta, ettei oo kivaa tulla porukkaan mukaan, jos muut ovat jo tavanneet kerran.. tai jotain. Kyllähän varmaan tämäkin joukko tästä voi vielä kasvaa, mutta jos tästä lähdettäis eteenpäin.

Meinasin, että 28.8 on torstai, mutta se on aina äärettömän paha asia, jos tiedän viikonpäivän jollekin päivämäärälle; se tarkoittaa, että siitä päivästä on ollut puhetta ennenkin. Nyt en vaan muista, mitä, eikä kalenteri kerro ja isäntä on treeneissä.
En siis ehdota sitä päivää vielä, mutta viikonloppuna kun palaan asiaan, niin jos tollon ei meillä mitään ole, saatan sitä teille ehdottaakin. :)
 
Kääk, mikä viikonloppu. Oon ihan poikki.

Siksi siis vaan näin lyhyesti, etten muista mitä ensi torstaina olisi, joten ehdotetaan sitä sitten.

28.8. ja vaikkapa klo 18.00.. paikkana ei oo väliä, vaikka hansassa joku. Mä käyn niin harvoin, etten tunne paikkoja. Hmm, ehdottaisin "askaania", jos osaisin sen kirjoittaa oikein, mutta kun en osaa, niin vaikka stocka? Tai mikä vaan käy..

Muita ehdotuksia vastaanotetaan!

Oon pahoillani, mutta oon niin väsynyt, etten jaksa enää.. Toivotttavasti nähdään :)
 
Hei!

Juu, meillä on tuolloin palaveri klo 16.30 alkaen ja se ei varmaan oo vielä kuudelta ohi. Mutta mä voisin lähteä kuudelta, niin oisin sit vartin yli keskustassa. Sopiiko?
Onko toi Aschan vielä kahdessa kerroksessa? Voi tulla yksinäistä, jos muut on toisessa kerroksessa kuin itse.. Mä käyn niin harvoin keskustassa kahvilla, etten mä tiedä mistään mitään.
Jos näkis sitten vaikkapa stokkalla, siinä "hissin" lähellä käytävällä ylhäällä?

ELI STOKKALLA 28.8. KLO 18.15

Siinä ois mun ehdotus...
-Anne vm 81 / rv 18 (miten mun maha on pullahtanut parissa päivässä ihan tolkuttomasti? :eek: )
 
Mahtuisko tähän pinoon mukaan vielä?! oon pariin ketjuun jo itteni änkenykkii mut on niin paljo porukkaa mukana ja ovat nähneetkin jo niin useaan otteseen! elikkäs ollaan vasta muutettu tänne Turkuun ja oon ihan pallo hukas tääl ku en tunne ketään:) ja osaa ees liikkua missään. Ainoastaan kodin ja seikkiksen väliä on tullu sahattua ja pari kertaa kerenny jo eksymäänkin :D Meil on kaks vuotias tenava ja toisen la 25.1.. eli aika samoilla Anne-81 kans mullakin siis viikko 18 meneillään! Ootte tapaamistakin jo kerenny sopimaan mulla illat aina melkein puol seiskaan kii :( mut ois kiva joskus tavata teitä muita. Onks muilla lapsia ja minkä ikäsiä ootte?
 
Huomenta!
Mä olin kovin tulossa tuonne tapaamiseen kunnes mies äsken sanoi "ettethän sä voi minnekään mennä kun itse olet sopinut meille vieraita huomiseksi"... Joo ei oikein muisti pelaa :whistle:
Yritän sitten seuraavalla kerralla päästä mukaan =)
 
Heippa taasen!

Ekana Vilinäiteelle, että kolme vuotta sitten samanlaisissa ketjuissa pyörin, eli taidan olla. =)

Caro79: Ettäkö sä vetoot raskausdementiaan jo näin alkuvaiheessa? :D

Stiina81: mukaan vaan, ja tule sitten kun ehdit!

Mä vielä joudun vähän varauksella sanomaan, olenko itsekään paikalla vielä vartin yli, kun on toi pirun palaveri. Mä vaan tylysti lähden sitten tasalta ja kaahaan torille. Tulen siis heti vaan kun joudan. Sitten kun Fistik ja Siru näkevät hämmentyneen tyypin "neilikka rinnassa" seisoskelemassa orpona stokkan kahvilan ovella, niin kysykää, että oonko se mä.

Mä tuun kyllä! Ja stiina, mukaan vaan. Kivaa tosiaan kun, jos on sopivan kokoinen ryhmä.. sitten vauvojen kanssa voisi jopa treffailla toistemme luona (kun on helpompaa niin), jos on kymmeniä äitejä ja vauvoja, niin tulee helposti ahdasta. Äh, mä en kestä, että nyt jo kirjeiden välityksellä höpötän niin paljon, että te ehditte kyllästyä ennen kuin ollaan tavattukaan. :saint:

Mutta huomiseen ja mä tuun asap :wave:
 
stiina81 Tervetuloa joukkoon! :) Mä olen 23v. (tai pian 24) ja esikoista vasta odotan, nyt mennään viikoilla 21+5 ja laskettu aika on 2. tammikuuta. Mäkään en ole alkuperäinen turkulainen, mutta yli kaksi vuotta täällä olen nyt kerinnyt asua niin kaupunki on tullut jo aika tutuksi.

Mä olen huomenna tulossa, eli ainakin Anne ja Siru, nähdään sitten kuuden jälkeen siellä stockalla! =)
 
heipsan!
en kyl nyt voi luvata mitää et tuun ku tää liikkumiin on vähä hakuses viel tääl ollaa tosissaa vast kuun alus muutettu tänne enkä tunne kaupunkia viel! mut ehkä joskus vielä uskaltaudun mukaan:) pidetää joskus kupittaan pavilijongil tapaamiin sinne ainakin osaan:D
 
stiina: Hansa-korttelissa kauppatorin laidalla on Stockmann hansatorilla ja ylimmässä kerroksessa ois se kahvila. Vaikka yliopistonkadulta jos tulee hansaan sisälle, ei voi eksyä.

http://www.stockmann.fi/portal/fi/tavaratalomme/tavaratalomme_suomessa/turun_tavaratalo/

Tule nyt ihmeessä mukaan, jos isäntä voi katsoa lasta, että pääset heti mukaan!
 
Heips ja kiitos teille Anne-81, Fistik ja stiina81 eilisestä!

Mulla ainakin oli kivaa ja kyllä vaan otetaan uusiksi. :)

Ihanaa oli myös tulla kotiin kun mies oli siivonnut ja pessyt pyykkiä. Ruokkinut, kylvettänyt ja nukuttanut tytön. Onneksi poikkesin kotimatkalla kaupassa ostamassa miehelle herkkuja ihan vaan kiitoksesksi siitä, että hän on minun ihana mieheni. :heart:
 

Yhteistyössä