Tammikuun toivot Turussa

Heippa heti kaikki!
Pääsin kotiin ja avasin koneen palstaillakseni (tietty) niin ajattelin heti antaa palautetta tapaamisesta. Eli risuja ei ole mut ruusuja kyllä =) Mä kun olen tälläinen "pelkään-kaikkea-mahdollista-tapahtuvaksi-ja-varsinkin-siihen-synnytykseen-liittyviä-asioita" niin musta oli kiva et tuossa porukassa kaikki oli niin positiivisia! Siis tietty olisi ehkä kiva jutella myös jonkun sellaisen kanssa jolla on samanlaisia pelkoja, mutta tavallaan se tsemppaa kyllä enemmän kun kuulee ettei niitä olekkaan kaikilla (tai kellään)!! Rupeaa miettimään (bussissa kerkesin) et pitäisi ehkä enemmän muistaa niitä positiivisia kokemuksia joista kuulee, ajatella itsekin positiivisesti ja olla ruokkimatta omia pelkojaan, vaikka nyt sillä faktalla. Kuitenkin niitä hyviä onnistuneita raskauksia/synnytyksiä taitaa olla enemmän... =) Tänkin olisi voinut varmaan lyhemmin sanoa, mutta kuten huomasitte tapaamisessa tekstiä tulee. Puheripuliin voi tosin vaikuttaa lähes 7 viikkoa sairaslomalla vailla kovinkaan kummoista sosiaalista elämää, joten pahoitteluni et jouduitte ns. "tulilinjalle" :LOL: :LOL: :LOL:
 
Moikka likat! olipas kiva eilen taas juoruilla synnytys sun muista asioista =) Caro79 se synnytyspelko tulee ja menee, joskus pahempaan ja sit taas helpottaa vähäks aikaa. Eiköhän täs itekkii kerkee viel siit taas panikoimaa vaik se on jo kerran koettu :) Olitteko viel kauankii eilen ku lähin aikasemmin pois? Ens kerral tuun kyl ominee ni voi istuu rauhas eikä tarvi hötkyillä! Teebird jokos teidän pienokainen voi paremmin? Anne mitäs ultra? Ihana ku oli nätti ilma tänää pääs likan kans kunnol ulkoilee, mut yllätys rupes paikkoi heti taas sattuu ku vähäkii kauemmin seisoskeli ja käppäili!
 
Hellurei pallukat! :wave:

Teebirdi ois saanut olla vaikka koko yön liesussa (tuli mieheltä lupa), mutta olimme enää puolisen tuntia stiinan lähdön jälkeen. Fistikkikin lähti siinä välissä, kun kyyti tuli.

UÄssä kaikki ihan ok muuten, mutta vatsalaukku oli vaavilla liian täynnä. Se mennään kontrolloimaan 3 viikon päästä. Se ei ole kuulemma mikään vakava juttu ja täti sanoikin, että on enemmän ehkä hiusten halkomista, mutta jos mun on vaan helppo päästä töistä, niin saan mennä. Toisesta kuvakulmasta maha oli normi, mutta toisesta taas vähän täyden näköinen. Siitä tuleekin ehkä muumi, kun ei maha tyhjene mistään reiästä.

Muuten niitä reikiä oli ihan niinkuin pitikin ;)

Niiskuneiti :D
 
Huomenta!!!!

Jos mä nyt oikein tajusin näin aamusta niin Anne teille tulee siis se sun toivoma tyttö!!!Ihanaa :heart: :heart: :heart:
Jos mä saan tietää tuossa rakenneultrassa et poika tulee 80% varmuudella niin toimitan sulle sitten ne mun salaa hankkimat kolme ihanaa piilossa olevaa vaaleanpunaista/punaista unelmaa ;) Jäisin kuitenkin miehelle kiinni jos niitä yrittäisin pojalle käyttää :LOL: :LOL: :LOL:
Kohta neuvolaan kyselemaan tyhmiä ja naurattamaan neuvolatätiä =)

 
Kiitos vaan minunkin puolestani kaikille. Oli kiva vaihtaa kuulumisia ja tutustua uusiin ihmisiin.

Meillä ei löytynyt esikoisen virtsarakkoa ultrassa silloin joskus. Sekin oli ultraajan mielestä "hiustenhalkomista". Musta se oli kuitenkin sen verra tärkeä juttu että menimme kontrolliin ja siellä se oli rakko paikallaan. Ultraaja vaan sanoi, että oli varmaan pissannut juuri ennen ensimmäistä ultraa ja siksi rakkoa ei näkynyt... niin tuli vaan tuosta vatsalaukun täyteydestä mieleen... :whistle:

Meillä on se np-ultra maanantaina ja jotenkin jännittää. Kai olen vieläkin jotenkin pelästynyt siitä neuvolalääkärin töpeksinnästä. Noh, ei auta...

Nyt taidan mennä päikkäreille minäkin kun tyttö nukkuu. Jäi unet vähiin viime yönä. En vaan saanut nukuttua... nytkö se valvominen jo alkaa!?! Onko muilla ollut aikaisemmissa raskauksissa tai nyt tässä raskaudessa univaikeuksia? Painajaisia? tms.

Niin ja Anne, ONNEA :flower:
 
Onnittelut Annelle!! Kylhän se jo tiedettiin et tyttö tulee, mut on se mukava saada varmistus asialle :) miä veikkaan et tääl on kans toinen tyttönen tulos, mut eihän sit koskaa tiedä jos toi ukko sais itellee pelikamun tonne jäälle...ei sen puoleen etteikö ne tytötkii olis kovia pelureita =) mut 15pv sen näkee, toivon mukaa, sitä ootelles!
 
Heippa neitoset!

Ja onnittelut heti alkuun Annelle!! Sekä kiitokset mukavasta illasta.

Stiina kun kyselit miten tyttö voi niin jo paremmin, eilen ei enää kuumeillut ja tänään tarhassa jo.
Ja samoilla nurkilla kun asutaan, voisi jokus kattoo josko sovittas treffit tyttöinemme samaan puistoon??? Kotosalla kun päivät oon niin aika välillä pitkää ja tyttö kaipaa ikäistän seuraa =)

Mulla kans neuvola tänään, eipä siellä ihmeempiä taaskaan ollut. Kela-laput sain jne.
Mut painoo tullu jo 7kg, ei täti siitä pahana ollu mut muutama kilo on enemmän kun esikoisesta vastaavilla viikoilla...

:kieh: Mutta kun on kokoaika nälkä.

siru Ei ole univaikeuksia tai painajaisia ollut, paitsi sit loppuraskaudessa kun kaikki ahdistaa. Mun univaikaudet tässä vaiheessa on tuo yksi taapero :D

Ja sitten ruoanlaitto puuhiin, kananjalat uuniin tirisemään...

T: Minä ja potkuri-tytteli rv 22+1


Pikku *muoks* Olin vanhalla nickillä.... Nyt tunnistatte =)
 
Moikkelis tyttelit! Kiitos keskiviikosta, mukavaa vaihtelua mulle käydä jossain...

Tänään oli niskapoimu-ultra ja kaikki oli hienosti! Sydänäänet oli normaalit, tässä vaiheessa niistä ei muuta vielä voi sanoa tai sydäntä tarkemmin tutkia. Annettiin verinäytekin omaan piikkiin kun meidän kunta ei sitä kustanna. Isäntää tais jännittää koko juttu enemmän kuin mua...raukka istu siinä tuolilla ihan valkosena aluksi.

Ihania kuvia TeeBird
 
Teebird itse asias mul oli toi sama mieles et treffataa jossain lapsinemme ku ovat aikas samanikäsiäkin! Mulle käy hyvin esim. aamupäivät ja iltapäivät päikkäreitten jälkeen. Onks se liian pitkä matka jos käppäilette tänne majakkarantaan ja mennää tääl puistoon voitas tulla teitä vastaan. Tietysti yks vaihtis ois seikkis mut meil ei päivisin oo autoo käytös, sinne saakka ei ihan viittis lähtä tallailee:) Mut ehdota jotain päivää!
 
Moikka täältäkin!

Hiljaista on joo ollu täällä, parikin kertaa oon päivässä kurkannu onks tullu tekstiä. No, enpä oo itekään saanu aikaseks kirjottaa. Nyt nopsaan jotain ennen unia.

Eli kimppakaffettelut kans kiinnostaa, ehdotelkaa päiviä... Mulle parhaita on tiistait tai torstait, siis illat. Mut ens tiistai ei sovi kun oon Tampereella...

On ollu kaikkee tällä viikolla, huh huh...
Alkää nyt pelästykö mut musta tuli keskiviikkona ekaa kertaa täti kun sisko pyöräytti esikoisensa ja hieman etuajassa, rv 28+4. :heart:
Pieni tyttö painoi 1340g ja 38,7cm mittaa =) Kaikki kuitenkin nyt pikkuisella ja äidillä hyvin.
Toivottavasti itse saamme kantaa pikkuistamme hieman pidempään masussa.

Stiina Puistottelut passaa hyvin ens viikolla vaikkapa keskiviikkona. Maanantaina tyttö on tarhassa ja tiistaina lähden Tampereelle siskoa sairaalaan katsomaan.
Sopiiko tuo keskiviikko, silleen päikkyjen jälkeen joskus 13-15, tarkemmin osaan sanoo vasta kun tiedän mihin aikaan aamulla heräillään eli koska päikyt koittaa =) ?

Nyt unelle
:wave:
 
Teebird se oli torstai päivä mitä ehdotin:) eli 25.9 eiks sulle se käy kahvittelu päiväksi ja muillekkin?! Keskiviikko käy hyvin iltapäivällä, saa nähä kans miten meil noi päikkärit menee ei oo nyt nukkunu pariin päivään ollenkaan, mut sit saattaa taas ottaa tirsat ja herätä joskus neljältä! mut laitan sulle yksärillä mun puhelinnumeron nii voidaa sopia siit keskiviikost sit tarkemmin!
 
Mä oon torstaina jälleen palaveerissa, -tärkeä ihminen kun olen. Se loppuu joskus kuudelta ja mulla ei oo autoa silloin. Bussilla kulkiessa en varmaan ennen puolta seiskaa ois keskustassa, mutta menkää te eeltä ja minä tuun perässä sit hetkeksi.

Onko stocka paikkana edelleen ok? Se ei ehkä ihan halvimmasta päästä keskustan kahviloita ole, mutta mulle käy. Sopikaa te tarkempi aika, mä tuun sit tosissaan kun joudan.

Kiva tosiaan kun stiina jaksoi huudella.. itsekin oon käynyt kurkkaamassa, että eikö kukaan ehdota mitään, vaikka vasta alkukuusta treffattiinkin..

Onnea teebird tätiytymisestä ja tsemppiä tampereelle!
 
Heippa kaikille!

Tulin näin pikaisesti nettikahvilasta kirjoittamaan, kun kotikone hajosi pari viikkoa sitten ja nyt odotellaan vielä 2-3viikkoa uutta konetta..En ole siis teitä unohtanut :)

Mulle käy kaikki muut päivät paitsi keskiviikko (kävin siellä ekassa perhevalmennuksessa ja oli ihan positiivinen kokemus, joten mennään niihin kahteen seuraavaankin). Mä käyn taas joku päivä täällä pikaisesti tarkistamassa mihin tulokseen olette päätyneet päivän kanssa :)
 
Pohdin tässä jotain "vakkari"päivää..

Mä sitten taas puolestani en pääse juurikaan kuin torstaisin. Se miehen treenivuoro palautui edelleen siihen keskiviikkoon, maanantain ja perjantain lisäksi. Ja minä käyn tiistaisin vesijumpassa.
Noi maanantain treenit on miehellä aika myöhään ja hän lähtee kotoota yleensä puoli ysiltä.. siihen ei vaan jää hirveesti aikaa, kun jos treffataan vasta puoli seiska. Tosin silloin mulla yleensä on auto käytössä, joten jos lähden kasilta, niin ehdin.
Keskiviikon treenit mies voi joskus skipata, jollei ole peliä tulossa.. Mutta ei tosiaan joka kerta.. mutta eihän mekään nyt viikottain tässä vaiheessa mahan kasvua vielä olla nähty.
Ainoana päivänä torstai mulle käy joka kerta, jollei siis tule jotain ihmeellistä. Mitään vakkarimenoa ei siis ole. Mutta se siis ei käy ellip:lle.

Fistikillä oli muistaakseni keskiviikkona ne perhevalmennukset, mutta sehän oli vaan kolme viikkoa. Ja muillako se oli, ettei ollut elämää? ;) Siis eihän mullakaan ole, mutta kun tuo miehen köriläs...

Mielipiteitä? Ja toi huominenko on siis poislaskettu?
 
Eli siitä vaki päivästä, pääsääntösesti ukon pelipäivät on ke ja pe, eli se to passais mulle ainakin hyvin! Ja joskus se to on sil viel vapaa niin pääsisin aikasemmin ku puol seiska niinku nytkin to.
 
Moikka!

Taidan kuulua niihin ei ole elämää-tyyppeihin kun melkein mikä ilta vaan käy :LOL: :LOL: :LOL: Mä lähinnä mietin aina tapaamiset, kuntoilut sun muut niin ettei koirat joudu jäämään yksin, ja aikataulu ruokailussa sekä ulkoilussa pitää. Eli en ole niinkään sidottu perheen ihmisten vaan eläinten menoihin (niin ja tietty miehen työvuoroihin siinä sivussa)... :whistle: :p
Menikö joku sinne mammajoogaan?! Mä jätin väliin kun totesin etten todellakaan pystyisi tarvittaessa pitämään pokkaa ja hymisemään siellä. Löysin muutaman joogaohjeen jotka tekee hyvää just lantion alueelle et ehkä niillä pärjää. Ostin myös 4 tunnin kokoelman rentouttavaa klassista musiikkia jotta saadaan opetella rentoutumaan (en osaa). Näillä eväillä. =)
 
juu mulle tosiaan sopii kaikki muut päivät paitti torstai, mutta toisaalta olen jo tässä parin vuoden aikana huomannut että kaikki tapahtumat on aina torstaina ja joudun skippaan kun toi reumiksen vesijumppa on vaan kerran viikossa niin ei raaski jättää väliin.
 
Iltaa!

Tampereelta ollaan palattu ja voi miten ihana ja pieni vauva oli. Pääsin jopa keskolaan häntä katsomaan :heart:

Mulle siis kans noi tarstait parhaita, keskiviikot sit taas ei sovi useimminkaan, miehen juttujen takii... Omia menoja niinkään kun ei oo mutta tuon miehen pitää olla lapsenvahtina.
Ja aikataulullisesti ehtisin kyllä mahdollisesti jo siinä 17.30 kun oon kotijoukkion ravinnut.

Stiina Onnistuuko edelleen huominen puistottelu? Voitas soitella tai laittaa viestiä huomenna noista aikatauluista paremmin ja et missä nähdään. YV:nä puh.nroni.



 
Heissan kaikki (myös siru, missä lienee)


Eihän sen nyt vältisti tarvi mikään vakkari-päivä olla.. jos vois vähän vaihdella niin, että kaikki pääsee aina joskus. Sitten vuodenvaihteessa varmaan alkaa olla työt loppu (vai oliko se niin, että me Caron kanssa ollaan ainoat työssäkäyvät? Mulla tosin loppuu työt joulukuun puolivälissä ) niin voi sitten jo treffailla päivisinkin.

Itse henkilökohtaisesti edellisen raskauden ja synnytyksen jälkeisen mammakerhon ihanien muistojen valtaamana uskallan myös teidän kanssanne ehdottaa seuraavaa, koska vaikutatte kaikki ihan kivoilta ja jopa lähes täyspäisiltä :p tyypeiltä:

Arkisin -sitten joskus- isäntien tienatessa leipää pöytään, voitas me lapsinemme pitää pitsinnypläyspiirejämme vuorotellen toistemme luona kotona päivisin (paitsi ellip:n luo en suostu, kun olen autoton päivät). On helpompaakin, kun on noi esikoiset mukana. Jossain fiinissä keskustan kaffilassa kun tuo kolmevuotias pääsee irti, niin :x

Mua vähän hirvittää tämä ajan nopea kuluminen.. se, että toi yksi on jo kolme ja se, että tässä ollaan jo yli puolenvälin.

Tänään olin neuvolassa; lihotuskuurille pitäis ruveta. Joudun myös sokerirasitukseen, vaikka siis oma paino ei nouse "riittävästi" ja pissa on puhdas, mutta kun Niiskuneidin molemmat suvut ovat diabeetikkoja, niin minä saan paastota ja viettää aikaani labrassa. jee jee... kivan nipun papereita sain täytettäväkseni . Esitietolomakkeen palautin tänään.. tuntuu, että "liian pian". Vaikka toisaalta teebirdin siskoa ajatellen, niin....
 
:wave: Minäkin täällä olen kyllä olemassa vaikka hiljaa olen ollutkin...

Mieli meinaa vetää maahan, joten tekisi kai ihan hyvää päästä taas välillä johonkin. Vaikka en tiedä auttaako se kun ne on nää hormoonit, jotka vaan ei sovi mulle... Migreenikin on taas ollut viikottainen riesa. Päänsärky päivittäinen ongelma.

Minulle sopii mikä päivä vaan kun minä olen niitä joilla ei ole elämää... ja mieskin on tämän ja ensiviikon lomalla, joten siksikin aikataulu on erityisen joustava. Sopikaas siis kiireisemmät joku päivä. Olis se kiva nähdä teitä taas! :)
 

Yhteistyössä