Tammikuun toivot Turussa

Kiitos munkin puolesta ja ehdottomasti otetaan uusiksi! :) Täälläkin oli mies tyytyväinen että järjestän jotain omaa elämää ja oli kiva kuulla kokeneempien juttuja kun nää vauvajutut on itselle vielä kaikki niin uutta :)
 
Raskaan työn raataja on kotiutunut ja myöskin kiittää eilisestä. Uusiksi ehdottomasti ja nyt myös Caro ja Kaleva mukaan!

Me ei sovittu eilen mitään uutta päivää, että jos teillä ois jotain ehdotuksia, tms. niin pääsette halutessanne mukaan!

Mies sanoi eilen, että heidän salivuoronsa ehkä muuttuvat. Maanantai ja perjantai ovat melko varmoja, mutta ne kolmannet treenit ovat epävarmoja. Mä ilmoon niistä sit, kun tiedän. Mutta ehdotelkaa silti päiviä. Ei varmaan siis ensi viikoksi vielä, mutta sen jälkeenkö sit?

Mulle ainakin toi aika ja paikka oli hyvät, mutta muutkin käy.

Mä oon Siru nyt sitä mieltä, että laitat sen nettisivun julkiseen jakoon, mistä ukkos bongasit! Meillä ei ollut tiskikonetta tyhjätty, eikä siis myöskään _edellis_päivän kattiloita ja lautasia yms saatu tiskialtaasta pois. :/ Mutta muuten kelpo mies :heart:
 
Miten on lähteny teitil viikko rullaamaan? Viikonlopusta selvitty taasen ja sillee. Meil oli lauantaina miehen veli ja sen tyttöystävä viettämäs etukäteen Sofian synttäreitä sit käytii syömäs Pippurimyllys siel oli kyl ihan hyvää sapuskaa. Likankaa toi syömiin nyt on vaa joka paikas sellast pelaamist kerkes limpparit kaataa pöydälle sun muuta! Eilen oltii Hop Lopis kävin siel ekaa kertaa onneks ei ollu hirveest porukkaa. Viimeks ku mies ja tyttö oli siel käyny ni ei ollu kuullu omii ajatuksiaa ku oli niin paljo ollu sakkii siel! No mut nyt täytyy alkaa tuijottaa BB:tä :)
 
Annelle synttärionnittelut!! :flower:

Täällä meni viikonloppu rauhallisesti kotona ja niin näyttää menevän tämä viikkokin pääasiassa.. Niin masentavat noi ilmat että ei kauheesti huvita ulkoilla. BBtä on täälläkin ahkerasti seurailtu :D

Noista tapaamisista..Mä ajattelin aloittaa ensi viikolla turkin kielen kurssin ja se ois kai vuodenloppuun asti joka keskiviikko-ilta. Tai oon vielä vähän kahden vaiheilla sen kurssin kanssa, kun perhevalmennusillat olisi myös kolmena keskiviikko-iltana 17.9-1.10 ja haluaisin niissäkin käydä, mutta sitten jäis heti alkuun kolme kurssikertaa väliin.. Vaikea valinta :/ Onko kellään teistä kokemusta noista perhevalmennuksista, kannattaako niihin mennä/oppiiko niissä jotain hyödyllistä??
 
Hellurei ja hellät tunteet!

Kiitos Fistik :) Tammikuun toivoissa juuri valittelinkin flunssaa, kuumetta ja issiasta.. eipä tule vanhuus yksin, ei.

Perhevalmennus oli mun mielestä ehkäpä turha, koska olen ollut todella paljon tekemisssä pienten lasten kanssa. Mies oli vähän tylsistynyt niissä, mutta oppi kuitenkin esim. apina-otteen, yms tärkeää, mitä ei itselle tule mieleen kertoa miehelle, kun ne on itelle automaatio. Mutta kyllä eka kertalaisena kannattaa mennä! Plus on kivaa, kun se on oman alueen neuvolassa, niin tapaa muita samassa jamassa olevia pareja lähialueelta.

Oisko torstai sitten hyvä treffi-päivä arvon rouville? Tämä neiti ei vieläkään tiedä, että mihin päiviin lopultas noi miehen treenit ajoittuvat, mutta ei oo torstaista ollut mitään puhetta tähän asti ainakaan. Ja aikataulullisesti stiina ei siis pääse ennen 18.30 minnekään, joten...

Mun peruskoulumatikalla tää ois niin paljon kuin TORSTAISIN KLO 18.30/19. Caro79 eikä Kileva ole kommentoineet mitään?? Eli onko niin, että saatte tyytyä siihen, mitä me sovitaan? :D
Oliko Sirulla tällä viikolla se ultra? Kaikki ok?

**Niiiiiin, eli ei siis joka torstai varmaankaan, mutta noin niinkuin yleisesti ottaen..
Ja mikä olisi se sopiva torstai sitten? Huomenna mä en varmaankaan jaksa lähteä, kun on tänään vielä kuumetta, mutta 11.9? Arvatkaas, miksi mä muistan ton päivän? Ei oo palaveria, eikä pitkää työvuoroa. Silloin on rakenneultra!! Jännää.. mä en kestä, jos sukupuolta ei saada selville. :saint:
 
Myöhästyneet synde onnittelut Annelle!! Meidän pienivauva täyttää huomenna sit 2v. se on jo niiiin iso neiti!!
Meil oli Kuusaal niin onnettomat perhevalmennukset et niist ei irronnu mitää ja kertoja oli ruhtinaalliset yksi kerta!! En tiiä mitkä systeemit tääl sit on, ehkä niist jotaa saa irti jos niit on enemmän ku se yks kerta! Kannattaa mennä kattoo jos tuntuu tyhjänpäiväselt ni jättää menemättä seuraaval kerral.
Annel onkii aikasemmin rakenne ku mul, mul on sit 15pv. Anne mut eiks se ollukkii se tyttö!? :) Kyl meinaan ittekkii udella heti kumpainen sielt tulee jos näkyis yhtä hyvin sukupuoli ku Fistikil:D se oli niin ihana se kuva mainio!!
Ens viikon to on vähä viel auki, kyl se nyt varmaan näil näppäimil sopii. Mut ilmotan myöhemmin jos ei sovi! Noin muuten noi to illat käy mitä parhaimmin!!
Jumankekka tält meidän alueelt on menny kaapeli poikki en saata illal nähä BB:tä perskules sentää!! "Illan aikan yritämme korjata tilanteen" joo joo kuka idiootti sen on menny katkaseen!! kysyn vaan!!!!!!!!!!
 
Stiina: Ensin tärkein asia, eli toisaalta se rakenne on turha, koska sukupuolen selvittämisen takiahan siellä käydään, eikö vaan?! ja koska sehän tosiaan on jo selvää, että tyttö se on. :D
Tänään neuvolassa ultrattiin -kuten yleensäkin- ja taas täti sanoi, ettei saa selvää sukupuolesta.. eikö tää oo ihan selvä merkki? B)

Toinen asia, että voit tulle meille kattomaan BB:tä, tosin teiltä on vaatimattomat 20 kilsaa meille, mutta mitä ei tekisi tietääkseen Cherin synttäreiden jatkoista kaiken!
 
Anne tilasin äsken mtv3-kanavapaketin johon saa KAUPAN PÄÄLLE ILMAISEN BB24/7 :LOL: kyl oon säälittävä voinko yrittää hankkii elämän! Jos toi F....n kaapeli jutska ei tänää selviä niin joudun tulee teille kattoo sen et varaudu :)
 
Moikka!
Mä voisin kanssa liittyä joukkoon jos ajankohta on tuo 11.9. Sopivasti voisin tulla suoraan töistä ja olisin siellä puoli seiskan jälkeen.
Stiina81 Me otettiin kanssa tuo kanavapaketti ja saatiin ilmainen BB, JEE!!!! Mietin itse etten ainakaan tunnusta kenellekään tutulle et meillä se on... Ja jos käy ilmi niin se oli tosiaan ILMAINEN ja tuli KAUPANPÄÄLLE!!!!! ;)
 
Moikka!

Torstai 11.9 käy mullekin hyvin.

Päädyin sitten kuitenkin siihen päätökseen, että jätän sen turkin kurssin väliin ja menen niihin perhevalmennuksiin, eli olen sit vaan ne kolme keskiviikkoa (17.9-1.10) ns. varattu, mutta jatkossa mulle sopii myös keskiviikot. Tai ainakin sen ekan kerran käyn katsomassa ja sit harkitsen kannattaako niihin seuraaviin mennä..
 
Mulle käy kanssa tuo torstai 11.9.

Meillä ei oo telkkaria ollenkaan eli meillä ei BB:tä seurata eikä muutakaan ****** mitä siitä tuutista tulee. En tajua miten kukaan edes ehtii kattella telkkaria kun mulla tekee tiukkaa saada kaikki kotihommat tehtyä vaikken istukaan telkkarin eessä. Ehkä me vaan ehditään sitten sotkea tavallista enemmän kun ei katota sitä telkkaria... :LOL:

Joskus täytyy käydä mummolassa kattomassa jos tulee joku oikeen hyvä luontodokkari tms. ;)
 
Heippa!

Vimeksi en tapaamineen päässyt vaikka aikomus aluksi olikin.
Nyt haluisin ehdottomasti tulla mutta tuo torstai 11.9 ei kyllä käy. Mies sillon illan pois joten lapsenvahti ongelma :( Voi kun ois ees ollut 12.9 keskiviikko....

Tuohon MTV:n kanavapakettiin.
Pikku naurut sain kun luin et muutkin ootte hankkinu just, meille kans kun se tuli 2.9 tiistaina ja tosiaankin tuo BB kaupan päälle.
Eipä sitä monelle viitsi/kehtaa kertoo et sellanen on mutku ilmaseks sai niin... :LOL:

Mutta tuohon tapaamiseen, saattaa olla hankalaa siirtää enää??

Nyt väkertämään taas vaaville villapeittoo, sellanen innostus kun pääsi yllättämään =)

TeeBird ja masukki 21+1
 
Mä nyt rohkeasti ilmoittaudun mukaan...eikös täällä muitakin maaliskuisia ollut??? Jos pahoinvointi pysyy kurissa tuun keskiviikkona sit kaa turkuun. Anne: yhteiskuljetus???

Jotain meidän poppoosta esitiedoiksi. Ollaan vm. -81 molemmat ja esikoista odotellaan. Asutaan landella, eli Aurassa peltojen keskellä. Meidän kanssa vipeltää kolme karvaista koiraa.

ellip 11+2
 
Kiva että tuo keskiviikko sopi teille niin pääsen minäkin masuineni mukaan =)

Tarkennusta vaan kaipaan et Stockan kaffelassako ja sen terassilla vaiko sisällä? Etten sit mee huhuileen vieraisiin seurueisiin :LOL:

En muista oonko itsekään isommin täällä esitellyt joten lyhyesti:
Minä vm.-75, mies vm. -76 ja tyttö 01/07.

Mut nähdään ens viikolla! :wave:
 
Viimeksi näimme siinä kahvilan edessä,
pyörimme sirun kanssa orpoina siinä, kunnes meitä alkoi naurattaa ja päättelimme kuuluvamme samaan seurueeseen. Siihen sitten tuli fistikki maha pystyssä ja me sirun kanssa yritimme pullistella omiamme. Stiina ensin tarkkaili kauempaa ja tuli joukkoomme lopulta.

Kyllä meidät siitä varmasti bongaa.
 
Ok. Siis keskiviikkona. :)

Mielenkiintoista nähdä sinua ellip kun asustelet syntymäkotikunnassani ja olet samaa vuosimallia. Jos olet sieltä tai lähikunnista kotoisin melkovarmaan tunnemme entuudestaan. ;)

Mulla kanssa maalismassu. :)
 

Yhteistyössä