TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

Moi!

Olipas kahlaamista, kun kävin läpi viikonlopun aikana tulleet viestit. Ja heti hyviin uutisiin. Käytiin eilen illalla rakenne-uä:ssä ja terve pikku poika siellä uiskenteli =) pippeli näkyi niin selvästi jalkovälissä, että ei ollut erehtymisen mahdollisuutta ;) voivoi, mitenhän meikäläinen pärjää kolmen miehen kanssa... :p
Lääkäri oli todella mukava ja todella tarkkaan ultrasi: aluksi meinasi tulla paniikki, kun ultrasi varmaan 10min ajan sydäntä, eikä lääkäri sanonut muuta kuin, että on niin hyvässä asennossa, että hän ultraa nyt sydämen kunnolla, kun siitä katsotaan kaikkia eri asioita. Mutta kaikki siis kunnossa ja nyt pääsee shoppailemaan jotain pientä ja sinistä ja ihanaa vaatetta (kun meillähän ei niitä ennestään ole) ;)

Tulipas omaa napaa, mutta täytyy yrittää välillä keskittyä työntekoon, jatkan paremmalla ajalla lisää.

Johjolle pikaista paranemista :flower: ja kun jaksat ja ehdit, niin päivitätkö listaan la 24.1.09 ja poika.

Andie ja luumu 20+3
 
fridukka Joensuussa Kekäleessä oli se talvipuku, siellä oli muutenkin tosi ihania pukuja ja vielä jos tietäis kumpi tulee niin oli vaaleansinistä ja sitten "tyttöjen" värisiä syötäviä pukuja. Tuolla Kekäleessä on kyllä niin syötäviä ne lasten vaatteet! Muistaakseni tuo vauvan toppapuku maksoi jotain reilu 60 euroa.
Sain sinne 4D ultraan ajan, 22.9 oli ensimmäinen vapaa aika.
Jaahas nyt Panadol hottia nauttimaan ja sängyn pohjalle oloa parantelemaan :snotty:
 
moikka!!

Omaa napaa täältäkin taas:
Nimimerkki tulee siis nimestäni... ja rakenneultrassa käytiin viime perjantaina. Meille tulee ilmeisimmin poika :) Nimeä on kovasti mietitty ja koko raskauden ajan onkin kutsuttu tätä Antti Eemeliksi, vaikka tuiki tavallinen nimi onkin ja ei ole mitään varmuuttaa, että jääkö nimi pysyväksi. Itse haluaisin erikoisempaa. eemeli varmaankin jää, mutta tämä antti tulee suvusta, itse en niin antti nimestä välitä, kun tosiaan on noita antteja suvussa ja tosi tylsän tavallinen olis nimi... Sitten jos ei laiteta anttia, eemeli on ihan muuten tuulesta temmattu ja toisaalta haluais jotain sukuyhteyttä nimeen. kääääk, tulee olee vaikeeta :headwall: jos erikoisempia nimiä mietin, toiseks nimeks tulis sit suvusta joku muu ku eemeli ja sit jäis mun pikku eemeliltä eemeli nimi pois kokonaan.................

No, rakenneultrassa kaikki oli ok. Pylly pystyssä olis sikiö, sikiöasennossa. liikkeet oli hyvät ja sykkeet myös. rakenteissa ei mikään ollu hälyttävissä mitoissa. Onneksi
=)
Itse oon ollu nyt flunssassa, taas... muutama viikko sitten oli jo yks tauti.. tää tuli onneks nyt vähän lievempänä... tätä tuntuu tosiaan olevan liikenteessä...

Me saatiin vanha pinnasänky tutulta, tykkäisin puun värisestä, mutta tämä on perus valkoinen. Mietin, et maalaisinko sinisek, taitaa tän lapsen kohdalla nyt kuitenkin jo vedellä viimeisiään...

Oisko kellään kiinnostusta laittaa pystyyn listaa nimistä? Niin, että laittais nimiä, joista tykkää/ kivoja ehdotuksia, joissa on useampi yhteensopiva etunimi. Voisi saada ideoita...

Meillä on nimien kanssa sellainen linja, että jotaki tulis suvusta. Miehelle taas tärkeetä, että on jotain perinteistä ja aika perusäijä on mies muutenkin.. minä taas mietiskelen nimeen jotain, edes pientä vivahdusta erikoisuutta.Vaikee yhdistelmä... :LOL:

:LOL: nko kukaan käyny omt- fysioterapiassa raskaana ollessaan, lääkäri sanoi joskus, ettei olis hyvä manipuloida, mut soitin omt:lle joka sanoi, ettei ole estettä tässä vaiheessa raskautta. Siis kai ihan lopussa ei mielellään... Mä en oo kokeillu ikinä selkään sitä, mutta haluaisin kokeilla, kun alkaa olla kaikki keinot jo kokeiltu...
 
haidi84Mä oon käynyt omt-fysioterapiassa ja en kyllä menisi raskaana ollessa siihen. Ainakin mulla se setä rusautteli mitä ihmeellisimmissä asennoissa mua... Se kyllä auttoi, mutta raskaana en uskaltaisi mennä.

Nimistä.... tytöille keksisin vaikka mitä nimiä, mutta jos tämä on poika, niin mulla ei oo yhtään kivaa nimeä mielessä.... Jotenkin olen tällä hetkellä ihastunut Nella nimeen, miestä ei sytytä kuulema tuo nimi
:kieh:
 
Mrs O Taidettinpa törmätä vastikään, teidän naimisiinmenosta oli puhetta. Taitaa olla niin, että joskus oltiin yhtä aikaa avoimessa seuriksella, ja nykyisin törmäilty lähinnä toistemme työpaikoilla ;)
Toi makuupussi ois kiva, haenko jostain vai nakkaatko mulle joskus ;) Tietänet, mistä mut löytää? :LOL: Mutta oikeesti voin maksaa siitä jotain! Tietty, jos sulla oikeesti ei oo noille tarvetta, voisin ottaa kovimpiin pakkasiin senkin vuoden 2002 tai 2003 mallin, jos vaikka olis sellainen, joka on hukattu. Jos kympin niistä annan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja haidi84:
moikka!!


Meillä on nimien kanssa sellainen linja, että jotaki tulis suvusta. Miehelle taas tärkeetä, että on jotain perinteistä ja aika perusäijä on mies muutenkin.. minä taas mietiskelen nimeen jotain, edes pientä vivahdusta erikoisuutta.Vaikee yhdistelmä... :LOL:
Meillä on sama periaate ;) Jotain suvusta - itse asiassa enkelipojan etunimeä ei suvusta löydy, muutoin kaikkien nimet on jostain kaukaa sukupolvien takaa. Me haluttais molemmat nimeen silti jotain erikoista, mutta suomalaista. Valitettavasti joistain nimistä on tullut ihan ykkösnimiä Suomessa, mutta toiset nimet on ainakin vähän harvinaisempia. Mutta kun on jo viidelle lapselle keksinyt nimet näiden periaatteiden mukaisesti, alkaa vaikeutua kummasti :D
Tytön nimi ois nytkin mun isomummon nimi, joka kuoli just kun edellistä tyttöä odotin. Silloin nimi tuntui liian kipeältä antaa :( Mutta kaikki hyvät poikien nimet suvusta alkaa olla käytetyt, joten pojan kohdalla nimi ainakin osittain temmataan tuulesta ;)
 
Summer88: Mun kanssa on tehny mieli usein kaalilaatikkoa ja kaalikääryleitä puolukkahillon kera! Sekä piimää ja viiliä.. myös mandariinit on kova sana! :p

haidi84: Laittakaa toisiks nimiks se Antti Eemeli ja sitten keksitte jonkun muun etunimen siihen eteen vielä, esim. jonkun vähän erikoisemman!:)

Pojalle ois kyllä tosi vaikea keksiä nimeä.. Tytölle ois vaikka kuinka monta mielessä. Mm. Isa ja Iina on musta tosi kauniita. :heart:
 
Tuttemui: Taidan tosiaan löytää sut niin voisin tuoda ne pussit :LOL: Otan kaikki mukaan niin saat katsoa ne itse ja ottaa mitkä tahdot. Ja ihan oikeesti, en halua niistä rahaa, kun kummiski olen ne ilmaiseksi itsekin saanut! Täytyypä penkoa ne esille hetimmiten :)

Meillä ei nimen kans ole mitään tekemistä suvun nimien kans tai muullakaan. Me vain koitetaan löytää sellainen nimi mikä sopii molemmille, eikä se todellakaan ole niin helppoa!! Pojan nimen kans aikoinaan oli hillitön riita, ja loppujen lopuksi tiuskin ettei anneta nimeä ollenkaan vauvalle. Siskoni sitten ehdotti nimeä, joka pojalla nyt on. Tytön nimen kans oli hieman helpompaa. Ehdotin aina jotain nimeä ja mies aina tokas et ihan kiva vaan ei tuu meidän tytölle :D Onneksi sillä sattui olemaan työharjottelu toisella paikkakunnalla päiväkodissa jossa sattui olemaan tyttö jolla oli juuri se nimi jonka halusin :LOL:
Mies sit yks kaunis pvä tuli töistä kotiin ja sanoi et voidaan laittaa se nimi tytölle!

Siskoni (sama joka pojan nimen keksi ja joka on ollu meillä nyt pari pvää ) ei tykänny nimestä ollenkaan! Mutta kun neiti syntyi, oli hänenkin pakko myöntää että tyttö oli juuri nimensä näköinen :D

Nyt kahvin keittoon :p

Mrs O & Eelis 21+
 
Paljon on täällä kirjoiteltu... Ihan oon hukassa. :headwall:
Mun nimimerkki on mielikuvituksen tuote. Paniikissa silloin ilmoittauduin tonne km puolelle ja olo oli aika matala. Eli olisi voinut olla "pisteetön", " luuseri" tai "epäonnistuva" aika mahdollisia. :kieh:
Voin sanoo et tuli paha mieli kun katselin noita äitiyspakkauksen tavaroita... Mie kun oon ollu oleskelemassa ulkomailla liian kauan, niin sitä en tosiaankaan saa......... :( Tääl ei saa nimittäis tältä valtiolta mitään. Tai saa jotkut, jotka ovat täysin pa ja muutenkin sossun leivillä.
Varsinkin nuo kestovaipat himottais. Ekan kohdalla katselin kestovaippa-paketteja ja jos muistan oikein se paketti maksoi too-osi paljon, olisko ollut 1000euroo???????? Oli sen verran paljon aikakin ettei mulla ollut sellaisia rahoja... Nyt olisi aikaakin sit paremmin pestä yms, joten voisin harkita tuon hommaamista.
Jos joku tietää paljon tosta kestoilusta ja mistä sais ja mitä tarttee ilmoittakaa vaikka yv:llä jos muita ei asia kiinnosta. Kaikki tieto on tervetullutta! Sorge muuten jos asiaa on jo käsitelty, se on sit vissiin menny ohi multa... :ashamed:
Nimistä Meil on hakuisessa nimet. Pakko olla siis kahteen kieleen sopivat.... Varsinkin pojan nimessä on vielä miettimistä. Molempien sukujen nimiä laitetaan sit toiseksi ja kolmanneksi nimeksi. Eka nimi täytyy olla erilainen. Pitäis ruveta totakin miettimään kunnolla pian...

NullPoints ja Tirri 23+5
 
Moi.

Löysinkin googlesta ainakin suomalaista/ruotsalaista nimeä miettivälle hyvän sivuston: www.perhekerho.net/oppaat/nimi_vauvalle.htm siellä oli aika runsaasti erilaisia nimivaihtoehtoja. Että täällä työntouhussa ollaan ;)

Andie ja luumu 20+3
 
Omt- fysioterapeutti tosiaan sanoi, että olisi turvallista kokeilla sitä... Omalla vastuulla kai siihen on mentävä jos menee. On tää raskaana aika sumplimista kaikkien mitä voi tehdä ja mitä ei voi tehdä kanssa. Tuli tuossa mätiäkin esimerkiks syötyä' ku en muistanu yhtään, että se on kiellettyjen listalla. Samoin mun kohdalla on kipulääkkeiden kanssa ollu aika sumpliminen. Lääkäri joitaki määräis, mut mä en taas uskalla ottaa. sairaspäivärahahakemukset taas ei meinaa mennä läpi, kun pääasialliseks työksi katsotaan opiskelijan työ- ja sehän ei voi olla rankkaa... (Varsinkaaan selällä, jolla ei voi istua :headwall: ) Melekonen tilanne...

Kiitos ehdotuksesta, että antti eemeli olisi toiset nimet... mies vaan taas änisee vastaan: " ei lapsella tarvii olla ku kaks nimeä" sille riittäis varmasti yksikin :LOL: toisaalta ymmärrän, mutta toisaalta taas olisi niin helpompi saada molemmille sopivat yhdistelmät kun nimiä on useampi. niistä onkin sitten vaikeampi valita kutsumanimi...
 
Andie Hainkin tuota sivua joskus, kun eksyin sinne kerran ja unohdin sit missä se oli :LOL:

Eelis on jyllänny ihan älyttömästi!! Eilen mies taas kokeili mahaa ja sai tuntea kunnon temmellyksen :heart: Tähän asti Eelis on aina ihan liikkumatta jos joku laittaa käden mahan päälle :D Sit se jylläsikin koko illan, varmaan 1,5h kun olin hereillä ja vielä kun nukkumaan oltiin menossa niin monotus jatku. Aamulla heti sama meteli =) Ihanaa :heart:
Ehdin nimittäin jo miettiä et mikä on kun tuntu ettei liikkeet kovene taqi vahvistu juuri lainkaan :ashamed:

Tuttemui: Löysin ne kaks äp:n pussia, mutta sen retron mä oon laittanu johonkin Jemma -nimiseen piilopaikkaan niin siinä voi mennä tovi ennen kun sen löydän :whistle: :ashamed:

Mrs O & Eelis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:
Andie
Tuttemui: Löysin ne kaks äp:n pussia, mutta sen retron mä oon laittanu johonkin Jemma -nimiseen piilopaikkaan niin siinä voi mennä tovi ennen kun sen löydän :whistle: :ashamed:

Mrs O & Eelis
Eipä niillä kiire =) Toivottavasti löytyy, mielessäni jo näen sen ja tuntuu jo omalta ;) Ei tosiaan kiirettä - tuot sitten kun löydät ja on asiaa muuten tänne suunnille.
Tuo Eelis ois muuten oikeesti kiva nimi ja sopis meidän lasten rimpsuun B)
 
Tervehdys :wave:

Laittelin viikonloppuna pieniä vaatteita järjestykseen. Kuka ihme on menny ostelemaan tuollaisen määrän vaatetta |O :whistle: Siis tyttömäisiä vaatteita löytyy ihan tuhoton määrä koosta 60cm-74cm, mutta pientä 50-56cm oli tosi vähän joten niitä piti huutaa huutonetistä :D Kunhan nuo pienet vaatteet tulee niin sitten alkaa olla vaatepuoli kunnossa. Nukkumisjärjestelyjä täytyy miettiä, siirretäänkö nuorimmainen omaan huoneeseen, siskojen kanssa samaan huoneeseen vai nukkuuko edelleen meidän huoneessa... Täytyy tunnustaa että tänään tuli pidettyä "vapaapäivä" opiskelusta :ashamed: en vaan jaksanut lähteä aamulla kuuden jälkeen ajamaan reilua 100 km kouluun. Huomenna täytyy kyllä suunnistaa koulunpenkille vaikka kuinka houkuttelisi jäädä kotiin. Eihän tässä ole kuin kolme päivää sitten on kaksi etäviikkoa =)

Nimistä on ollut täällä puhetta. En ole miettinyt yhtään nimeä tälle tulevalle tytsykälle (siis jos ultran näkymät paikkansa pitää..) Tuntuu että ne parhaimmat ehdotukset on jo varattu joko omille tytöille tai lähipiirin tytöille.. Pihla meillä on siinä esitietolomakkeessa hätäkaste nimeksi tytölle jos sellainen täytyy antaa, mutta en tiedä olisiko siitä lopullisesti etunimeksi tälle tulokkaalle. No onneksi on aikaa asiaa miettiä ja tietysti siihen lopulliseen nimeen vaikuttaa myös tulokkaan ulkonäkö. Täytyyhän nimen olla kantajansa näköinen :D

MaMa ja tytsykkä 22+5
 

Tervehdys pitkästä aikaa!
En edes itse muista milloin oon viimeksi tänne kirjotellut, lukemassa kyllä olen ahkerammin käynyt. :) Meillä oli ultra jo elokuun 14. ja ujo pikkumies siellä köllötteli =) ei voinut erehtyä :heart:

mun nimimerkillä ei ole kummempaa merkitystä, muumeista tykkään ja nipsusta sitten väänsin sellaisen joka ei vielä ollut varattu...

me ollaan oltu nyt lomalla miehen kanssa ja laiteltu jo vähän vauvelin huonetta kuntoon..tai pinnasänky tulee kyllä meitin makkariin. alkaa tuntua vauvan tulo konkreettisemmalta kun on laatikollinen pieniä vaatteita (siskolta) ja hoitopöytä valmiina :heart:

närästystä löytyy ja kun viikon päästä on lekuri niin saatan jäädä saikulle. Työssä kun alkoi jo ennen lomaa selkä tulemaan todella kipeäksi ja alavatsatuntemuksia, ehkä suppareitakin(?)..työssä olen siis koko ajan jalkeilla ja nostelen todella paljon..

iivari onneksi potkii kovasti, yksi päivä oli hiljaisempi ja heti huolestuin :ashamed: häntä taisi vaan väsyttää :)

Tässähän tätä omaa napaa taas olikin. Onnellista odotusta kaikille =)
 
Ylihuomenna rakenneultra ja pikkasen jänskättää jo, toisaalta ei malttas odottaa! :)

Onko kellään ollu mahassa sellasta pistoa aiheutuen äkkinäisestä liikkeestä? Mulla on muutaman kerran pistäny, ja en tiedä että kannattaako siitä huolestua vai ei, ja mulla on kamalan iso kynnys pyytää saikkua töistä.
Aattelen että pomo miettii heti että "nyt se alkaa"...pitäs varmaan jo pikkuhiljaa laittaa oma ja vauvan hyvinvointi edelle. Muutenkin motivaatio on ihan nolla eikä jaksas odottaa että pääsee pois sieltä, ei varmana tee vauvallekaan hyvää kun lievästi sanottuna oon aika paljon pahalla päällä.. Musta on siis tullu mielialahirmu!!! :LOL:

Niin ja nimimerkistä, että se on siis mun ykkösnimivaihtoehto tytölle....ja kirjautumisvaiheessa se oli miehelle vielä ehdoton ei, nyt se on jo muuttanu mielensä.. joten saapa nähdä tuleeko pikku-monna! :D Ja siis iän nyt halusin tunkea siihen perään... :ashamed:

Mä rasvaan joka ilta bodyshopin kaakaovoilla sekä masun että rinnat, luulen kyllä että ne arvet tulee siitäkin huolimatta vielä jossain vaiheessa.

Voikaa hyvin kanssaodottajat!!! :heart:

Monna79 & nappula 19+5
 
Mulla kans paketti seurailussa huutiksessa. Iso paketti kaikkea söpöä ja pientä typylle. Ja rattaat. Käytiin tänään katsomassa Duo edgejä ja mähän hukun niiden taa, vaikka pituutta normaalit 165. Taidetaan päätyä noihin emmaljungan city jetteihin erillisellä vauvan kopalla. Nekin vaan aika hintavat 725 ja se on tarjous :whistle: .

Tänään piti mies "pakottaa" veren luovutukseen. Käyn itse luovuttamassa pari kertaa vuoteen ja nyt kun ei voi, niin mies saa käydä mun puolesta. Hällä ku näyttää oleen hyvät veret, hemppa 165 :eek: , ei mulla tommosia vaikka söisin rasiallisen rautaa kerralla.

Miehelle muuten mainitsin ton Lumia nimen ja hän sitten et miten ois Minea :D . Varmaan käynyt täällä mun juttuja lukemassa =) .

Nyt Iltapalalle.

Aminohappo



Räpsäsin sit vihdoin myös masukuvan tänään:
 
ihana masu sullakin aminohappo
närästystä ei mulla oo...ainakaan vielä.
raskausarpia löytyy jo aikasemmistä raskauksista, joten en oo jaksanu/saanu aikaseks rasvailtua. en tiiä auttaisko se edes. osa sanoo et auttaa ja jotkut taas ei nää mitää vaikutusta.

juu saikulla ollaan kolmatta viikkoa, aika ei oo kyllä tullu pitkäks, tekemistä riittää kyllä. saikku on nyt tän kuun vimppaan päivään ja olen kyllä menossa töihin, tosin lääkäri on varmasti erimieltä, mutta ajattelin että edes viikoksi meen koska lääkärineuvola on 7.10 niin siinä olis muutama päivä välillä ku ainaski vois mennä töihin. jos ei nyt satu mitään ihmeempää tuleen, toivottavasti ei.

odottelen jo kovaa ens viikkoa. oon lähdös muksujen kans tampereelle kaverin luo. niin harvoin sielä tulee käytyä, nyt ku on aikaa niin hyvä lähtee käväseen. juu mutta näin pikasesti vaan. pitää jatkaa tv:n kattomista.
 
Eipä ole täällä tullutkaan paljoa käytyä ensimmäisten viestien jälkeen :saint:

Hyvin menee täällä, vauva potkiskelee mahdottomasti (varsinkin luennoilla!) ja 15. päivä olis rakenneultra. Toivotaan kovasti että suostuis sukupuolensa näyttämään =) Niin ja miulla vaihtui tuo LA jo kesällä yli viikolla eteenpäin eli se olisi 27.1, tänään tasan puoliväli! :heart: Mihin kaikki aika on hurahtanut?

Meillä on vauvalle työnimenä Teppo, mutta ei kyllä anneta sitä sitten oikeasti :D Oon kyllä ihan asennoitunut että poika tulee, ei ole tytölle mitään hyviä nimiehdotuksia (tai on hyviä mutta ihan liikaa...).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuttemui, tulit äsken ihan yhtäkkiä mieleeni ja täältähän minä sinut bongasin :heart: :hug: :heart:
Ihana kuulla, että odotus sujuu mallikkaasti jne...enkeleitä!! :flower: :hug:

Jahve
Kiitos! Terkkuja kaikille Helmille :wave: Toivotaan, että saan vielä tuoda teille ihania, Ihania uutisia :heart:
 
Ihania masukuvia teillä! =) Ite laittaisin myös mielelläni kuvan tuosta ihanasta kummustani, mutta "en-niin-kovin-tekniikan-ihmelapsena" jaksa rueta sitä opiskelemaan... Mutta tosi selvästi mullakin jo maha näkyy, aivan selvä kumpu eikä ole enää epäilystäkään että johtuuko liikakiloista vai mistä! :D

Viimeksi eilen kaupassa yks mummeli katto tosi pitkään mun mahaa ja hymyili, ja pari päivää sitten töissä pomo mut nähdessään tuli heti luo ja kysyi että saako kokeilla mun mahaa. Minä vähän ihmeissäni että saat kai sinä, ja saman tien se jo silitteli mun masua ja sano että on niin iloinen ku meille vauva tulossa! =)

Nimiasiasta oli täällä kanssa käyty gallupia; meillä jokunen vaihtoehto valmiina pojalle (tosin niistä ei aivan täysi yhteisymmärrys vielä ole :D ), ja tytölle on kaksikin nimeä kokonaisuudessaan ollu valmiina jo pitemmän aikaa. Mutta nyt yritetään miettiä enemmän noita pikku Prinssin nimiä, se kun meille nyt todennäköisesti on tuloillaan! :heart:

).(: Mua on väsyttäny aivan älyttömästi nyt viimeisen parin viikon aikana, mutta eilen neuvolassa käydessäni HB oli kuitenkin 142!! :eek: Olin siis itse aivan varautunut siihen, että rautakuurille joudun kun väsymys tuli jotenkin niin yllättäen ja voimakkaasti esille. Verenpaineet oli ok ja muutenkin kaikki hyvin. Painoa on tullut nyt koko raskausaikana yhteensä pikkusen alle 2 kg, eli ei vielä ainakaan kovin paljoa (ruokahalun huomioonottaen)! ;) :whistle:

Ultrattiin taas ja siellä vauva kovasti touhusi menemään, potki ja nyrkkiä pui heti kun kuvaruudulle pääsi! :D Iltaisin käy masussa kova touhuaminen, tuntuu välillä oikein muljahduksia ja välillä sellaista kutinaa. Ihanaa kun liikkeet tuntuu nykyään lähes päivittäin! :heart:

Mutta nyt pikapikaa iltapalalle ja nukkumaan! |O :wave:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 21+4 :heart: -
 
heips, tuosta ultrasta ja painoarviosta niin ei mullekaan sanottu mitään :headwall: tai sanottiin että muutama sata grammaa, ei sitä voi (??) arvioida tässä nyt. Mutta muut pituudet kun oli ok, jotain luita se mittaili ja sanoi että kaikki kunnossa, niin luotan sitten siihen.
Mä alotin tänään magnesiumin, kun alkoi lihaskrampit. Eka kremppa siis, mitä on ilmenny. Muutes, mulla on kuulemma kohtu ja toukkeli tooodella alhaalla, niin onko muilla samaa? Mitenköhän sitten kun se vauva kasvaa, repsahtaako mulle joku alarumpu joka roikkuu kuin kaljamaha? :LOL: :LOL: Se ultraaja vain totesi ettei varmaan nousekaan kauhean korkealle, mutta toisilla on alhaalla ja toisilla ylhäällä.

Noista nimistä, niin mä tykkään perusnimistä, ja nyt kun annetaan kaikenmaailman jarrupolkimia pohjantähtikukkamehiterälehdykkä-nimiä lapsille, niin meillä tai ainakin mä tahtosin että tulis Anni tai sitten Tuuli, perinteisiä tavallisia nimiä. Jos tää olis ollu poika niin sitten siitä olis varmaan tullut Juuso tai Saku, mutta ei nyt kuiteskaan niitä kait tarvita. Mitään sukujuttuja ei laitella, kun ei niistä tunnu mitkään sopivilta. Mutta kerkeehän noita nimiä vielä miettimään :)
 
Nimistä meillä on puhuttu sen verran, että tytölle tulee mun suvussa kulkeva nimi ja pojalle taasen miehen suvussa kulkeva ja molemmat tulee joko toiseksi ja kolmanneksi nimeksi.
(.) Tänään oli sitten rakenneultra ja kaikki oli kunnossa.Nyrkit heilu kovasti ja muutaman kunnon potkunkin sain kylkeen. Saatiin neljä kuvaa pikkusesta ja niitä on jo puoli sukua ihastellut :heart: Mulla on nyt ruvennut flunssa tukemaan esiin :snotty: Saa nähä kestääkö ääni viel huomisen työpäivän sit olis yks vapaa.

VauhtiViuhti ja Pikkunen 20+2
 

Yhteistyössä