TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

Moikka! Taitaa olla suurimmalla osalla ultrat käyty, ja onnittelut myös minun puolesta prinsseistä ja prinsessoista :flower:
Meillä kätilö sanoi että hän tietää kumpi on tulossa ja kysy meiltä halutaanko me tietää, mutta sillä hetkellä en osannut päättää ja jäi kysymättä. Mies tosin olis halunnu tietää. Meillä on poika ja tyttö, ja vaatteiden pesu olis ollu helpompaa jos olis kysyny, mutta olkoon, ehtii sen vaaterumban vielä.
Tänään oli sitten se suuri päivä jollon siivottiin miehen kanssa varasto. Se olikin sitte 4 tunnin juttu ja kaksi jätti säkillistä lähti roskiin, kun purettiin 9 :eek: pahvilaatikkoa ja jätesäkit päälle tavaraa roskiin. Osa lähetettiin miehen sukulaisille angolaan, kun oli vielä hyviä ja käyttökelpoisia vaatteita ja muita tekstiilejä. Sain palkaksi hyvän mielen mutta aivan kauhistuttavan selkäsäryn :kieh: . Kaiken touhun jälkeen haettiin lapset päiväkodista ja mentiin suoraan ruokakauppaan ja kävelin siellä niinku mulla ois ollu isohätä housuissa ku selkään sattu niin kamalasti ja melkeen koko kauppareissun kestävä supistus oli päällä :/
Nyt nappasin panadol zapin, ja vähän se vei kipua pois. Sanoin miehelle että jos olis synnytys ollu lähellä niin luultavasti se olis käynnistyny.
Mutta nyt on osa "pitäis tehdä" asioista tehty ja seuravaksi käydään läpi sisällä kaikki kaapit ja laatikot. Niihin ku kertyy aina kaikkea roskaa ihan valtavasti. Olen valitettavasti perinyt äidiltä sen että kaikkea mahdollista saattaa tarvita, jopa ehkä jos sattuu niin vuosien päästä...Just joo!! Ei oo tarvinnu kuuden avioliittovuoden aikana juuri mitään noista mitä on joskus pakattu pois ja ollaan 4 kertaa muutettu se sama tavara määrä paikasta toiseen.

HuomentaPäivää!

Armoton väsymys päällä, kävin just koiran kans lenkillä ja maha ei oikein tykänny siitä :whistle:

Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista. Keskiviikkona olis mullakin uä. Ei sillai jännitä/pelota ollenkaan. Kuitenkin liikkuvainen Eelis on niin hyvässä uskossa eletään et kaikki on niinkun pitääkin!

Tuttemui:Kiitos kun kerroit niin avoimesti tuosta teidän tapauksesta!

Jotain muutakin piti kommentoida mutta se nyt unohtui :ashamed:

(.) Elen sisko tuli ja heti alkoi täällä tapahtuu :LOL: Nyt on huoneet vaihtanu paikkaa ja toinen saatiin maalattua kans. Tänään olis kerros-sängyn kasaus edessä kun poika halus sen takas. Illan sit olikin selkä armottoman kipee ja alamahassa sellanen "kesto menkkakipuilu", ei kiva |O Nyt mietinkin, et kun maanantaina olis taas lääkärille meno, ja se kysyy mitä mieltä oon töihin paluusta, niin kannattaakohan edes lähtee kokeilee?
Oon Hesburgerilla töissä, ja siellä ollaan viikot yksin kun on niin vähän kävijöitä ( |O :headwall: )! Ja siis saa itse juosta sen 7-8h koko ajan, kun pitää palvella asiakkaita, tehdä eväät ja siivota se mesta. Mietin vaan et kun kävelylenkki jo saa mahan kipeeks ja pienikin kantaminen selän kipeeks niin kannattaako lähteä töihin kokeilee...?

MrsO & Eelis 20+5

Hellou! Meillä on ultra vasta maanantaina, että pientä jännitystä vielä... Kaikki kuitenkin tuntuu olevan hyvin, kun muksu potkii joka päivä. Tänään mies tunsi ekaa kertaa liikkeet! =) Tunsin, että vauveli on kääntymässä ja siitä tunsi. On ihanaa, kun toinenkin pääsee kokemaan tätä kaikkea...

Suurin ärsytys on poissa, kun on vihdoin viikonloppu. Aika stressaantunut olin, mutta nyt on ollut tosi löysä aamu. Selvästi olin vain stressaantunut ja uupunut häistä. Harjoittelustakin olen pitänyt jo yhden oppitunnin, enää 59 jäljellä... :D

Helou!

Olipas sitten tullut neljä sivua tekstiä muutaman päivän aikana, huh!

Täällä ollaan vihdoin päästy eka työviikko kunnialla läpi ja viettämään viikonloppua, tosin mies lähti jonku bändin keikalle eli yksinpä saan lauantai-iltani viettää. No on mulla onneks täällä koira seurana ja tuo pienoinen joka potkiskelee heti kun istun paikalleni :p Mä laitan mahakuvani tuonne profiiliin, se alkaa olla jo iso ja töissäkin sen jo huomaa kaikki vaikka on löyät työvaatteet.

En tiedä onko mulla supistuksia vai mitä, mutta välillä on semmonen kiristävä tunne mahassa, tuntuu että se poksahtaa mutta auttaa heti kun menee pitkälleen. Kun on ollu koko päivän jalkeilla niin silloin varsinkin tulee semmonen tunne. Ja selkäänkin kyllä sattuu. Muuten kaikki hyvin, pienoinen tosiaan liikkuu vaikka kuinka, nyt jo keskellä yötäkin kun vaihdan asentoa :)

BabyP ja vaavi 22+6

Huomenta Päivää!

Täälläpä on ollut hiljaista :eek:

Ukko tuli viiden aikaan töistä kotiin aamuyöllä, ja tottakai heräsin siihen. Olin sit aamulla ihan poikki, aloin kahvia keittää että heräis mutta sitäpä ei ollu |O

Pikksiskoni sit heräsi ja näki kuin töötti olin niin se käski mun mennä nukkuu :)

Heräsin 1,5 tunnin päästä ja kattelin ulos. Ihana ilma!! Nousin et lähdettäis ulos muksujen kans, vaan talo olikin tyhjä! Sisko oli jo lähteny muksujen kans tohon keskustaan kävelee, siellä on juuri rempattu puisto josta muksut tykkää. Lähdin sit koiran kans kävelee niit vastaan niin sain senkin sit lenkitettyä! Tulee niin ihana olo kaikin puolin kun on käyny ulkoilee! Nyt sit olis intoa alkaa puunailee paikkoja kun neitikin meni päikkäreille.

Sellanen tuli mieleen, mikä ei liity ihan millään tavalla odotukseen, mut kummiski, et mistä teidän nimimerkit on keksitty? Mulla ei juuri mielikuvitusta koskaan ole ollutkaan niin ihan yksinkertaisesti kun olen rouva O :D

Eelis on koko eilis illan ja tän aamun möykkäilly aikalailla! Tosin, sen potkut on todella paljon vaisummat kun mitä oli noiden kahden ensimmäisen kans... No, keskiviikkona sit näkee jos se istukka on tos edessä mitä neuvolassa epäili, niin sithän se ei oo kummakaan ettei ne potkut oo niin rajuja vielä.

Mrs O & Eelis 20+6

Pitkästä aikaa kirjoittelen...

tänään tuli sit mulla puoliväli täyteen :D ja tiistaina olis ultra. Liikkeitä olen jo melkeen kaks viikkoa tuntenu :heart:
Nimimerkki tulee mulla koiran mukaan. Eli vanhimman harjakoiran nimi on Viuhti ja se on ollut aina tosi vauhdikas joten kaikkialla olen VauhtiViuhti.
Närästystä löytyy riittävästi, mutta mulle on tehonnut hyvin Multitabsin närästyslääke. Rennie ei mulle tehonut lainkaan.
Mutta nyt siivoamaan.

VauhtiViuhti ja Pikkunen 20+0 :heart:

Hellurei!

Mulla on tiistaina vasta puoliväli ja torstaina ultra.. plääh, ei jaksais odottaa sinne asti. Tosin huomenna jatkuu taas arki, niin päivät menee niin vauhdilla, ettei ees huomaa.

Nimimerkki mulla on todella omaperäinen; olen nimeltäni Anne ja olen syntynyt 1981.. järjen jättiläinen B)

Heissulivei!

Nimimerkkini Anar tarkoittaa Inarin saamenkielellä Inaria.. Täällä siis asustelen, joten ei mullakaan juuri mielikuvitusta nim. suhteen..
Nyt olen alkanut tuntemaan pienen pieniä liikkeitä masussani. Aivan olemattomia vielä.. Kaikki ihmettelee miten en muka tunne niitä, mutta ei jotenkin osaa edes kaivata suurempaa liikehdintää. Rakenneultra meillä vasta 23.9 ja vähän jo huolestuttaa, että mitenhän voin itsekin, kun edellinen neuvola oli 12.8. Ihmeen pitkä väli!!! |O

Tänään sain ison jumppapallon, jolla olen koko päivän pomppinut. Tuntuu hirmu hyvältä kipeälle selälle! Pyöräilin koiran kans kauppaankin ja se pyöräily on mulle toinen juttu mikä auttaa kipeään selkään. Uimista haluaisin kokeilla myös, mutta meillä pikkuruinen uimala Ivalon rajavartiolaitoksella ja auki aina välillä. Sinne siis matkaakin 38km. Ajattelin kuitenkin aloittaa edes kerran viikossa kulkemisen siellä. Huutonetistä huusin hienon Arenan äitiysuimapuvunkin :p
Rautaa täälläkin vedellään (obsidan, eikä ongelmia) ja multitabs raskausta..

Mies raukka makaa taju kankaalla kovista kivuista. Sillä on toinen lonkka täysin sijoiltaan ja korkeammalla kuin toinen. Huomenna tulee jäsentenkorjaaja kotikäynnille hoitamaan ukkoni kuntoon. Mua kans vois vähän korjailla..kauhea kärty päällä koko ajan miehelleni ja muillekin läheisille. Vastaan esim puhelimeenkin vihaisesti! Ei siis mikään halinalle-mamma täälläkään.. jospa se niksauttais oikeasta kohdasta!!!

Anar ja Eemeli 20+5

BabyP ja Emos komeat mahat teillä ;D itsekin mietin jos laittais oman..
nimimerkki mulla on vaan tytön nimi josta tykkään, yksi vaihtoehto jos meille on tyttö tulossa.. :)
meillä liikkeet tuntuu jo niin hyvin että jopa näkyy mahan pinnalla kun osumaa tulee, hauskan tuntuista :)
uimisesta itsekin siitä pitkästä aikaa innostuin ja tanssin salsaa, myöhemmin voi vaihtaa mama ryhmään, siellä monilla pikkuiset kantoliinassa.

huomenna ultra.. jännittää!!!

minea 20+2

Tänään on tosiaan hiljainen päivä..

Mama kyseli et närästääkö, kysykki vielä :) Siis nyt viikon verran ollut niin kaamea polttava tunne ruokatorvessa ja vatsassa, et hyi olkoon. Ja ne röyhtäykset :x Nooh, Rennie auttaa toistaiseksi. Ei mulla kyllä esikon aikana näin pian närästys alkanut ja nyt tuntuu, et kaikki aiheuttaa sitä..

Mun nimimerkki tulee jostain pään sisältä. Kaverilla koira jonka nimi on Ami, jota sitten huutelen aina aminohapoksi, ehkä sieltä :xmas: .

Taas ihastuin uuteen tytön nimeen Lumia. Nyt listalla jo Ava ja Edith (josta mies ei niin tykkää ) ja sit tuo uusi löytö. Onko muilla jo löytynyt nimiä johon ihastunut?

Aminohappo ja Kuutti 22 (poks taas)

Nimimerkistä kunhan on vaan keksitty jokin, ei kyllä kerro todellisesta koostani mitään :whistle:
Huomenna kauan odotettu ultra, jee! Kateeksi käy nuo teidän vauvamahat :snotty: Mulla ei ole tosiaan havaittavissa kun pienen pieni kumpu. Potkuja kaveri kyllä jakelee ahkeraan ja näkyvät jo ihan masun päällekin :D
Aloitin eilen Retaferin syönnin ja vatsa alkoi jumimaan |O olisin toivonut kyllä päin vastaista vaikutusta!
Uiminen ois ihanaa, mut uimahalliin yhteen suuntaan vaivaiset 60km matkaa... ei oikeen iske ajella kovin usein.
Jaahas, jos lähtis lepäilemään, tuntuu siltä, että taitaa olla flunssa tulossa.
:wave:

No heippa pitkästä aikaa :) Kyllä on aika mennyt nopeasti, nyt menossa rv 20+6. Meillä oli 29.9. ultra ja kaikki näytti olevan hyvin, vauva liikkuu hurjan paljon. Liikkeet aloin tuntemaan viikolla 18. Etenkin yöllä jytää, ja illalla/aamulla jumppailee. Upean tuntuista. Nyt vähän flunssa vaivaa, muutoin vointi ollut hyvä, mitä nyt väsymystä. Ja tuo ah niin ihana närästys myös täällä riesana :p Ultrassa olivat sitä mieltä että laskettu aika olisi jo 11.1. mutta eivät alkaneet sitä vaihtamaan joten 13.1. edelleen. Ihanaa syksyn alkua kaikille!

Sunnuntaita kaikille :wave:

Nimimerkistä minulla se tulee etu- ja sukunimestä sekä syntymävuodesta eli todella vaatinut paneutumista sen keksiminen :whistle:

Tästä "painonhallinnasta" ei tule mitään |O Oltiin anopin syntymäpäivillä ja tarjolla oli voileipäkakkua jota eräs veti suurella innolla niin että nyt sitä tulee korvistakin ulos :kieh: Millä hiivatilla minä saan pidettyä näpit erossa noista herkuista :ashamed: ?! Minulla kun on painoa entuudestaan "ihan riittävästi" niin nyt tulisi pitää huoli siitä ettei sitä tulisi montaakaan kiloa lisää, mutta tällä menolla siitä ei kyllä tule mitään |O :kieh: Harmi etten kykene potkimaan itseäni persauksille, nyt olisi aiheellista...

MaMa ja tytsykkä 22+3

Paino on alkanut myös mulla nousemaan ihan kivasti. Neuvolassa eivät ole ihmeemmin kommentoineet. Alussa ei meinannut kunnolla nousta pahoinvoinnin takia mutta nyt on alkanut ruoka ja herkut taas maistumaan joten painokin nousee, toivottavasti ei liikaa! :p Nimim tulee lempinimestä jonka mieheni antoi mulle seurustelumme alkuaikoina, se ei ole kylläkään mitenkään verrattavissa oikeaan nimeeni, mistä lie herra sen keksi :) Ja loppu tulee syntymävuodesta.

Heippa kaikille!

Nimimerkistä Fistik on turkin kieltä ja tarkoittaa pähkinää. Sitä käytetään turkissa myös nimityksenä naiselle vähän samaan tyyliin kuin englannissa joku chick :p Joskus aikoinaan jossain chatissa mua taidettiin sillä nimellä kutsua ja siitä se on jäänyt ja nyt ollut jo useamman vuoden melkein joka paikassa mun nimimerkkinä..tuttu ja turvallinen :)

Aminohappo Lumia on ihana nimi :) Meillä on nimet ollut jo selvänä ennen kuin raskautta edes oikeastaan suunniteltiin ja en usko että ne siitä tulee enää muuttumaan. Pojasta tulee Emre Daniel ja jos tyttö ois ollut niin olisi annettu nimeksi Melike Cecilia (tai eihän sitä tiedä vaik synnytyksessä tulisikin yllätys jos rakenneultra ei pitäisi paikkaansa..). Mulla ei nää nimet oo mitään salaisuuksia ja ei kuuluta kirkkoon eli ristiäisiä meille ei tule..Muutenkin oon höpissyt vauvasta jo nimellä niin kaikki tutut tietää sen, niin eipä sillä kai enää väliä vaikka sen täälläkin kerron :D Kutsumanimi tulee siis olemaan turkkilainen, mutta toiseksi nimeksi halusin antaa jotain suomalaista että siinä on jotain äidin puoleltakin (tai ruotsiin päinhän noi Daniel ja Cecilia taitaa enemmän mennä..perusuomalaista nimeä on hankalampi yhdistää erikoisten turkkilaisten nimien perään :p ).

Mäkin olen miettinyt tuota uimista että saisi edes jonkinlaista liikuntaa.. Nyt työttömänä sitä on niin jumittunut kotiin ettei oikeen mitään saa aikaiseksi..Mies on yhtä laiska liikkuja niin ei ole edes ketään patistamassa ulos ja liikkumaan. Huomenna alkaisi mammajooga ja sitä tekisi mieli myös kokeilla, olisi sitten edes yksi säännöllinen harrastus. Jospa sitä saisi huomenna itseään niskasta kiinni ja lähdettyä sinne :)

Tarkistin äitiysloman alkamispäivän, mulla alkaa jo 24.11 :wave: Yllätyin jotenkin että se tulee niin nopeasti, mutta joulukuussahan on niin paljon niitä pyhiä jotka vaikuttaa.. Vaikka eipä se äitiysloma paljonkaan tilannetta varmaan muuta kun muutenkin kotona olen ja en usko enää tähän väliin töitä löytäväni.. Mutta sitten voi olla ainakin hyvällä omallatunnolla kotona.. :D Kaverilla loppui työt pari kuukautta ennen äitiysloman alkua ja työkkärissä pakotettiin vielä kuukausi ennen loman alkua laittamaan hakemus ainakin kahteen paikkaan..

Fistik ja PikkuPrinssi 23+2

(.) Näinpä viime yönä taas vauva-aiheista unta. Unessa vauva syntyi ja oli poika. Siitäpä iski kamala paniikki ettei vauvalle ole mitään nimeä.. Unessa päivät vain menivät, mutta nimeä pojalle ei löytynyt. Meillä on oikeasti muutama nimi mietittynä sekä tytölle että pojalle, nämä oikeassa elämässä mietityt vaihtoehdot käytiin myös unessa läpi ja tuntuivat ihan hölmöiltä. Lopulta nimen keksimisen suhteen tuli kiire ja annoimme hädissämme vauvalle nimeksi Iisakki Oskari ja vauvaa kutsuttiin Oskuksi. Tähän sitten heräsin 6.55 ja aloin pienoisessa paniikissa miettiä erilaisia nimivaihtoehtoja. Myöhemmin rupesi jo naurattamaan oma hupsuus, mutta uni ei enää sen jälkeen tullut vaan nousin reippaasti aamupalalle.

Jos poika tulee niin Iisakki Oskari on nimenä tavallisuudessaan kauhistus meille. Molemmilla muksuilla kun on jo valmiiksi vähän erikoisemmat nimet, vaikkakin suomalaiset kirjoitusasultaan, ulkomaiset kirjaimet ovat ehdottomasti out kun minä en niitä lasten nimiin hyväksy.

Nimimerkistä: tulia oli ensimmäinen reilusta kymmenestä joita kokeilin ja joka meni läpi. Huiman paljon kun täällä tuntuu olevan immeisiä niin paljon nimimerkkejä on jo varattu, enkä halunnut ottaa numeroita mukaan. Horoskooppini elementti on tuli joten siitä ehkä hieman johdettu. Niin ja olenhan tulinen persoonallisuus. *hymy*

Fistik: löytyykö jostain hakemistoa, jossa olisi noita turkkilaisia nimiä? Emre kuulostaa kauniilta ja meillä on hakusessa erikoisempi A:lla, E:llä tai I:llä alkava mielellään 3-5 kirjaiminen nimi.

tulia & viljami 19+5

Todella kauniita nimiä Fistik :) Meillä odotetaan synnytykseen asti jännityksellä kumpi tulee. Olisin itse halunnut jo udella ultrassa sukupuolta mutta mies ei ja pysyi tiukkana joten "hävisin" taistelun :) Nimiä on ehditty kyllä jo kummallekin sukupuolelle.

tulia http://www.gulum.net/bebek-cocuk/bebek-isimleri.php tuossa ois yksi linkki sivulle jossa on turkkilaisia nimiä. Siellä on ainakin selkeästi merkattu onko kyseessä tytön vai pojan nimi, eli tuolla sivulla ei turkin kielen taitoa pahemmin tarvitse.. :) Se selostus nimen perässä on nimen tarkoitus, turkin kielessä kun kaikki nimet aina tarkoittaa jotakin.. Monissa noissa turkkilaisissa nimissä on vaan se ongelma, että ne on ehkä liiankin erikoisia täällä Suomessa.. Mä kerran yksikseni kotona kikattelin selaillessani noita kun mietin, että jos antaisi pojalle nimeksi joku Iskender, niin koulussa häntä varmaan kutsuttaisiin kebabiksi :kieh: :ashamed: Mutta löytyy sieltä joukosta todella kivan kuuloisia ja tytölle vielä helpommin..Emre oli tuollainen helpon kuuloinen suomalaisenkin lausua niin se oli mulle aika helppo valinta :)

Tänään olin todella väsynyt jo toisen huonosti nukutun yön jälkeen. Viime yönä kävin pystyssä taas kiitettävän monta kertaa.. |O Ehkä tämä vaan valmistaa tulevaan yöheräilyyn, ettei puun takaa tuu se väsymys. Muuten täällä ihan normaalia elämää.
Mun nimimerkki tulee siitä että mulla asuu täällä kotona kaksi pientä suloista Simba leijonaa ja Sarabihan on Simban äiti... :heart: Meidän muksujen kestosuosikki on leijonakuningas ja siksi he haluavat usein leikkiä sitä. Tällanen tarina.

Iltaa!

Tosta nimi asiasta tulin nopsaa kommentoimaan. Nimiä ollaan jonkun verran mietitty... tai no, ei oikeastaan... Pojasta tulis kai Anton, tytölle ei sit nimeä olekaan... Mun suku on suomen-ruotsalaisia, niin hurri nimi kumminkin. PAITSI, ihastuin Pieta -nimeen (oikeestaan jo 5vuotta sitten) mut mies ei edelleenkään oo mun kans samaa mieltä :/ eikä se mahda hurri nimi olla laisinkaan :whistle: Kummiski kun isosisaruksilla on ruotsinkieliset nimet niin kai se sit täytyy joku muu nimi tytölle keksiä. Saa nyt nähdä mihin päädytään, oon ennenkin saanu nimissä tahtoni läpi :p

Terveisiä flunssan ja kurkkukivun keskeltä :headwall: Peräti 3 tuntia sain viimeyönä nukuttua, että hyvin pyyhkii! Ja pitäis sinne ultraan lähtee ajamaan, isäntäkin on ihan väsynyt, kun oli viimeyön töissä.... No toivotaan, että auto kestää tiellä, eikä hirviä hirveesti pompi eteen, tuo kinttupolku on sellaista hirviriski aluetta, useamman kerran hirviä sillä tiellä olen nähnyt.
Nimistä...tytölle on nimi valmiina, jos sattuu olemaan poika, niin ei hajuakaan nimestä...
tuuliako se lähti sinne Kuubaan häämatkalle? Just tuossa uutisia kuulostelin, niin se hurrikaani on kuuban rannikolle iskemässä, hui :eek: Katselin eilen äkkilähtöjä, jos sais viikon loman, niin vois lähteä jossain käymään lasten kanssa, kun tää suomen kesä oli mikä oli ja sinne joulukuun Thaimaan matkallekaan ei nyt päästä.
Jaahas, jos lähtis tytön viemään mummon tykö ja ajelemaan kaupunkia kohti... :wave:

Heissan!
Minä myös silmät ristissä töissä, mutta johtuu ihan jännäritrilogiasta jota lueskelen ja on onneksi jo loppusuoralla. Mokomat kirjat on koukuttanu mut ihan täysin! Mä kerroin viime viikolla töissä tästä raskaudesta ja iloisesti alaiset otti vastaan. Varmaan ajatteli, hyvä vaan kun päästään pomosta eroon vuodeksi :whistle: ... kun on ollu paljon muutoksia niin saavatte hengähtää sen aikaa :LOL:

Mun nimimerkki on peruja kissavainaaltamme jota aina nimittelin runttipullaksi kun se oli semmonen pullero ryökäle. :heart: Oli muuten maailman paras kissa :heart:

Jeesh, kyllä täytyy nyt alkaa hommiin kun tällä viikolla on menoja ja palavereita niin paljon ettei paljoa kerkeä tässä nyt oikein kunnon töitä tekemäänkään.

Vointeja naiset ja mukavaa alkuviikkoa :heart:

Täälläkin on flunssa iskenyt. Vasta kärsin kurkkukivusta kun poikakin oli sairaana ja nyt sitte kunnon flunssa. Ei päästy pojan kanssa kerhoonkaan. Mies on iltavuorossa ja ulkoilee nyt pojan kanssa että saan levähtää. Mut pitkä päivä edessä puolikuntoisena.

Masussa tuntuu olevan vilkas vaavi, kovasti potkii ja maha hyppii. Saa nähdä tuleeko tästä yhtä hidasliikkeinen lopuuvaiheessa kuin pojasta että saa olla sydän syrjällään onko eloa. Nyt taas olen muistanut kuin onnekas olen että jo toinen raskaus mennyt tähän asti ihan hyvin. Kaverini sai juuri keskenmenon ja se sai ajattelemaan.

Mutta nyt ei jaksa enempää. Lepäilen vain.

Huomenta :wave:
Viikonloppu takana ja mieskin on saanut jo liikkeitä tuntea (tosin tää pikkuinen on kyllä niin ujo, että kun alkaa liikkeitä tunnustelemaan, ni kääntyy ympäri ja potkii sitten selkään).

Miehen sisko synnytti viikonloppuna kaksoset, tytön ja pojan :heart: Ja eilen oli sitten miehen veljen nuorimman ristiäiset :) Pikkuinen masuasukas heräsi kahvikekkereillä ja potki ihan tosissaan. Liekö toivotteli omasta mielestään onnea pikkuiselle serkulleen.

Kohta pitäisi suunnistaa hammaslääkäriin... Hammaskivenpoistoa täti viime viikolla suunnitteli :eek:

Nimimerkkinä minulla on ihan yhden kaverini keksimä lempinimi, ja tuo numerohirvitys ei kyllä sitten merkkaa mitään erikoista. Jollain forumilla sen lisäsin aikoinaan perään, ja siinä tuo on sitten kulkenut mukana...

huomenta vaan ....!!
mun nimimerrki on vaan mun kutsumanimi, en viitinut sen kummempaa keksia.
meillä oli pojalle nimi jo valmina ajat sitten mistä molemmat tykkäis, mutta sitten tammikuussa miehen kaveri meni laittaman saman nimen oman pojalle ja nyt kuuleema me emme voi antaa sama nime omaalle pojalle(miehen mielipide asiasta) :( mun mielestä se on kyllä ihan tyhmä että ei voi antaa sama nimeä, tule jo vielä toinen etunimi ja vielä sukunimi. olin miehelle melkein koko päivän kiukkunen siitä :saint: nyt rupee jo vähän helpotaa... ma kun en haulua ihan perussuomalaista nimeä...
mun närastus loppui siihen kun älysin ostaa rennie apteekista, se vain loppui kun seinään, sain vain yhden palan pakkauksesta popsittu :D ei enää närästää, toivottavasti ilmiö pysyy loppun asti.
mulla on huomenna rakenneultra. pelotta ja jännittä ihan hirveesti...että onko kaikki kunnossa. lupasin itselle että en ostaa mitään ennen rakenneultra, mutta hermot ei kestänyt ja lauantaina tuli ostettu jo pienet pienet sukat( oi että on söpöt) ja pari body.
käyttäko teistä kukaan täällä kosteusvoidetta tai muuta sellaista raskausarpien ehkäisemiseksi??? mulla on sellainen palmersi voide ihan raskausarpien varteen mutta en uskoo sen tehovan kun en muistaa koskaan käyttä sitä :LOL: ja tulee niitä arpia vaikka kuinka itseä rasvais.

Yhteistyössä