TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuttemui, tulit äsken ihan yhtäkkiä mieleeni ja täältähän minä sinut bongasin :heart: :hug: :heart:
Ihana kuulla, että odotus sujuu mallikkaasti jne...enkeleitä!! :flower: :hug:

Jahve
Kiitos! Terkkuja kaikille Helmille :wave: Toivotaan, että saan vielä tuoda teille ihania, Ihania uutisia :heart:
Sitä odotellessa!! :hug: :heart: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haidi84:
Meillä oli tosiaan rakenneultrassa painoarvio jo 420 grammaa. Siis silloin viikkoja oli 20 tasan. Eikö tää oo tosi iso? Oon tässä miettiny et jos se sittenki hedelmöitty jo kuukautta aiemmin niin kuin oli epäilystä aluks... vai oiskohan se siihen liian pieni.. täytyy itseki ottaa vähän selvää, et oisko mahdollista...
Vaikuttaa kyllä vähän isommalta kuin viikkoihin nähden on. Toisaalta ei ne painoarviot grammantarkkojakaan ole. Mulla oli ultrassa 19+3 painoarvio 345g eli olis vastannu viikkoja 20+1. Mulla on kaikki ollu rakenneultrassa isompia ja silti syntyneet yliaikaisin (1-7päivää ). Tosin isoja on olleet 4005g, 4230g ja 3980g.

Tuolla on sellaset ketjut ku Painoarvio? ja Painoarvio rakenneultrassa. Käyhän kurkkaaan!
 
Siis nyt apua!!
Kävin lenkillä ja vasempaan nivuseen alkoi sattumaan, ja kun saunassa kävin ja pesulla niin nivusessa on kova patti nyt ja ihan sikamaisen kipeä, kosketusarka ja vielä kävellessäkin sattuu. Kerpele, onko tuo joku suonikohju vai mitä.. lekuun menen ehdottomasti näyttämään, mutta työterveysleku vai neuvolaleku? Neuvoja? Onko muilla jotain tämmöstä?

Sit kakka-asiaa; syön sitä rautaa ja kakka on ihan täysin mustaa nyt. Kuulunee asiaan? Hurjan näköistä vain.
Mutta siis tuo pattihomma ihmetyttää, tuliko se tänään kävellessä, hankaako mun masu nivusta ja se kipeyttää vai liekö sitten jotain muuta.. grrh jos ei pääse kävelemään jos alkaa tuollaisia vaivoja tulemaan.. Hjälp!
 
Anmaria79
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:
Jees, ultra käyty ja kaikki oli kunnossa! Paitsi, la siirtyi, uus la on vasta 31. pvä |O
Vähän kyrpii laskee taas viikkoja jotka jo meni :/ No, siinä olikin syy miks Eelis on potkiskellu niin sievästi vaikka jyllänny onkin.
Muuten ultra oli ihana, niinkun aina! (aina ollu sama ultraaja, joka odotuksessa) Kerto ihan selvästi mitä kaikkea näkyi, aivot, sydämen, mahalaukun, virtsarakon ym. Sit kans oli suloista kun Eeliksen jalkapohjat näkyi yhdessä vaiheessa :heart: Pyllykin näkyi, ja yritettiin miehen kans paljon vilkuilla josko siellä jotain roikkuis välissä vaan eipä tuosta selvää saanu.. Tämä lääkäri ei nimittäin kerro sukupuolta ennen kun viimeisessä UÄssa...
Pari kuvaa saatiin, nekin tosin oli pään päältä otettuja ettei niissä mitään jännää katseltavaa sillai ole. Mutta, pääasia et kaikki oli kuitenkin hyvin!

Tuttemui:Milloin sulla oli se uusinta UÄ?

Mrs O & Eelis 19+4...
Millä perusteella ultraaja siirsi sun laskettua-aikaa? Mulla ei siirretty, vaikka oli 1 1/2 viikkoa pienempi rakenneultrassa laskettua-aikaa. Np-ultrassa oli vaan kolme päivää pienempi. Käytiin ton takia jo kolmannessakin kasvukontrolliultrassa, mutta siinä kasvu ei ollu jääny lisää. Ei kumminkaan lähtenyt siirtää laskettua...

Anmaria79 rv22

 
Huomenta!

Kylläpä oli tullut paljon tekstiä viikon aikana.

Nimistä oli kyselyä, meillä on tytölle ollut nimi mietittynä heti alussa, nyt vain jotenkin tuntuu että ei ehkä sittenkään sitä.

Nimimerkki minulla tulee ihan puhtaasti esikoiseni antamasta masuasukin nimestä.

Seksistä oli kans kyselyä. Meillä ei ole raskaus vaikuttanut kielteisesti.

Maanantaina minulla oli tarkistus ultra ja Suhmura Sandra kasvaa hyvää vauhtia, nyt oli painoarvio yli 600 g. Painoa on nyt tullut vajaa 4 kg ja maha on minusta jo tosi ylhäällä tai sitten vain tuntuu, kun olen niin pieni muutenkin.

Vaatteita on taas tullut haalittua lisää. Lauantaina ajattelin käydä shoppailemassa hiukan lisää, kun on Oululaisten äitejen tapaaminen. HM on niin söpöjä vaatteita ja yksi ihana pöllöhuopa mikä on pakko saada.

Onko kukaan muu niin hölmö, että olisi jo ostanut joululahjoja? Minulla alkaa olla suvun lahjat jo kasassa ja lapsillekkin olen ostellut jo aika paljon. Inhoan joulun alus ruuhkaa ja olen varmaan viimeiset sitsemän vuotta ostanut lahjat jo ennen marraskuun loppua. Minulla on periaatteena, että joulukuussa en osta enää yhtään lahjaa.

Oulunseudun äideillä on lauantaina klo 13 Amarilossa tapaaminen, nyt kaikki mukaan.

Hemuli ja Suhmura Sandra 23+5
 
Anmaria79 Meillä ainakin sanoi tuo lääkäri et jos la heittää viikolla niin sit yleensä siirretään sitä. Mulla on koko odotuksen ajan heittäny se, varhaisultrassa 1,5 viikolla, np uässä vajaalla viikolla, ja nyt olikin melkein kaks viikkoa pienempi :/ Mutta sanoi lääkäri kans et voi olla et siin vika uässa se la muuttuu taas, katotaan kuin vauva on kasvanu.
Mä en ole mitään isoja vauvoja saanutkaan, esikoinen, poika oli 48,5cm ja 3120g. Toinen, tyttö oli 49,5 ja 3300g, niin jospa tämäkin on vain pieni kokoinen...
Esikoisen kans ne ultrasi silloin kun oli la, kun mulla oli niin pieni maha. Silloin antoivat painoarvioiksi 2800g, et ne arviothan on vain arvioita.
 
Mrs O Ens keskiviikkona ois uusintaultra. Ei oo tähän asti jänskättänyt, mutta eiköhän sekin ole tuloillaan. Vähän ihmetyttää, kun en oikein kunnon hikkaa tunne (ehkä?) :eek: Välillä kyllä "nykkii", muttei niin selkeästi kuin aiemmin. Tai sitten muistelen niitä loppuajan hikotteluja :/

painoarvioista Tarkempi kuin painoarvio, on mitat. Päänympärys tärkein, sit lisäksi reisiluu. Jos ne näyttää poikkeavan lasketusta ajasta yli viikon, sitä "pitäisi" muuttaa. Mulla aikaistettiin rakenneultrassa viikolla. Aavistelinkin aiempaa hedelmöitystä ja np-ultrassa sitä kyselin, mutta silloin ei näyttänyt niin paljon isommalta. Rakenneultrassa sitten aikaistettiin 8 päivää, että olinkin yllättäen puolivälin ohittanut ;)
Ja niin kuin Mrs O sanoi, meillä ei painoarviota anneta, vaan pelkät mitat. Rasvakerros kuulemma vielä niin kovasti vaikuttaa. Ja sukupuolta ei vielä tuossa kerrota - lääkäri ei halua antaa epämääräisiä arvailuja. Ja kivesten laskeutumista ei vielä oo tuolloin tapahtunut, joten erhedyksen vaara on suuri.
 
painoarviosta niin sehän on arvio. Ei meilläkään 4 vuotta sitten annettu tytöstä mitään painoarviota, mutta nykyään näköjään antaavat ja merkkaavat sen ihan neuvolakorttiinkin. No pääasia, että kaikki tärkeät elimet ok ja koko suurinpiirtein mitä pitääkin.
Lääkekuuri alkaa purra, tujakka kuurihan tuo kyllä onkin, viimeyö oli jo parempi.

Ihanaa keskiviikkona pääsen ostamaan kirpulle vaatteita :D Vähänkö odotan tuota ultraa.... Harmittaa vaan kyllä kun mies ei nyt sinne pääse mukaan, mutta ei mahda mitään.

Alkaa tympimään tämä jouten olo... no ens torstaina jos edistyis sinne töihin, johan tässä on sitten melkeen 4 viikkoa tullut löhöiltyä...
Joulusta ennen olin joulu ihminen henkeen ja vereen, nykyään en oikeen jaksa hirveesti paneutua, johtuen varmaan siitä, että 2 viimeistä joulua olen koko joulut viettänyt töissä. Muutenkin lahjoissa ostelen sellasia "isompia ja kalliimpia" hankintoja, inhoan sitä pikku krääsää :kieh: Tänä jouluna varmaankin tuolle teinille hommataan kannettava tietokone ja siinäpä sitä sitten onkin ihan tarpeeksi lahjaa. Jouluruoka on kyllä tärkeää, sitä pitää olla herkkuja ja sitten perheen kesken istutaan ja nautitaan....

Rauta tosiaan värjää kakan mustaksi :x
 
Niiskunen
No niin... Nyt on ultrassa käyty! Kaikki oli kunnossa ja ultraaja totesi, että killuttimet puuttuu! Eli tyttöhän meille nyt sitten vihdoin ja viimein on tulossa! Jeeeee... Meil on siis kaks poikaa ennestään. Mä en saanut mitään paino-arviota. Korttiin vaan kirjoitettiin et B-mitta on 42mm. Ilmeisesti reisiluu?
Nyt menee vaatevarasto uusiks kokoneen, kun on vaan noita poikien vaatteita.
Voi siis päivittää mulle että tyttö tulee ja laskettu aika ei muuttunut. Ja iän vois päivittää ku kohta on synttärit eli 32.
Seksistä oli puhetta... Mulla ei oo ollu kauheesti himoja, mut kait se on "pakko" välillä antaa, että saa miehen pysymään tyytyväisenä. :)

No sitten nimistä Onhan noita mietittynä, mut tuntuu, että tytölle on nyt sit vähän vaikeampi keksiä nimi. Pojalle olis ollu ihan selvä nimi jo.

Nimimerkki tulee kait muumeista jollain tapaa.

Mulla on kauheen väsynyt olo vieläkin. Joka päivä täytyy ottaa päikkärit. Nyt ei vaan malta, ku olen tuosta sukupuolesta innoissani. Rautaa ei tartte viel syödä, kun hemppa oli viimekäynnillä 124. Ensviikolla olis taas neuvola ja sit saa ne laput kelalle laitettavaks. LAitan kyllä heti, et saa sen pakkauksen hypisteltäväks.
Mitenhän se lappu täytetään, ku mulle pitäis tulla edellisen lapsen aikana saatu päiväraha samanlaisena. Onkohan ne laput jollain tapaa muuttunu? Onks kellään tietoa siitä?
Tässä nyt minun aatoksia tältä erää.
Jaksamisia kaikille! Ja hyvää syksyä! :)

Niiskunen ja "Pipsa" 19+3

 
Ihania kuvia! :) Täytyis varaan itsekin laitella pari kuvaa. Juu rauta tosiaan värjää mustaksi, oon saanut itsekin sen huomata, oli sen verran taas hemppa laskenu, verenpainekin laskee laskemistaan, ei ihme että öisin ja aamuisin huipaa :p Sänkyhommat ei vois vähempää täälläkään päässä kiinnostaa :p Onko keneltäkään lähtenyt hiuksia raskauen aikana paljon??
 
kirppunen Painoarvio on tosiaan arvio, ja meillähn muuten on erikseen painoarvioultra raskaudenloppupuolella, n.rv 34-36. En oo tullut ajatelleeksi, että sitä ei kai kaikkialla tarjota.
Ja joulusta meillä sama periaate, ostetaan isompia ja laadukkaampia juttuja - ei mitään krääsää |O Mutta kun neljälle lapselle ostaa, ja kummien, mummien ym.lahjat päälle, niin tuleehan sitä tavaraa muutama jätesäkillinen :LOL: Ruokaan mekin panostetaan paljon, ja onneksi on aina saatu verottajalta joulurahat ;) Kuluukin se lähes yksi kk:n palkka jouluhössötyksiin :whistle:

Niiskunen Mulla myös n.kk:n päästä synttärit. Täytän 32 :eek: Ja joskus fiksuna päätin, ettei lapsia yli kolmikymppisenä :LOL:
Ja toi B-mitta on mun mielestä lakimitta. Eikös Femur oo reisiluu, joten kai se f:llä merkittäis. Ja tärkein mitta toi lakimitta lienee, joten kai se siks korttiinkin merkataan.

Mimssu82 Mulla kynnet ja hiukset voi raskausaikana erinomaisesti, mutta kun imetys alkaa, niin kato käy :LOL:

seksihommista Meillä onneksi maistuu molemmille ;) Ei ainakaan vähenny raskausaikana :p

masukuvat Teillä on ihania massuja. Mun maha tulee esiin vasta ihan lopussa. Vaikka olen asiakaspalvelutyössä ja paljon asiakkaiden kanssa jutellaan vauva-asioista yms. ei kukaan ole vieläkään huomannut :eek: Ne, joille olen sanonut, on huuli pyöreenä ihmetelleet, että taitaa olla tosi alussa :kieh: Enkä peitä vaatteilla, ja olen vielä tosi hoikka :/ Yleensä puolitutut huomaa, kun jään kotiin äippälomalle.
 
Mulla ois muuten myytävänä Patrician tukivyö. Siinä on koko (?) 92, eli oisko jotain senttejä. Jos jollain ois tarvetta, täältä löytyy lähes käyttämätön. Mun supistusherkkä kohtu ei tykännytkään tosta mallista :/
 
Anmaria79
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:
Anmaria79 Meillä ainakin sanoi tuo lääkäri et jos la heittää viikolla niin sit yleensä siirretään sitä. Mulla on koko odotuksen ajan heittäny se, varhaisultrassa 1,5 viikolla, np uässä vajaalla viikolla, ja nyt olikin melkein kaks viikkoa pienempi :/ Mutta sanoi lääkäri kans et voi olla et siin vika uässa se la muuttuu taas, katotaan kuin vauva on kasvanu.
Mä en ole mitään isoja vauvoja saanutkaan, esikoinen, poika oli 48,5cm ja 3120g. Toinen, tyttö oli 49,5 ja 3300g, niin jospa tämäkin on vain pieni kokoinen...
Esikoisen kans ne ultrasi silloin kun oli la, kun mulla oli niin pieni maha. Silloin antoivat painoarvioiksi 2800g, et ne arviothan on vain arvioita.
Kiitos vastauksesta Mrs O! Ehkä mulla sitten vaikutti tohon se, ettei ollut ekassa ultrassa kuin kolme päivää laskettua jäljessä, kun sulla on ollu kaikissa ultrissasuht samassa suhteessa pienempi. Nkl:n lääkäri sanoi ettei herkästi lähde laskettua vaihtamaan, kun voi olla erilaisia syitä muutaman päivän heittoihin. Esim. jos np-ultrassa olis laskettua muutettu, niin olis rakenneultrassa ollu sen sallitun viikon marginaalin sisällä. Erikoislääkärikin otti useita mittoja samasta paikasta ja sai mitoille siten vaihteluvälin eli myös mittauksissa on epätarkkuutta ja heittoa. Mä oon kans ymmärtäny kuitenkin et noi mitat siinä enemmän sitä laskettua-aikaa mittaa kuin paino. Mulle ei edes sanottu painoarviota ennen kuin kysyin kontrollissa.

Anmaria79
 
Mimssu82 raskausaikana hiukset voi todella hyvin, mutta synnytykse jälkeen alkaa sellainen sulkasato että ihan tosissaan saa pelätä kaljuuntumista :whistle:
Minullakin synttärit reilun kuukauden päästä ja listassa onkin tuo uusi ikä ollut jo alusta asti eli vaadi päivitystä :D

Minä luotan tuohon rakenneultran sukupuoliveikkaukseen kun tämä tulokas niin auliisti esitteli jalkovälinsä eikä siellä kyllä näkynyt mitään pippeliin tai kiveksiin viittaavaa. Ja noista painoarvioista sen verran että ne on arvioita eikä niiden perusteella kannata ehdä mitään johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Tosiaan ne mitat ovat tärkeämpiä kuin painoarviot.

Joululahjoja en ole vielä hankkinut, mutta eiköhän sitäkin voi pikkuhiljaa alkaa miettimään. Saas nähdä mitä sitä keksii joululahjoiksi kun nuo tulot on joulukuussa aika olemattomat, kun ensimmäinen äippäraha tulee vasta tammikuun alussa. Minulle kuitenkin tärkeintä joulussa on se yhdessä oleminen ja ne ihanat jouluruoat (yllätys..) ja onhan se ihana katsoa kun lapset avaavat lahjoja innoissaan.

Edelleenkin oma olo on aika hutera, mahaa polttelee ajoittain, mutta enää ei syömiset tule ylös. Tytsykkä on ollut todella vilkas ja mesoaa ihan kiitettävästi. Ensi viikolla on sitten ensimmäinen neuvolalääkärikäynti, ihan mielenkiinnolla odotan että onko nämä supparit saaneet jotain aikaiseksi, kun tuosta edellisestä synnytyksestä ei kuitenkaa niin kauhean kauaa ole aikaa.

MaMa ja tytsykkä 23+0
 
Niiskunen
Mimssu82 Mulla lähti kahdessa aikaisemmassa raskaudessa puolet hiuksista pois. Nyt ei oo lähteny. Imetysaikana vaan hiukset kukoisti. Saas nähdä miten nyt käy. :)

Tuttemui Kiitos tuosta mitta infosta. En tullut kysyneeksi ultrassa. :)

Tässä kun tyhjensin kameran koneelle ni ajattelin laittaa sen oman masukuvan ja sit uusimman ultrakuvan näytille. Ultrakuvasta tuli kyl aika huono ku ei voinu käyttää salamaa ni on vähän epätarkka.



 
painoarviosta: Meilläkään ei rakenneultrassa sanottu sitä, enkä kyllä älynny sitä kysyäkään. Mittalili päänympärystä ja reisiluuta ja kuulemma vauva täysin vastasi aikaansa, eli mulla ei muuttunut viikot mihinkään suuntaan. Meillä on myös joku koko arvio(?) tms. raskauden lopussa, minkä tekee lääkäri. Tai siis se, että mahtuuko syntymään alakautta vai mikä lie..oon perillä asoistani:)

Joulusta: En hirveen aikasin lahjoja ostele, mutta en kuitenkaan ihan viime tinkaankaan jätä.. ne joulunalusruuhkat on hirveltä! Mutta vielä hirveämpää musta on, että kaupoissa aletaan laittaa joulujuttuja ym. esille jo lokakuussa! :kieh: Sitä kerkeä jo kypsyä koko jouluun ennen varsinaista joulua.

Mimssu82: Mulla ei oo hiuksia lähteny, mutta hiukset rasvoittuu ihan älyttömän nopeasti, tosi ärsyttävää!

Vitsit, mua ottaa päähän tää sairaslomalla olo!! tylsää, isäntäkin lähti just iltavuoroon :( Onneks on noita karvaisia kavereita sentään seurana! :D
 
Mä oon nauttinu täysin siemauksin sairaslomasta :LOL: Tekemistä kyllä riittää, ja ihanaa kun saa vaan olla stressaamatta! Oli aika stressi paikka olla töissä tuolla :ashamed:

Tuttemui: En minäkään mitään hikkaa oo tuntenu ennen kun vasta viimeisillä 10:llä viikolla :eek:
Nyt to ultran jälkeen mieli helpottui, kun ehti miettiä et mikä vialla kun vauvan liikkeet tuntui niin hennosti ulospäin, vaikka viikkoja oli se 21+! Nyt sit kun sai tietää et Eelis onkin pienempi niin helpotti et siinä se syy sit olikin. Eilen Eelis sit vetelikin sellasia voltteja et ne näkyi mahan päältäkin tosi hyvin!! Oli se ihanaa katseltavaa :heart:

Hiukset voi hyvin odotus aikana täälläkin, jos olisivat kunnossa!! Eli, en ole leikannu niitä ties milloin viimeks niin ne jo senkin takia irtoilee. Mutta kunhan vauva on syntyny niin se on yhtä kaljuuntumista! Joka aamu sai tytönkin pari vuotta taaksepäin kaivaa omien hiusten alta aamuisin :LOL: Tyttö nukkui vieressä, seinän ja minun välissä. Pelkään kätkyt kuolemaa aika paljon, olen itse "kuollut" kerran niin... Onneksi päivällä, muuten en olisikaan tässä!

Mrs O & Eelis 19+5

Onko muuten muut la:n tammikuun 31. omaava helmikuisissa...? Minä en kyllä täältä lähde minnekään!!
Ajattelin vain kun ei muita ole...
 
Mimssu82 Meikäläisellä tuntuu hiuksia irtoavan aikalailla... :/

Maanantaina olisi mullakin edessä kauan odotettu rakenneuä.
Ei oo tullut yhtään semmoista tyttö- tai poikaoloa vieläkään.. Jännä sinänsä sillä edellisissä odotuksissa on ollut aina jonkinlainen aavistus..

Hennuliinizu + Masuasukki 21+5
 
Meikäläistä ei pelota synnytys tai muut vaivat, mutta tuo hiustenlähtö pelottaa :ashamed: Kun on aina ollut niin paksut hiukset, tuntuu karmealta, jos ne lähtee pois. Ei vissiin hiustenlähdölle voi mitään...?
 
:eek: :( |O :xmas: :x :/ :headwall: Voi juma että ottaa nuppiin. Joku fiksu ihminen oli ottanut meidän pakastimen töpselin irti..... ja ei hajuakaan millon. Aloin ottamaan lihaa sulamaan pakastimesta, ihmettelin, että haiseepas oudolle..... No sitten älysin, että se pakastin on sulanut :headwall: töpseli irti seinästä... Onneksi mehut oli vielä ainakin osittain jäässä pohjalla, mutta sinne meni lihat, kalat ja sulaneet marjat :( Ei kai nuo mehut menneet miksikään, olivat vielä viileitä, osa vielä osittain jäässäkin.
Anteeksi purkautuminen :ashamed:

Ja muoks... Kateeksi käy teidän mahat, anoppikin tokas eilen mulle, että ei kyllä huomaa yhtään, että odotat lasta. No ei huomaakaan, kun ei oo edes mahaa.... :ashamed:
 
Niiskunen
Mrs O Mulla on oikeesti laskettu aika 2.2, mutta sen tiedän että se syntyy tammikuun vikalla viikolla, koska mulla on suunniteltu sektio edessä. Kun se yleensä tehdään 39 viikolla. Mutta en ole helmikuisissa. :)
 
Hei kaikki! Kävin tänään taas lääkärissä ja lisää saikkua tuli. Taas 4 viikkoa eteenpäin. Sen jälkeen pitäis kirjoittaa B todistus. Lääkäri kuunteli ja katsoi vauvaa ultralla. Siellä se meidän kullan murunen nukkui tyytyväisenä. Lääkäri sanoi että nasolinia saa käyttää kerran vuorokaudessa ihan huoletta vaikka käyttääkin säännöllisesti.
Kävin jättämässä äitiysraha hakemuksen ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Tosi kiva!
Siitä ultrasta vielä että painoarvio oli 663g ja viikkoja on 23. Eli aika iso vauva on tulossa. Lääkäri sanoi että johtuu geeneistä, eikä esim. mun ruokavaliosta.
Muuten täällä voidaan ihan hyvin.
mae3 rv23+2
Lisäyksenä vielä että sf mitta oli 21 :eek:
 
Kirppunen: Ihan varmasti ottaa päähän, niin ottais monella muullakin! Ja tännehän saa purkaa kaiken hyvän ja pahan niin antaa tulla vaan :D

Niiskunen: Hyvä etten sit ole ainoa "helmikuinen" täällä. Kävin kattelee niidenkin puolelta, ja löytyihän sieltä tammikuinen jolla la 31.pvä. Vaan kuten sanoin, minen sinne mene!! Oon jo tottunu tähän porukkaan :D

Mrs O & ÖykkäMöykkä Eelis
 
Mrs O : kiitos kommentista siihen kipu-juttuun, teen aika fyysistä työtä ja aina välillä nappailee, ja kun esikko on kyseessä niin sitä sitten vähän hermoilee, mulla on kuitenkin aika korkee kynnys soitella neuvolaan.. Mutta siis kiitos, ja todellakin pysyt tammikuisissa, mulla se laskettuhan on 29 pvä, ja luulen että itellä synnytys menee helmikuun puolelle, mutta mitä väliä sillä on!! =)

Rakenneultra oli siis tänään, ja pieni oli pirtsakka ja viikkoihin sopiva pakkaus. Mies ei malttanu olla kysymättä sukupuolta, mutta ei sieltä kyllä mitään varmaa näkyny. Pääasia että kaikki oli kunnossa! :eek: Lääkäri heitti arvion kyllä!
Mittoja oli seuraavasti: päälaki 47, reisiluu 31, ja painoarvio 321g.

Ollaan ihan onnessaan kun kaikki oli hyvin, ja ens maanantain neuvolaa odottamaan.

Kirppunen: pakastin on meilläkin kerran sulanu vahingossa, tosin niin että ovi oli jääny raolleen, ja se on kyllä ärrssyttävää!!!!!!!!!!!!!!

Monna79 & nappula 20+1
 
Eli kai aika yksilöllistä tuo hiustenlähtö ;) Kääk mitähän sitte imetyksen aikaan kun nyt jo tää likka meinaa kaljuuntua :p Jännä juttu että pikkunen on pitänyt hereillä öisin koska liikkuu paljon mutta viime yönä en saanu nukutuksi sen takia että hän ei liikkunut!! :p Tökin jo miestäkin hereille keskellä yötä ja toinen ressu mutisi vaan että ""ehkä se nukkuu" ja käänsi kylkeä :LOL: No joka tapauksessa taas aamulla oli veijari vauhdissa :)
 

Yhteistyössä