kirppunen Painoarvio on tosiaan arvio, ja meillähn muuten on erikseen painoarvioultra raskaudenloppupuolella, n.rv 34-36. En oo tullut ajatelleeksi, että sitä ei kai kaikkialla tarjota.
Ja joulusta meillä sama periaate, ostetaan isompia ja laadukkaampia juttuja - ei mitään krääsää |O Mutta kun neljälle lapselle ostaa, ja kummien, mummien ym.lahjat päälle, niin tuleehan sitä tavaraa muutama jätesäkillinen
Ruokaan mekin panostetaan paljon, ja onneksi on aina saatu verottajalta joulurahat
Kuluukin se lähes yksi kk:n palkka jouluhössötyksiin
Niiskunen Mulla myös n.kk:n päästä synttärit. Täytän 32
Ja joskus fiksuna päätin, ettei lapsia yli kolmikymppisenä
Ja toi B-mitta on mun mielestä lakimitta. Eikös Femur oo reisiluu, joten kai se f:llä merkittäis. Ja tärkein mitta toi lakimitta lienee, joten kai se siks korttiinkin merkataan.
Mimssu82 Mulla kynnet ja hiukset voi raskausaikana erinomaisesti, mutta kun imetys alkaa, niin kato käy
seksihommista Meillä onneksi maistuu molemmille
Ei ainakaan vähenny raskausaikana
masukuvat Teillä on ihania massuja. Mun maha tulee esiin vasta ihan lopussa. Vaikka olen asiakaspalvelutyössä ja paljon asiakkaiden kanssa jutellaan vauva-asioista yms. ei kukaan ole vieläkään huomannut
Ne, joille olen sanonut, on huuli pyöreenä ihmetelleet, että taitaa olla tosi alussa :kieh: Enkä peitä vaatteilla, ja olen vielä tosi hoikka :/ Yleensä puolitutut huomaa, kun jään kotiin äippälomalle.