Ninzu :hug: Tiedän mitä käyt läpi, mulla oli sama tilanne esikoista odottaessa!
Mä oon kans sitä mieltä, et on ihan sama käyttääkö kestoja vai kertiksiä, uusia vai käytettyjä tavaroita/vaatteita, ne ei kenestäkään hyvää tai huonoa äitiä tee!! Voin hyvin myöntää et jos olis rahaa niin varmaan hamstraisin uusiin vaatteisiin ja muihin rahaa. Kestoiluakin kokeilen ihan vaan sen säästön vuoksi!
sasha80 mulla on kans noit hengen ahdistuksia öisin, mutta saan ne kuriin nukkumalla mahdollisimman suorassa!
Vauvan tavaroihin on rahaa menny...hmm... No, 74? kehtoon, 25? hoitopöytään, vaatteet n.25?.... Noikin vaatteet oli sellasia "mä-haluun-vaatteita" eli ei olis ollu pakko ostaa...
Muuten vaatteet on saatu, vaunut oli valmiina, mut nekin vaihdettiin siskon kans, eli sisko sai meidän emmaljungat ja mä sain siskolta jotkut kolme pyöräiset, merkistä ei tietoa!
Sitteriin menee rahaa 12?, kun löysin miehen vanhan sitterin ja haluan siihen uuden kankaan. Vaipat on hankkimatta, eikä mtn hajua kuin paljon niihin uppoaa... sit kaikki kaupasta saatavat rasvat ja muut tietty täytyy viel hommata. AI niin, hoitopöydän maalaaminen maksaa kans vielä!
BabyP: mulla kans nokka vuotaa välillä, just aamulla viimeksi! Yleensä se alkaa kun niistän oikein kovasti, joskus nenä alkaa vuotaa ihan muuten vaan!
Lara83:Noista Phil&Teds rattaista ei ole kokemusta, mutta kyllä ne melko epäkäytännöllisiltä näyttää minusta! Toinen matkustaa "tavaratilassa", eikä näe kurkkimallakaan eteenpäin. Ja sit se työntäminen voi olla hankalaa, näyttää ainakin sille et se kakkos istuin tulee tielle, eli joutuis kädet ojossa työntää niit kärryjä kun muuten potkii alakerrassa istuvaa.
Mutta, en sit tiedä miten se menee oikeesti kun ei ole kokemusta!
Sef: :hug: Meillä mies nukkuu melkein kaiken ajan kun on kotona!! Ja siinä tosiaan menee hermo!! Onneks sentään isänpvänä pääsi ylös sängystä!
Siitä meillä onkin pieni kriisi avioliitossa, kun ei jaksa kattoo kun toinen nukkuu kaiken aikaa, ja ite raadat ja hoidat kaiken!! Okei, mies tekee kahta työtä, joista toinen on portsarina viikonloppuisin. En siis odota et se töistä tultuaan tarttuu imuriin, mutta vois se vapaa päivinä tehdä muutakin kun nukkua!!
Papupata78:Suosittelen ehdottomasti sitterin hankintaa! Se on kyllä ollu korvaamaton apu juuri kotiaskareita tehdessä, vessa ja suihkureissuilla yms!
(.) Lääkärissä käyty, kaikki ok, sairasloma jatkuu loppuun saakka!
rv:28+2
RR: 129/65
sf: 25
:heart: 144
Pino: + 1kg :ashamed:
Isänpvä meni kivasti. Herätettiin iskä herkku aamiaisella ja lahjoilla. Päivällä mentiin Appiukon luokse syömään ihan sairaan hyvää ruokaa
Ja päälle kakku kahvit!
Nyt pitää mennä laittaa ruokaa muksuille. Nuorempi on näköjään riisunu taas vaihteeks vaatteensa. Oikea luonnon lapsi, rakastaa hillua alasti
...on sillä sukat jalassa
Mrs O & Nti Eelis