Huomenta!
Ainun rintapumppu mullakin oli esikoista, enkä sillä saanut kyllä kuin tipan kahden tunnin pumppaamisen jälkeen aikaiseksi... Tosin ei mulla se maidon tuotanto muutenkaan ollut järin runsasta.
Koiran tapasin sairaalasta tulon jälkeen ensin yksin lähes viikon tauon jälkeen. Menin jo keskiviikkona sisään, jolloin koirakin vietiin hoitoon, mutta vasta perjantaina vauva syntyi ja tiistaina pääsin kotiin. Koira oli ihan innoissaan minusta ja ensin tuskin huomasikaan perästä tullutta iskää ja kantokoppaa, kunnes se laskettiin lattialle. Sitten se nuuski sitä hetken ja tuli taas pussailemaan mua. Koira oli vauvan syntyessä vähän reilu vuoden.
Meillä tosin on pieni koira, shetlanninlammaskoira, mutta ei olla yhtään kielletty koiran tuloa vauvan lähelle. Imetettäessä sängyssä koira tuli aina ihan kiinni makaamaan, eikä kielletty.
Ennen vauvan syntymää jo laitettiin viltti lattialle, mistä tulisi vauvan alue, johon koiralla ei ollut lupa mennä. Tämä siis siksi jo ennen, että koira tajuaa viltin olevan kielletty alue, eikä siksi että siinä on vauva.
Olisi edes yksi karvaton alue... No joo, varmaan kuukausi meni niin, mutta sitten koira pikku hiljaa läheni vauvaa.. ensin etutassut viltillä, sitten puoliksi ja lopulta ne makoilivat siinä vieri vieressä. Ja nyt ne ovat kuin paita ja perse. :heart:
Isyyspakkaus voisi olla kiva idea, mutta mä tiedän sen, ettei meidän iskä käytä kyllä mitään "isukki"-paitaa julkisesti. Yhdet dad-bokserit sillä on, mutta vaikkei se tajua mun tajuavan, niin tarkkaan miettii, ettei sillä oo ne bokserit treeneissä. Kyllä se niitä muuten käyttää. Mutta t-paita voisi olla liian julkinen. Mies ei häpeä isyyttään, mutta ei se kyllä sitä tuolla tavalla esillekään tuo. En siis viitsi kiusata toista ostamalla tuollaisia. Esikoisella oli "isin kulta"-body, se meni kyllä. Kirjoja mies ei lue, eli kaikki ne -olkoonkin hauskoja- käyttöoppaat vauvasta menisi hukkaan. Eli mä saisin sinne energiajuoman, vauvalle bodyn ja... enpä paljoo muuta, vai tuleeko jollekin ideoita?
Syöttötuolista: Onko kellään kokemusta siitä, mikä kiinnitetään pöydän päähän ja roikkuu tyhjän päällä tai sitten siitä, mikä laitetaan tuolin selkänojaan kiinni? Mua ahdistaa tämä ahtaus, joten ajattelin, jos ostaisi tuollaisen... Onko ne mistään kotoisin vai ihan pilipali-juttuja?
Anne ja myllertävä maha 25+1